Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dj. set. 06, 2018 10:13 pm

Hola wapes!!!! K tal ho porteu?
Cigonya. Q t'han dit de la beta? Ha baixat? Ànims!!!!!
Arya82. Ara esperar eco dia 18. El k dius d q et "paranoies" mirant cada moment al lavabo k no hagi sintomes d regla a mi tb em passa. Sé q això no porta enlloc i no t'ajuda emocionalment. Però són les propies pors q fan patir....
Silvia77. Q tal la 2a. Eco?
Apolonia. Quines sensacions tan màgiques ha d ser veure com es mou i escoltar el batec... Crec q em posaria a plorar com una bleda!
Blaucel. No ha estat un camí fàcil ni ho és i aquests temors són justament x tot el k has passat. Positivitat x 1000.
Estrellaguineu. Com van aqsts ànims? Molta força!!!!
Jo tinc la beta la setmana q ve. El dia 14. I la veritat q intento distreure'm i pensar en altres coses. Però hi ha moments d molta por. Sé k el k ha d ser serà. Ser fortes i positives en aqsta lluita és l'important.(encara k costi)
Fins aviat!!! Un petó x totessss
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: aliganiu » dj. set. 06, 2018 11:29 pm

Hola a totes

Moltes felicitats per aquesta ratxa de positius
Blaucel, enhorabona de tot cor! Com segueixes?
Arya clar que si, no cal beta, la eco i endavant!
Apolonia, vas estar uns dies en silenci i em vas fer patir, que bé, per fi la eco que confirma que tot va bé!
Estrellaguineu i Cigonya heu aconseguit positiu, a pel proper intent
Nora entenc perfectament la por, ànims que ja queda menys pel teu positiu també

Encara tinc molt present la betaespera, les pors, l’alegria del positiu ... i han passat 4 anys, i tinc uns fills pels que moro d’amor :)
Força a totes!!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: silvia077 » dv. set. 07, 2018 4:08 pm

Hola Noies¡¡
Com esteu?? Com van les betadesesperants? I les ecoesperants?
Jo avui segona eco i tot perfecte,em tornat sentir batec i ja es veu un mini bebè casi format,9 setmanes!!
Aquest dies estic amb ardors d'estomec i algun vomit però m'ha donat unes pastilles per aixo a veure que tal van...el gengibre m'ha dit que també va bé.
Una abraçada a totes i ànims que els fantasmes mai acaben de marxar cuan costa tant anar avançant!
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. set. 09, 2018 9:24 am

Bon dia maquesssss

Aliganiu moltes gracies!!! 4 anyssss com pasa el temps. Jo segueixo be!!!
Nora com van els nervis? Portes be la.beta? El 14 ja el tens aqui. Moltes forces i paciencia! I les pors sempre ronden...
Silvia que be! Anem fent passets.
Apolonia anims amb aquests vomits. Diuen q a partir de la setmana 11 comencen a minvar els simptomes. Un abraçada.
Arya jajaja q valenta . Com canvia la perspectiva oi? Me n'alegro molt. El 18 estaras veient el teu petit cigro!
I jo res. Asimptomatica total jaja. Em trobo molt be. Desitjant q arribi el dijous q torno a tenir.eco x veure q tot esta be i la maduxeta creix com toca. Pq clar com no em dona senyals doncs pateixo. El dimecres faig 11 setmanes. I em fare la analitica de les trisomies. Petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dl. set. 10, 2018 9:26 am

Hola noies! Q tal ho porteu?
Blaucel ,Arya,silvia77, quines bones notícies q tot vagi avançant bé :b-))) ja anireu explicant com estan aqsts cigronets preciosos.
Estrellaguineu. Com van els ànims?! Fa dies q no sabem d tu. Espero q amb forçes i tornar a il.lusionar-te.
Apolonia, vas millor dels símptomes?
Jo des divendres passat al vespre amb més angoixa i preocupació. Doncs vaig tacar marronet i als dies següents també una mica. És un sense viure pq ara cada moment estic a lavabo x si baixa regla. Sé q no ajuda gens q estigui aixi. Però fins dia 10 d betaespera no havia tacat res. Aqst divendres ja em toca beta...serà etern aqst patiment.
Bé noies, una força abraçada x totes :-()-)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. set. 10, 2018 1:27 pm

Anims Nora q aixo por ser sagnat d’implantacio!!! Molta força x aquests ultims dies.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dc. set. 12, 2018 3:59 pm

Hola noies!!

