Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dc. nov. 21, 2018 5:54 pm

Hola noies! Com esteu?
BLAUCEL. Q tal? Et trobem a faltar x aquí. Espero q tot vagi genial i tinguem notícies teves aviat.
APOLONIA. Com van aqsts simptomes? Ja millor? I vas trobar el pijama??
ESTRELLAGUINEU.q tal amb la dieta s/gluten? Ja has començat el tractament?ànims!!!
CIGONYA. Com estàs? Has començat d nou amb la medicació x la tranfer? Espero q ara sí tot vagi b x fer-la.
Jo aqsta setmana passada vaig fer les biòpsies. Dilluns i dimecres. Ara fins a finals d mes esperar x resultats. Tb haig d fer analítica i cultiu. Ara mateix estic una mica en mode "zen". Tot aqst procés és com una muntanya rusa. Hi ha moments d tot i d molta por. Por d no arribar mai a consseguir un embaràs i q tota aqsta lluita sigui x res. Desgasta moltíssim psicologicament i tema diners tb es difícil.
He llegit post d temps enrere d noies q també heu anat compartit les emocions,el patiment i consells al socpetit i encara q no he coincidit amb moltes d vosaltres donar-vos d tot cor les gràcies x q heu compartit aqui. Ajuda moltíssim en els moments difícils llegir-vos x agafar ànims i veure-ho d'un altre color. Potser ja no entreu x aqui, però igualment mil gràcies Rkl2014,Mipumky,hope2018,mavic,sil38, Maganya,Hera13,capgrossa,Arya82.. i tb les q no anomeno. Aqsta lluita,aqst dolor a l'ànima es fa més planer compartint-ho amb vosaltres.
Fins aviat boniques :-()-)
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dj. nov. 22, 2018 8:08 am

Bon diaNORA75! molts ànims!!!
Tot arriba en aquesta vida.. ja ho veuràs!! Lluita per a què et facin proves... i que trobin què passa!!

Pels diners.. sempre tens la opció de l’adopció d’embriions que és més econòmica.. tot i que llavors heu de renunciar a la genètica tots dos.

Continua amb el modo zen.. cuida’t molt!!

Cigonya, Estrellaguineu.. com aneu????

Jo bé! Sí.. he deixat fa 5 o 6 dies les pastilles de les nàusees.. i quasi no en tinc!!! A part d’una infecció a l geniva que fa que potser m’hagin de treure un implant, la resta bé..! Molt contenta! Encara no se’m nota molt, una mica només..però ja he passat l’equador.. no me’n vaig a la idea, pq encara no es mou ni es nota.. és com si encara no hagués començat “l’embaràs de veritat”.
No! Encara no he trobat pijama! Crec q me’l compraré normal..

Lo dit! Molts ànims guapes!! Jo encara no tinc al bb als braços i fins que no el tingui no cantaré victòria.. però sí! S’arriba!!!
Petons
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: rkl2014 » dj. nov. 22, 2018 4:03 pm

Hola Nora! Jo segueixo entrant, i espero poder-ho fer, fins que totes i cadascuna de les noies que he conegut aquest temps compleixin el seu somni.

T'entenc taaaant Bé, Nora!! El modo zen era l'única manera possible de tirar endavant... però com em va dir el meu últim doctor que ens va tractar i el que va fer possible el miracle..."la reproducció assistida és qüestió de resistència". I jo em vaig prometre a mi mateixa resistir tots els intents possibles...

M'ajudava molt llegir experiències de tantes noies valentes com vosaltres. Les vegades que ho havien intentat, com havia anat, sentir el que elles sentien....

Us desitjo a totes que tot acabi bé, de fet, n'estic segura! Si esteu aquí, és que la vostra il.lusió i esperança no ha decaigut mai... senzillament es pasen moments molt baixos....

Gràcies a totes per compartir, per la vostra companyia, i si heu decidit resistir ( com vaig fer jo amb 5 tractaments, els dos últims d' ovo, i dos crèdits bancaris...), no tinc cap dubte que ho aconseguireu.

