Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dv. nov. 10, 2017 7:49 pm

Manyaga!! Quina super-beta!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) Me'n alegro moltissim!! Aix... :love:

I t'ha entrat tot per la S.S.?? Tens un metge guatxi o és el normal???

Petons per totes!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nina5 » ds. nov. 11, 2017 7:44 am

Manyaga!!!! Vam coincidir en algun post, feia moltíssim que no em conectava i avui ho he fet i he llegit aquesta super bona notícia >.-<:
moltíssimes felicitaaaats, ara a disfrutar d'aquest somni i...jo no vull dir res, però aquesta beta tant alta té pinta de bessonada!! >.-<:
una abraçada!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » ds. nov. 11, 2017 8:31 am

En primer lloc gràcies a totes pels ànims, sou uns soletes :***:

Capgrossa, el meu metge és guatxi i si el medicament el cobreix sempre me'l recepte, però en aquest cas, pensa que si et quedes embarassada necessitaràs el medicament tot el primer trimestre així que enlloc de dir que el necessites per RA, li pots dir que necessites la recepte pel primer trimestre d'embaràs, a mi el meu ja m'ho va fer per tres mesos.

Nina bonica quina ilu saber de tu! Vam coincidir a omifineres amb la bluebike! Veig que tu ja has sigut mare?? Oh que bé moltes felicitats!!! :love:

Mode ego, ahir vaig tacar una mica marró el salvaslip i després al eixugar rosadet. Em va entrar el pànic! Quin fart de patir per tot...els altres positius vaig tacar i va acabar en avortament, l'únic que em fa estar una mica més positiva és la beta alta que sembla que s'ha agafat ben bé...intento pensar que s'ha agafat tant fort que em trenca algun vas :r) Avui al llevar-me m'ha baixat progesterona marró de la sang d'ahir i ja està, no he tacat més. La gine m'ha dit que és normal de la implantació, però que si segueix agafi la baixa i repòs relatiu a casa i em punxi prolutex que és progesterona, a més a més de l'utrogestan. Espero que ja no taqui més però això és un no para de patir, tant que ens costa aconseguir un positiu que quan el tenim comença un altre patiment...ara estic en modo obsessiu compulsiu mirant si taco cada moment :-o00m
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dc. nov. 15, 2017 9:59 am

Manyaga! ja esta! estas embarassada! Felicitats! Entenc perfectament el modo obsesivo convulsivo calces tacades, a mi hem passaria el mateix ara... Peró potser seria millor intentar no pensar.hi tant i deixar passar els dies...
Capgrossa, que llarc es fa esperar, oi? pr dsp passa volant! Ànims!
Mipumunki, ss es lent pr tu pensa en la pasta wue t'estalvies que sembla secundari pr no ho es! Son mooolts diners!
Blaucel, al gener ja esta aqui... any nou.. igual es el teu nena! si tens temps (edat) no t'agobiis... Jo no en tinc... Me'n falta
Kiskee! una abraçada, Venus! muak Rkl, felicitats per les besones :-()-)
Sil .. que t.he de dir, qur es una putada... que hem d'espavilar i que tot anirá be, en quin punt estas ara? ho has tret tot? a mi m.ho can proposar pr tenia tsnt dolor que vaig preferir fer el legrat i acabar rapit.
Modo ego resum
Hem van donar els resultats de la biopsia corial del fetus, per la meva sorpresa, no tenia res... Es suposa que un 60% dels aborts diferits com el meu i el de la Sil son per malformacions cromosomics, doncs el meu no, be la meva.. era una nena... ainssss... es com si fos mes real al saber el sexe...pobreta...
No se, es com que esperes una rao consistent fel perque no va tirar endavant i de repent... no hi ha cap! Estic una mica des colocada, vaig parlar amb la clinica i he de ferme uns analissis per veure si es culpa de la meva sang, espero que entri tot per ss.. i bé hauria de començar tot de cero..
pastizal, busca donant... no tinc teeeemps de tanta espera! Necessito anar rapit!
Nenes aconselleu me! rapides i diners, on?
Idees porfaa!
Gràcies a totes pels anims i una super abraçads!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. nov. 15, 2017 2:39 pm

