Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. oct. 26, 2018 3:35 pm

Institut Marquès sí I IVI també les altres ho desconec
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dv. oct. 26, 2018 4:24 pm

Hola Sílvia, benvinguda!
Jo he fet el tractament a IVI i n’estic super contenta. És una de les clíniques de més prestigi i també de les més grans, amb moltes seus, i tenen el seu propi banc d’òvuls i cartera de donants.
És més cara que la resta però pots confiar 100% que és un molt bon equip i laboratori. Les altres no les conec però segur que et poden aconsellar altres llocs si pel què sigui aquest no et convenç. Jo molt contenta, estic embarassada de 16 setmanes (adopció embrions).
Qualsevol dubte em pots escriure un privat.
Per cert, a la Vanguàrdia d’ahir i havia un bon article sobre la reproducció assistida i explicava per sobre els motius pels quals algunes clíniques o en alguns tractaments transfereixen congelats en comptes de fresc.

Molta sort!!!!!

La resta com aneu!?
Estrellaguineu, Cigonya??
Nora75 com estàs???
Una abraçada
Apolonia l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2018 7:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. oct. 26, 2018 4:28 pm

Hola Apolonia! Doncs jo començo amb les pastilles amb la pròxima regla, o sigui, en 1 o 2 dies uffff
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dv. oct. 26, 2018 7:23 pm

Molt bé Estrella!!! has fet alguna prova més? o va ser la mala sort de l'hematoma? creuem els dits per a que la propera sigui la bona!!!!!!!!! :-o00m

Molta sort i ja aniràs explicant!!
Cuida't molt i menja lo més sa possible!!!
Una abraçada
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » ds. oct. 27, 2018 10:06 am

Hola boniques!!!

Silviantunez benvinguda! Al principi estava com tu, ben perduda, i viag visitar 3 cliniques: IVI, Marques i Eugin. Et dic pros i contres de cada una:
Ivi: es molt gran, segur que tenen moltes donants i ultima tecnologia, la doctora em va agradar pero era la mes cara (i unica que cobrava primera visita) i em va semblar molt freda i impersonal
Marques: hi aava amb expectatives pero no vaig tenir feeling
Eugin: va ser la que em va agradar mes, l’unica doctora que es va mirar el meu historial abans de visitar-me, la mes economica. Hi va molt de guiri. Vaig canviar a cCIRH (son els maeixos) perque no feien fertil chip
Els preus rondaven 7000-10000, depen del lloc. Si tens mutua et fan descompte almenys a Marques i CIRH. Pregunta tambe quants ovuls madurs et garanteixen minim a cada lloc.
Si em permets una recomenacio: visita 3 o 4 cliniques, no mes, i guia’t per la intuicio i les sensacions. Trobaras opinions de tot tipus de totes les cliniques. El que esta clar es que quan funciona, la clinica i el metge son els millors
Tambe feu proves abans de començar: vitamina D, histeroscopia, fragmentacio adn esperma... Al CIMAB, un 10. Pensa que fan investigacio.

Apolonia, Blaucel com aneu?

Estrellaguineu va que ja hi ets altre cop! Molts anims!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. oct. 28, 2018 4:36 pm

