Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dl. gen. 15, 2018 9:02 pm

Moltissimes felicitatsssss!!! Blaucel!!!
Una altra fase superada!!!
Creuarem els dits aquests dies perque s’agafi ben fort!!

Les betaesperes son desesperants!! I mes quan ho esperem tant!!

Una abraçada enorme!! :content:

Entro en un altre moment per saludar a les demes!!! :-()-)
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dt. gen. 16, 2018 10:36 am

Blaucel, què bé!!! >.-<: Transfet feta!!! Et desitjo tota la sort del món, que t'ho mereixes!!!

Estaré pendent de tu!! Que em moro de ganes de veure el teu positiu!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. gen. 16, 2018 2:25 pm

mipumky moltes graciessss a veure.... :-o00m si la veritat q el pitjor del proces...i jo q soc molt impacient en general...

Arya!!!
! guapa, gracies m'ha fet molta il·lusio, com esteu? imagino q super feliç i la petita amb els millors pares del mon!
Ojala aquesta sigui la bona!!

Apolonia, dons si tot el q sigui menjar sa no anira malament!

petonss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dt. gen. 16, 2018 7:48 pm

Entro per dir-vos que m'acaben de trucar de la clínica i .. ja tinc embrió per mi!!!!
Encara em falten analítiques, i entremig faig un viatge.. però suposo que a la regla de febrer m'hi poso! quins nervis!

Sí, Blau cel, intentarem menjar sa i començar amb l'àcid fòlic que encara no l'estic prenent! Com ho portes?

Records a tothom!
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dc. gen. 17, 2018 4:09 pm

Hola a totes!

Mare meva! Gairebe una setmaneta sense entrar i quant de moviment!! :p-) :p-)

Apolonia, sento molt lo del teu company (o no ;-) ) i me’n alegro de la teva decisió valenta de tirar endavant sense ell, es clar que si! I què ràpid han trobat embrionet!! >.-<: >.-<: >.-<:
El que comentes del tema alimentació, a banda de prendre el Gestagyn embarazo des del mes de maig el que he fet des de fa mesos es res d’ultraprocessats. Tot plegat no ve per la búsqueda d’embaràs, però segur que al meu cos no li ha anat gens malament. La primavera pasada vaig començar a llegir sobre nutrició i vaig descobrir un món apassionant... com et deia: fora ultraprocessats (aquí entren aliments com el pernil dolç, galetes, segons quins menjars preparats...), i fora sucre, i no parlo del sucre del café, si mirem les etiquetes hi és fins i tot ens els espàrrecs blancs!! :ufs: Menjo el que menjaria el meu revesavi: menjar real = materies primeres: Carn (no gaire, la veritat), peix, fruites, verdures, llegums, fruits secs... Res de farines blanques millor les integrals. Des que ho faig, a banda de perdre pes gairebé sense adonar-me’n, ni noto les digestions :love:

Blaucel, ole-ole-i-ole per aquest embrionet!!! Tota l’energia positiva cap el teu ventre :ok: :ok:

Cigonya, preguntes sobre centres, i no sé si arribo a temps, però t’explico la meva experiència. Nosaltres vam decidir visitar només dues cliniques, per no fer la decissió més difícil. Primer vam anar a l’Institut Marques, i vaig sortir tota convençuda que seria la nostra clínica. Una semana mes tard, visitavem IVI, i ho vaig veure clar... res a veure. La sensació va ser que tenien clarissims els protocols, que eren una "fàbrica de fer nens" i els feien com a “xurros” (enteneu-me), i coi!! No és això el que volem?? No ho vaig dubtar, i ara mateix no podría estar mes satisfeta. La van encertar amb la medicació, el meu cos va respondre molt bé, i embarassada d’ovo a la primera. Un cop tens el teu metge i la teva infermera, el tracte es MOLT proper i t’hi sents acompanyada durant tot el procés. Ahir ens van donar l’alta i ens vam acomiadar tant de la doctora com de la infermera fent-nos abraçades i amb la promesa de presentar-los algún dia al nostre petitet o petiteta.