Nora, com portes la betaespera? Encara tens tacadets? Sé que preocupa moltíssim tenir-los, però jo en tots els meus embarassos n’he tingut, o sigui que no vol dir que sigui pas la regla. Et faràs TE abans?

Aliganiu, buff, 4 anys ja? Això em recorda la d’anys que porto passejant-me per aquí!

Silvia, molt bé! Segona eco superada! La fi del primer trimestre ja és més a prop!

Blaucel, doncs ara que han anat passat els dies ja no em sento tan valenta eh... Aix, es que a mi la beta em tranquil·litzava pq em trucava un metge i em deia “felicitats, estàs embarassada”, i m’ho creia més, però ara que no m’ho ha dit ningú.... No paro de mirar la foto que li vaig fer al TE però tot i així no puc evitar pensar que la setmana que ve aniré a l’eco i allà no hi haurà res i que tot hauran sigut imaginacions meves... Com que jo també estic asimptomàtica total ;-)))
I tu 11 setmanes ja! I demà eco oi? Que vagi molt i molt bé!

Petons!!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. set. 13, 2018 1:13 pm

Hola noies,
Com esteu?
Buff és que us llegeixo però em costava... Ahir vaig tornar a la feina. Ha estat un avortament llarg i molt dur.... 10 dies expulsant i amb dolors ... Ara toca ja recuperar forces físiques y emocionals. Volem tornar_hi en uns dos mesos i cal estar fort doncs com sabeu els nostres embarassos són angoixants...
Us desitjo molt positivisme i que tingueu molta sort... Els vostres èxits m'animen i alegren.
Abraçades guapes
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. set. 13, 2018 5:31 pm

Hola guapesss
Arya: aixxx ja imagino q les pors acaven sortint. Pero no es una imaginació!! Tot estara be. Ni et queda res x veure el cigronet!! Jo no hairia pogut i segur q m'hauria deixat el sou en pipitest jajaja

Estrellaguineu: guapa. Que dur. Solament vosaltres el dolor q fa fisic i emocional. Me n'alegro de llegir.te i com dius ara toca recuperar cos i ment. Ho aconseguiras. Estic convençuda. Molta força i anims. Ets una.valenta i una lluitadora.
Com aneu la resta???

Jo em despedeixo, no del tot ehhh q continuare llegint.vos i escrivint una mica!! Em dono l'alta jo mateixa. Jajaja
Avui ja em fet eco del triple screening i tot esta.molt be. Segons mides i tot estic de 11+6. I encara qda molt.cami pero anem avançant be. La.setmana q vinent em fan el cerclatje cervical.
Som unes lluitadores i molt valentes perque res ens ha aturat. Arribar a ovo no es facil i s'ha de lluitar amb moltrs pors. Pero si em pogut amb aixo podem amb tot.
Gracies a totes les q heu estat, esteu i estareu. Per mi ha sigut un gran recolzament tenir.vos, llegir.vos i aprendre de cadascuna.
Petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dv. set. 14, 2018 9:26 am

Hola noiesss
Avui és un dia dificil, doncs la beta ha estat negativa. Tot l'esforç, la lluita, s'esfumen en un moment. Les il.lusions es venen abaix...la vida continua malgrat k avui ho vegi tot negre.
Sento no poder-vos animar. Només dir q espero tenir forçes x tornar-ho a intentar.
Blaucel, un petó ben fort i espero q continuis x aqui. La teva lluita serveix x donar-nos esperança.
Fins aviat
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » ds. set. 15, 2018 9:35 am

Nora ho sento molt preciosa. Molts anims. I espero q agafis forces i er recuperis q encara hi ha opcions.
Una abrçada ben forta
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » ds. set. 15, 2018 9:47 am

Hola, boniques,

Nora75 ho sento molt. Els negatius pesen i quan son de ovo encara mes. Ara necessites recuperar-te animicament. Crec que tenies molts embrions aixi que almens podras intentar_ho.

