Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 01, 2017 7:39 am

El decapeptyl el prenia la receptora per aturar l'ovulació i sincronitzar-se amb la donant.

Que bé Hera, ja ens explicaràs! Muacks
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dv. des. 01, 2017 3:07 pm

Hola princess!

Tinc una consulta per totes les ovovalentes...

M'estic plantejant fer un ovo compartida, tema PASTA,ja sabeu... Voldria saber quina es la mitja, perquè la meva no es gaire bona... o potser si, no ho sé.

La pregunta es:

Quants ovuls veu tenir i quants van quedar?

Els veu portar a dia 3 o 5?

Transfer frigo o fresc?

Els meus primers resultats son:

Jo vaig fer donant única,van quedar 8 :ok: , dels 8 fecundants queden 7, evolutius 4,i dels 4 un transferit, beta negativa. :ufs:

Segona transfer, queden 3, tots a dia 5, un no va arrivar al 5, queden dos, :-o00m un transferit, embaraç :cnena: fins 8+2 abort diferit... :ufs: :ufs: l'altre no evoluciona, queden 0...

THE END
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 01, 2017 3:20 pm

Hera bonica, et dic:

Vam quedar-nos 8 òvuls frescos, en van fecundar 6, dels 6 ens van quedar 3 blastos. Els congelem i fem transfer del de millor qualitat quan tinc l'endometri a punt, embaràs!

Em queden 2 blastos i em van dir que eren de qualitat mitja alta, no em van dir lletres però el que ha implantat era A perquè aquest sí que era de màxima qualitat, i els altres no se si B o un B i un C..espero que de moment no em calguin! :globus:

Jo en veure tractament d'ovo en algunes clíniques que en principi pagues per donant exclusiva, em sorpren la poca quantitat d'òvuls aconseguits, en donants de 19 o 20 anys crec que la mitja ha d'estar per sobre del 12 òvuls..no sé perquè però jo desconfio totalment...
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Netta » dv. des. 01, 2017 5:02 pm

Realment hi ha tantes noies q donen òvuls? Són elles q s,ofereixen o les clíniques les busquen en relació la dona q els necessita?? O com va..????
Són joves??
Reben compensació !? Quina!?

Jo és sóc molt molt desconfiada ... i aquest tema em té intrigadíssima...
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 01, 2017 5:30 pm

Netta, suposo que hi ha noies que s'ofereixen i sé que les clíniques passen info a les universitats, moltes són universitaries jovenetes. La meva tenia 20 anys. Reben una compensació ecònomica d'uns 1000€.
M'imagino que moltes ho fan per la compensació econòmica mentre fan un acte solidari perquè, gràcies a elles, parelles que no poden tenir fills tindran la oportunitat de ser pares
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dv. des. 01, 2017 5:39 pm

Hola noies!! contesto a l´Hera13:
El preu de la medicació si la proporcionava la clinica era de 1500€ i jo la vaig comprar a la farmacia que van ser uns 1200€ (només em van rebaixar 10€). I això dels ovuls crec recordar q de 5 va arribar 1 a dia 5 q es el q porto a dins, 1 a dia 6 i 1 a dia 7 q estan congeladets. La meva donant tenia 29 anys però no va fer masses ovuls.
Vaig a seguir treballant, jeje.
Un petó a totes!!!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dv. des. 01, 2017 7:47 pm

Dos de dos a dia 5... i les dos embarassades...

Kiske, no he preguntat res de la mediació... o tas liat amb alguna cosa que has llegit o jo m'he explicat malament...
De fet intento treure quants arriben a blasto, perque si faig una ovo compartida de saque ja comences amb menys...
Gràcies Manyaga, segur que no et fan falta, però be, allà estan... No se!! :-o00m
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dv. des. 01, 2017 8:23 pm

Hola noies,

Hera: bonica!! nosaltres van obtenir 10 ovuls, 8 fecundats, 8 embrions i evolutius 4, pero els van congelar a dia 3 per garantir aquest numero, vam transferir 1 i ens queden 3 frigos. La meva donant tenia 27 anys i era la tercera vegada que donava i a les dues anteriors van haver embarassos amb nen nascut. Varem transferir congelats ja que haver de fer analitica per sapiguer si la meva malatia estava activa.