Sil38, carai amb aquest quiste i el folicle. Espero que el teu cos es reguli aviat i puguis posar-hi fil a l’agulla ben aviat :-o00m

Ricim, benvinguda, arribar a ovo no es fácil però espero que valgui la pena ;-)

Dawn18, aquestes pors crec que son normals, jo de vegades les sento però crec que formen part de l’esser humà i “la incertesa del que no es coneix” ;-)

I ara us explico de mi... Abans de res, moltissimes gràcies a totes pels ànims i per enrecordar-vos. Vam augmentar la dosi de progesterona, i des de divendres que no taco. Ahir teniem eco de control i no podiem sortir mes contents. L’hematoma s’ha reduit de 16x13mm a 8x3mm >.-<: :p-) >.-<: i el nostre bitxet està d’allò més bé, medeix 2cm i el cor li anava ahir a 184 pulsacions per minut. Quina sensació més maca en sortir de la clínica... ens van donar l’alta tot i que tenim una eco de regal (encara que no es han cobrat les dues darreres) que farem la semana 10, i aprofitarem per visitar la psicóloga. Vull saber quan i com és el millor moment per explicar-li al nostre bitxet el tema ovo. Jo tinc idees, però sempre està bé saber la opinió d’un professional, no us sembla?? Com li deia a la Cigonya, no podriem haver triat millor... tot i que entenc que cadascú explica “la fira segons li va”.

Apa noies! Molts petonets per totes i a seguir endavant! :***:
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dc. gen. 17, 2018 8:11 pm

Sil38 jo tambe espero estar poc per aqui. Be, i que vosaltres tambe. Sera senyañ que hem aconseguit el nostre objectiu. Vas a CIRH i crec que son del mateix grup que Eugin.

Apolonia jo he començat amb acid folic altre cop. I procuro reduir sucres, farines i refinats, encara que porto uns dies una mica nviosa i el cos no para de demanar-me porqueries. Tambe he decidit que augmentare el consum de peix i reduire el de carn.
Molt be que vagis a IVI, tenen molt bona fama, potser tenen molt bones instalacions i un bon banc, pero a mi no em va agradar gens entrar i trobar-me un munt de parelles, sense cap intimitat, ni que em donessin un paper per fer histroscopia i ja mhi enganxessin la medicacio. Em va semblar molt fred. Nosaltres anirem a Eugin.

Blaucel veig que tens un bon historial. Si, com deies crec que Eugin i Cirh son el mateix. A nosaltres ens va agradar sobretot la intimitat i la doctora. Molts sort amb l'embrio. Ah, nomes en cal un que fecundi, aixi que pot ser el campio.

Mipumky gracies!!

Ricim si et sents a gust amb el teu metge, segueix-hi. No saps la sort que tens! Jo n'he tingut més d'un que tela, entre poc empatics i peseteros...

Dawn18 pensa que començant directe per ovo t'estañvies un desgast molt gran de tractaments previs. A mi fa un parell d'anys m'ho van dir i per farruca no vaig voler. Ara hi vaig amb menys cales i mes desgast fisic i emocional.

Capgrossa quina sort a la primera! Suposo que IVi te tant d'exit perque hi va tanta gent. Jo espero encetar amb la clinica, encara que estic insegura amb totes i he decidit no mirar-ne mes. Si fa uns mesos vam decidir aquestes era perque eren les que ens atreien mes per alguna cosa. Suposo qu ara he entrat en mode canguelos, que no vagi be, perque es un pal en molts sentits.
Que be que s'hagi reduit l'hematoma. Ja diras que et diu la psicologa. Mai esta de mes, per si arribo a aquest punt

Espero no deixar-me ningú!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. gen. 19, 2018 12:33 pm

Hola boniques! Perdoneu que no personalitzi gaire, us vaig seguint però entre la feina i tot plegat vaig molt cansada i estic desconnectada de tot.
Capgrossa després del susto de l'hematoma me'n alegro molt q el teu petit estigui tant b! Ah i explica'ns que et diu la psicologa, pot ser interessant per totes.
A la resta, molta sort amb els tractaments, espero q el 2018 podeu viure aquestes emocions tant brutals que estic vivint, us ho desitjo de tot cor.

