Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dl. feb. 11, 2019 7:27 pm

Hola a totes!!!
Disculpeu he estat un pèl desconectada.
Jo estic millor, ja no tinc pèrdues i el cigronet evoluciona bé i 0 hematomes. Avui faig 10 setmanes i va acabant el trimestre del pànic jeje (per a mi). Dimecres tinc analítiques i eco i esperem que estigui creixent perfecte. Jo estic fatal de nàusees, indigestión, mal de cap al vespre i molt esgotada però espero passi aviat i sobretot que si el motiu és que avancem doncs aguantaré.
BLAUCEL : Clar que si dóna't temps per poder estar de nou embarassada i poder estar tranquil. la que el problema anterior no hi serà. Molts ànims que arribarà el moment preciosa.
Benvingudes les noves i ja veureu que tot anirà bé i serà una experiència preciosa.
ARYA ja veuràs que el proper implantarà amb força i si viuràs aquest regal!!
Marimuntanya com va la espera? Ja queda poquet!!
Cigonya la medicació he llegit que l'allarguen per a que estiguem tranquil·les així que iujuuuu ja ets lliure jeje
A totes una forta abraçada
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. feb. 12, 2019 1:22 pm

Hola a totes,

Estrellaguineu, molts ànims i que vagi molt bé demà.

Nora_75, poc a poc, a veure si les proves de la setmana que ve van bé i pots tornar a començar amb il·lusió.

Lluna1977, ja sabeu quan us faran la implantació? Ànims, que ja falta poc.

Cigonya, com te trobes?

Blaucel, ara has de fer net i has d'assumir el dol per poder recuperar forces, és molt dur, però sempre hi hem de veure un bri d'esperança. Una abraçada molt forta.

Dalila, vas agafant força?

Jo intento ser positiva i tenir el cap ocupat, però és cert que es fa etern i es veu el 19 molt lluny...

Una abraçada a totes i molts ànims.
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lluna1977 » dj. feb. 14, 2019 3:00 pm

Hola noies!
Ja tenim resultats de la fecundació: 21 òvuls obtinguts i 14 embrions. És bo, segons el gine. Vosaltres q en sabeu més, què us sembla?
Tenia programat el transfer per demà, però com q hi ha tants embrions prefereixen esperar al dia 5 per poder tenir els més forts. Ja sabeu com va això. O sigui que encara hauré de tenir paciència uns dies més….què hi farem! De moment contenta de saber que hi ha tants embrions, i q això ens dona una bona opció pel dilluns i, si no anés bé (que hi anirà!!), per algun altre intent.

MAR I MUNTANYA: ja queda molt poc pel 19! Dimarts ja és aquí mateix, i ja veuràs que és un super positiu!!!

ESTRELLAGUINEU: ai, 10 setmanes, que xulo!! Segur que això ja va bé, i tb que els “mals” van passant. Més o menys vas podent fer vida, normal, però??

NORA: molts ànims amb les biòpsies, i a veure si aclareixen alguna cosa i podeu continuar.

BLAUCEL: una abraçada i molts ànims!!

La resta, noies, us envio molta energia positiva!!!!
Una abraçada!! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. feb. 14, 2019 3:59 pm

Hola maques

Lluna1977 mare meva quin carro d'ovuls i embrions!! Molt be. Ji vaig tenir 7 ovuls i 4 embris, ens qden 3 blastos congelats
Es molt millor fer.ho a dia 5 clar q si. 2 dies i ja ho tens. Molts anims
Marimuntanya anims q solament qden 5 dies...et faras pipitest abans? Recta final. X mi sempre es l pitjor pq son molt impacient i no puc desconectar.
Estrellaguineu: q be q tot vagi genIal i no tingus hematoma. Una abraçada
Cigonya: com va lanpanxa?
Nora: tens data x la biopsia? Em vaig qdar parada quan et vaig llegir pq mai m'havia plantejat q exisitis la opcio d q l'endometri no fos receptiu mai, ja veuras q anira be.
Apolonia i Arya una abraçada enorme. Ja us qda poquet.
Jo sense novetats. Intentant avançar cada dia una.mica, enfortint l'anima i intentant convertir la tristessa en forces. A dies ho aconsegueixo.
Em deixo a alguna perdoneu pero des del telefon...
Petons x totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dv. feb. 15, 2019 12:53 pm