Molta força!!
Ah, i per les noves incorporacions, sapigueu que tornaria a passar per tot això ( quatre anys i escaig ), si sapigués que després tindria les meves nenes....
Era a elles a les que esperava, elles i només elles podien ser les meves filles,

Cuideu-vos molt, sobretot.
Amb afecte
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. nov. 23, 2018 6:19 pm

Hola maques
Estava esperant a escriure quan tingues la.eco morfologica. Pero maladaurament les noticies son molt dolentes. Ahir l varem fer i avui ens han confirmat q l pronostic es molt greu i el nostre petit no sobreviura. Te un retard de creixemnt degut a un problema placentari i no es pot fer res.
El dimarts ens han programant el part.
Pasar altra vegada x aixo es l mes dur del mon.
Tenim 3 dies x acomiadar.nos dl nostre petit.
Estare de 22 setmanes. No tinc paraules x expresar la tristessa q tenim.
Gracies a totes x estar sempre.
Us desitjo l millor.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dv. nov. 23, 2018 7:29 pm

Hola lluitadores!
Entro un moment x enviar-te una immensa abraçada Blaucel. Se m'ha glaçat l'ànima quan t'he llegit i encara estic en shock. No m'ho puc creure. No trobo raons x trobar perquès. No sé quines paraules enviar-te, pq és massa dur...
Estic plorant d ràbia. Molta ràbia perquè t'ha passat això quan tot havia d'anar bé... quina vida més... injusta.
Blaucel, preciosa. Ets una lluitadors, un exemple x totes i espero q trobis la força necessària x tirar endavant. Tornar a començar a confiar.... Mil petons
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » ds. nov. 24, 2018 1:18 am

Blaucel, bonica. Que injust, que dur.. no m’ho podia creure al llegir-te. Em sap molt greu.. no trobo paraules per expressar el què sento.. portem uns mesos aquí plegades...
Una abraçada molt forta Blaucel, molta força pel que ha de venir aquests dies....
Que dura i cruel és la vida a vegades... quina ràbia!!!
Molts petons lluitadora. No t’ho mereixies, ningú s’ho mereix. Un petó molt gran i un altre pel teu petit que aviat serà un angelet al cel!!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dl. nov. 26, 2018 6:30 am

Blaucel m,he quedat glaçada al llegir el que expliques. No se que dir, no tinc paraules. Nomes puc enviar-te una abraçada i molts anims per a aquests dies.
yann
Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 26, 2018 3:53 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: yann » dl. nov. 26, 2018 4:13 pm

Hola bon dia tothom,

Som una parella visquent a frança. Jo soc francès i la meva dona es catalana.

Ja fa 5 anys, crec, que ho intentem tot per aconseguir tenir el nostre primer nen/nena.
Fa poc, fa 2 o tres mesos, ens van dir, aqui a frança, que la FIV icsi ja no es posible perque la meva dona ja no produeix prous ovuls de "bona qualitat".

Ara voldriem probar-lo amb ovodonacio a catalunya, perque a frança les llistes d'espera son llarguisimas i també perque aixi potser el nen tindra una mica de genetica de catalunya / espanya...

Llavors avui he trobat aquest forum, i abans d'explicar-ho tot en detail, vuldriem saber per on començar ?
Aon pudem preguntar sobre les cliniques qui hi ha a catalunya? les experiencies que heu tingut alla?

Gracies a todes i tots, i molta sort amb els vostres projectes :-)

Yann
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dl. nov. 26, 2018 4:56 pm

Hola Yann, benvingut i sort amb el vostre projecte.
Si navegues pel Sóc Petit, trobaràs posts antics amb llistats o recomanacions de clíniques.

En el meu cas ho vaig fer a IVI, i n’estic molt contenta.

Aquest post està una mica aturat. També ho pots preguntar a altres posts, com el de FIV, o com et deia mirar posts antics.

