Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dc. març 21, 2018 7:54 pm

Sembla que el meu cami s'acaba aqui... :ufs:
No ha pogut ser... Un altre cop! Perqueee?! Estic feta pols, pensava que estava preparada per assumir el final d'aixó, pr no era real, m'esta costant molt molt pair que mai seré mare, se'm trenca el cor quan ho verbalitzo...
En fi, només entro per dirvos que la meva ultuma beta a sigut negativa, ja entrare qun estigui més tranquila, heu sigut molt bones companyes, estic molt triste
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: alaska » dc. març 21, 2018 9:58 pm

Ho sent molt, Hera...
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. març 22, 2018 3:01 pm

Hera una abraçada ben forta. quin greu bonica.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dj. març 22, 2018 3:28 pm

Hera bonica ho sento moltíssim, una abraçada i molta força per tirar endavant.
Us heu plantejat mai l'adopció o l'acollida? Hi ha d'haver algun camí per tu en algun moment. Ho desitjo de tot cor
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dj. març 22, 2018 5:20 pm

Ai, Hera13... quin greu :ufs:

T'envio una abraçada enorme i molta força... Ostres :-(
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dj. març 22, 2018 5:38 pm

Ostres Hera a mi també se'm trenca al cor al llegir-te, imagino el mal que ha de fer. És normal que un cop saps que és la teva situació et costi de païr, una cosa és pensar-ho, assumir que potser mai podràs ser mare mentre tens esperances, que podria ser el final de tot plegat, però trobar-t'hi, ha de ser una bona patacada per molt que sabessis que podria passar. Reina, m'agradaria que hi hagués alguna altre opció per tu, com diu la Dawn adopció, que ja no fos un nadó sinó una mica més gran, fer ara una adopció d'embrions...però cadascú sap quin és el seu punt i final, i si aquest ha sigut el teu, a la vida hi ha moltes altres coses, serà qüestió de plorar, passar el dol de la maternitat, i després, doncs muntar-te la vida sense fills, viatjar, sortir...

Si necessites parlar-ne, aquí estem, si necessites desconnectar de tot plegat, desapareix un temps i cuida't molt, que això és el principal. T'envio una abraçada ben forta :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mavic
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. març 02, 2018 12:58 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mavic » dj. març 22, 2018 10:30 pm

Hera em sap molt de greu..... no em puc imaginar el dolor que deus sentir, la impotència i la ràbia......... molts petons i moltissims ànims............
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dv. març 23, 2018 8:21 pm

Hera em sap molt greu. Tot aquest cami es molt dur i cada negatiu es una patacada. Igual que diu la Manyaga, no es el mateix imaginar no ser mare que haver d’assumir-ho.
Plora tan com necessitis, fes el dol que calgui i procura cuidar-te i cuidar la teva patella. Aixo de la RA acaba minant.
Quan ho necessitis, aqui tens unes noies valentes que et llegirem i segurament t’entendrem força.
Una abraçada beeeen forta! :-()-)
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dv. març 23, 2018 9:21 pm

Hera e sap molt molt greu, cuidat molt , parleu molt amb la parella i plora lo q necessitis.

El mon a vegades es injust ivtens dret a queixar-te i patalejar.

Una abraçada molt forta!

Qualselvol cosa que necessitis no dubtis en demanar-ho.
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dg. març 25, 2018 6:17 pm

Hera: no saps com ho sento, es una gran injusticia, no hi ha dret que voler ser mare se li negui a una persona que ho desitja tant. Plorar tot el que necesitis i per qualsevol cosa, el que sigui, aquí estem.
Saps que igual jo estic quasi a la teva situacio i per aixo mai estarem preparades, que s’ha d’asumir si pero aquesta pena la tindrem dintre sempre.
Has pensat d’anar a un psicoleg? Jo cada cop ho tinc mes clar, que necesito ajuda i aixo que el Silo está sempre al meu costat pero un profesional tendrá mes recursos per poder afrontar aixo.