Hola maquessss

silviaantunez: com et diuen les companyes es tema de felina i confiança. Jo h Pasar x 3 cliniques i et puc donar la meva opinió personal: Marques, no ho recomano a ningú, vaig tenir potser la mala sort d'anar a parar amb una dra molt prepotent i q no tenia gens d'Empatia, em van semblar q tenien masses pretensions pero a l'hora de la veritat tot imatge i molt desastre, solament et diré q em qda a 1 congelat i vaig demanar trasllat a altra clínica.
Ivi: x mi son molt bons professionals, amb les millors instal·lacions i saben el q fan, ara...els mes cars si q ho son...
I al Cirh a mi em van agradar, i estic embarassada d'ovo, Tb haig d or q amb tot el q ja portava a l'esquena havia fet un màster jaja i vaig guiar molt el q volia. Aquí fan donant en fresc, no se si tenen banc d'ovuls pero n l meu cas no varen trigar massa en tenir donant , clar q son bastant comú...jeje
NormalmenT et garanteixen uns 7/8 òvuls.
Resumint q m'enrollo molt: la clínica es important pero el metge mes.
Dius q l'esperma serà del teu marit? Pero heu mirat ve el tema de la cadena doble i simple? Sempre soc molt pesada pero n l nostre cas després de Pasar primer x Ivi, després x marques i dient q era x ser donant va resultar q tenia la cadena doble alterada...em vaig posar molt pesada x fer mes proves, si haguéssim fet les proves abans segurament no haguéssim trigat 5 anys....la part bona del cirh es q tenen el fertile Chip. Bueno so necessites res mes aquí estem! Moltíssima sort i com veus el %'d'èxit d'ovo es força elevat, jo a la primera.

I modo ego: jo estic genial. El dimecres faré 18 setmanes i em trobo molt be. Esperant l'eco d la setmana 20 x acabar d erelaxar.me. Pero l petir està molt be i va creixent!!
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Silviaantunez
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. maig 29, 2015 1:52 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Silviaantunez » dl. oct. 29, 2018 9:52 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres opinions. Anirem mirant i ja us explicaré, tot i que ara, de moment necesitem donar-nos un temps.
Quan surt alterat l’esperma s’ha d’anar també a adopcio d’esperma, o sigui a embrió?
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dl. oct. 29, 2018 11:58 pm

Hola Sílvia,
No sé exactament què passa si l’esperma surt alterat. En tot cas, respecte a la teva pregunta, suposant que no es podés usar l’esperma de la teva parella tens dues opcions:
1- doble donació (donació d’òvul i esperma amb donants especialment triats per a vosaltres - grup sanguini, semblança física-, i a partir d’allà fas la ovodonació.
2- Adopció d’embrions. També ve d’una doble donació, amb la diferència que són embrions sobrants de parelles que ja no els necessiten. El RH de la sang també el busquen que s’adapti a tu, i les característiques físiques cerquen les més semblants. El tractament és molt més barat, i et garanteixen la transferència d’un embrió de bona qualitat (això depèn de la clínica). A Ivi anans eren 2, però ara són més partidaris de transferir-ne només un. Jo vaig fer aquesta segona opció perquè sóc mare soltera i igualment necessitava doble donació. Només em van dir l’edat dels donants, Rh, i que la qualitat de l’embrió era molt bona. Per les edats que em van dir vaig suposar que l’esperma de l’home era del “pare”, i de la dona seria una donant (molt més jove). No vaig saber si a l’embrió li havien fet DGP o no (tampoc ho vaig preguntar). Diguessim que aquest tractament és més senzill. No he hagut d’estar pendent dels òvuls que fa la donant, de quants fecunden bé o quants passen Dgp. Jo anava a la data de la transfer amb un embrió esperant-me. Si hagués tingut parella (que de fet vaig començar un tractament però ell va decidir desaparèixer del mapa), hagués fet OVO. Se suposa que les taxes d’èxit són una mica superiors (això em van dir a IVI).

Bé Sílvia, desconnecta el que necessitis i quan et vegis amb ganes, ja saps!!

Molt b Blaucel! Ens veiem pel post d’abrileres!

Com estàn les lluitadores del grup??
I les embrassadíssimes? Fa molt q no sabem de vosaltres.

Jo de 17 s, continuo amb nàusees i vòmits, però millor i amb més energia!! Avui he fet tercera sessió acupuntura, i sembla que em va bé, tot i que no puc deixar el Cariban.