Pel que fa a mi, doncs estic de 14+4 i vam fer el test no invasiu, tot està perfecta i esperem a una princesa! Vaig plorar tant de l'emoció, que crec que és un pal tot el que hem de patir, però us asseguro que després, vivim l'embaràs amb més pors per un costat però les emocions són molt bésties perquè sabem el que ens ha i ens està costant i ho vivim tot amb una intensitat brutal.

Una abraçada a totes, valentes! :-()-)
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dv. gen. 19, 2018 9:30 pm

:--/) :oink: :oink: :oink: :()():::: :--/) =0-0-) :oink: Hola noies!
Blaucel: gràcies pels ànims, si totes som més fortes del que pensem i els moments difícils els hem d'encarar com sigui!!! Que tinguis una espera tranquila i que surti tot bé!! ++++ :-o00m +
Apolonia: gràcies també pels ànims i felicitatsssss carai que ràpid t'han trobat embrió, és genial!!! :ok:
Capgrossa: que bé que tingueu tant bones notícies i l'hematoma s'hagi reduit!!! A mi em va anar molt bé anar a veure la psicòloga i em va donar bons consells de com dir-ho. Ja ens explicaras! I això que dius de l'alimentació està molt bé. Ostres, quan he llegit que el pernil dolç es considera ultraprocessat he flipat, però clar suposo que porta molts aditius. Jo no faig gaire bondat la veritat. Bé el gestagyn i vitamina d, però millorar l'alimentació en general pot ser un bon proposit per aquest any...
Cigonya: cert vist així, m'estalvio altres tractaments que en el meu cas tenien poca probabilitat d'èxit. gràcies i ànims, el desgast emocional és un pal i espero que t'hi sobreposis.
Manyaga: bravo res més a dir ja ho has dit tot. >.-<: >.-<: Feliç embaras, molta salut i força!
Jo he deixat ja les pastilles anticonceptives i ara a esperar a que vingui la regla i començar amb els pegats.
Una abraçada a totes!
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dv. gen. 19, 2018 9:34 pm

Perdoneu em sembla que m'he fet un lio amb les emoticones, no us agafeu malament els porquets que no els volia posar..... tot i que són molt monos :-()-)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. gen. 19, 2018 9:34 pm

Hola maques!!
ApoloniA: que beeee \o.o/ q ràpid!!!
Cap grossa gaudiu molt! Me n'alegro que tot estigui pefecte!
Cigonya: es molt personal el tema clínica. I a vegades són sensacions ja que es un tema tan delicat q necesites tenir fer lingüística i confiança.
Dawn: moltes gracies!!! El tema del menjar doncs potser ajuda però jo normalment menjo sa pero no sóc tan estricta.
Jo porto 4 dies de betaespera. I 0 símptomes. Ni pits inflats. Però no estic tan boja com altres vegades ja ja ja de moment ho porto millor. No puc fer res x canviar el resultat aixi que... :-o00m
Un petonas i bon cap de setmana
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. gen. 19, 2018 9:35 pm

:b-))) :b-))) :b-))) son molt monosss jajaaj
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » ds. gen. 20, 2018 9:03 am

