Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dt. feb. 20, 2018 7:15 pm

Hola princess, primer de tot moooltes gràcies a tootes! Sou les millors! Sou uns :***: amb tote vosaltres tot es mes fácil...
A les "meves" prenyades "favorites", gràcies per les vostres paraules, no marxeu d.aqui encara! Em dona força! guaaapas!
Entraba a preguntar a la Sil pels frigos, merda Sil! No saps com t'entenc... Es una decisió dificil q ademes no et donen opcio a dia 3, oi? es el que em va passar a mi i de fet ara sembla que em trobaré en una situació semblant, ja que tb queden 2 i no sé com estan...
Demà tinc visita per parlar del tema.... Aviam que faig...
Com van les betes esperes? Ainss aviam si anem veien posotius! Estic al mv ja torno a entrar que vull contesta mes personalitzat, petonets a totes!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Nessi2330
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 5:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nessi2330 » dt. feb. 20, 2018 8:01 pm

Hola sóc nova per aquí. Estem decidint entre una ovodonació normal o una compartida.
Els anteriors tractaments els he fet a Quirón i ara estem mirant cliniques. Ahir vam estar a Grávida i la setmana vinent anirem a Cirh.
Segons la vostra experiencia em podeu recomanar cliniques i quin tipus de ovodonacio heu fet?
Moltes gràcies
1 any buscant= Baixa reserva ovárica
Juny'17 FIV 3 ovuls 1 embrió tipus C -
Setembre'17 Puncio cancelada 1 folicle
Gener'18 Punció 2 ovuls inmadurs
I ara?
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dc. feb. 21, 2018 7:24 am

Sil, vaja p... , es el rotllo de portar-los a blastos. Per una banda diuen q son mes bons pero per altre banda si no arriben a blasto et quedes sense.
En sap greu, creuem els dits perque almenys un arribi i te’l puguin possar , perque clar amb la pasta q es obo com per tenir nomes per una vegada. :(.
Molts anims, ja ens vas explicant!

Hera!! Que tal?? Aixo dels embrions es un misteri fins q no els veguin no els saben, no ens adelantem. Et dessitjo lo millor per quant t’animis!!! Una abraçada enorme!!

Blaucel, anims amb les proves!!

Ness, benviguda! Jo soc de donant masculi i va una mica diferent, i mes barato.

Jo aqui , intentant estar tranquila en la betaespera. Al final no van poder congelar cap aixi q ens la juguen a una carta :(. A veure q passa.
En consola q vaig amb tot el set de medi de fallades d’implantacio i q es un super blasto!!

Una forta abraçada!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. feb. 21, 2018 8:28 am

Hola noies,

Os vull fer una pregunta, sobretot a Manyaga, Capgrossa i Hera perque crec que no heu fet la ovo amb donant exclusiva:

A Quin centre heu fet el tractament ?
Amb quin métode? Banc d’ovuls, compartida..
Preu?

Es que ja m’estic preparant per si dema no surtbe i encara que confío molt en el meu metge vull valorar altres opcions. El Silo es vol a plantar pero ahir em va veure tan destrossada que crec que tinc una última oportunitat i vull aprofitarla.
Tambe vull anar al cimab per confirmar que els bitxitos son viables i no son els que están fent embrions dolents, com que els ovuls están be en principi.

Moltes gracies boniques

Petons
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dc. feb. 21, 2018 5:43 pm

Hola noies! Entro només per dir-vos que tenim un positiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuu
Anàlisi orina+sang: positiu clar.
Perdoneu que avui no digui res més ni pregunti per vosaltres, un altre dia ho faig.
Ara a esperar que tot segueixi bé abans de poder tirar coets!!
Espero que es contagïin per aquí les bones notícies i que aviat tingueu els vostres positius!!!!!!!!! :p-) :p-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonacio

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. feb. 21, 2018 6:55 pm

moltíssimes felicitats Dawn :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) això és genial!!!!! necesitavem bones noticies!! Un petonas enorme

Sil saps alguna cosa?

petons X totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dj. feb. 22, 2018 10:38 am

Bon dia boniques!