Hera bonica tens raó que si trobes una explicació a perquè no va anar bé, et deus quedar més tranquil.la. fes-te les analítiques de coagulació i tal a veure si troben alguna cosa que expliqui el perquè.
Tema tractament diners i poc temps..Quan et va costar el tractament d'ovo? La clínica on ho vaig fer jo surt bé de preu i van trobar la donant super ràpid! No vam sincronitzar cicles, ells tenen moltes donants perquè congelen òvuls per fer tractaments amb òvuls congelats, i quan dones les dades del fenòtip, almenys en el meu cas, van trigar 1setmana a dir-me que ja tenien donant i que ja estaven a punt de treure-li els òvuls. No se d'on ets, està a Reus i he mirat preus per la web perquè jo ho vaig fer q través de la meva gine i em va sortir més econòmic, diria que val 6500€, per si t'interssa ho pots mirar. Jo he quedat contenta.
Sinó hi ha la opció d'adopció d'embrions, si són de donants el preu és més car i n'hi ha de més econòmics que són embrions de parelles que han fet tractaments i que els han sobrat i donat en adopció...també és una opció.

Gràcies pels ànims! Si que el millor és no obsessionar-se i deixar passar els dies però em va invair la por irracional i m'era impossible controlar-ho. Ahir al matí al anar al wc em va sortir un xorro de líquid marró i em vaig espantar. Vaig anar a urgències i vaig poder veure el saquet i la vesícula vitelina, i em vaig quedar tranquil•la perquè estant de 4+6 em van dir que era el que es podia veure. Tot i així em van dir que hi havia una petita zona de desenganxament corial i que d'aquí devien venir els tacats. Pel meu historial em van recomanar repòs relatiu a casa i vaig agafar la baixa. I avui sembla que ja no he tacat més >.-<: ara a creuar els dits perquè la setmana que ve a la eco de la setmana 6 hi hagi un embrionet bategant, mentres repòs a casa i mirar d'estar tranquil•la :-o00m
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. nov. 15, 2017 2:56 pm

hola buniquetesssss
q tal esteu??
Manyaga: es normal el patiment, la sang espanta molttttt, pero tu tranquila, amb repos i quan creixi una mica ja no sera un problema. es questio de fer bondat unes setmanetes. a mi em va pasar, teni un hematoma retrocorial una mica grandet i tenia risc, em punxava la progesterona, i vaig estar de repos relatiu un parell de setmanes i es va reabsorbir tot.

Sil: com vas? millor? els anims?
Hera: i tant q es necesiten respostes, i es bo trobar-les ja q aixo pot ajudar a posar remei.
I tema rapidesa i diners...pel que jo se el mes ràpid i economic es l'adcio d'embrios, el preu es bo, pero clar geneticament de cap dels dos...no se com porteu aquest tema...
Capgrossa: pel Nadal!! aixxx q ja ho tens..abans q acabi l'any ho tens fet!!
Kiske com vas?

Us volia preguntar, pel tema inmunologic, alguna s'ha fet proves?? A veure jo tinc elcs cariotips, i les antifosfolipides aquestes, pero crec q res mes. Voldria fer.me alguna cosa a veure si es un problema d'aquest tipus pero no ser x on començar...

avui el meu marit fa el recombine aquest de les malaties aixi avancem pq sino un cop el resultat del cometa q el tindrem a final de mes, si es fa el recombine es un altre mes...i fins q no ho tinguin no busquen la donant.
ja tinc l'autoritzacio de la mutua del tractament...encara no m'ho crec...hem d'assumir la medicacio i la compensació pero clar de pagar 8.000 a 3.000 va un tros...aixi q contenta.
petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. nov. 15, 2017 5:02 pm

Gràcies blaucel pels ànims! :-()-)
Tema analítiques immunològiques, jo vaig anar a la Dra aquella de Madrid i abans d'anar-hi t'envien totes les analítiques que has de portar el dia de la visita. Si vols m'envies un privat amb el teu mail i t'ho reenvio.
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. nov. 15, 2017 7:36 pm

hola a totes,

Manyaga: com estas? han parat les perdues?