Sort!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dl. nov. 26, 2018 7:25 pm

Hola Yann!
Podeu llegir les entrades d’aquest post. Trobareu molta informacio: cliniques, experiencies, processos, exits i fracassos...
Que jo recordi, aqui s’ha parlat de diferents cliniques: IVI, Institut Marques, CIRH, Eugin (son els mateixos que CIRH, pero hi van molts estrangers), Dexeus... De totes crec que he llegit coses bones i dolentes, aixi que jo soc de triar per feeling. Si teniu oportunitat, visiteu les que de primeres us agradin i decidiu. Podeu comparar preus, garanties (per exemple quants ovuls madurs garanteixen), si fan cicle sincronitzat o no, si podeu fer les probes on vulgueu o obligatoriament a la clinica... De les que vaig visitar IVI es l’unica que em va cobrar primera visita (150€), la resta feien primera visita gratuita.
Suposo que a tot arreu us demanaran probes: espermiograma, serologia, el teu matching (per mirar si ets portador d’alguna alteracio)...
Despres de tot el que porto us recomano que la teva dona es miri el nivell de vitamina D i que si podeu tu et facis la proba de fragmentacio d’esperma (es diu estudi cometa i la fan al CIMAB, val uns 400€). De vegades el problema pot semblar nomes de la dona i no es aixi.
Molta sort!
JAD
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: JAD » dl. nov. 26, 2018 8:48 pm

Hola nois i noies,

Déu meu Blaucel, no conec la teva historia però em queien les llàgrimes llegint el teu post. Molts ànims, suposo que no hi han gaires paraules que et puguin consolar.

Nora, no et desanimis. Nora entenc tant el patiment i l'angoixa de dir-te que potser no seràs mare.. Pero tot arriba! Estàs ja en procès d'ovodonació? Es per baixa reserva ovàrica ? YAnn, vosaltres tb?

Jo només vinc a donar una mica d'esperança a les que teniu baixa reserva , perquè quan vaig anar al ginecoleg al cap de 6 mesos de busqueda ( amb 36 anys), em van trobar una reserva ovàrica tant baixa que ja em van "parlar" d'ovodonació. FSH 27 i AHM 0.3 ( q desprès va passar a 0.2). Deien q amb aquests valors la FIV no funcionaria ( tampoc no em feia cap gràcia..) i vam decidir de probar alguna inseminació però desprès vaig decidir de fer-ho a la meva manera,

Jo vaig començar totes les terapies naturals que ajudessin a augmentar la meva qualitat ovarica, i a fer un treball important a convencem que SI que podia ser mare i a identificar si tenia bloquejos emocionals que dificultessin el quedar-me embarassada. I al cap d'un any de "treballar" a tope i acupuntures, ioga, etc.. vam fer una altra inseminació i em vaig quedar embarassada! i ara tinc una nena de tres mesos preciosa. !!

Els meus valors eren d'ovaris de 50 anys, i ha estat possible! així que ànims noies!!
yann
Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 26, 2018 3:53 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: yann » dt. nov. 27, 2018 1:14 pm

Hola,

Graciès per haber contestat tant rapid.

@Blaucel,
ho sento molt, no habia vist el teu misatge, no tinc paraules tampoc... molt d'anims per els dies que venen ara :-(

@Apolina,
@Cigonya,
us contestaré en aquest post :
viewtopic.php?f=37&t=56030

graciès !
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dv. nov. 30, 2018 7:38 am

Hola noies!

Feia temps que volia entrar i no trobava el moment, en va ajudar tant aquest foro quan estava perduda,...en va consolar tant i ajudar-me, que potser sense la vostra força no haguessi resistit. També he de dir que necessitava desconectar i sentir que ja no calia seguir lluitant que ja ho tenia, i que havia guanyat la batalla, en costava creure que ja estava en una altra etapa.

Malgrat no he escrit us he estat lleguint per veure com anaveu, i amb lo de la Blaucel no m'he pogut estar.