Carinyo molts molts anims i un peto infinit!!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dl. març 26, 2018 12:14 pm

Holaaa!!

Molt ànims Hera i sil, ja sé que és complicat i és molt dur!! Jo vaig a un psicòleg des de la 3 IA i en va super bé, m'ajuda a gestionar les diferents situacions, de fet jo aquest any ja estava a punt de plegar veles. Si veieu que ho necessiteu, no dubteu!! són dols que s'han de resoldre, i en RA fem un dol darrera l'altre. Una abraçada enorme!!

Dawn, Blaucel, Cigonya, Apolonia,... com aneu?

Venus ja has parit la nena? z2:-) Ja la tens amb tu?

Com vas Manyaga?? He obert un club de la heparina a embarassades, je,je,je

Mode ego, Avui eco i alta de RA, embrió i batec perfecte, encara ni m'ho crec,...
El dimecres vaig sagnat una miqueta i de seguida vaig anar a urgències, i res tot normal, li vaig dir a la doctora que tenim en compte la meva experiència hi tornaria les vegades que necessités (que espero que no calgui) i la doctora super empática no va poder dir res.

Molts ànims, ja sé que és molt complicat, que a vegades el camí es fa més petit, que és molt dur, ... però feu lo que us demani el cor!! Malgrat no ho veieu sempre, cada dia surt el sol!!

Una abraçada gegant!! :***:
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. març 27, 2018 2:14 pm

bon dia precioses?

com esteu?
Hera i Sil? :-()-) :-()-)
aix quina merda de RA. us envio una abraçada molt forta.
Sil, si es veritat que la pena estarà dins, pero et puc dir que amb el temps les coses milloren i el sentiment segur q canvia, ahir va fer 3 anys que varem tenir els nens, encara veig la seva careta tan maca, i aixi com en el seu moment pensava q mai a la vida tornaria a somriure, el dolor q vaig sentir va ser tan gran, doloros i egarrifos, puc dir que despres de 3 anys el dolor ha minvat. Pero cadascu necesita el seu temps per pair les coses, i potser buscar alternatives que ara ni les plantegem.
Manyaga: per la inmunologa li va donar importancia? es a dir ho tracten? La meva doctora diu q no els hi fan cas i q no cal fer res, pq no hi ha un estudi q digui q aixo afecta realment, solament si es troben a l'endometri pero no en sang...
Hope: quan comences? tens data de transfer?
Dawn: com el petito? l'heamtoma ha reabsorbit?
Em deixo a moltes segur pero h perdut una mica el fil...
Vam anar divendresd pasat a la visita i resumint: haure de posar.me heparina...tinc una mutacio que no ha de ser la causa de la no implantacio pero que podria ser que si, la tinc heretada solament per una banca per tant no esta desenvolupada del tot...delaerestares mes, no li va donar importancia ni al tema de les plaquetes q surt una cosa rara, ni a les nk ni a la insulina alta...no se si anar a l'inmunoleg...o qdar.me tranquila...a veure q em diu avui la acupontora...
Tinc hora per despres de setmana santa per tal d'entregar tot per la recerca de donant.
em fa una por............

petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Mavic
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. març 02, 2018 12:58 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mavic » dc. març 28, 2018 4:52 pm

Hola guapesssss!!!!!!
Hera: no se com ho estas passant, però crec que mho puc imaginar; ha de ser horroros el sentiment de pena, ràbia i impotencia........ potser amb el temps podràs pensar en altres escenaris per ser mare.......primer descansa i plora molt, el temps et farà saber què vols fer....
Blaucel: buscar donant depen de la borsa de donants que tinui la clínica. Jo vaig decidirho el 10 de febrer i demà em fan ja la transfer......
M’han trucat els biolegs; diuen que en queden 6 a dia 2; i que son kualitat A. Ja m’havien dit que el meu home era candidat a donant....... o sigui que amb ovuls de donant que també son bons ; sembla que estan sortint molt bons; m’han repetit tres vegades quants en volia posar; i jo les tres vegades li he dit que dos...... :b-)))
Estic cagada.... la veritat; però tranquila pk al menys en tindré per tres transfer en total.........
A totes ànim, molta merda! Som lluitadores per naturalesa.... jo, personalment el dia que ho aconsegueixi i tingui el meu fill en braços penso muntar un fieston on semborratxarà tothom menys jo :b-)))
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dj. març 29, 2018 7:27 pm