Blaucel: espero quedintre de res pugui començar el teu tractament. El Silo també va fer el recombien i no van trobar cap mutació genetica, tot perfecte.

Hera: bonica com estas? jo com a consell et diria com la resta que fesis adopció d'embrions i sino agafat packs d¡ovuls congelats que segur que serà més economic i ràpid que una donant propia. Ja em diras que has fet. M'agrada veure't més animada.

I la resta com esteu?

Mode ego: acabo de fer la revisió i tot està net i perfecte. El doctor que m'ha visitat super bé, m'ha dit que estic a meitat de cicle i ovulant, que ràpid! i que tinc folicles i l'endometri de 7mm trilaminar. Li he preguntat quan podria tornar-ho a intentar i m'ha dit que per ell ja puc mantindre relacions i com estic en aquest moment a veure si tinc sort i faig diana amb el metode divertit, que es dificil pero no impossible. I que parli amb el meu metge del privat i que ell em digues la seva opinió. Al sortir he parlat amb el Silo perque jo volia intentar-ho ja pero hem decidit esperar a gener perque en 2 setmanes em vindra la regla i preferim disfrutar les festes, anar d'escapada al pont de desembre i al gener fer any nou vida nova.

Un petonet a totes!!!
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: rkl2014 » dj. nov. 16, 2017 7:01 am

Manyagaaa! Quina il.lusió tant gran!
A veure si l'embrió s'ha dividit I tens dos!! T'imagines? Sé de casos així! Jajaaa!

Us tinc presents I entro de tant en tant, desitjant veure positius!!

Entenc tant perfectament el tema Nadal!! Sabeu qué fèiem nosaltres,durant els nadals que jo estava pitjor? Marxar. Dos, tres dies...els que pugueu. Si teniu parella I marxeu amb ella, perfecte, tenim molts bons records nosaltres d'akells viatges nadalencs..I sino, amb amigues, amb una germana/à o soles. A mi m'anava de fàbula allunyar-me dels patges reials, joguines infantils..etc...

Depenent del pressupost l'escapada pot ser més llarga....un any vam anar a Andorra, I ni tan sols esquiem!! Allà on sigui, lo important és veure coses noves...no estar centrada en el que manca...

Bueno, a nosaltres ens anava molt rebé...encara que passis dies a entrepans...ho deixo com a suggerència, potser ja soleu fer-ho...

Una abraçada I molts ànims a totes!! Penseu que hi haurà un nadal, més d'hora que tard, en que estareu contentes I tranquil.les.

Amb afecte
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » ds. nov. 18, 2017 8:54 am

Enhorabona Manyaga!!! Ara a esperar l'eco!! Ja veuras que emocianant és!! Estigues tranquil.la i cuida't q q ha de sortir be!.
Sil38, aixi m'agrada! Q miris cap endavant!.
Capgrossa, jo vaig demanar receptes de Progyluton i em va dir la doctora q a mes d'estradiol porta un altre component i q no es el mateix q el Progynova, i en el meu cas no em vaig voler arriscar. La setmana q ve acabare de prendre la medicació i vull fer un recompte de totes les caixes q he necessitat. Si vols, ja et dire quantes em surten. L'utrogestan si q te'l dona la S.Social. La caixa surt a 0,58€.
Noies, gracies per preguntar com estic. Molt be!!. He tingut nausees practicament tots els dies els 2 ultims mesos pero he vomitat poc. Ara estic quasi a la setmana 13 i sembla q en tinc menys. El petitó fa uns 6cm. Les ecos son una passsada!. Li van mirar el plec nucal i el risc de Down es baixissim. Estem molt contents. La propera eco sera el 10/01. Quant de temps sense saber si estara be o no, xq encara no el noto...pero vull pensar q tot anira be.
Us dono molta anims a totes!!!! Bon cap de setmana!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » ds. nov. 18, 2017 10:23 am

Kiske quina ilu que tot estigui anant tant bé! Aixx les nàusees, jo he començat a tenir-ne i déu ni do! He pres el cariban que me les treu una mica però m'arrossego de son..i mira, penso que millor dormir tot el que pugui i que passin ràpid els dies i puguem fer ja la eco per saber si tot va bé :-o00m

Sobre el progyluton, porta unes pastilles marrons que no s'han de prendre, només les blanques, i tot i que llences la meitat de les pastilles surt molt a compte si entren per la SS. La meva gine va ser les que em va receptar i tinc una amiga que fa el tractament a la dexeus i li van receptar també el progyluton però només les blanques.