Al final on faras el tractament?

Petonets a totes!!!
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dv. des. 01, 2017 8:31 pm

Hera13, si no recordo malament m'havies preguntat q si portaves tu la medicació surtia més barat i x aixo t'he dit q si la posaven ells surt mes car.
Aixo, ja t'has decidit?
Petons
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Netta » dv. des. 01, 2017 9:04 pm

De les donants sabeu l edat i teniu òvuls frescos?
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dl. des. 04, 2017 5:19 pm

Hola a totes! :globus:

Que tal anem? Ja quedem molt poquetes aquí...
Jo segueixo intentant decidir si tiro endavant al mateix lloc o faig donant compartida a una altra clínica...
De fet només necessito un embrionet i que es quedi amb mi... Però després del que em va passar... no puc evitar tenir por de quedar-me sense...
Kiske perdona, sóc com un peix oblido tot molt ràpid! Gràcies per la resposta guapa, sembla que sóc l'única que m'he quedat sense cap frigo...
Capgrossa!! Que tal el teu endometri? Transfer dia 9 o no? Tant esperar i veure'ns passar endavant i mira, ja ho tens aquí!
Mipumki, no sabem res de tu, si no recordo malament, estaves esperant la regla, no? Com va el teu tema?
Blaucel, suposo que preparant el teu viatget, ja explicaràs que fas...
Sil, com ho portes? Al final que faràs?
Afortunades!! Ayra,Venus, Kiske, Manyaga, abraçada a totes!
Netta, de les donants no sabem absolutament res fins que ja has fet tractament i tot i això, només et diuen edat, grup sanguini i el resta has de creure que se sembla a tu en algú i au... El resta, t'ho han explicat de conya, la Manyaga i si no recordo malament també la Capgrossa, no hi ha massa diferències més, simplement que per una raó o altra totes les que estem aquí, no podem fer servir els nostres òvuls...
petons a totes! :-()-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dt. des. 05, 2017 9:07 pm

Hola a totes, avui tinc la tranquilitat i el temps necessari per llegir-vos i posar-me al dia ☺

Pel que us he llegit, el Decapetyl i l’Utrogestan deuen ser medicacions semblants que, efectivament, paren la ovulació. En el meu cas no ha estat per sincronitzar-me amb la donant, perque son ovulets vitrificats, però tot arriba allà mateix.

Netta, com t’ha dit la Hera13 no sabem res de les donants, en el punt que jo em trobo no se ni l’edat. Quan et sotmets a tractament d’ovo, has d’omplir un formulari amb les teves caracteristiques fisiques i les de la teva parella (en cas de tenir-la) i et demanen també fotos. En el meu cas (i ho van repetir diferents persones unes 3 vegades) em van dir que a les fotos era important que se’m veiés bé el color dels ulls (entre blau i verd), i això vaig fer. Evidentment no existeixen clons, però aquest fet dit per persones diferents em va cridar l’atenció i em va donar confiança. Un dels dies va pujar a saludar-me una noia del departament d’ovo i en veure’m va dir: “ui, pels ulls tu ets la Pepeta”, així que hi ha trets als que crec que donen importancia. La genética després va com va i la criatura pot tenir els ulls marrons del meu home. Tot plegat per dir-te que crec que tenen en compte el fenotip, per exemple: pell clareta, ulls clarets i cabell castany, no crec pas que hagin buscat una morenassa de pell morena i d’ulls negres. Vaja, almenys això vull creure :-D

“Por estos lares” tenim novetats, el control de divendres passat va anar bé. Endometri a 6,4. Vaig justeta? La doctora va dir que es necessita més de 6 i que anàvem bé, suposo que com que encara queden dies d’Utrogestan continuarà engrossant.
Ahir dilluns el meu home va deixar la mostra i al vespre jo vaig començar amb la progesterona. Avui m’han trucat per dir-me que partiem de 10 ovocits i 8 han fecundat. Divendres em diran l’hora de la transfe aquest dissabte 9 i suposo que també quants han tirat endavant. La meva doctora tenia clarissim dur-los a blastos (a dia 5).