Moltes felicitats Dawn!! Quina alegría,disfruta del moment!!

Mode ego: encara no se com estan els 2 frigos, m’han dit que la biologa els mirara poc abans de la transfer que es a les 15,30h i quan arribi el meu doctor m’explicara tot. Estic molt agobiada... i nomes pensó que si no han evolucionat igual mai podré ser mare

Petons
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dj. feb. 22, 2018 12:14 pm

M’han trucat i m’han dit que no hi ha transferencia. Les 14h tinc hora per parlar amb el metge, vaig de cani. Estic destrosada..

Despres os explico
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. feb. 22, 2018 12:39 pm

Ostres Sil Quin greu de veritat. Si que podrás ser mare pero haurem de cercar altre cami. Un abraçada enorme i a veure que et diuen.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dj. feb. 22, 2018 7:25 pm

Hola noies,
entro un momentet, aquests dies vaig molt de bòlit!
Us he llegit en diagonal (3 pags!),..

i dir-li a la Hera i a la Si38l que em sap molt greu.. us dono tots els ànims del món, boniques!! a cuidar-se.. i tot anirà arribant!!!

Blaucel, sort amb les proves. Què tal l'acupuntura? per a què la fas? alguna cosa en particular? és que m'estic plantejant si pot ser una bona opció per anar-me preparant.

Capgrossa, Manyaga, com van aquestes embarassades?

Venus gràcies per entrar i donar suport a les teves ex companyes de foro!

Dawn felicitats!!!!!!!!quina alegria! a cuidar.se molt!

Mi pumky com va la betaespera???Molta sort! que sigui una betaespera distreta i que passi ràpid!

Benvingudes Nessi i Lia!

Perdoneu si em deixo a algú!

Jo he tornat de vacances., piles carregades... però no sé si podré començar al març o a l'abril per temes varis. Paciència!

Fins aviat!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dj. feb. 22, 2018 10:17 pm

Holaaa, entro rapid, des del mobil.

Sil, en sap molt greu, tens tot el motius per estar destrossada i cridar. Has pogut parlar amb el metge? T’has quedat millor? Una abraçada de tot cor!!
Si q podras ser mare si tu vols i tant, jz buscareu una altre manera.

Dawn , moltissimes felicitats!!! Et dessitjo lo millor.

Blaucel, anims amb les proves.

Apolonia, benvinguda una altra vegada!!

Hera, com vas?? Tens els congeladets, no? Una abraçada enorme

Jo, estic en betaespera fins al 5 de març, aixxx intento estar tranquila i no pensar gaire , lo q tinc una son q en caic. A veure si per fi aquesta es la definitiva que js ens toca.
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. feb. 23, 2018 6:56 am

Mipumky molta paciencia i moltissima sort!! :-o00m
Sil com estas? Q ha dit el metge?
Apolonia l’acupuntura doncs la faig per tot. Vull anar amb el maxim que pugui fer. Es per un tema de preparar endometri i fer neteja. Jo tinc endometriosis i es posible q el menú endometri no sigui el Niuet mes agradable aixi que si m’ajusa geniail. Mal no em fara. Aixo si m’ha tret moltes coses d’alimwntacio i haig de pendre un munt de vitamines embarassada no se pero saludable acabaré segur jejej.
Al tenir endo es mes estricte. Porto 2 sesions encara no puc valorar molta cosa...
petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dv. feb. 23, 2018 6:03 pm

Dawn, moltes felicitats! Quina sort has tingut! Vaja triomfada, disfruta de l'embaràs!!