Rkl, coneixes casos que s'hagi dividit 1 embrió? Aix quan vaig veure la betassa vaig pensar que era massa bestia per ser un! Dimecres sortirem de dubte, jo mentre estigui tot bé, que sigui el que vulgui però que sigui :love:

Sil que bé veure't animada! I tant, el metode divertit no costa res, i mira, mai se sap! I fas ben fet d'esperar passat festes, ara descanseu i gaudiu d'aquest descans i al gener sant tornem-hi!

Mode ego: Ahir vaig tornar a tacar i aquest cop els tacats eren de sang vermella, que vol dir que és nova. Però no em vaig alarmar. He fet més repòs, com que estic de baixa, doncs vaig passar el dia estirada al sofà i al vespre ja no tacava. I res, paciència a creuar el dits perquè el dimecres dins el saquet hi hagi un embrionet (o dos!) amb el seu batec. Només puc fer això, intentar estar tranquil·la i reposar. He fet un canvi de xip, amb el que costa quedar-se embarassada no puc estar pensant que no anirà bé, sé que pot ser així, però tinc una oportunitat i amb el que m'ha costat, confiaré al màxim amb aquest embrionet, que serà fort i que ha vingut per quedar-se x*x*x

Una abraçada ben gran valentes :***: :***:
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dt. nov. 21, 2017 10:36 am

Ovolluitadores! On sou?
Kiske i Rkl, :-()-)
Venus per tu tambè t'envio una abraçada!
Manyaga, tu ja se com vas, espero que tot segueixi genial i que quan vagis a la eco sentis el cor ben fort! i ens informis...Molta sort!

Blaucel, mipumki, Capgrosa! Com aneu?
Sil! Novetats sobre els frigos que et queden?
Has fet alguna prova?
Anem quedan poques aqui... Suposo que es bona senyal pq aixó vol dir que hi han molts bombos!
Modo ego: Estic a l'espera dels analisis de coagulació i tiroides i tot el que estiguin mirant (que hem van treure 10 o 12 pots de sang!)
pel demés intento decidir si he de buscar un altre clinica mes barateta pq no puc gastarme aquest paston!
He obert un fil per si alguna de vosaltres les coneix i hem pot dir alguna cosa, resumin, estic en trámites... Ja informo
Una abraçada a totes! A les prenyades tambè eeh
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. nov. 21, 2017 2:15 pm

hola maquesss

Hera: la veritat q no coneixo cap barateta...totes si fa no fa....estan els de cliniques Eva pero no se si fan ovo i a mes a mi personalment no em donen massa confiança...
Pero me n'alegro de que estigueu ja posats al tema una altre vegada!

Sil: doncs a veure q tal! aquests dies aprofita molttt

A les panxus molt beeee repos, nausees, a gaudir.ho totttt

I nosotras ja tenim els resultats del cometa, anem divendres a veure q estigui tot be, i despres a esperar el recombine.

De moment pensant en un viatget q fem la primera de desembre per desconectar!

petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dt. nov. 21, 2017 4:02 pm

Hola a totes!
Disculpeu que entri rapidet i no pugui posar-me al dia i esplaiar-me com voldria, però estic fent la comanda a la Pasteur i estic tant perduda que el cap em dona voltes de fer càlculs de la medicació que crec que necessitaré. Creieu que amb això en tindré prou per començar?? Demano més???

-PROGYNOVA 2MG 60 COMP. 31,60 € (4 caixes)
-UTROGESTAN 200MG 45 CAP: 21,74 (3 caixes)

El Cetrotide el compraré aquí. Vaig taaaan perduda!!!