Blaucel, no hi han paraules de consol ni que et poguen dir, nomes et puc dir que et cuidis molt, que ploris lo que necessitis i que si has de buscar ajuda no dubtis en fer-ho. En sap molt molt greu, amb tot lo que t'ha costat i que et passi aixó, no es just.
qualsevol cosa que necessitis no dubtis en comentar-ho, una abraçada gegant

Apolonia Que bé ja estiguis en el equador i ja et trobis millor. Gaudeix de cada moment perque és unic. Jo vaig començar-me a creure-ho a la setmana 20 i se m'ha fet tant curt l'embarás.

Cigonya en sap greu que encara estiguis lluitant, cuidat molt i anim per l'intent que tens previst

NoraEs normal lo que estas passant, jo vaig tenir moments de tot, en els 5 anys que va durar la meva lluita. Set passa per tot pel cap, es normal, a mi en va ajudar molt centrar-me en coses que m'agradaven per veure que hi havien coses que en motivaven i en feien sentir bé. Molt ànims.

Rkl Que bé escoltar-te de nou. Et dessitjo lo millor


Yann Et desitjo lo millor en aquest camí

Manyaga, Capgrossa,... Silvia us tinc en el pensament. Una abraçada!!

Jo ja fa 6 setmanes soc mare, a vegades miro al meu petitó i encara no m'acabo de creure, i a sobre es un solet i ens ho possa tot molt fàcil. LA veritat que estic encantada i ha sigut dur aquest camí pero ara m'esta compensant.

Una abraçada gegant!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » ds. des. 01, 2018 4:15 pm

Hola noies! Com esteu?
Moltes gràcies Rkl2014 ,Mipumky, Jad. x estar x aquí i compartir tota aqsta lluita juntes. La vostra experiència i consells són d molta ajuda.
Apolònia. Com et trobes? Ja millor dl tot dels símptomes del 1r. trimestre?
Cigonya. Ja has començat nou cicle? Ja ens diràs q tal.
Estrellaguineu. Fa molt q no ens expliques q tal vas. Ja has fet nova tranfer? Q tot vagi genial wapi.
Blaucel. De tot cor una abraçada immensa i q trobis la força x tornar a confiar en la vida aviat. Hi penso sempre en lo injust i perquè d tot plegat...
Jo encara no tinc resultats dl test era. També vaig fer analítiques i un cultiu. Estic intentant ser forta perq la incertesa d si mai arribaré a ser mare fa molt mal. Vaig anar a teràpies naturals i vaig fer acupuntura i desbloquetjos. Tb m'ha donat unes pastilles homeopàtiques x ajudar a estar millor d'ànims.
No se quan faré ara la propera transfer. Però quan sigui sé k hauré fet el possible x q l'embrionet es quedi amb mi. Si malgrat tot surt negatiu serà dur, però hauré d tenir força x passar pàgina dl desig d ser mare. Espero q surti b.
Molts petons x totes valentes!!!! :love:
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » ds. des. 01, 2018 4:31 pm

Hola noies... Feia dies que no entrava i perdoneu la resta però estic molt impactada i trista per tu Blaucel. No puc creure_m'ho... No tinc paraules i no ho puc entendre... Creu-me que em sap immensament greu i poc puc donar-te més que sàpigues que aquí seguim. Molta força bonica...

Jo entrava avui a dir-vos que ja tenim una nova donant i que dimecres començo amb Evopad però ho dic amb mal regust pel que he llegit avui.
Innegable la por a que sobrevisqui un sol embrió... I que digui negatiu o acabar en avortament com els altres però vull ser forta I positiva i començar amb il. lusió I esperança.
Mil petons a totes i benvingut Jann.... Disculpeu no personalitzar més avui
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: silvia077 » dl. des. 03, 2018 11:17 am