Sil... buff és fatal, tu i jo no sembla que estiguem tocades per la vareta màgica de la sort en aquest tema... Em sap moolt de greu, en serio, ara t'escriure un privat per explicar-te lo de les clíniques, tot que potser ara no estàs per la labor, ho entenc perfectament, si vols parlar del que sigui, aquí estic, com totes nosaltres, en el fons entre un munt de valentes desconegudes que fem que aquest camí tan dur, sigui una mica més pla, com a mínim poder compartir i parlar de coses que potser no fem ni amb els més íntims...
Una super abraçada.
Informa de com estan les coses... Ja saps que em vaig trobar en una situació molt semblant a la teva, fins i tot amb el tema parella, el Hero tambè esta fart del tot... :-o00m
Nessi, benvinguda al club de les ovovalentes, decidir si fer compartida o no, depèn molt de tu, jo vaig estar a Cirh i molt bé, vaig estar molt aquest i de fet allí vaig aconseguir el meu positiu, el primer cop a la meva vida! Finalment no va poder ser, peró si ho aig aconsseguir,i el preu està dins de la mitja, no és dels cars.
Compartida, sé que en fan al IVF, vaig anar a visita abans de començar tractament, però depen molt de cada cas, pots anar i preguntar que els sembla, jo finalment vaig triar Chir...
Pots mirar IMF, tenen preus molt bons, i diverses opcions agafa'n menys òvuls, mira per internet, hi ha preus.
Mi punki!!, que tal vas? Quan tens la beta? Creuarem els dits.... Un altre positiu vull veure!
Blaucel, com portes el teu tema?, ja tens analítiques? Com va l'acupuntura? Em teniu alucinada entre totes de la super preparació que porteu... En el fons, potser no m'ho he currat gens... potser per mi seria un miracle quedar-me embarassada, menjo fatal, prenc cafè a saco i xocolate negre cada dia i no provo la fruita...I que us diré dels pitis, no sabeu el que em costa no fumar! Abans de la malaltia fumava bastant, dsp ho vaig deixar (la por) vaig tornar però baix mínims i així he anat passant...
En fi, ja explicaràs
Venus!! No saps com em va agradar llegir.te me n'alegro que tot bé, espero seguir sabent de tu, no ens oblidis flor! Una abraçada ben forta i gràcies pel teu consol...
Manyaga, et dic el mateix, merci bonica, vejam com apanyo això, em queden dos i no són de la millor qualitat... no sé què faré...
Capgrosa!!, igual, merci per tot, segueix treien el cap gros per aquí, m'agrada saber de tu i com et va, abraçada
Apolonia guapa, gràcies a tu també, com ho portes?
En fi, un altre dia mes... :-()-)
MODO EGO, com ja he dit en queden 2, estic feta un p liu, m'han proposat transferir els dos, ja que no son cap meravella i creuen que com serà l'última vegada que faci transfer pot ser bona idea, ja que és quasi segur que no agafarien els dos, l però clar... Per mi és molt complicat, tinc prohibidíssim gestar dos, seria perillós per la meva salut i tinc claríssim però molt que no puc i basta que mai agafin perquè just posi dos i amb la "racheta" que porto, decideixin quedar-se els dos! llavors hi hauria de perdre'l's....
Es super ratllada, pel demá em poso en marxa ja, porto massa temps amb tot aixó i he de tancar portes per seguir amb les altres coses pendents de salut, no queda més temps... No sé que fer!!!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dv. feb. 23, 2018 7:08 pm

Hola de nou!
Blaucel, merci per la info. Jo de fet vaig començar amb osteòpata però ara fa dies que no hi vaig... sort!

Hera, quina difícil decissió...! i si demanes una segona opinió? m'he quedat pensant què faria en el teu cas. Si el ginecòleg de la clínica te'n proposa dos, deu ser que ells veuen que pot ser. A mi, per exemple, per l'edat ja no em deixen posar dos. Fa 3 anys si que em deixaven.. i no te'n pots posar només un? el que estigui millor?
amb el tema de l'alimentació i demés, si et serveix de consol jo porto setmanes que no m'estic cuidant gaire.. estic una mica down amb tot lo d'haver deixat la parella, i tot i que vaig començar forta, doncs tinc moments de tot.. i també he tornat a fumar, menjo gluten cosa que volia deixar.. i en fi. A veure si mica en mica aconseguim cuidar-nos més..!