Bona setmana i bona Castanyada a totes!!!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dt. oct. 30, 2018 4:09 pm

Silviantunez de manera rapida i breu: l’esperma pot tenir aquestes alteracions:
Cadena simple (te relacio amb fecundacio): amb FIV ICSI es pot solucionar perque al laboratori trien espermatozoides mes macos i que es mouen mes
Cadena doble (te relacio amb implantacio): crec que abans calia anar a donant, pero ara es pot solucionar força amb tractament curcuma piperina i/o amb fertil chip.
Encara que us doneu un temps i descanseu, podeu fer la prova. Pensa que el tractament amb curcuma son 3 mesos minim. Ah, el fertil chip no el tenen a tot arreu. Diria que nomes el tenen a IVI, Marques i CIRH.
Suposo que depen del percentatge de fragmentacio es pot utilitzar esperma o no. Em sona que el maxim es 60%.

Blaucel i Apolonia, que be que tot vagi avançant.

Estrellaguineu ja has començat amb pastilles? Com ho portes?

Nora_75 una abraçada bonica!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. oct. 30, 2018 10:02 pm

Hola noies!!!
Apolonia m'alegro que estiguis millor així que s gaudir més de l'embaràs!!
Blau cel ja sabeu alguna cosa de la prova? Ja gairebé a l'equador què màgic >.-<:
Cigonya en quin moment estàs ara?
Jo esperant la regla encara ja vaig pel dia 33... Suposo que és normal que el cicle varii doncs jo els tenia màxim de 30... O que estic a punt de menopausa jeje
Petonas a totes i no us oblideu de nosaltres, sou de gran ajuda
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: silvia077 » dc. oct. 31, 2018 7:13 pm

Hola Silvia
Les preus en ovo ronden els 8000€ jo estic a Dexeus i encantada,però també institut marquès es molt bo.
Molta sort
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dj. nov. 01, 2018 3:50 pm

Hola noies!!! Com esteu?
Jo he passat uns dies molt dolents. Se'm va venir tot abaix i la força,il.lusió q tenia s'havia esfumat... però sento q haig d seguir lluitant fins al final de tot. Em van citar els Drs. Visita x aqsta setmana i parlar-ne.
M'han proposat q puc fer el test ERA q ens donarà informació sobre la receptivitat endometrial. El dia q seria la tranfer(a dia 5),fan biopsia endometri x veure si aqst dia està al moment òptim(q és el normal en un 90% ) o seria a dia 7. (també s'han donat casos).
Ara tornaré a repetir analitiques,vitamina D, tiroides,etc. Q ja estava b en ultimes. I mirem millor les trombofilies.
Als 2 dies d deixar progesterona i progyluton ja vaig tenir regla.
Varem parlar d les cel.lules natural killer i ja en 2n. intent vam afegir cortisona x evitar rebuig.
També fer l'estudi genètic d l'embrionet abans d transferir-lo x assegurar-nos q no té cap alteració cromosòmica. La donat té 25 anys i òvuls són bons. I l'esperma d la meva parella es van triar els millors ( encara q això no treu q pugui haver alguna anomalia) x això estariem segurs un 100%.
Faré el test era i segons surti valorarem fer estudi genètic d embrió.
Cigonya. Com vas amb el tractament? Tens dia d tranfer?
Silvia77. Moltes felicitats x la petitona. I quina tranquil.litat passar 1r. trimestre tot b!
Silviaantunez. Benvinguda a ovo. El q consultes d les cliniques, suposu q deus voler x zona Barcelona, oi? Jo vaig a una d provincia Girona. Te la recomanaria 100%, doncs és molt familiar i es preocupen x tu. I amb tema donant va anar molt b.
Blaucel. L'eco d setmana 20 x quan? I la prova q et van retrasar ja t'han dit algo?
Estrellaguineu. La regla és normal q es retrasi amb tractaments q fem. Però ja mateix apareix i a l'atac! Ja teniu donant?
Apolonia. M'alegro k l'acupuntura millori els simptomes. L'important q tot vagi b!!!!
Una forta abraçada x totes :-()-)
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dl. nov. 05, 2018 10:58 pm

Hola boniques!!!