Bon día noies!!
Blaucel ho sento moltíssim, no em puc ni imaginar el que teniu de estar passant...
Una abraçada molt forta i ànims.
Jo ja estic de 21 setmanes i els símptomes han millorat bastant,divendres passat em varen fe la morfologia i esta tot bé i esperem que així continuï i arribi el dia en què poguem tenir-la entre els nostres braços...
Molts ànims a totes ,no us rendiu mai,que al final tot arriva,la meva lluita a estat molt llarga també i tenim moments de tot.
Una abraçada a totes.
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dl. des. 10, 2018 6:20 pm

Blaucel preciosa, quin greu llegir-te. Amb tot el que ja vas passar no és just que hagis de tornar a passar per una cosa així. Quina ràbia que m'ha fet, i m'imagino l'infern que deveu estar vivint. No tinc paraules ni crec que n'hi hagi que et puguin ajudar, només que si necessites parlar o el que sigui no dubtis en escriure. Una forta abraçada.

Jo us volia dir que la meva nena ja té 5 mesos i tot i que he tingut un postpart complicat per un problema de salut greu d'un familiar proper i jo he patit molt, ella està perfecta i això és el més important.

Perdoneu que no personalitzi però no tinc gaire temps, només volia donar ànims a la blaucel :-()-)

Una abraçada valentes
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dl. des. 10, 2018 8:49 pm

Hola noies!!! Com va tot?
En primer lloc donar-li d nou una forta abraçada a Blaucel. Hi penso tant en lo injusta q ha estat la vida...no puc deixar d preguntar-me mil perquès!!! Molta força x tornar a mirar endavant preciosa.
Cigonya, q tal vas amb tractament? .
Estrellaguineu. Molt b q ja tingueu donant. Ànims.
Arya82. Q bé tenir notícies teves. Enhorabona x la petita.
Apolònia. Ja vaig llegir q anaves molt b i els símptomes tb. Me n'alegro moltíssim!!!
Jo encara no tinc resultats test era. No crec k triguin. Però la veritat q ara m'ha agafat una por enorme x tema d l'edat. Si aconseguís embaràs seria d risc i podria haver tantes complicacions....De fet inclús la mva doctora d capçalera em va dir si n'era conscient dls riscos als 43/44 anys.
Tinc molta ansietat només d pensar-hi. I d cara a la propera transfer...No sé, em fa tanta por,q em condiciona q fer...Ja no x un nou negatiu, sino x els riscos d un positiu.
Sé q em podeu entendre i d tot cor gràcies x entrar i compartir entre totes aqst procés.
Un petó gegant x totes
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dl. des. 10, 2018 8:53 pm

Maganya, em referia a tu quan deia lo d q bé tenir notícies teves i felicitats x la peque. Perdona. M'he confós amb Arya82
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dl. des. 10, 2018 9:51 pm

Nora75, que un comentari d’una doctora de capçalera no t’amargui la il.lusió!! Ma mare em va tenir amb 44 anys (li faltava 1 mes x fer-los), i eren els anys 70 i va anar tot bé! La natura encara permet embarassos a aquestes edats.
Jo tindré el bb amb 46. I la veritat, que ni a la privada ni a la pública m’han fet la ola ni res, ni m’han donat dietes ni recomenacions especials... vaja, com si fos una mes!! L’únic q a la privada em
van dir que potser m’induirien el part si arribo a la setmana 39.
T’aconsello que entris a un grup de Facebook que es diu mama llum 40, son mares que ho han estt amb més de 40 anys. També aquí al soc petit hi ha hagut algún post en el passat que es parlava d’això... potser tens un bloqueig... pors ... Òbviament ha de ser un metge que et parli dels riscos. A mi simplement m’han dit que si estic bé de salut és com un embaràs normal, i després d’insistir jo sí que m’han dit que hi ha més risc de diabetis gestacional o hipertensió. Però vaja ningú m’ha parlat de res greu. Ànims!!!!!!!!

Manyaga, felicitats per la nena, espero que la situació familiar millori, i moltes gràcies per entrar!

Estrella, Cigonya, com aneu?

Jo tot bé i sumant setmanes.
Ànims campiones!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::