Bon dia a totes!! He llegit de seguit 2 pagines de noticies vostres i, carai, quantes novetats! Me n'alegro moltissim de veure com poc a poc aneu fent panxetes >.-<:
Manyaga, una nena! Que be! Cuida't molt. Nosaltres esperem un nen. Com m'era igual el sexe (de fet per mi hagues preferit q fos sorpresa) m'esta perfecte
Blaucel, a la primera, genial!.
Capgrossa, que ve q s'hagi reduit tant l'hematoma. Ara el petito podra creixer sense problemes.
Venus, Hera, Sil, com us va?.
A les noves, benvigudes! Es genial poder parlar amb persones q passen pel mateix. Ajuda moltissim.
Respecte a Eugin jo no puc estar mes contenta. Amb la doctora Trullenque i amb tot l'equip. A mes, tb va ser a la primera. Us la recomano 100%.
Segur q em deixo a molta gent per personalitzar pero el meu cap ja no dona per mes...
Nomes dir-vos q si son emocionants les ecos quan sentiu la primera patada es de pell de gallina. A nosaltres ens va agafar per riure. Es va començar a moure a la setmana 20 i sobretot a les nits es quan mes el noto. Realment es una passada i s'ha de viure. Ja ho veureu!.
Petons a totes. Bon cap de setmana!!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » ds. gen. 20, 2018 1:31 pm

Hooola Princessss!! Quant de temps! :content:
M'ha passat el mateix que a la Kiske, he flipat! Hi ha tanta informació nova que no sé per on començar...
Kiske, que guay el que expliques del bebecito, felicitats pel nen! Me'n alegro que tot segueixi el seu curs bé.
Aviam si m'aclareixo amb totes.... :miko:
Apolonia! Gràcies per pensar en mi, he llegit tot el que t'ha passat, no saps com t'entenc, hauria d'explicar la meva vida, però nena, et felicito, ets mooolt valenta, perquè de "boquilla" totes direm que es pot fer sola, però passar per tot el tema de la parella i el desgast que porta i la decepció i tira endavant has de ser molt valenta, i està clar que tu ho ets, així que et desitjo el millor, de fet ja tens embrionet! que guay! Jo menjo fatal... Sóc un desastre...
Manyaga, una princess! Felicitats!! quina ilu te que fer quan et diuen el sexe, és com més real tot, o això vaig sentir jo quan vaig saber el sexe del qu vaig perdre, tot que en el meu cas de molta pena però puc visualitzar el contrari perfectament, com passa el temps... Molta sort
Blaucel, a la primera òvul i embrionet, tant de bo sigui el rey i es quedi! al menys has provat i no et quedarà el rotllito de "i si..."
Capgrossa, que guay que l'hematoma hagi baixat tant i que hagis sentit el seu cor a tota màquina, es la millor sensació que podies tenir, això es que es molt valent i pensa aguantar alli dins, felicitats princess! Tot anirà bé
Mipunki, si que es cert que la SS és molt més leent tot, però pensa en la pasta que t'estalvies, que és molta, molta... Com vas?
Ayra, que bé llegir-te, una abraçada
Dawn18, benvinguda, com ja t'han dit, ajuda molt parlar amb altres persones que viuen el mateix que tu, jo ho vaig aprendre en el tema del meu bitxo, (càncer) no té res a veure, ho sé, però fa veure les coses d'un altra manera, la genètica arribats aquest punt, es cosa apart, el que volem és ser mares, no? Doncs donem gràcies al fet que tenim una possibilitat de ser-ho gràcies a la ciència i que dins de que és caríssim, que ho es... ho tenim al nostre abast, per tant a por ello! Molta sort
Cigonya, no conec eugin, però si Cirh i jo ho recomanaria amb els ulls tancats, de fet jo hem vaig quedar embarassada, el vaig perdre, però el proposi't era embarassarme, per tant, aprovat, Cirh i Eugin són el mateix, tot que ara estic a IMF però és qüestió de pasta, he invertit molt diners i no en tinc tants! Benvinguda també
Riam, un altre benvinguda per tu, 3 mesos semblen una eternitat, a mi em passava el mateix, però al final... et passaran volant! A mi m'han passat molt més entre una cosa i l'altre i mil dubtes sobre on fer-ho, vaig perdre molt de temps que no tenia... així que ànims i palante.
Sil! Anem a l'hora! Vés explica'n, ara us poso al dia de com vaig jo...
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » ds. gen. 20, 2018 2:17 pm