Hola noies!
Com esteu?
ESTRELLAGUINEU. Quina il.lusio més gran veure q tot va b i ja en no res superés el 1er. Trimestre! Endavant campiona@
MAR I MUNTANYA. Q tal els nervis? Ja ho tens aquí mateix.
LLUNA1977. És fantàstic q otinguessis tants òvuls. 14 embrions és una xifra boníssima! Q tal la transfer?
CIGONYA. Q tal estàs?
APOLONIA,ARYA. Com va la recta final? Ja mateix veieu la careta dl vostre tresor!
BLAUCEL. Molts ànims. No sabem el fortes q som fins q és l'única opció q tenim x seguir. Aviam els resultats q et diuen. La receptivitat endometrial és important i es veu k hi ha noies q tenen aqsta 'finestra d implantació' desplaçada, és a dir q són uns altres dies als k es consideren òptima.
Jo estic força desanimada, vaig trobant obstacles k fan k tot ho vegi molt difícil. En la eco d'aqst cicle l'endometri no ha crescut el suficient. Per tant No es podran fer les biòpsies. Perquè ha d'estar tot bé com si féssim transfer. El maleït mioma pot ser el q ho complica tot. Per tant, una decepció més.
Recordo unes paraules de RKL q deia q la RA és qüestió d resistència. Quanta raó!
Bé noies, una forta abraçada x totes
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dv. feb. 15, 2019 8:40 pm

Hola boniques!

Nora75 quin pal aixo!! I no t,han dit de treure el mioma? Quanta rao tens amb aixo de la resistencia. Cap de les que estem aqui hauria pensat fa anys que arribaria fins aqui desitjant sermare. Molts anims!!

Blaucel pensa que encara tens embrions i no esta tot perdut. A veure si en el proper intent tot esta perfecte. Ara procura refer-te animicament, que es el mes dificil. Molts anims i molta força!

Lluna77 uauuu quants!! Amb aquests numeros normal que els porteu a blastos. Diuen que solen sobreviure el 50%. Com sempre el mes important es la qualitat, perosi a sobre en tens una pila... us han dit com han evolucionat? Molta sort amb la transfer!

Mar i Muntanya tranquila. La betaespera no es res comparat amb la ecoespera. Intenta fer coses i estar entretinguda. Es la millor manera de no desesperar.

Estrellaguineu com van anar les analitiques i eco? Encara estas amb nausees i resta de sintomes?

No se si em deixo ningu. Expliqueu novetats!!!

Jo estic be. Vaig tenir uns dies fatal amb ganes de vomitar i marejos forts. Pero res mes. Ara tinc força gana i ja em començo a notar els pantalons apretats (no se si es que creux la panxa o soc jo que m,engreixo), aixi que haure de començar a mirar alguna cosa premama. La veritat es que encara no m,ho acabo de creure.

Una abraçada a totes lluitadores!
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lluna1977 » dt. feb. 19, 2019 8:12 am

Bon dia noies!
Ja tinc un cigronet a la panxa des d’ahir a la tarda!! Quina emoció!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara vaig amb por fins i tot per anar al wc....tot i q ja sé q no passa res, jeje. :ok:

Finalment em van fer transfer d’un A en blasto molt bonic, i tenim 2 embrions A de 2 dies, 2 B de 2 dies , i 3 C de blasto congelats. O sigui que si ens decidim potser podríem muntar gairebé un equip de futbol i tot.... :-D :-D :-D
Ara a esperar fins el dia 1.....uff....que llarg se’m farà.....

MAR I MUNTANYA, ja ha arribat el dia!!! Ai....t’envio energia positiva!!!!! :***: :***: :***: :***:

CIGONYA: ostres, que xulo q és quan el pantaló comença a apretar ;) Ja veuràs que tot va bé i serà fantàstic!!

NORA: la resistència està implícita en les dones, en el nostre ADN, per tant no desesperis perquè segur, segur, que tot acabarà bé!! Molta força!!!!

BLAUCEL: com va tot? Espero que tinguis cada dia una mica més d’ànim i fortalesa. Avançant cada dia, com dius, és com millor es fa el camí. Ja veuràs que aviat et sentiràs prou forta com per tornar-ho a intentar.

Noies, una abraçada a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. feb. 19, 2019 1:30 pm

Bona tarda a totes,

Lluna 1977: mols ànims, cuida't i fes moltes coses per tenir el cap ocupat. L'1 sembla molt lluny, no t'atabalis que tot arriba.

Cigonya: cuida't molt i gaudeix d'aquest moment.

Nora_75: tens tota la raó del món. Tot plegat sembla una cursa d'obstacles, però hem de ser fortes per arribar a la meta.

