Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dv. gen. 04, 2019 11:40 am

Bon dia boniques!

Estrellaguineu que be aquesta beta. Suposo que es molt bona senyal que creixi tant! :p-)

Nora75 com vas??

Blaucel bonica m’alegra llegir-te per aqui. Com estas? T,envio una abraçada ben forta!

Apolonia passa per aqui de tan en tan i informa.

Jo vaig fer transfer i estic en betadesespera. A veure si hi ha sort aquest cop.

Esperem que el 2019 sigui el nostre any! :cnen: :cnena:
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. gen. 04, 2019 2:17 pm

Cigonya molta sort. Quan tens la.beta?
Bueno jo vaig fent. La veritat q estic rara, no ho estic paint del tot. No puc plorar i em sembla q fa una eternitat. La setmana vinent tinc psicologa i veure si començo a anar mes sovint.
Vull tenir els resultats d l'autopsia x saber si havia alguna cosa mes. Pero els metges van deixar caure q pot ser un problema inmunologic...necesito respostes encara q se q es molt probable q no surti res clar i sera q aquestes coses pasen i ens ha tocat.
Petons x totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dv. gen. 04, 2019 2:18 pm

Hola noies! Ja fa temps que no passo per aquí però us segueixo a l’ombra i avui he volgut entrar a saludar-vos.

Rkl, el teu escrit m’ha emocionat molt. Jo sóc de les afortunades que ho ha aconseguit i espero no haver de trepitjar mai més cap centre d’RA, però és una època de la meva vida que va ser molt dura i no s’oblida.

Apolonia, me n’alegro moltíssim que el teu embaràs vagi tan bé. Gaudeix-lo!

Estrellaguineu, enhorabona per aquesta super beta! Que sigui més alta o no, depèn del dia de la implantació, del dia que et fas l’analítica, de si hi ha bessons... Per cada dona és diferent però el més important és que sent alta és una bona senyal.

Cigonya, moltíssima sort! Espero que el 2019 us porti aquest petit/a que tan desitgeu.

Blaucel, una abraçada ben forta bonica. Penso molt en tu i en el vostre petit.

Molts ànims a totes! Aquest camí és molt i molt dur (el meu va durar 6 anys) i a vegades sembla que no te n’hagis de sortir mai, però al final quan desitges molt una cosa no pots evitar aixecar-te un i un altre cop i seguir caminant... i sovint és d’aquesta manera que s’aconsegueixen les coses. De tot cor, desitjo que ho aconseguiu totes.

Petons! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Laia_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. ago. 19, 2015 1:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Laia_83 » dv. gen. 04, 2019 9:23 pm

Hola noies,
Us escric per que la Nora m'ha animat una mica a fer-ho. Vaig fer un post i la nora i una altre noia m'ha respos i sembla que la meva historia els ha servit una mica.
Molt resumidament us dire que he pasat per TOT, aboslutament TOT el que esteu pasant. He anat a tots els centres de RA, Dexeus, Institut Marques, Quiron, Chir, Clinic....CIMAB...i he fet de tot, FIV, amb donant, mil proves, inmunologiques, etc... aborts, nomes tinc una trompa per que també vaig fer un ectopic... no veia la llum. El meu endometri també, cosa rara, vaig cancel.lar crec 4 transfers, biopsia d'endometri...
Vaig fer de tot i ho tornaria a fer..soc psicologa i vull atendre a persones que han pasat pel que jo vaig pasar... es un dolor profund, obsessiu...que nomes es pot entendre desde l'experiencia.

Sentiu-vos lliures de contactar-me, si necesiteu consell, ajuda, compartir el dolor... amb molt de gust. Es un cami molt complexe, no s'ha de negar, es doloros i desesperant, pero hi ha llum. Es un proces on un ha d'agafar forces per fer front a tot al que ve, a la fustració del NO, al dolor... Es molt important que tingueu un clar diagnostic de la vostra patologia. Penseu quela RA nomes te 50 anys i moltes vegades ni el propis metges saben cap a on tirar quan els casos no son facils, van avançant conforme van trobant els problemes....i de pas fan caixa. Insistiu en tenir el maxim de proves fetes, es la unica manera de tenir peces al puzzle, tot i que mai tindreu una foto clara. Sigueu combatives i no deixeu de lluitar, sempre hi haura una alternativa. Agafeu temps a cada derrota, i regenereu-vos. Coloqueu l'energia on hi ha esperança i aneu recollint el maxim d'informació del vostre cas.
Conec a quasi tots el metges, per no dir a tots, vaig ser pacient de molt d'ells...he fet aborts, he plorat, no he volgut sortir del llit, m'he sentit incrompresa, he sentit que no era just, que pensat tantes i tantes vegades que no seria mare...he estat en el pou i vaig decidir sortir.
Si em necesiteu, envieu-me privats si voleu parlar d'alguna cosa mes privada i sino aqui hi soc.
Laia
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dg. gen. 06, 2019 10:03 pm