Estrellaguineu em sap greu. Pensa que el mes imprtant es estar be mentalment. Intenta distreure’t aquests dos mesos.

Blaucel quina alegria que tot vagi tan be. Gaudeix del que queda d,embaras i vine per aqui de tan en tan a animar_nos i explicra com vas.

Silvia077 estas millor o segueixes amb vomits?

Arya82 he llegit que tens eco la setmana que ve. No has fet beta? Has aguantat?

Apolonia com ho portes?

No se si em deixo ningu mes. Fa dies que no entrava.

Jo he estat fent betes i controls. De moment sembla que va baixant sola. Espero que la setmana que ve ja estigui negativa.

Molts anims lluitadores!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dl. set. 17, 2018 8:04 am

Bon dia noies!

Estrellaguineu, ,és molt dur el que expliques. T’envio molta energia positiva i una abraçada ben forta. Segur que ho aconseguiu. Ànims guapa!

Noa, ho sento moltíssim. Sé el mal que fan els negatius, i encara més si venen d’ovo. Una abraçada ben forta bonica.

Cigonya, sí, he aguantat sense beta... Es que la setmana que me l’havia de fer anava de cul a la feina i amb la nena i tot... i mira, la gent que es queda de forma natural no es fan pas la beta no? Això sí, estic nerviosa perduda. Però bé, també ho estava amb la meva filla que sí que em vaig fer la beta... Demà quan pugui us dic com ha anat tot. Espero portar bones noticies!

Blaucel, no saps com m’alegra saber que tot va bé i que pots donar-te d’alta d’RA en tots els aspectes hehe Tot i així espero que passis de tan en tan per saber com aneu tu i el petit/a. Gaudeix molt de l’embaràs, que t’ho mereixes!

Petoooons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dl. set. 17, 2018 11:07 am

Hola noies, com esteu?
Fa molts dies que no escric.. us he anat llegint però mai trobava el moment d'asseure'm, obrir el pc i escriure i personalitzar una mica..

En primer lloc, volia donar-li ànims a la NORA75..! ho sento bonica!! ho tornaràs a intentar aviat??' ànims!!

ESTRELLAGUINEU, molts ànims. El meu abort fa 3 anys va ser abort diferit però em van programar un legrat. Espero que ben aviat et recuperis i t'hi puguis posar !

CIGONYA, com vas? quan t'hi podràs tornar a posar? molts ànims!

BLAUCEL, m'alegro que tot vagi tant bé i t'audonis l'alta d'aquest apartat! entraràs al post d'embaràs? jo de moment no hi he entrat..

AYRA82... molt valenta d'estar sense la beta..! crec que la eco és avui o demà?? espero que vagi tot molt bé! ja ens explicaràs què tal!!

ALIGANIU, merci per entrar! 4 anys ja ! uau! sí, et recordo d'haver-te vist en molts post..! gràcies per preocupar-te per mi!!

SIL38, segueixes per aquí??

MODO EGO: Ahir vaig tenir un ensurt..! vaig tenir pèrdues marró i mal de regla.. vaig anar a urgències i tot segueix bé! encara tinc una mica de mal de regla..
Encara no m'han fet el triple screening ni res d'això.. a la ss van molt lents amb les visites, i a la privada ho tinc la setmana que ve cap a finals crec.
Segueixo amb molts fàstics i mareijos! els meus aliats: vichy catalán, coca cola zero sense cafeïna, caribán, xiclets i pastilles de gingebre.. i vaig fent. Sobretot a les tardes, vespres i nits és quan em poso pitjor.. i si em despisto amb el Caribán.. ho trec tot. El Cariban fa molta son, o sigui que vaig mig zombi pel món..