Jo aquests dies estic baixa d'ànims.. a veure si em passa!
Ànims noies!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dv. feb. 23, 2018 8:12 pm

Hola de nou,
Apolonia, aqui esta el problema, a mi també em van dir que no em poses dos ni de conya, per la malaltia i per l'edat, sòc mes gran que tu!
Ells són molt conscients d'això, imaginat si tenen clar que no agafarien els dos...
Són C i creuen que no hi ha gaires possibilitats... Pr clar....
Triar un , és una locura, perquè no puc fer més transfers seguriiiissim aquest cop és l'últim si o si, i no vull quedar-me amb el rotllo que potser era l'altre el bó i tenir-lo alli, al congelador del nunca jamás lo sabrás... el meu cos ja no pot fer més tractaments.... Estic investigant amb el meu amic google...
Entenc el teu baixón, són moltes coses i sola és molt més dur conta'n que no ho estaves quan vas pendre la decisió, estàs passant el dol de la parella en ple tractament! Però has fet el pas i si no ho fas potser sempre et penedeixes, no tenim temps de prínceps blaus!!
Saps?, la propera vida, seré mare amb 25 anys! (com a molt) i amb parella o sense, esperant la persona adequada a vegades perdem molt de temps, no tots tenim la sort de trobar-la rapidament i ens trobem amb molts prínceps que destenyeixen abans de trobar un de bo que tampoc tens cap garantia que serà per sempre, per tant, si vols ser mare, a por ello i que sigui el que hagi de ser! Ets una valenta, així que no afluixis ara, marcat el teu objectiu i estigues orgullosa del que fas,no pots permetret caura, si no ha sigut ell, serà per alguna cosa, així que tens una motivació per ocupar el teu cap i tirar endavant!
Passará., tot passa... :-()-)
Sil! Manifestat!!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » ds. feb. 24, 2018 9:37 am

Hola Hera!!!

No se si t’ajudo en el dilema, pero jo en possaria els dos per 2 motius:

Ja t’han dit q es poc probable q s’implantin els 2, i a mi en l’anterior clinica apostaven per possar-los de 2 en 2 perque deien q s’ajudaven. A mes son c.

A males q et quedis de tots 2, podries fer lo q es diu una reduccio embrionaria, q esta sobretot pensat per embarassos triples o mes pero en el teu cas estaria justificat. Ha de ser dur fer-la pero si es per salut.

Jo tinc una autoinmune i un embaras gemelar no es lo ideal tampoc, per lo q sempre he tingut aquesta por i aquesta ambivalencia. Per una part voldria pero per un altre se q no sera lo ideal per la meva salut, en fi,...


Apolonia , molts anims, ja m’imagino que ha de ser dur, pero si ell no estava a l’altura millor ara. Intenta agafar forces aquest mes.

Jo ahir en vaig barallar amb la meva parella, penso q s’implica poc i aixo m’agobia, en fi,ell diu q si s’implica pero gestiona de manera diferent l’estres... suposo q son els nervis i tot plegat.

Una abraçada!!

Sil, un peto fort!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » ds. feb. 24, 2018 1:34 pm

Hola boniques!!
Sil em sap molt de greu, quina merda pel que et toca passar. Tan de bo quan et recuperis tornis a agafar forces per buscar un altre camí per ser mare, segur que en trobes un.
Hera buf doncs si quins decisio. Però com deies les possibilitats de que els dos prosperin són baixíssimes i per tant millor provar els dos pel que deies, quedar-te amb el dubte de què hauria passat amb el congelat tampoc és una bona opció.
Mipumky molta sort amb la prova, que tinguis son és bona senyal oi? I si estàs nerviosa doncs clar és lògic que xoqueu més amb la parella. Jo estava insuportable, saltant per tot.
Apolonia benvinguda de nou i molts ànims per continuar!!!!!
Per part meva sóc molt conscient de la sort que he tingut. A la primera ovo i sense passar per altres opcions de tractaments perquè per opinió mèdica no tenien possibilitats. Encara no m'ho crec després de tants anys d'esperar una sopresa cada mes que no venia. Em faig creus de la fortalesa que veig per aquí i m'indignen cada cop més comentaris de gent amb qui et creues pel carrer i que parlen a la lleugera i es fiquen en la vida de tothom. Ja sabeu què vull dir, els "i quan us hi posareu?" i similars que fan tan de mal quan vols però no pots.
Una abraçada molt forta a totes les valentes i a seguir lliutant
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » ds. feb. 24, 2018 4:58 pm

Hola boniques!!!