Ja ho tinc aquí i em sembla mentida... Pel cap em passa de tot: vull gaudir del moment i de la il·lusió, alhora que no vull deixar de tenir els peus a terra. A la nit, abans de dormir hi dono voltes fins que em dic a mi mateixa “el que hagi de ser, serà. Flueix i deixa’t portar”, i això és el que miro de fer, però és ben difícil.

Us envio petons a totes amb càrrega ben positiva :***:
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 08, 2017 8:25 am

Capgrossa, com van els embrionets? Demà ja tens transfer no?
Aixxx i tant si costa això de flueix i deixa't portar, però ens ho hem d'anar repetint perquè per voltes que hi donem, no aconseguim més que acabar marejades! jajaja Home partint de 8 fecundats té bona pinta, a veure si ens dónes bones notícies :love:

Hera13, sí que és complicat això de decidir-se perquè queda tot tant a l'atzar que no saps com anirà, ja ho veus clar? Com vas dir un dia, decideix i no hi donis més voltes perquè sinó et tornaràs loca. Pots fes una llista de pros i contres de cada opció, valora quina és la que guanya i un cop decidit, no hi pensis més. Perquè sempre hi ha el i si... o si no va bé, o si....i no acabaràs mai!

A mi la meva clínica em va donar un informe de la donant on diu l'estatura, el grup sangni, l'edat, el color del cabell i dels ulls...crec que la meva clínica no són gaire exigents en trobar donants, perquè jo tinc els ulls color mel i la meva donant color marró, però el cert és que no m'importa massa, el meu fill tindrà els seus ulls i no necessito que siguin de cap color en especial, ni que s'assembli a mi, vull un fill i serà perfecte tal com sigui.

Jo vaig fer la eco de la setmana 8 dilluns i el cigronet va creixent bé, ara toca esperar a la de la setmana 12 que és el dia 3 de gener i si tot segueix bé, serà el millor regal de reis de tota la nostra vida. Ja us explicaré :globus:

Una abracada :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dv. des. 08, 2017 6:12 pm

Gràcies per preguntar, Manyaga, tant debó tingui la teva sort.

Avui han trucat per donar-nos hora per la transfer: demà a les 14:50. He demanat quants embrionets havien tirat cap endavant, i la noia que m’ha trucat només ha sabut dir-me que a ahir (dia 3), havien arribat tots 8, i m´ha comentat que demà ens diràn de quina categoria són.

Ostres, demà... No me’n faig a la idea sembla que us estigui explicant el que li passarà a algú altre, i no pas a mi... Quines coses mes rares té el meu cap.

En fi, que desitjo de tot cor que tot vagi bé, i que l’embrionet vulgui quedar-se a casa seva ben calentó 9 mesets :-o00m

Petons a totes, amb el cap a tres quarts de quinze.
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dv. des. 08, 2017 6:46 pm

Hola boniques!!!

Feia molt que no entrava pq he fet una mudança llarga....

Sil38 ho sento moltíssim, quina ràbia! Per altra banda m'encanta veure com lluites per aconseguir el teu objectiu! Molts ànims que segur que anirà molt bé! Una abraçada molt forta!!!

Manyaga moltíssimes felicitats :p-) Enhorabona per aquesta super beta!!!! Si que té pinta de bessonada o que ha fet una súper crescuda! Ara a començar a gaudir!!!