Petons per totes i passo demà amb temps!
Disculpeu-me.
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Pingu » dt. nov. 21, 2017 7:15 pm

Hola!
Si vols, el Progynova es caríssim, jo al seu lloc faig servir les blanques de Progyluton, entren x la SS i valen 0,30€... si pots fer el canvi val la pena. I són el mateix que el Progynova, però només les BLANQUES eh!!
Sort! Un petoo!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nina5 » dc. nov. 22, 2017 1:02 pm

Manyaga, avui tenies eco , oi? Ja ens explicaràs, a veure si n'és un o dos >.-<:
doncs si...vam coincidir al post d les omifineres, quins temps aquells!! De la bluebike he perdut el rastre... tot i q no em va servir de res les omifin, vaig estar molt a gust compartint les experiències!
I si...vaig tornar a ser mare gràcies a una fiv i eestic encantada, ara ja té 7 mesets i em cau la baba quan me'l miro.
us animo a totes a lluitar pel nostre somni i a recòrrer a la ciència per tot el q fagi falta, res de manies que per això hi és!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. nov. 22, 2017 3:48 pm

Entro un moment per dir-vos que he fet la eco i hem vist un mini embrionet de 5.6mm i hem sentit el cor que li bategava ben fort :love: que emocionant!! Estic pels núvols :globus:
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dj. nov. 23, 2017 4:45 pm

Manyaga!!!! Per fi entro a posar-me al dia i veig la bona noticia!! Moltissimes felicitats per aquest batec fort, gaudeix-lo molt maca >.-<:

Hera13, buf, se m’ha fet dur llegir-te... Jo tinc molt present l’angelet que vaig perdre i puc imaginar que saber el sexe, com tu dius, ho fa tot mes real. En fi, però el que toca ara és agafar forces i continuar, tot i que sempre els durem al cor.
Dius d’anar ràpid, i tant debó algú et pugui donar un cop de mà, però jo estic veient que tot plegat es fa mes llarg del que havia pensat. Sigui com sigui a veure si tens sort i trobes un lloc amb menys esperes.

Blaucel, nosaltres no hem fet les proves antifosfolipides o inmunològiques de les que parles, de fet, a banda dels cariotips, només tenim el Test de Compatibilitat Genètica que fan a IVI del meu home i la donant. De vegades penso que és “poca cosa” com perque tot vagi bé, però he de ser positiva.

Sil38, m’agrada llegir-te animada. Aix... el mètode diver, moltes vegades miro embarassades i flipo que ho tinguin tan “fàcil” per quedar-s’hi, però evidentment, funciona, i aquestes coses pasen :ok: Per provar, que no quedi :-D Gaudiu de l’escapada i encareu l’any nou amb energies renovades.

Kiske, ja ho tens, ara a gaudir de l’embaràs, qué bé anar veient que tot va endavant, es clar que si! :***:

I ara novetats: amb els càlculs que haviem fet de les meves regles, en un principi havia d’anar a fer-me eco de control dilluns, i si tot estaba bé, ja començàvem, però la meva regla s’ha avançat i va venir ahir la tarda. Vaig avisar i avui m’han dit que m’han de veure JAdeJa perque hem de començar amb el 2n o 3r dia de regla, així que he hagut de canviar plans a correcuita (però contenta, i acoll**ida alhora) per poder fer la eco demà a la tarda. Tant debó tot estigui bé.

Finalment vaig fer la comanda a Andorra, no sé si massa o massa poc, pero crec que per començar ja puc anar fent i anar comprant la medicació així que la vagi necessitant i, sobre tot, així que sàpiga les dosis a prendre, perque vaig perduda. El dubte que tinc ara es que si he de començar demà o demà passat, es comença amb les injeccions i més endavant pastis? O totes dues coses alhora? La comanda arribarà dilluns o dimarts, tot i que el Cetrotide el compraré aquí.

En fi, que sóc una tempesta de pensaments en veu alta. Em noto “remoguda” per dins, contenta i il·lusionada, però alhora amb por de que no surti bé. Sé que a vegades pot passar, però aleshores penso que perquè hauria de se jo una d’aquestes afortunades? Mare meva, vaig amunt i avall i encara no he començat el tractament, però vull ser positiva.

