Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. gen. 18, 2019 9:53 am

Bon dia guapes
Estrellaguineu q be bonica. Anims i positiva q tot ha d'anar be.
Cigonya doncs si. Les ecoesperes es fan eternes. I mes si et trobes be i no tens simptomes. Pero intenta gaudir cada moment.
Nora no et presionis. Has d'estar forta abans d fer res, aguantem molta pressio. Busca ajuda x sortir dl pou i poc a poc estaras millor.

Ahir vam anar al grup d dol. La veritat q em va anar be. Compartir amb altres mares i pares com nosaltres. Si la nostra historia es dolorosa hi havia d'altres molt fortes q no us explicaré. Es q vegada al mes, potser poc pero un bon espai x plorar, parlar del teu fill amb tranquilitat i saber q t'entenen perfectament.
Petons x totes.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. gen. 18, 2019 10:09 am

Hola a totes,
Gràcies a totes i em fa molt feliç que us hagi agradat el poema.
Nora és normal el que sents perquè tot plegat és molt dur i difícil, el camí és llarg però és un camí, pren-te un temps i fes teràpia i moltes autocures ja veuràs que aviat ho aconseguiràs.
Cigonya la ecoespera és ben llarga però ens entrena perquè jo per les pèrdues altra vegada tinc eco setmanal i no veig el moment de que arribi...Agir vaig tacar una petita taqueta marronosa i ja estic angoixada i això que pot ser per els òvuls vaginals o inclús per la pròpia eco... Però el patir crec que ens acompanyarà... Necessitem poder aprendre a respirar més jeje ja veuràs que tot bé...
Apolonia què tal la acupuntura? Dorms millor?
Blaucel m'alegro que el grup de dol us servís... Molts ànims i a seguir caminant bonica aquí també tens el teu espai per el que necessitis. Un dia vaig llegir una frase molt motivadora que diu que el més fosc de la nit sempre és abans de la matinada.
Petonots a totes
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. gen. 22, 2019 1:46 pm

Hola, com esteu?
Cigonya quan tens eco?
Blaucel com ho vas portant reina?
Nora els ànims millor?
Apolonia què ens expliques flor?
Jo us diré que estic de baixa altre cop per tacats. La eco d'avui està perfecte de tot però jo no paro de tacar I és taaannn angoixant. M'han dit que problem repòs de nou.
Espero que surti tot bé i quedi en un record dolent....
Abraçadotes
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. gen. 23, 2019 10:33 am

Anims Estrellaguineu con dius es qdara en un mal record. I si no es ver hematoma d q por ser l sagnat? Han dit alguna cosa?
Nora com vas? Ja se q a desesperant, q sembla q arribaras mai i q la carrera d’obstacles cada vegada s mes llarga. Aixi q no et presionis Donat el teu temps x estar be, has d’estar forta d cap igual q d cos x poder anar asumint el q vingui i x poder lluitar. Una abraçada ben forta.
Jo no sé ni com estic suposo q fins q no començi la rutina real. Encara estic d baixa no m veig amb cor d’anar a treballar, ja q tracto amb molta gent cada día i tinc molta pressio, pero potser la setmana vinent haig d tornar ja q la d capçalera te menys empatía q una patata i no t pinta d Donar.me masses dies mes.
Jo volia esperar a la primera d febrero q Ens donen els resultats de tot i tinc psicóloga pero no sé.
Petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dc. gen. 23, 2019 1:16 pm

Hola, ESTRELLAGUINEU, entro per donar-te ànims..! estigues tranquil.la i confia que tot anirà bé..! En aquest embaràs vaig tenir pèrdues 2 dies, un dels quals vaig anar a urgències perquè va durar molt. .
BLAUCEL, molts ànims també.. tant de bo t'allarguin la baixa, i sinó, cor fort i endavant!!!
CIGONYA, com va tot?? has fet eco? que ara vaig perduda!
NORA75, a mi també m'han trobat una mica d'ansietat.. és algo "físic", d'ànims estic bé. Em prenc sals de Schusler per dormir i de dia algún sedatif. M'he apuntat a ioga però la majoria de dies no he pogut anar-hi! Procura viure molt "el moment".. intenta no amoinar-te pel què passarà.. viu el present. El que hagi d'arribar arribarà. Confia.

Estrellaguineu em preguntes com estic, estic bé, no tinc ni diabetis ni hipertensió.. només insmoni, cremor, i m'han trobat anèmia de ferro. Però tot va bé..!

Crec que sóc la única embarassada de tercer trimestre que continua al post de tractaments.. però si això ha de servir per a donar ànims a algú i veure que sí es pot, benvingut sigui!!! Estic de 30 setmanes i esperem que tot segueixi bé.