Capgrossa, ja et queda molt poquet, oi?? Que bé!!!

Hera, me'n alegro molt de llegirte! Et desitjo molta força en el teu camí!!!

Per les que dubteu si fer ovodonació....Jo no ho tinc present!

L'altre dia parlavem amb uns coneguts de quin color li sortirien els ulls, i jo sense pensar vaig dir jo els tinc marrons però la meva mare i germà els tenen blaus! Després, quan estava sola amb el meu marit em vaig donar compte del que havia dit i ens pixavem de riure els 2! Ara estic de 22 setmanes i tindrem una nena, de moment va tot molt bé.

Molta força totes les lluitadores!!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dg. des. 10, 2017 8:48 pm

Edito els meus posts per revelar massa informació personal.
en resum per a qui segueixi les històries, vaig passar de adopció embris a OVO, i ara un altre cop a Adopció Embris.
Apolonia l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 05, 2018 4:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dl. des. 11, 2017 3:16 pm

Holaaa!!

Que tal? Com aneu? Hera ja t'has decidit que fareu? Una abraçada!!

Blaucel, molt bé heu de fer lo que sentiu, i si vols fer un ultim intent endavant!! Molta força!!

Capgrossa, que tal la betaespera?? Com vas??

Sil, com vas?

Manyaga, que tal com vas? Ja estàs més tranquil.la, i t'ho creus més? Suposo que ha de ser complicat després de tant de temps i esforços. Una abraçada enorme!!

Benvinguda Apolonia T'he contestat en l'altre fil sobre el test de compatibilitat genética, per si et serveix.

Donc jo, amb molt patiment perque no arribava mai, però ja m'ha baixat la regla i ja avui començo!!! Com que es cicle natural la sensació tambè es diferent, t'ho jugues tot a una carta, però no vas hormonada fins les celles!!
Confiem en el ovulet del mes!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. des. 11, 2017 3:31 pm

hola boniquesss
ja de tornada a la rutina...bufff q be s'esta de vacancesssss i mes qun marxes foraa

Capgrossa: tot be no? hi havia mols embrionets!! ara a relaxar-se i a esperar....q com us deia per cal d'any heu buida't el post!!! emqedo solaaaaaaaaaaaa

MIpumky espero que vagi molt beeee, jo estic en el mateix punt que tu, fare un cicle natural i sino continuarem amb ovo.
No prens res de res no? Per quan teniu prevista aprox la punció?

Jo estic amb anticonceptives pel tema de la endometriosis no se si haure de tenir un cicle i despres començar o amb deixar-les aquell mes ja serà suficient...
Aquesta setmana aclarire dubtes.

Apolonia: t'he contestat a l'altre post que has obert. Molta sorttt

manyaga: et trobes be?

petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dl. des. 11, 2017 4:42 pm

Hola a totes, us escric en betaespera... Creia que mai arribaria aquest moment, però tot arriba, i tant!