Nora75 anims valenta!! A veure si et fan ja el test ERA i troben alguna cosa que s’havia escapat. O simplement va ser mala sort. Algun cop has tingut un positiu?

Estrellaguineu tu com ho portes? Ja et va venir la regla?

Blaucel, Apolonia com ho porteu? Teniu alguna novetat?

Jo finalment vaig haver de cancelar transfer. Despres de la regla seguia tacant i van creure que era millor aturar. Ara estic esperant altra cop la regla per tornar a començar amb medicacio. Aixxx aixo es un mai acabar...
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. nov. 06, 2018 1:22 pm

Hola,
Cigonya paciència i ànims que els cicles postabortament són complicats. Jo avui començo anticonceptives amb tacats erràtics que m'han fet dubtar de si era regla... Uf floreixen les pors i les il.lusions per igual...
petons a totes i animeu-vos a escriure
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dc. nov. 07, 2018 4:51 pm

Hola noies, fa dies que vaig veure el post de la NORA75 i volia escriure i no trobava mai el moment de posar-me davant del PC.
Me n'alegro molt NORA75 que estiguis fent proves i ho tornis a intentar... molts ànims i molta sort!!
CIGONYA i ESTRELLAGUINEU, molts ànims també.. passet a passet i ja aconseguireu l'objectiu esperem que ben aviat!!

Per la meva part ja estic de 18 setmanes, ja ho he dit a molta gent (encara me'n falten), però ja no és un secret. Encara tinc nàusees .. l'acupuntura em fa efecte parcial.. alguns dies tinc més energia, altres menys. Avui he passat molt mala nit per una gastritis (no gastrointeritis, que és diferent). És una inflamació de l'estòmac, amb molt dolor.. ha estat provocada per un antibiòtic que em fan prendre perquè tinc una infecció a una geniva (es veu que també és comú en l'embaràs). Avui m'arrossego.. junt amb nàusees.. En fi, que quan em diuen que gaudeixi de l'embaràs.. francament jo de moment no sé a què es refereixen. Estic bé i molt contenta i molt animada, però de moment la major part del temps em trobo més malament que bé, per ser honestos, i en aquests moments costa més estar animada. En alguns moments i gràcies a l'acupuntura (crec), he tingut energia i m'he trobat molt bé.. llavors és fantàstic. Però en general és una sensació molt bonica tenir un petit a dintre, quan no em trobo bé m'estiro i li dic, vinga bebé, ara toca descansar. De moment li dic bebé perquè encara no he triat el nom. És un nen.! per cert vaig fer el test d'ADN NACE i tot va sortir bé. La última eco tamb bé, em van dir que ja medeix 12 cm de cap a cul.. (no compten les cames).

Molts ànims i espero els vostres progressos. Estrella per l'edat no et preocupis.. mira jo, en tinc 45, i si tot va bé el tindré amb 46..! tinc dues amigues que l'han tingut fa poc amb 45 com jo.

Una abraçada a totes! :-())
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dj. nov. 08, 2018 10:51 am