Amb moltes ganes de trobar-me millor i respirar una mica i que les proves surtin bé.
Ahir vaig veure el bb, se li veia el cap, cos, bracets i segons la doctora cames que jo no vaig veure...
no m'acabo de creure que aquí dins hi ha un bebé diminut..!


Molts ànims a totes, Salut i espero que tot us surti molt bé! ens anem llegint!!!
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dl. set. 17, 2018 10:46 pm

Hola noies!!! Com esteu?
Gràcies x les vostres paraules d'ànims.
Estrellaguineu. Com et trobes? Mira en positiu aqsts 2 mesos. Estar psicologicament b és primordial.
Blaucel. Quan tens el cerclartge cervical? Ja ens diràs q tal.
Cigonya. Molts ànims x tornar a la càrrega!!! Ja tens la beta negativa?
Arya82. Com ha anat la eco?
Apolonia. Espero q aviat millorin ja aqsts simptomes. Ja ens airàs dient q tal les proves.
Jo vaig estar fatal després d la beta negativa. Però ja res puc fer x canviar aqsts resultats i plorar o enrabiant-me amb mi mateixa no em duia enlloc. No em vull rendir i vull pensar k en el proper intent serà el bò!!!!
He decidit en aqst cicle tornar-ho a intentar. Serà un esforç, tant psicològicament com ecònomic. Però ser fortes és la nostra unica opció!!!!
Vaig deixar utrogestan i progyluton divendres i ja avui amb regla. O sigui k tornem a començar d nou!!!!
Espero tenir noticies vostres ben aviat. I totes ben bonesssss.
Un petó x totes lluitadores!!!!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dt. set. 18, 2018 4:52 pm

Doncs eco feta! Estic de 6+4 i hem pogut sentir el cor de la meva mongeta :-()) La veritat és que se'm fa molt estrany pensar que tindré un segon <:-<

Ara hi he de tornar d'aquí 2 setmanes i si tot està ok ja em donaran l'alta. I si anés tot bé, ja sí que seria l'alta definitiva pq no hi tornaré mai més! >.-<:

Perdó que només estigui en mode ego, però es que em falta temps!

Una abraçada per totes! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dt. set. 18, 2018 7:57 pm

Ayra felicitaats!!!!!!!!!
:-()) :-(( >.-<:
A cuidar-se!!!!!
Petons a totes !!!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dc. set. 19, 2018 6:22 pm

Hola boniques!

Arya82 enhorabona! Ara nomes a esperar 15 dies i l,alta!

Nora75 ben fet! Intenta estar positiva. Has de plorar, enrabiar-te i treure tota l,energia negativa per començar de nou. Tenies molts ovuls i embrions no?

Apolonia com vas? Quan et donaran alta? Dorm tan com puguis que quan neixi el petit segur que dormiras poc zz:-)

La resta com aneu?

Jo ja tinc beta negativa i regla, aixi que a la propera regla hi torno.
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. set. 20, 2018 6:54 am