Hola guapes!!!!
Mavic: moltíssima sort amb la transfer!! Pel que dius pinta molt bé, en tens molts i de bona qualitat. Tu estigues tranquila i ja ens explicaràs com ha anat!
Mipumky: moltes felicitats per l'alta de RA. Que bé, un altre graó del camí superat i estàs més a prop de la tranquilitat. Espero que no tinguis més ensurts per sagnats i tot et vagi molt bé!!!
Blaucel: que bé que ja ho tens tot apunt per engegar el procés, déu n'hi dó quina murga tantes proves, esperem que siguin a fi de bé!!
Mode ego: el meu embaràs sembla que ja evoluciona bé. No sé si s'ha reabsorbit l'hematoma, però a la última eco no es veia. I la mida de l'embrió ja és correcta, ara al principi tot va de centímetres i amb l'ecograf potser no van poder ser del tot precisos i al següent control la mida ja es corresponia amb el que toca. Si tot va bé passat setmana santa tindré l'alta de RA. O sigui que l'ensurt potser quedarà en això i prou!
Petons per totes i una abraçada ovovalentes
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » ds. març 31, 2018 7:44 pm

Hola noies,
perdoneu la meva absència!
Abans que tot , donar-li una abraçada a la Hera. Ho sento moltíssim! molts ànims, bonica, plora tot el què hagis de plorar. No sé els motius pels quals dius que és l'últim intent, o si hi ha opcions per més intents en un futur. En tot cas, descansa, cuida't, mima't.. i segur que la vida et regalarà coses i vivències precioses. I pensa que la vida dona moltes voltes. Molts ànims!

Espero no deixar-me a ningú, he llegit 3 o 4 pàgines..

Desitjo a la VENUS32 un bon part! gràcies per entrar a saludar les teves companyes, i espero que entris per explicar-nos com ha anat tot..!

SIL, sort amb l'espera, t'estàs cuidant amb la dieta, etc?? tens uns mesets per anar-te preparant, a tots nivells, per acolliir la vida que ha de crèixer dins teu!! al pas que vaig a mi també se'm farà el juliol!

MANYAGA, gràcies per entrar i explicar-nos, penso igual que tu amb el tema de la genètica. Com et trobes?Felicitats per la nena!!

CAPGROSSA, com ha anat la prova que t'havies de fer? com et trobes?

BLAUCEL he llegit que t'estàs fent més proves? he llegit que has passat ja per tant, tant de bo la propera sigui la definitva.. sobre el tema genètic..espero que no l'hagueu de necessitar.. totes nosaltres ja l'hem fet, però és clar.. pels homes és diferent. Però si adoptèssim una criatura,,? tampoc seria genèticament nostre.. i bé que l'estimaríem igual... als homes els hi costa d'acceptar.. suposo que s'hi ha de reflexionar molt. En tot cas, endavant amb les proves i que surti tot bé definitivament a la propera i no calgui pensar en tot això. Tota l'energia positiva!!!!!

Enhorabona MIPUMKY I DAWN18! veig que aquests embarassos progressen adequadament i us veig força tranquiles..! quina il.lusió! que gaudiu molt de l'embaràs!

i tu CAPGROSSA? vas dir que ja de 16 setmanes, ara ja deuen ser més! com han sortit les proves?? espero que tot perfecte!!!

AYRA82 gràcies pels consells d'alimentació, era jo que vaig preguntar.... com es fa aquest test de toleràncies alimentàries? és aquest de la farmàcia? o t'ho va fer un metge? com va la teva petitona?