Hola noies!!! Q tal ho porteu???
ESTRELLAGUINEU. és tan difícil tot plegat q sovint les pors ho obstaculitza tot. Ànims amb el nou cicle i k aviat surti el sol.
CIGONYA. jo vaig quedar-me embarassada d manera natural fa gairebé 5 anys. A les 8 setmanes avortament. Ja no he tingut cap més positiu. I ginecòleg SS m'ho va pintar molt negre. Em va enfonsar i vaig decidir passar pagina i intentar seguir endevant. Psicòleg em deia k busqués altres alicients x la vida. Vaig intentar-ho, però aqsta 'espina clavada' no em deixava tirar endevant. Per això em vaig donar l'oportunitat d'intentar x reproducció assistida. Era la llum en la foscor. I l'opció d ovo era la k em recomenaven dl tot.
Em sap greu q hagis d cancel.lar transfer. Però si no està clar val més així i k esperis següent cicle.Molta força guapissima!!!
APOLONIA. moltes felicitats x les 18 setmanes! I k el test sortís bé és una tranquil.litat. Aviam si en el 2n. Trimestre et milloren simptomes i ho disfrutes millor. Cuida't d'aqsta gastritis. Ja ens diràs quin nom li tries al petit. I gràcies x animar x lo d l'edat. Jo aqst any n'he fet 43 i em ratlla molt.
BLAUCEL.Com estàs? Fa dies k no sabem d tu. Una forta abraçada preciosa!!!
Jo la setmana q ve tinc les biopsies. Dilluns i dimecres. El calcul d dia 5 i 7. És dificil tot plegat i molts dies els ànims estan x terra, però hem d'intentar-ho fins l'ultima opció...vaig llegir una frase q em va agradar molt i deia: "si lluites pots perdre, però si no lluites ja has perdut". I és així.
Una forta abraçada x totes les q esteu x aqst post
:-()-)
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dj. nov. 08, 2018 3:10 pm

NORA75 molts ànims!!!
Confia en que SÍ ho pots aconseguir.
Si és amb 43 perfecte! I sinó doncs mira, amb 44 o 45 algunes ho estem tirant endevant!!
Si hi creus, mira’t lo de l’acupuntura, jo vaig a un lloc que va recomenar la Blaucel que es diu Shen Dao (especialitzats en fertilitat). També en el seu moment vaig fer sessions d’osteopatia en un lloc que tenen gent formada en fertilitat..(Body Help).. sembla que no però té sentit que el “contenidor” on estàn tots els òrgans reproductius també ha d’estar a punt...!


Ànims!!!jo no pensava que mai em tocaria a mi, i x això que encara és recent i no m’ho acabo de creure. Fins que no tingui el bebè als braços no ho creuré!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dg. nov. 11, 2018 9:57 am

Hola!!
Jo he començat dieta sense gluten. La meva germana fisioterapeuta i osteopata creu que pot ser una intolerància no diagnosticada i asimptomàtica...
I llegint sobre avortament de repetició i celiaquia m'he quedat sorpresa.
Fins i tot pot provocar hematomes com el meu cas que acabin amb la vida de l'embrió... Per no dir que innumerables problemes de fertilitat etc... A més és de difícil diagnòstic però fàcil solució :treure el gluten
Jo ho provaré sobretot perquè trombofilies van sortir correctes.
Ànims amunt a totes
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dt. nov. 13, 2018 3:09 pm

Hola Estrellaguineu,
lo del gluten també ho vaig sentir fa temps, i de fet a l'altre tractament vaig fer un mes i mig abans dieta sense gluten. En aquest tractament no ho vaig seguir, però si que als últims dos anys anava consumint menys gluten, i canviant blat per sègol o espelta que es digereixen millor... i ara l'acupuntora també m'ha recomenat que no mengi tant gluten perquè "esgota", o almenys és cert que jo ho noto així. Però vaja, en aquest cop m'he quedat i no l'havia eliminat.
Estrella et recomano però que no consumeixis productes tipo Shar i coses així, perquè són molt processats i porten altres porqueries...! si estàs a BCN el forn de pa Cloudstreet fa els divendres pa sense gluten però "bo", l'has d'encarregar, i també fan pans de pessic i altres coses, però tot natural i molt bo (i molt car).

Molta sort noietes!! com van Cigonya i NOra75!???
Endavant!!!

Jo 19s i sumant, se'm comença a notar..! ahir em vaig recòrrer mig bcn per trobar pijames d'embarassada sense èxit..! i el lloc especial per embarassades valien 70€ i vaig passar..! de moment m'apanyo..!

Petons
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dc. nov. 21, 2018 2:29 pm

Hola boniques!!
Com esteu? Aixo esta molt parat.

Apolonia, Blaucel, com van les panxulines?

Nora75 has fet proves? Com ha anat?

Estrellaguineu ja has començat?

Molts anims a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::