Hola guapíssimes! Q tal esteu?
ALIGANIU. Gràcies x article sobre l'edat d ser mare. A mi em fa molta por x tema riscos i complicacions q pugui haver durant l'embaràs x fet d tenir 43 anys. Sabem q mèdicament l'ideal seria d 25 a 35, però x circumstàncies d la vida no ha pogut ser abans.
ESTRELLAGUINEU. Moltes felicitats!!!! Quan tens la eco?
BLAUCEL. Amb 38 anys tens molt x endavant i tornar a confiar. Clar q és necessari q et donin respostes,trobar perquès x poder assimilar millor tot el dolor . Ànims preciosa.
CIGONYA. M'alegro molt q la transfer anés b. Com portes la betaespera? Jo en les dues meves,malgrat els nervis, tenia unes sensacions molt boniques.Suposu q era l'ilusió d tenir el cigronet dins...
ARYA82. Gràcies x entrar i quan dius q quan desitges molt una cosa no pots evitar aixecar-te un i un altre cop i seguir, tens raó , però tb l'incertesa d no aconsseguir-ho malgrat la lluita fa molt mal.
LAIA_83. Les teves paraules ajuden molt, perquè només qui ho ha patit en 1a. Persona ho pot entendre i transmetre. Dius q és un dolor profund i obsessiu.I tens raó. Un psicòleg q vaig anar fa temps em deia q no centrés la meva vida en el desitg d ser mare. Que busques altres al.licients q m'omplenessin la vida x ser feliç. I això com es fa? Quan veus q és el q desitges amb tota l'ànima I la vida t'ho està negant... Hi ha llum, tb ens dius, però les forçes s'esgoten, x el dolor,x veure cada mes la maleïda regla,i q el temps ja s'esgota... Però veure tot el q has passat i k n'has sortit del pou fa agafar alè.
Mil gràcies Laia x el teu suport.
Una abraçada x la RKL i APOLONIA.Espero saber d vosaltres aviat.
Un petó ben fort x totes!!!!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. gen. 09, 2019 11:07 am

Hola noies!
Nora tinc la eco el 16...una setmana encara... Vaig tenint quasi zero símptomes més que son al vespre i poc més... Jo també tinc por per l'edat ja que en tinc 45 però espero que aquesta vegada acabi bé a la cuarta la vençuda jeje

Laia gràcies per l'oferiment bonica i felicitats per la filla i la lluita!!

Cigonya quan tens beta?

Apolonia com va la panxa???

Blaucel bonica espero que estiguis una mica millor i anar al psicòleg t'anirà molt bé. Petonots guapa

A la resta com va tot?

Abraçades a totes les que no personalitzo avui
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. gen. 09, 2019 9:10 pm

Hola de nou.... Estic molt angoixada aquesta tarda he sentit molèsties abdominals i als 5 minuts he sagnat. M'han dit que augmentés medicació i buscapina y demà eco... Així va començar l'hematoma de finals d'agost que es va endur el meu embrionet... Una altra vegada més no sé com ho portaré...
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. gen. 10, 2019 8:57 am

Estrellaguineu molta força i encara q se q s complicat intenta pensar n positiu. No ha d pasar el mateix. Una abraçada enorme
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dj. gen. 10, 2019 11:14 am

Ànims ESTRELLAGUINEU.. no et posis en lo pitjor.. fes-te el pensament que els tacadets a vegades són habituals. Jo en aquest embaràs n'he tingut amb dolors.. i tot ha tirat endavant..!

CIGONYA quan tens la beta??

NORA75 ja t'ho vaig dir, no t'amoïnis tant per l'edat.. són fantasmes.. no et PRE-ocupis.. ma mare em va tenir amb quasi 44 anys fa 4 dècades i tot va sortir bé. Jo en tinc 46 i de moment estic molt bé. Només tinc una mica d'insomn i ansietat. La setmana que ve sabré si tinc sucre o no (esperem que no).

AYRA82 espero que tot bé, crec que estàs en el post d'embaràs per darrera o per davant meu..!