Bon dia lluitadores
Arya: moltissimes felicitats!!! >.-<: >.-<: q beeeee m n'alegro moltissim!!!
Cigonya: q be q ja estuguis ok. Et veig dins del q has passat amb ganes de tornar. Molta ebergia guapa. Quants embrions et qden?
Nora: molts anims bonica. Es un pal a mes com q a ovo els % spn mes alts tb les expectatives d qdar.se a l primera. Pero sino recordo malament tenies molts embrionets. Vas fer transfer a 3 dies o blasto? Molts anims i si trns ganes e il:lusio tirna aquest mes pero si encara no estas del tot be potser esperar 1 mes es altra opcio. El q decideixis sera la opcio bona. Petonsss
Apolonia: aixxx quin ensurt!! I aixo pq pasa? Bueno l'important es q estigue be. Domcs si com dius es com magia. Jo vaig a les ecos i sembla mentida veure un mini bebe donant saltets!!
A veure si comences a trobar.te millor en teoria a partir d'ara...encara no h escrit res al post d'embarassades tampoc...quan ja passin un parell mes de setnanes...
I jo com una rosa. Si q ara noto q a les tardes estic mes cansada...pero vaja res. I dema entro al quirofan x fer el cerclatje. Començo a estar nerviosa...pero tot ha de sortir be.
Molts petonss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dj. set. 20, 2018 11:50 am

Hola noies!!
NORA75 molt bé per aquest nou intent!!! ja ens aniràs explicant!!!Molts ànims!!!!!!!!!!!!!

Hola CIGONYA, tu també comences de nou veig! molta sort!!!!!! poc a poc totes ho anirem aconseguint! em preguntes per l'alta.. de la clínica vols dir? a IVI em van donar l'alta fa molt, des de que van veure el batec. Dormir dormo.. tot i que sempre he estat d'anar a dormir tard i ara no ha canviat massa res.. però com que he reduït molt el cafè + efectes de la medicació sí que és cert que tinc molta son i si puc faig migdiada!

BLAUCEL que vaig molt bé això del cerclatge!! jo ho preguntaré.. perquè per exemple a mi no se m'aguanten els tampax fa anys (em cauen avall), i sempre he tingut por que arribat un embaràs pogués tenir problemes.. Que bé que et trobis tant bé..! quina sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lo de les pèrdues, quan vaig trucar al 061 al veure-les em va dir que podrien ser restes de regles anteriors. Això em va dir...
Ah! al final sí vaig escriure al post d'embarassades..! al de mares d'abril. Hi ha molta gent però està bé.

AYRA82, com vas? símptomes?? contenta?

ESTRELLAGUINEU segueixes per aquí?? poc a poquet!! i a per el pròxim intent!!!

SÍLVIA77 fa dies que no sabem res de tu.. com van els mareijos???per cert tu vas fer tractament a DEXEUS.. qui et porta ara? alguna recomanació de gine? jo hi he anat per primer cop (fa poc que tinc mútua).. i pse.. molt fred tot i la gine que em va tocar "un pan sin sal"!!!!!!!!!!!!!!! i l'ecografista otra qué tal! tu creus que al moment que em posa el batec es posa a parlar-me dels departaments on haig d'anar o papeleos o no sé què? i no: si us plau, puc sentir el batec?? jolines!

Jo demà acabo la medicació!!!! en tinc moltes ganes!!!
.. aquesta tarda vaig a l'IVI, doncs donaven una eco de regal, No anava a fer-la, però tant a la privada com a la Seg Social l'altre dia que vaig anar d'urgències, van veure unes taquetes a la bossa (crec que encara no és placenta), i ni els uns ni els altres van saber el què era.. Per demanar una tercera opinió hi aniré.
Mareijos: continuo igual, tot i el cariban continuo ben marejada, a paritr de l'hora de dinar..i sobretot als vespres i nits.. que segons com trec el sopar. Me'n vaig a dormir a la nt ben marejada com si baixés d'un barco. M'he engreixat bastant.. doncs per por no faig gens d'exercici.. i m'apreta tot!! amb moltes ganes que passi aquest malestar!


Bueno noietes...
Molts ànims especialment a les que torneu a un proper intent!! espero que el proper sigui el bo..!
Us vull a totes als posts d'embarassades ben aviat!

SIL38 ets per aquí??


Com esteu les embarassades veteranes?? CAPGROSSA.. MIPUMKY,
i la MANYAGA? com esteu? com ha anat aquest puerperi?
Mamis, VENUS32 com va tot???

Ptons no m'enrotllo més!! :love:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::