La transfer estava prevista per dissabte 9 a les 14:50, però cap allà les onze ens van trucar dient-nos que ens l’avançàven mitja hora, que la teniem a les 14:20 i que haviem de ser a la clínica a les 13:20, i allà vam ser. Tot i l’avançament hi va haver un retard inesperat i es va fer cap a les 14:45. El mes “pesat” de tot va ser l’espera a l’habitació, el meu home i jo vestits i llestos per entrar a quiròfan. En tenia moltes, però que moltes ganes, i ja us dic que l’espera se’m va fer eterna. Un cop vam entrar a quiròfan tot va anar molt bé i ràpid. El noi que ens va acompanyar molt amable i super positiu aclarint-nos dubtes del moment que anàven sortint.
Quan va entrar la doctora es va excusar pel retard i també molt positiva ens va explicar com aniria tot. Estirada a la camilla i el meu home al meu costat, miràvem la pantalla on estava el nostre embrionet, tot just un puntet al costat d’una bombolleta d’aire allà ons ens esperava... Us escric això i m’emociono, per tota la càrrega emocional que hi havia en aquell moment, i tota la càrrega emocional que estic experimentant des d’aleshores. Va entrar la biòloga i ens va explicar que a banda de l’embrió escollit per la transfer havien congelat tres més, i que uns altres tres estàven en observació i l’endemà ens trucarien per dir-nos com havien evolucionat i si valia la pena vitrificar-los. Després ens va ensenyar una foto del nostre embrionet explicant-nos com era de maco: la “membrana” tant bonica que el recobria i com de bonic era també per dins... I mare meva si ho era! Dins el meu cor era la cosa més bonica que havia vist mai! Encuriosida, li vaig demanar perquè havia escollit aquell i no cap altre. Em va explicar que de vegades, tot i ser de la mateixa qualitat, trovaba que algún era més “maco” (em va explicar tecnicament el perquè) i era el que escollia.
La doctora va començar a preparar-me i la biòloga va anar al laboratori just al costat a buscar el nostre embrionet. Per la pantalla vam veure com entrava a la cànula, i un minut mes tard, sota l’ordre de la doctora amb un “dispara”, ja el tenia dins meu. La biòloga va tornar al laboratori per assegurar-se que no s’havia quedat a la cànula i després de dir-nos que tot estava bé i que s’havia transferit correctament vam acabar. La doctora em va donar unes recomanacions i em van portar cap a l’habitació on havia d’estar en repós uns 10/15 minuts.

En sortir, mare meva, no me’n sabia avenir, m’espantava fins i tot tossir! :love: Dec semblar tonta, sé que no té sentit, però de ben segur que no sóc l’única ;-)

Tinc la beta el dia 20 cap al tard, per la feina del meu home.

Ja està... el que hagi de ser serà, però no puc (ni vull) evitar parlar amb ell mentalment i de vegades també en veu alta, per dir-li que l’esperem amb molt d’amor i que tant debó vulgui quedar-se amb nosaltres.

Ahir diumenge ens van trucar del laboratori per dir-nos que els tres embrionets que estàven en observació no havien arribat a la qualitat necessaria per ser vitrificats. Així doncs, tenim tres pingüinets i el que porto dins.

Petons d’una “betaesperant” que mira d’estar en modo zen :-o00m


(A veure si puc entrar més tard per respondre l'Apolonia, si no puc, tafaneja posts enrere: nosaltres hem fet el TCG a IVI)
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dl. des. 11, 2017 6:21 pm

Holaa boniquees!
Veenus quina ilusio llegir te, no ens abandonis del tot! 22 setmanes ja... ainss Que be! Abraçada
Pumunki, tu també estas una mica desapareguda, llavors faràs cicle natural?
Blaucel! Espero que hagis aclarit alguna cosa i aviat ja en marxa.
Manyaga aviam si aclareixo ja alguna cosa perquè el tic toc de fora de temps apreta! Com et trobes?
Sil? Manifiestate!!
Capgrossa! Ja esta! :b-))) veus? al final m'he quedat jo enrera... Que guay! Com me'n alegro de veure't tant contenta, aviam si es queda alli els 9 mesos! Abraçada
Benvinguda Apolonia! Tu i jo ja hem parlat abans en aquest o un altre fil, ja vas be, perque aquí ens estem quedant 4... Això es perque hi han embarassos...
Sobre el tema que preguntes et puc dir la meva experiència, la meva parella es va fer el recombine, es car si, fot gastar mes i mes, si, però en el nostre cas a valgut la pena perque li va sortir que es portador d'una malaltia genètica xunguilla, ara no recordo quina, per tant hem de buscar donant que no sigui portadora...
De totes maneres, informat be perque Ivi no se si saps que es de.les cliniques mes cares i cobren per tot, potser això també es mes car...
Pel reste ànims i paciència!
Be nenes, ja entro en un altre moment i miro tot bé...
Petons princess!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::