OK, l'he enviat i m'he quedat tan ample... jajajaja
MODO EGO:
Porto uns dies molt estressants, he tingut moltes mogudes i no he tingut gens de temps...
Com sabeu la majoria vaig canviar de clínica per tema diners, faig compartida, em garanteixen 6 òvuls i transfer, de fet jo només necessito un, i que es quedi...
Des de minut 1 he tingut donant assignada i estava a l'espera del resultat de recombine i matching, per fii està tot!! i de moment tot Ok, ens falten alguns resultats d'analítiques que ja tenia caducades per fer tractament i hem hagut de repetir... un pal, a ssobre nadals que no ens donaven cita al cap... Vamos, que tot s'endarrerit, però per fi sembla que arriba el moment esperat de nou.
La setmana vinent deixa la mostra i si tot va bé en 3 dies... bufff.... jo volia portar-los a blasto, però ja veurem com va...
En fí, ara si, ja aniré informa'n i llegint per posar-me mes al dia, sort a totes!
Muacck! :-()-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dg. gen. 21, 2018 7:20 am

Hola boniques!!!!

Bon any a totes!!!
Mare meva quina alegria tants positius, betaesperes i embrionets!!!!

Manyaga ja ha passat el 1r trimestre, ara pots respirar una mica més.

Capgrossa, moltíssimes felicitats!!!! Quina emoció sentir el coret, eh! Me'n alegro molt!!!

Apolonia, em sap greu lo de la parella...però m'encanta la teva actitud! Que bé que ja tinguis embrionet, que tinguis molta sort el mes vivent!!!

Sil38, vaja amb lo del quiste, sembla que es fa esperar un meset més...tant de bo al febrer et facin tranfer!!! Ànims que et queda molt poquet!!!

Blaucel, moltes felicitats i ànims en la betaespera que se que es fa eterna!!

Hera13, que bé, ja ho tens tot en marxa! Me'n alegro moltíssim i desitjo que tinguis moltíssima sort!!!!

Kiske, moltes felicitats, un nen!!!! Gaudeix molt de la panxeta!!!

Segur que m'oblido d'alguna, i ànims a les nouvingudes que es pot aconseguir!!!

Jo estic bé, portant una vida tranquil·la, ja en el 7è mes de 29 setmanes i la meva petita ja pesa més d'1'200kg! He de fer una mica de vida tranquil·la perquè m'han vist que tinc el coll de l'uter curtet i hi ha una mica de risc de qie surti abans, però estic bé. Aquesta setmana començo les classes de preparació al part...quins nervis!!! En breu estareu totes gordetes com jo!!!

Molts petons per totes i unes fortes abraçades!!! Ja queda menys boniques!!!!

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dg. gen. 21, 2018 4:55 pm

Hera13 molta sort!!! No t,angoixis. Pensa que tot anira be. Si poden portar-lo a blasto, genial. Si no es que veuen millor opcio abans. Els metges son els que saben i els que es dediquen a aixo tenen moltisima experiencia, aixi que segur que estas en bones mans. Ja aniras informant.
Blaucel yens rao amb aixo de la clinica, que es molt personal, pero a mi em tranquilitza haver llegit algunes opinions. Penso que si ha de funcionar funcionara, pero si ja tens alguna referencia del centre on vas, potser t,ajuda a mirarte,l diferent. Pels sintomes, no facis cas. Tal cm dius, ja esta fet, aixi que a pensar en positiu :-o00m
Dawn18 es molt dur quan de bones a primeres et diuen de fer ovo, i si a sobre t,ho diuen a lo bruto. Quan no tens gaire resposta en el tractaments intentes gastar tots els cartuxos, pero quan veus el preu que pagues (economis, emocional, de parella...), deicdeixes prioritzar la sensatesa. De tita manera, fes el que el cor et demani. Mes val penedir-te del que has fet que no del que no has fet.
Gracies a totes les que ens doneu la benvinguda a les novates >.-<:
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dg. gen. 21, 2018 5:36 pm

Hola, boniques!