BLAUCEL bonica, molts molts molts ànims!!!!!!!!!!!! espero que trobis l'explicació del perquè t'ha passat..
Has sentit a parlar de la JUANA CRESPO? (ex doctora de IVI, que visita a València i un cop per setmana a Peñíscola') diuen que és molt bona, Alguna companya d'aquí hi va anar per recomanació d'algú (jo n'havia sentit a parlar als foros de mares solteres) i va anar bé...

Jo estic ja de 28 setmanes, em trobo bé en general, però tinc molt insomni, dormo fatal, de fet avui vull trucar a l'acupuntora que em recomenar la BLAUCEL a la que ja vaig anar per fer alguna sessió més, perquè estic zombi. També tinc una mica d'ansietat.. en certs moments del dia com una sensació de nervis... però pel demés tot bé. Faig poca panxa pel temps del que estic.. tothom m'ho diu.. però no em vull preocupar abans d'hora.. el peque es mou bastant i suposo que va tot bé,.!

Una abraçada a totes i a les que em deixo
Aquest serà el nostre any :cnena: :cnen:
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. gen. 10, 2019 3:07 pm

Gràcies boniques. L'eco ha sortit correcte per les 5 setmanes que poc es veu però sac i cap hematoma. M'han fet beta per si cal fer seguiment. Des d'ahir taco marró i quan em netejo només. M'han donat repòs fins dimecres l'eco de les 6 ja més clara per evaluar i posar progesterona pel recte doncs a vegades és causa de sagnat. Espero estar positiva i que no sigui res més... Amb 3 avortaments I cap fill es fa difícil. Gràcies de nou

Apolonia ja et queda poquet però la falta de don és punyetera. Espero la acupu Tura sigui la solució. La panxa cada dona és diferent.

Blaucel espero estiguis en el camí de la recuperació. Poc a poc bonica
Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. gen. 11, 2019 10:53 am

Estrellaguineu aixo es bona noticia. Anims preciosa i ja veuras q l teu cigronet estara perfecte. Una abraçada ben forta.
Apolonia me n'alegro q tot vagi genial malgrat l cansanci. Un petonas gegant.
Respecte al q em comentes no crec q sigui el cas no se. A veure dels dos embarassos els dos han acabat n part prematur i a priori x causes diferents una incompetencia cervical i ara el problema placentari. Q si es posible q l problema placentari sigui degut a algun tema adicciinal. Pero ara hem d'esperar al mes vinent als resultats i a veurebq em diuen.
Petons a totes i perdoneu no personalitzar mes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dv. gen. 11, 2019 8:34 pm

Hola boniques!

Blaucel m,alegro de llegir-te altre cop. Com estas? T’envii una abraçada ben forta.

Estrellaguineu estogues tranquila. Aquest cop anira be!!

Apolonia potser acupuntura t,ajudara a relaxar-te. 28 setmanes. Com passa el tems!

Nora75 com vas? Has fet alguna proba?

Jo estic oficialment embarassada. La beta va sortir positiva i al cap de 2dies la vaig repetir. I Estava a mes de 350. Ara a esperar eco. La veritat es que encara no m,ho crec.

Petons i anims a totes!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. gen. 11, 2019 9:01 pm

Cigonya quina gran notícia!!!! Enhorabona!!!

Jo segueixo de baixa però no taco i la beta de control d'ahir era 21.000 així que a ser ben positius. Esperem que la eco del 16 sigui el que toca per poder respirar una mica més
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. gen. 15, 2019 10:15 am

Cigonya moltissimes felicitats.
Estrellaguineu espero q.estiguis mes tranqiilla encara q fins q no vagis a la eco se q no ho estaras del tot. Pero segur q anira be.
Aquest es l vostre any
Jo tinc dies. Fins la setmana pasada estava amb l meu home, va poder agafar baixa i despres tenia vacances i no h estat sola, ara a veure com ho porto.
Aquest dijous començo a un grup d dol a veure com va.
Ara ens toca fer el dol de l'Aleix pero despres haurem d decidir si decidim parar aqui o tornem a intentar.ho. pero si hi tornem a intentar hem d tenir clar q potser no torna a sortir be...aixi q no se q es mes doloros si renunciar a ser pares o tornar a passar.
Encara tenim 3 blastos congelats, aixi q encara es d'hora x decidir pq solament fa q mes i mig.
Quin rotllo us h fet, perdoneu.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. gen. 15, 2019 11:24 am

Hola Blaucel! Doncs si fins demà no descansaré... Avui estic millor però ahir molt paranoica amb què s'hagi aturat, no tinc quasi símptomes o en deixo de tenir i és estressant... Demà al matí sabrem i espero que tot ok

Sí et quedes ara sola el grup de dol t'anirà molt rebé i cuidar-te i mimar-te molt. A mi em va molt bé escriure com a teràpia. Mentre us donen resultats recupereu forces. He llegit que recomanen 6 mesos mínim per tornar després d'una pèrdua però cadascú medeix el seu estat. Estic segura que aviat les tindreu i sabreu el problema per continuar am el vostre somni.