Espero no donar-vos massa “la vara”.

Petons per totes.
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dj. nov. 23, 2017 7:52 pm

Hola guapes!!

Moltissimes felicitats Manyaga!! Ens ho mereixeu, ara mica en mica a gaudir de l'embaràs!! Ja veuràs que tot va genial i en 9 mesos teniu el vostre petitó >.-<: Me n'alegro molt. Passat per aqui, no ens oblidis :***:

Sil38, agafeu forces com podeu i a l'any vé al atac, una altre vegada, teniu congelats, no? Us han pogut dir algo de la causa? Gaudiu molt del viatget, penso que també ho comentava la Rkl, i la Blaucel que els viatges van genial. Nosaltres també ens escaparem per cap d'any (que suposo que estaré en betaespera) :b-)))
Aquesta es la segona vegada que marxem, per mi quedar-me aqui amb nens es massa dur, i cada vegada en costa més.
I bueno la esperança mai es perd, l'any que vé serà el nostre.

Kiske, que bé!! A gaudir molt

Hera13, Blaucel, Capgrossal sé que pregunteu molt per les proves i aixó, podeu visitar el post "Les proves son importants", jo per la meva experiència està bé fer-se pero sense agobiar-se. A mi si en q va sortir una alteració en la coagulació que justifica les fallades d'implantació i per aixó en posso anticoagulants, però hi han noies que ho tenen tot perfecte i encara és mes rotllo, la meva hipotesis es que els metges van encara molt perduts en algunes coses i els hi falta conèixer més. Si us quedeu més tranquiles, endavant, però a vegades et quedes pitjor, en fi,... un dilema

Hera13 molt bé que estiguis animada, el tema dels diners és un rotllo, jo si que he vist aixó de pack d'ovuls que pot estar bé, per l'esperma hi ha algu semblant, no sé si et serveix. Lo principal es que la clínica et doni confiança i sense que et venguin molt la moto, que penso que a aquestes altures no estem perque ens vinguin amb contes de fades.

Mode ego: Jo estic com tu Capgrossa en aquesta tempesta de pensaments versus tormenta d'emocions, m'agrada com ho has descrit, entre contenta i il.lusionada i plena de pors.
Ja estic amb els anticoagulants, esperar que en baixi la regla, que en vagui bé per dates i el laboratori estigui obert i alà al lio.
Suposo que m'animaré però ara estic rareta, en fi, també coincideix que és el meu cumple i penso, un altre any igual. I també començo a pensar que aquest any serà l'últim de tractaments, que vull canviar de xip i passar pàgina,.... I bueno de fet estic començant a fer un llibre de reproducció assistida que ja us aniré informant, així que ara penso que al 2018 ho acabo embarassada amb llibre o només sense llibre, i finiquitaré aquesta etapa. Estic farta de patir.

Una abraçada molt forta!!

Ánims!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. nov. 24, 2017 9:34 am

Gràcies boniques! :***: :***: :***:

Capgrossa i mipumky, ja teniu el tractament a tocar, i és normal aquesta barreja de por i il·lusió, acabem tenint un garbuix d'emocions amb tot plegat!.

Mipumky, espero doncs que acabis l'etapa amb panxa i llibre :globus:

Caprgrossa, què tal la eco? A mi em semblava que mai més aconseguiria un positiu i que si l'aconseguia no aniria endavant, i de moment tinc el positiu i va endavant, així que sigues positiva que sembla que no però tot acaba arribant : lasito :

Nina, ai si el post d'omifineres! L'omifin no va servir però vam compartir l'experiència i ens hi vam sentir a gust. Jo amb la bluebike vaig mantenir el contacte i vam seguir parlant, tot i que fa un temps va desapareixer del SP perquè no li van sortir bé les coses.
Que bé 7 mesets el teu petitó, gaudeix-lo molt bonica :love:

Blaucel que tal els resultats del cometa?

Hera bonica, a veure si els resultats de les analítiques us donen alguna informació i si algú et sap dir alguna cosa de les clíniques, sinó, podeu anar-hi de visita i a veure quines sensacions us donen. Molta sort :-()-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::