Cigonya, escullis la clínica que escullis estarà bé, ves allà on et doni més bon feeling. L’important és que confiis en el teu equip mèdic :ok:

Manyaga, gairebé 15 setmanes ja! Com me’n alegro de tot el que expliques >.-<: >.-<: >.-<:

Blaucel, ànims en la betaespera. Jo tampoc vaig notar gaire cosa a excepció d’un mal de cap fortissim una semana despres de la transfer. Ni pits inflats (ni ara), ni res :ok:

Hera13, ja ho tens aquí :p-) :p-) :p-)

Venus32, setè mes... ja queda poquet per veure la teva nena. Fes bondat i a continuar gaudint de la panxeta :content:

Jo estic bé, ja no em venen arcades, un mareig de tant en tant... Tot bé, però encara no m’he tret el refredat de sobre. Vaig començar el 24/12 (afonía 18 dies), i encara continuo amb mocs i les oïdes tapades, paciència! I dec haver fet un mal gest perque porto uns 4/5 dies amb un mal de cervicals que el dolor em baixa cap al braç esquerre. El meu home se’n enfot (i jo també) i diu que sóc la pupes. Tiro de Paracetamol per dormir més bé, però ni cremetes ni res que ajudi al dolor, arggggg!!! A banda d’això, m’adormo als racons zz:-) zz:-) i no em queixo. Sento que bitxet creix bé, i això ja ho paga tot :***:

Molts petons, precioses!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. gen. 23, 2018 9:57 am

Bon dia boniques!!

Manyaga: Que bé que ja has passat el primer trimestre, cada cop està més a prop el teu somni!! Felicitat per la princesa!!!

Cigonya: que tal? com diuen les companyes escollir centre és una questió de confiança i feeling, segur que fas molt bé l'elecció. Sort!

Blaucel: com va la betaespera? és desesperant peró ja queda menys. La beta la tens el dia 31, oi? aixx quines ganesss

Capgrossa: que bé que ja no tinguis nauseas, tens raó, sapiguer que el teu bitxer va evolucionant fa que tot l'altre tingui menys importancia. Cuida't!

Kiske: quina alegri saber de tu!!! moltes felicitats pel teu nen!!!!

Hera: com estas? tens novetats? aquesta semana deixaves la mostra oi? espero que de tot cor que aquesta sigui la última i pguis tenir el teu petit/a d'aqui res amb tu!!!

Apolonia: aixó ja ho tens aquí!! segur que va genial! explica'ns quan tens la transfer d'aquest campió!!

Mipumki: com estas?Alguna novetat?

Dawn: com estas? ens tens aquí per recolzar-te, espero que et vagi suoer bé!! Ánims!!

Ricim: a vegades les esperes son dolentes peró quan no et donguis conte ja estarà! Aprofita aquest temps per fer coses que t'agradin i cuidar-te! ja ens explicaras

Crec que no em deixo a ningú.. es que escric desde el móvil i és complicat

mode Ego: La doctora que em va detectar el quist no era la meva sino companya del meu doctor i ja portava uns dies pensant que si em punxava el decapeptyl i després em deien que amb el quist no podía començar tractament em portaria un altre xasco. Es que aquesta regla i la de desembre, per dir-li d'alguna manera "regla", han sigut tacats d'un parell de dies i mai m'havia passat i estaba preocupada. Llavors ahir vaig trucar al meu metge i em va dir que en principi no hi havia problema pel quist peró que per estar segur em revisaría demà. Així que aniré per veure si continua el quist i si podré fer tractament amb la propera regla, si es que ve normal o no, no ho se..
Ja os explicaré reines.