HOPE, he alucinat molt amb el que et diguin que el 90% de donants siguin catalanes! com han dit per aquí, també penso que hi hauria d'haver un registre oficial de donants. En tot cas, voleu dir que no depèn de la clínica.? Jo quan estic a la sala d'espera de l'IVI, només veig que estrangers.. clar que són els clients i no les donants.. per tant.. qui sap..! quan em vaig fer el tractament el cop anterior, vaig dir mig en broma que a mi em posessin un embrió d'una parella d'italians, que són molt guapos..! però clar.. pensant-'ho bé, les donants deuen ser locals... amb la quantitat de gent que fa RA sí que espanta una mica que en un futur mig germans genètics es puguin arribar a trobar.. definitivament hi hauria d'haver una llei més estricta al respecte..!

GIA, com totes penso que és molt poc formal el que t'han fet. També extrany que et diguin característiques físiques., perquè almenys a la meva clínica són molt durs de pelar i no volen dir-ne res...! què has decidit? ja has fet transfer?

CIGONYA havies de fer unes proves? en quin punt estàs que m'he perdut!!

DALIALA, molts ànims..! espero trobeu la manera per tirar endavant malgrat els entrebancs!!

MAVIC.. T'acabes de fer transfer? és que són molts posts i crec que he llegit que et transferien el dia 29??

ALASKA, gràcies per entrar de tant en tant! quan temps té ja la teva criatura?? com ho portes?



Sort a totes i espero veure bones notícies ben aviat!!!
Perdoneu si em deixo a algú, comencem a ser moltes!!
De fet ja no sóc d'OVO sinó d'adopció d'embris..!
Bona Pasqua!
Apolonia l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 05, 2018 3:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dg. abr. 01, 2018 10:04 am

Apolonia, el test d’intoleràncies alimentàries el vaig fer pel meu compte. Acabava de tenir un negatiu en ovo (després de 3FIVs fallides) i ja no sabia què més mirar. Ho pots demanar a qualsevol laboratori. Això sí, costa 100 i pico. Però suposo que també podries provar a la SS a veure si te’l fessin.

D’altra banda, desitjar-te molta sort amb aquest embrió que t’espera! Recupera forces i quan et vegis en cor, endavant!

I pel que fa a la nostra petita, doncs molt riallera! I cada dia més guapa!

Sobre això que dèieu dels possibles germans, la nostra clínica ens va dir que intenten que els embrions vagin a parar a diferents països (com que tenen tants estrangers!). De fet la nostra petita va venir d’una doble donació que van fer 2 italians, que per motius ètics no volia congelar els embrions que els sobraven, i els van donar. Així que és molt probable que tingui un “germà o germana" a itàlia!

No tinc temps per contestar a totes, però sí que vull enviar-li una abraçada ben gran a l’Hera. Ho sento moltíssim bonica.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dg. abr. 01, 2018 6:30 pm

Hola boniques!!!

Hera guapa, em sap molt de greu que no anés bé.....Aquestes situacións no haurien d'existir! Desitjo que tinguis molt suport de la gent que t'estima! Un petó molt gran!!!!

Sil, espero que les proves vagin sortint bé, diuen que lo bo es fa esperar. Et vull donar molt ànims per la següent transfer!!!!

Apolonia, està genial que vulguis estar primer tu bé i després reprendre ja un cop estiguis ben forta!

Me'n alegro veure que van evolucionant els embarassos. Capgrossa com va anar la prova?

A la resta molts ànims que cada dia esteu més a prop!

Jo avui he complert 39 setmanes i la Berta no dona senyals de voler sortir, així que esperant ansiosa a veure si s'anima!

Una abraçada i salut!!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dj. abr. 05, 2018 10:48 am

Bon dia noies!!

Aixó està molt paradet..no creieu?