Una abraçada a totes.
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dj. gen. 24, 2019 1:58 pm

Ja no passo gaire per aquí, però he volgut entrar a donar ànims a l’Estrellaguineu. Jo en els meus dos primers embarassos em vaig passar toooot el primer trimestre sagnant. Petits, grans, vermells, marronosos, estil regla... de tot. I tot anava bé. En un cas hi havia hematoma però en l’altre no. Ningú li va donar la més mínima importància (la meva doctora d’RA va dir que les embarassades a vegades fem coses rares) i ningú em va recomanar mai repòs. Ara en aquest embaràs estava convençuda que tornaria a tacar i res. Amb això et vull dir que a vegades els tacats són normals i encara que són angoixants (de debò que t’entenc!) no vol dir pas que l’embaràs no vagi perfectament.

Blaucel, tan de bo t’allarguin la baixa i sinó... doncs molta força. A mi quan vaig perdre les nenes em va anar bé tornar a treballar (jo vaig demanar l’alta). En certa manera “desconnectava” malgrat que jo treballo amb nens i els comentaris a vegades poden ser brutals... De fet l’altre dia un nen em va preguntar si estava embarassada i quan li vaig dir que sí, em deixa anar “aquesta també es morirà?”. Sigui com sigui espero que al final puguis fer el que necessitis. I si això significa continuar de baixa, tan de bo a la teva doctora del CAP li creixi una mica l’empatia d’aquí a la visita. Un petó ben fort :-()-)

Pel que fa a mi, doncs demà faig les 25 setmanes, d’una altra nena. I de debò que vull donar-vos molts ànims a totes perquè jo vaig passar molts anys a RA, realment vaig arribar a creure que no ho aconseguiria i aquí estic.

Una abraçada a totes!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. gen. 24, 2019 4:15 pm

Apolonia i Arya moltes gràcies per la vostra ajuda. Experiències similars tranquilitzen molt.

Blaucel et dic el mateix si sents que necessites més baixa desitjo que la doctora empatitzi. I si no, molta força per tornar.

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Socdepoble » ds. gen. 26, 2019 11:32 am

Hola Estrellaguineu,
He vist que et va sortir una beta de més de 700...ja t'han fet la eco per veure si en portes 1 o 2??
T'ho dic perquè a mi quan em van donar el resultat de la beta, que va ser més de 500, em van dir que hi havia probabilitats altes que fos embaràs múltiple, i així ha estat!!
Ja diràs!!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » ds. gen. 26, 2019 2:43 pm

Hola Socdepoble...
Quan ens fem una OVO o Adopció d’embrions ja sabem si ens hem transferit un o dos embrions. Seria extrany, tot i que pot succeïr, que un embrió sol es desdobléscen dos..

No sé si la Estrella se’n va transferir 2. El valor de la beta tmb depèn dels dies des de la transferència. A més dies, més alta...

Estrellaguineu com vas??? Han parat les pèrdues???
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » ds. gen. 26, 2019 6:20 pm

Hola boniques

Estrellaguineu com vas? Segueixes tacant?

Blaucel bonica has pogut allargar la baixa? Espero que el grup de dol i la psicologa t,ajudin a anar-ho superant a poc a poc. Molts anims!

Apolnia i Arya82 gracies per seguir per aqui. D’alguna manera ens doneu anims.

Nora75 com vas? Al fnal faras probes al febrer?

Jo ja tinc alta de RA. Vam poder sentir batec i tot. La veritat es que encara no m,,ho crec.

Una abraçada a totes!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. gen. 28, 2019 5:22 pm

Bona tarda a totes, primer de tot, moltes gràcies a totes per compartir les vostres experiències, són de gran ajuda.
Sóc nova en aquest fòrum i tinc un dubte... Em podeu ajudar?
El dia 21 vaig començar amb els pegats d'estadiol, el dia 31 tinc hora per a fer-me l'ecografia, però des d'ahir a la nit que tinc força malestar, és com si m'estiressin el baix ventre... A alguna us ha passat?
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. gen. 29, 2019 11:38 am

Hola guapes.
Estrellaguineu com vas? Has deixat de tacar?
Cigonya q be q ja tinguis.alta. me n'alegro molt. Jo h anat al cap avui i si m'ha donat un parell d setmanes mes, crec q despres ja agafare l'alta.
Mar i muntanya benvinguda. El tema del pegats q.comentes jo mai h tingut dolors.
Ja tens donant?
Nora com estan els anims? Espero q.millor molta força i poc a poc.
Començo tanda d metges d nou. Ja tenim clar q ho tornarem a intentar, ens qden 3 blastos. Encara es d'hora, pq no estic be, pero em fa mes mal pensar q.no serem pares i renunciar q pensar n pasar x aixo altra vegada. Potser si no tinguessim embrions ho veuria d'altra manera. Ara vull anar a un hematoleg q,miri be el tema de la mutació q tinc i em facin altra cop el tema d les trombofilies pq crec q no esta complert i l q ha passat es probable q tingui alguna a veure. Aixi quan ens donin els resultats d tot ja tindre les analitiques o quasi. I tb tinc hora a l'endocri pq em tornin a mirar la insulina com estic i so haig d seguir amb la medicacio.
Petons x totes.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. gen. 29, 2019 1:22 pm

Hola,
Blaucel, moltes gràcies, molts ànims i molta força. És molt dur, però la il·lusió i la força són clau per a poder-ho tornar a intentar.
Sí que tinc donant, dimecres tinc hora per a l'ecografia i em deuran dir com va.
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. gen. 29, 2019 1:45 pm

Hola!!
Benvingudes Mar i muntanya i Socdepoble.
Esperem que aviat tingueu bons resultats.
La beta va ser alta per algun motiu però només tinc un embrió. I pel que fa al malestar que comentes jo no vaig sentir pas res, no crec que els parches facin això però vaja pregunta al teu metge tot el que dubtis.