Quants dies sense entrar per aqui pero he estat amb un gripaso espantos.
Primer de tot, quina llastima Hera i Sil. No es just aixo. Tantes ganes i tan patir. Espero que no us rendiu ique seguiu lluitant. Una abraçada molt forta a totes dues. :-()-) :-()-)

Hera al final que fas amb els dos frigos? Per cert, jo fare com tu i en una altra vida tambe sere mare molt jove. Com m,has fet riure amb els princeps que destenyeixen.

Dawn enhorabona. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara intenta estar tranquila i disfrutra del positiu. Com dius, quina sort quedar-te a la primera sense fer res abans. Cada tractament es un desgast enorme. I com dius, en aquest grup hi ha un munt de fortalesa, fortalesa que mai abans hauriem imaginat tenir. Assaboreix cada moment, que sera unic. :-())

Mipumky no t,agobis amb la parella. Jo crec que per ells ha de ser dificil i a vegades no volen ensenyar que estan tocats. Si ens veuen enfonsades i s,enfonsen, pitjor estem. Intenta fer les paus amb ell, que sempre ajudara mes un bon ambient. :love:

Apolonia benvinguda de nou!! Intenta estar tranquila, encara que costi. Prova de fer alguna cosa que ajudi a relaxar ioga, taichi, caminar, acupuntura... :-o00m :-o00m :-o00m Ja saps que aqui estem totes per ajudar-nos en els mals moments. No ens coneixem de res pero tenim un prblema en comu i ningu mes que nosaltres ens entendra.

Blaucel que t,han recomanat amb l,alimentacio? I de vitamines? Jo acupuntura no en fare perque em fa panic, pero tambe tinc endo i una alimentacio sana pot ser ajuda. I les probes, tot be? A aquest pas potser anirem a la par. :p-)

Nessi benvinguda al grup! Jo no et puc ajudar gaire. No he fet cap tractament.

Espero no deixar_ me ningu.

Una abraçada ben forta a totes valentes!!! :ok:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dg. feb. 25, 2018 10:12 am

Boniques, feia dies que no entrava i ahir em vaig posar al dia...quin greu Sil i Hera! Osti quina ràbia que per algunes fins i tot la ovo se us posi tant complicada! Imagino la ràbia que us deu fer, però sou unes super valentes i de debò confio que al final tot aquest patiment us porti els seus fruits :-()-) :-()-)

Hera, osti quin dilema això dels 2 de cop..jo també me'ls posaria i sinó com et va dir la mipumky, a males hi ha la opció de reducció embrionària.. tant de bo un dels dos sigui el definitiu :-()-) :-()-)

Sil bonica, ostres quin greu que et quedis sense cap. Jo vaig fer el tractament a procrear de Reus, i pagues pels òvuls que agafes, poden ser 6 o 8, i es pot fer amb òvuls criopreservats, o bé en fresc, jo vaig fer donant en fresc, van fer els embrions amb la mostra del manyaget i després vam congelar. Tema preus, no t'ho puc dir perquè jo vaig pagar els preus que li feien a la meva gine, ella no va incrementar res, i clar, em va sortir molt millor. Em va dir que m'asseguraven dos blastos, i això em va semblar molt! Però com que jo tractes amb la clínica no vaig fer directament, no et sé dir si és el procés habitual o què..
També tinc una amiga que la fa a Vic, crec que la clínica és la Ueg, em va dir que val 5700 per 6 òvuls.
I adopció d'embrions? Jo tenia clar que si la ovo no hagués anat bé hagués provat ADE. Ja ens explicaràs que us recomanen :-()-) :-()-)

Dawn moltes felicitats!!! feia falta una bona notícia al post per donar una mica d'oxigen! Gaudeix del moment i ja ens aniràs explicant!

Cigonya, lia, en quin punt esteu?