Petons a totes!!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dt. gen. 23, 2018 8:56 pm

Holaa!!

Blaucel, com va la betaespera? Com estàs? Com ho portes? Estem creuant els dits per tu. Molts ànims!!
Estarem pendents.

Sil, A veure que et diuen,... quin rotllo aquestes esperes,...Sé que t'agobia lo de la regla tipus tacadets, jo aquest any amb la endocrina hem fet justament aixó, rebaixar fluxe perque diu que per la implantació va millor perque tens menys estrogens ambientals. Jo ara també tinc tipus tacadets (abans en durava 5-7 dies) i al principi m'espantava i en segueix espantat, però ella diu que va millor, no sé si t'ajuda. Un abraçada!!

Apolonia, molt bé que ja tingueu embrió, quan t'ho faràs llavors? Preguntaves pe l'alimentació, jo intento menjar sà pero sense agobiar-me, igual que amb lo de les vitamines. La veritat qeu ja arriba un moment, en que he fet de tot i de moment res ha funcionat, o sigui que si tot està controlat per analítiques més o menys, intenta fer lo que et digui el cos. Molt ànims!!

Manyaga, Capgrossa, Kiske, gràcies per passar per aqui i explicar els vostres avenços i novetats! A mi m'animen a seguir endavant i veure que si que es pot. Però ja veig que l'angoixa no passa i més si ha costat tant. Una abraçada!!

Hera, ja comences?? Que bé !! Ja ens diràs

Ricim, molts ànims per la espera! Intenta aprofitar la espera!
Dawn, com va?

No sé si en deixo cap, vaig un mica despistada ;)

Mode ego; jo en principi començo en la regla que vé, la veritat que ni m'ho crec, però bueno com que és per la SS esperaré a animar-me quan en baixi la regla i en donin hora. Encara hem de gestionar alguna cosa del donant, i en principi començar i al lio. :-o00m
Una curiositat, sabeu com es diuen els tubs on guarden l'esperma palletes, jol... quin nom més oportú, en fi. Quant es van enterar ens van mirar tots dos i vam flipar
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. gen. 24, 2018 9:42 am

bon dia maques!!
com van aquests dies?

MIpumky: que beee ja comenceu!!! aixxx molts anims i a veure si teniu els vostre embrionet dins de res! Ahjajaa si q sabia el nom i la veritat es bastant encertat! :-o00m :-o00m

Sil: que t'han dit del quist?? tot ok? aixxx si aixo es un no parar de sorpreses...quan no es un all es una ceba! pero bueno espero q no faci la punyeta on estigui i pogueu començar el mes aviat posible! :ok:

Capgrossa: anims ambs aquests dolorets! espero q comencis a trobar-te millor per gaudir una mica mes si es pot! :-()) :-())

Venus: gracies pels anims, i espero q la teva petitona aguanti el maxim posible, imagino q sino hauras de fer repos... </;-)

Hera: com va aixo?? ja tens embrionet???? q rapidddddd >.-<: >.-<:

Gracies pels anims a totes!
La veritat que començo a estar molt nerviosa.
Avui estic a 9 dies post transfer.
Des del dilluns em va començar mal de cap, mala senyal pq quan ha de venir la regla tb em pasa, pero bueno tb diuen q potser de les hormones de l'embaras i capgrossa coincideix amb una setmana justa des de la transfer com tu! jaja pero en el mu cas no era un blasto...
Tinc els pits des del primer dia desinflats, ni mal de regla ni res de res, alguna punxadeta a l'ovari esquerre q es el de la puncio, i l'unic estrany es q ahir despres de dinar em va donar un mareig molt raro, com una baixada de tensio q va durar res.
Pero clar estic tan pendent del meu cos q qualsevol cosa podria ser q si o que no!!
Buff tinc tantes ganes de fer-me un test i tanta por a la vegada....
Aixi q esperare fins divendres q es el dia de la beta i a veure...ja no em queda res.

petons a totessss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::