Blaucel: molta força en aquesta lluita diària.

Jo ja tinc el resultat de la beta: + 911!
La doctora diu que estic embarassadíssima! Estem súper contents.
Ara toca esperar fins l'eco del dia 7.

Una forta abraçada per a totes!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dt. feb. 19, 2019 7:22 pm

Felicitats Mar i muntanya!!! :b-))) :b-)))

I molta sort Lluna 1977! Teniu una carretada d'embrions!!!

Passarem la beta espera juntes... jo tinc beta el 25. I per ara no noto res...

Vista la meva història i el fet que són propis ho tinc complicat....
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lluna1977 » dc. feb. 20, 2019 10:09 am

Oh!!! Moooltes felicitats MAR I MUNTANYA!!!! quina alergia més gran!!!! Ara ja a tirar endavant i amb il.lusió i energia!!! que bé!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Aquests dies tu notaves alguna cosa, després de la transfer??
Jo noto mal als pits, però amb les hormones q ens posen, deu ser normal. I en algun moment com una mica de punxadetes a la part baixa, com si fos una mica de regla, però no ben bé.... Però, en fi, suposo q m'escolto massa....jajajaja!

DALILALA! va, que el 25 tindreu bones notícies, ja veuràs!! Molta força per aquests dies que queden que ja són poquets!! :***: :***: :***:

Una abraçada! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. feb. 20, 2019 10:18 am

Ostres Mar i muntanya!!!!! Enhorabonaaaaa! Sí que és molt alta la beta!! Sembla de bessons jaja La meva va ser de 800 i ja era alta!! Ara paciència i el 7 veuràs al teu embrionet!!!!!

Lluna quina passada de família jeje ja veuràs que tens positiu!!!

Nora com vas?

Blaucel ja sabeu més resultats?

Apolonia ja de baixa suposo aixx quins nervis més macos

Jo vaig fent molt més tranquil.la i treballar em va bé encara que sóc fòra de casa 10 hores i acabo feta un nyap. Segueixo amb indigestió al vespre sobretot I no veig el moment de deixar Evopad i progesterona!!! Diumenge faig 12 setmanes... Quina data més esperada. Encara tinc por d'explicar-ho per si la cosa no va bé i se'm fa etern jeje

Molts petons a totes
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. feb. 20, 2019 10:35 am

Moltes gràcies!

Lluna 1977: gairebé no he notat res, els darrers dies els pits més inflats i poc més. L'única cosa és que dissabte vaig tenir gairebé tot el dia punxades i diumenge vaig tancar i vaig tenir un bon ensurt. Però la resta de dies, res de res.
Molts ànims!

Estrellaguineu: que bé que vagis fent "vida normal". Diumenge serà un gran dia, 12 setmanes! Enhorabona i molta força!

Una abraçada per a totes
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. feb. 20, 2019 10:59 am

Moltissimes felicitats Mar i Muntanaya. Quina beta tan alta!
Lluna i Dalilala molta paciencia! Es normal estar pendent dls simptomes! Jo amb l positiu tenia mal d pits i d'esquena. Molta sort.
Estrellaguineu me n'alegro q tot vagi genial! Ja tens la setmana 12 i podras dir.ho i començar a gaudir una mica mes.
Jo ara vaig d cami a una hematologa.
No tinc rsultats dl petit fins el 04 d març.
Aquesta.setmana estic millor, em trobo amb mes forces.
Noraaa. Com estas? T'entenc preciosa, si, es una carrera d'obstacles q sembla q quan ja acaves tornen a posar mes. Pero ets una lluitadora i si alguna cosa tenim es paciencia i una força increible, molts anims. I el tema dl mioma, no el pots treure? Solucionaria alguna cosa?
Petons x totes!!!
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. feb. 22, 2019 7:32 am

Bon dia a tothom,

Noies, com van les esperes?

Teniu novetats?