Mipumky, tot aquest procés posa a prova a les parelles, és normal! I més quan cadascú ho viu de forma diferent. A mi també em passava però mirava de ser comprensiva i entendre que ell afrontava la situació d'una altre manera, però que també patia. jo ho vivia més intensament, i en canvi ell deia que ho afrontava seguint amb la seva vida i mirant de no estancar-se, i que si jo m'esfonsava, ell havia d'aguantar. Suposo que són mentalitats més masculines de que l'home ha de ser fort i aguantar, i la realitat és que a mi no em calia, però entenc que cadascú ho veu i ho viu com pot.

Apolonia bonica, si ara tens un moment baix i necessites passar més de tot, fes-ho! Jo els hi deia les èpoques de descompressió mental :) Quan recuperis il·lusions i energies ja et motivaràs per cuidar-te més. Una abraçada!

Nessi, benvinguda!!

Venus com va la panxulina? De quan estàs ja? Ja teniu nom?

Capgrossa, com estàs bonica? Et trobes bé?

Blaucel, ja has fet analítiques?

Jo demà compleixo les 20 setmanes i divendres tenim la eco morfològica. Tinc unes ganes de fer-la i que em diguin que està tot bé, el cert és que he estat força tranquil·la i confio que així sigui, però ara que s'acosta em posa una mica nerviosa i tinc ganes de superar-la. Ja us explicaré!

Petons per totes!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dg. feb. 25, 2018 6:34 pm

Hola noies,

Despres de 4 anys buscant i 2 FIVs amb 3 transfers negaties estic pensant amb ovodonació.

Primer vull felicitar la manyaga perquè la recordo d'altres forums, crec que vàrem començar a buscar al mateix temps a cercadores. FELICITATS PER L'EMBARAS I MOLTA SORT!

No tinc decidit del tot el tema ovodonació perquè encara tinc reserva, però és el que em recomanen.

Abans però vull descartar moltes coses i estudiarem factor masculí (fragmentació de doble cadena de ADN i altres patologies) i em faré un estudi immunològic.

Vull descartar totes les possibiliats i buscar el pq no em tingut mai ni un sol positiu i els 5 embrions de bona qualitat no s'han quedat amb nosaltres...

A nosaltres per ara no ens han trobat cap raó taxativa de perquè no ens hi quedem i hem decidit buscar-la. Per això hem començat a mirar moltes coses. Tinc 41 anys i una bona reserva, per tant, l'endometriosis i l'edat serien les úniques explicacions per no quedar-m'hi. Però jo despres de 4 anys de cerca, 2 FIV que han suposat 3 transferències de bons embrions no m'és suficient. Hi havia d'haver una altra raó i finalment l'hem trobat! (encara que potser no és la única, perque la infertilitat pot ser multifactorial...)

El divendres vaig fer una visita molt interessant al CIMAB a st. Quirze del Vallès que està especialitzat en infertilitat masculina. És un centre de recerca de la UAB i estan descobrint moltes coses.

Recomano que tot els vostres companys i marits es fagin una prova de fragmentació de la doble cadena de ADN dels espermatozoides. El 75% dels homes de parelles amb problemes tenen fragmentació i per això fan embrions que es moren abans. Això explica negatius contínus durant més de 6 mesos, betes negatives i avortaments de repetició. I especialment per aquells que el seminograma ja no és gaire correcte i fins i tot si surt bé (com és el cas del meu marit), pq una cosa no treu l'altra

I clar, un problema masculí no es soluciona amb ovodonació del tot (encara que ens van explicar que els òvuls més joves tenen la capacitat de tornar a cosir els fragments d'ADN trencats dels espermatozous...).

Fins i tot ens van explicar que en un mostrari de donants de semen amb seminograma correcte el 25% tenen fragmentació d'ADN!!!

Bé, depen dels resultats de tot això, decidiré, passar el dol de perdre la meva informació genètica o potser haver de perdre la del meu marit. Ara tinc clar que el problema no només és meu, sinó també d'ell. I el seu és claríssim...

Molta sort a totes!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::