Nora va que poc a poc tot anirà més bé i et sentiràs forta!

Apolonia dorms millor? Que poquet que et va quedant quina ilu!

Cigonya enhorabonaaaaaa guapaaaaa!!!

Blaucel m'ha fet molta il.lusió que ja tingueu clar tornar a provar - ho!!! Fes totes les proves i trobeu el remei perquè segur que la pròxima serà la bona! Campiona!!! T'admiro!!

Jo fa 5 dies que no perdo i divendres passat la eco va dir que els 16 mm és que estem de 8 setmanes més de l'esperat i ens han donat alta però que segueixi de baixa fins la eco pròxima a hospital on em portaran amb embaràs de risc. Cal dir que l' angoixa hi és i tinc paranoies amb simptomes que sembla que baixen com els pits etc.. Així que dilluns farem eco per privat ja que esperar fins el 13 no puc psicològicament... Els avortaments de repetició fan males passades com aquestes.

Abraçadotes I gràcies
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dj. gen. 31, 2019 3:07 pm

Hola boniques

Estrellaguineu va que van passant les setmanes. No tinguis paranoies!

Blaucel m,alegra que poc a poc torneu a agafar forces. Feu les proves que creieu o que us aconsellin i molta sort!

Mar i Muntanya benvinguda! Ja saps alguna cosa? Al final vas preguntar allo del dolor dels pegats?

Nora75 com ho portes?


Jo tinc una pregunta: les que heu tingut beta positiu, eco ok, escoltar batec i alta de reproduccio, en quina setmana us han retirat la medicacio?
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. gen. 31, 2019 5:54 pm

Bona tarda,
Moltes gràcies a totes i molts ànims!
Les molèsties han desaparegut, no en sabem la causa...
Ara sortim de la visita i estem molt animats, jo estic a punt i la punció de la donant serà a final d'aquesta setmana o a principi de la que ve! Mare meva, quina barreja d'emocions... Ja us ho aniré explicant.
Una abraçada a totes.
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. gen. 31, 2019 7:51 pm

Cigoña a mi em vsn donar un informe on posa que el 28 de febrer deixi la medicació i la meva Transfer va ser el 22 de desembre. O sigui sobre les 13 setmanes de gestació.

Mar i muntanya quina il·lusió ja ho teniu ben a prop!!!!!
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. gen. 31, 2019 8:01 pm

Estrellaguineu, moltes gràcies i enhorabona per tu.
Compartim aquesta il.lusió i esperem que vagi molt bé!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. feb. 01, 2019 10:31 am

Bon dia guapes
Mar i Muntanya doncs tens la transfer en res. Q be!!! Aixo es rapid ja veuras.
Estrellaguineu es normal les paranoies, a mesura q pasin les setmanes aniran a menys i si et porten a alt risc aniras sovint i estaras mes tranquila. Un petonas
Cigonya la medicacio, els pegats i la proges sobre la setmana 12 d'embaras, pero depen, jo al primer vaig estar mes temps amb la progesterona pq tenia un hematoma.

Petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dv. feb. 01, 2019 12:58 pm

Hola boniques!!! Com esteu?
BLAUCEL. Q bé q decidiu tornar-ho a intentar. Tens raó q fa més mal abandonar-ho tot q la incertesa d com anirà un altra intent. Fes totes les proves q calguin i no et quedis sense cap dubte. Si son important les trombofilies i insulina q ho estudiin a fons. Molts ànims valenta!
CIGONYA. Felicitats. Me n'alegro molt q ja tinguis alta d RA. Digue' ns com et vas trobant.
ESTRELLAGUINEU. quina il.lusio q tot estigui b. L'angoixa és normal quan vens d'experiències dolentes. Confia i tot anirà genial!!!
ARYA 82. Gràcies x entrar i donar-nos ànims. Cuida't molt q ja et queda poquet x tenir la teva princesa.
APOLONIA. És fantàstic q et trobis b d tot!! Gaudeix d l'embaràs a tope! Com vas del ferro, millor? Gràcies x entrar en aqst post d'ovo i donar- nos ànims i consells. Ajuden molt!
El camí és dur i dificil. L'incertesa d no saber com anirà és el k més mal fa. Assumir el q ve i seguir lluitant, encara q costi...Com deies Apolonia, és viure el moment i no avançar-nos en el q passarà.
Jo aqst febrer faré les biòpsies d'endometri.
Petonets per totes vosaltres !!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::