Molts ànims a totes!
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dv. feb. 22, 2019 5:06 pm

Hola noies
MAR I MUNTANYA. Felicitats!!! Quina super beta! I el dia 7 el tens aquí mateix!
LLUNA 1977. Felicitats tb. Ja ens diràs q tal la eco el dia 1.
CIGONYA. Com estàs? Tens encara maretjos i ganes d vomitar? Cuida't molt.
ESTRELLAGUINEU. Q tal? Pots fer vida normal? Al dir q el teu era un embaràs d risc, pensava estaves d baixa. I el tema dir-ho, esperaràs a la setmana 13?la família tb? Gaudeix q t'ho mereixes maca.
BLAUCEL. M'alegro k estiguis millor d'ànims. Q et va dir l'hematòloga? . Jo el mioma no es pot treure pq és a la paret d l'úter i x un embaràs hi hauria risc gran d'hemorragia.
Ara haig d'esperar proper cicle per les biòpsies. M'han parlat d'un tractament q s'injecta directament via vaginal, q és d'ús oncològic Ajuda a enfortir l'endometri..A la propera visita preguntaré més detalls. He vist a altre fòrum q es parla d Nivestim. No sé si serà aquest.
Avui he llegit això: les més dures batalles són lliurades als guerrers més valents.
Petons i fins aviat guerrers valentes!!!!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. feb. 22, 2019 6:28 pm

Nora tan de bò aquest tractament sigui el definitiu i és ben certa la frase, podem amb aquesta batalla i encara ens enfortirem més!!!

És alt risc per antecedents de tants avortaments, edat, que sóc rh - etccc
La familia més propera ho sap però amics només dos molt íntims. Dimecres que ve és la eco de les 12 setmanes. Si està tot OK ja començarem a dir-ho a més és molt espectacular la panxota que tinc ja així que quan tregui els jerseis ja no podré disimular jeje

BLAUCEL hematologa què?

A totes fortes abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dg. feb. 24, 2019 10:05 am

Hola noies,
Doncs jo avui faig 12 setmanes i ahir vam començar a dir-ho i, just avui, he tacat després de 3 setmanes neta una mica de fluxe marronós a la nit i vermellós com aigualit al matí. Espero que sigui la progesterona que em van dir que a vegades irrita el coll utero i trenca vasos sanguinis amb els ovuls. Per cert a la clínica em van dir que dijous 28 acabes la medicació.
Però vaja m'ha neguiteja de nou i penso que de 12 ja no toca... Aixx no sé si anar a urgències o esperar a dimecres que tenim eco.

Gràcies buniques i petons
Com ho porteu vosaltres?
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dg. feb. 24, 2019 10:16 am

Bon dia a totes,

Estrellaguineu, enhorabona per les 12 setmanes! Ara sobretot no t'amoïnis; si has d'estar més tranquil.la, vés a urgències si veus que continua. Si et van avisar, pot ser que sigui de la mediació, esperem que tot vagi molt bé.

Una forta abraçada!
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lluna1977 » dg. feb. 24, 2019 7:03 pm

Hola noies! Con aneu??

ESTRELLAGUINEU moltes felicitats! 12 setmanes!! Que xulo!! Si tens dubtes ves al metge, que més val pecar per excés que per defecte. I sobretot has de fer el que et faci estar tranquil.la, no pensar en el que et diran!

MAR I MUNTANYA, com estàs? Vas notant més cosetes?

NORA_75 si has llegit o sentit a parlar d’algun tractament que potser et podria ajudar t’anirà molt bé poder-ho consultar amb el gine, i tant! Si et pogués ajudar aquest tractament seria genial. No n’he sentit a parlar, però ja ens explicaràs què és, si el gine t’informa.

BLAUCEL, com va anar amb l’hematòloga?

DALILALA, demà fas analítica, oi?? Moooolta energia!!! :***: :***: :***: :***:

Jo vaig bé, amb la betaespera en fase aguda….i encara em queden 5 dies, fins divendres….carai, que llarg…. I, tot i q intento distreure’m la veritat és que m’escolto massa i m’ho noto tot: inflor i mal als pits, punxadetes a la panxa,....però clar, amb la d’hormones que ens xutem, com per no tenir res d’això, oi?? En fi...a esperar pacientment al divendres..... :()():::: :()()::::

Noies, una abraçada!! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. feb. 24, 2019 8:12 pm

Hola maquess

Nora: doncs endevant amb tot. Si pit afavorir doncs per pendre.una cosa mes..no?
Estrellaguineu: no sera res, pero si continues tacant jo aniria a urgencies. No ha d ser res pero millor pecar d massa q d poc...
Lluna1977: molts anims. No puc dir.te res pq jo sempre ho paso fatal. Jo vaig fer un diari d simptomes i m'ajudava una mica...5 dies...ja veuras q passen rapid.
Dalilala moltissima.sort

Jo res encara. Haig d fer.me l'analitica mes complerta i tornar. Fins q no tingui aixo no podran dir.me res nou.

Petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::