Venus: Que tal?? quina felicitat saber de tu? La Berta està molt a gust a la panxulina de la mama. Avisa'ns quan siguis mare!!muakss

Arya: com estas? Gracies per entrar i explicar-nos cosetes!un petó

Apolonia: com estas reina?Es normal que estiguis una mica fluixa, t'han passat moltes coses en poc temps i es dur asimilar-ho. Al final t'has mirat aquestes molesties? Ja se que el temps es un factor important, peró per anar per aquest embrionet has d'estar al 100% en tots els sentits. Ja veuras que dintre de poc ens dones una gran noticia!! molts petons!

Dawn: Quina alegría que vagi tot tan bé i l'hematoma sembla que ja no hi es. Ara toca disfrutar!muakks

Mavis: que tal la transfer? quan tens la beta?

Cigonya, Hope, Gia , Daliala: com esteu? alguna novetat?

Mipumki: que bé que ja tinguis l'alta! me n'alegro moltssimin!!!

Blaucel: Ja has començat? tot bé?

Hera: carinyet com estas? una miqueta millor?

Mode Ego: Doncs jo vaig trucar a la clínica per demanr hora per fer la fish al Silo i al dir-me el preu era méds alt que quans ens van informar al Febrer, 100 euros més i entre aixó i que el Silo ja no té confiança amb el metge potser mirem unaltre clínica. Ja que a l'ultima visita on vam perdre els 3 embrions que teniem congelats, ( 1 amb la desconelació i els altres dos al portar-los a blasto) ens va dir que ja tenia que estar embarassada i que alguna cosa se li escapava. Jo sé que es un bon metge i que esta continuament asistint a congresos internacional de RA i donant conferencies peró fins i tot al millor e li podem escapar coses. Així que al final em trobat un laboratori que fa el fish per 150 euros menys i en quant tinguem el resultat, si es bo, farem una ullada a les cliniques. Havia pensat en anar a IVI, sé que es la mes gran i la mes cara opero potser alla funciona. Que en penseu?

Petonets a totes!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dj. abr. 05, 2018 1:03 pm

Hola noies,
SIL38, jo estic a IVI. Tot i que només he fet, de moment una transferència, amb resultat embaràs de bessons amb abort diferit a la setmana 7,5, jo n'estic molt contenta.. sempre ho he dit aquí al Socpetit. Hi ha gent que diu que és impersonal. Jo sempre he dit el mateix: és cert que hi ha moltes noies a recepció i no es saben els noms, però el tracte és molt professional, i sempre he tingut la mateixa doctora i infermera, amb elles el tracte és excel.lent, i vaig confiada perquè sé que són molt bons. Però cadascú ha d'estar amb la clínica que es senti còmode i confiada. Sort amb les proves! Merci pels ànims! encara estic esperant resultats d'una anàlisi d'orina i un cultiu, tot i que fa dies que no tinc síntomes, espero que fos una tonteria!

ARYA82 gràcies pels consells del test d'intoleràncies. He llegit de tot però m'ho miraré..! Que gaudeixis molt de la petita, i gràcies pels ànims!

VENUS32 gràcies pels ànims i lo dit! que vagi molt bé el part! ja et queda molt poc!

Una abraçada per totes i ens anem llegint!


Jo aquests dos últims dies he fet osteòpata i una altra teràpia alternativa i em veig una mica millor. Poc a poc i ja us donaré senyals!

Apolonia
Mavic
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. març 02, 2018 12:58 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mavic » dj. abr. 05, 2018 4:59 pm

Hola noies

Sil38 per nosaltres és molt important tenir confiança amb la clínica a la que estem; si no ho acabes de veure clar, fas bé en fer un canvi......

Apolonia: espero que aquests anàlisi surtin perfectes

Modo ego: em van fer la ransfer el dia 29..... tinc la beta el dia 10! Estic nerivosa, no tinc símptomes que no siguin de la progesterona... només un doloret constant per la zona, i que s’irradia com cap als runyons..... prefereixo no pensar gaire i que sigui el que hagi de ser.........

Molts petons a totes

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::