El fa il·lusió compartir un petit poema que li he escrit al meu embrionet aquests dies. Escric literatura en castellà perquè vinc de Cantàbria i és la llengua amb la que em surt millor expressar sentiments. Parla de les pors inevitables quan has passat avortaments a l'hora de viure un nou embaràs.

"Un día te contaré que llegaste entre fantasmas,
que fuiste ejemplo de valentía y de lucha, de persistencia.
Un día te contaré que el amor y el miedo conviven y que tú eres la viva muestra de cual de ellos ganó.
Un día te contaré tu historia, la que empieza mucho antes de tu llegada y descubrirás cuan especial eres.
Un día te contaré que los sueños no se abandonan, que las dificultades se vencen y que conviene a menudo recordar el camino recorrido.
Un día me pedirás cuentos, historias de héroes, de duendes, de personajes fantásticos persiguiendo sus sueños y yo sonreiré a sabiendas de que todas son ciertas, porqué yo un día a ti también te soñé. "

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. gen. 16, 2019 11:03 am

Estrellaguineu gracies x compartir un trosset de la.teva anima. Es precios.
Q vagi molt be. Ja diras.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. gen. 16, 2019 12:32 pm

Hola, doncs avui respirem. L, embrionet està perfecte, estic just de 6 setmanes i hem escoltat el cor! Així que una bona plorera i demà tornem a la feina. Esperem que ara tot segueixi el bon camí.
Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dc. gen. 16, 2019 7:57 pm

Cigonya moltíssimes felicitats!!!!

Estrellaguineu m’alegro molt que tot prosperi bé!!!! Ànims!

Blaucel poc a poquet.. una abraçada molt gran! He tornat a la Isabel.. a veure si puc dormir algo millor...

Jo divendres tinc eco i gine a veure si em diuen com va el meu xavalet!!

Abraçades
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dj. gen. 17, 2019 10:30 am

Hola noies!!!
Primer d tot felicitats de tot cor ESTRELLAGUINEU i CIGONYA. Quina il.lusió començar l'any amb aqsts positius!
ESTRELLAGUINEU. Moltes gràcies x el teu poema. És realment preciós. He plorat en llegir-lo pq té tant sentiment... El tinc copiat x llegir-lo d tant en tant.
BLAUCEL. com t'ha anat el grup d dol? T'ajudarà molt, segur. I quan et sentís preparada i amb forçes tornaràs a lluitar x teu somni. És farà realitat pq ets una campiona!
APOLONIA. Ja ens diràs q tal la eco i com està el peque. Com portes l'ansietat i nervis?
Jo estic amb els ànims força x terra. Se q haig d ser forta, però costa molt. Estic amb molta ansietat, tensió cervicals i tot x mateix. Vaig fer acupuntura i teràpia natural. Però costa estar bé.
Agafaré força x aqst febrer fer altra cop les biòpsies d'endometri. X gener no he pogut.
Petons x totes!! :-()-)
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dj. gen. 17, 2019 8:27 pm

Hola boniques!

Nora75 se que es dificil, pero intenta eliminar aquesta negativitta. Fes acupuntura, ves a un psicoleg o el que calgui pero intenta estar positiva. Aprofita aquestes setmanes abans de fer probes.

Apolonia molta sort amb l,eco. Ja tens un bon cami fet. I aixo que parties d’una beta no molt alta.

Estrellaguineu que emocionant ha de ser. Vinga un pas mes! Per cert molt emotiu el teu poema. Es ben be que el que s,escriu des del cor transmet.

Blaucel ja has començat amb el grup de dol? Aqui tambe estem per ajudar-te. Moltes no hem passat el mateix que tu, pero portem anys de lluita. Buida el que portis dins, amb el grup de dol, un diari o amb qui sigui, pero no ho guardis. Una abraçada ben forta!

Jo de moment segueixo esperant. He descobert que la ecoespera es mes desesperant que la betaespea. Pero intento estar entretinguda.Molts petons!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::