Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. març 05, 2019 3:52 pm

Moltes gràcies Northern... Jo estava donant voltes a la eco de les 12 i triple screening perquè hi ha unes dades que veia que eren de risc placentari.

Molta sort a tú també.
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. març 05, 2019 9:30 pm

Gracies a totes
Apolonia no et qda res, en poques setmanes hauras complert l teu somni.
Arya: un petonas gegant
Lluna: jo vaig fer acupuntura i tb vaig fer dieta sense gluten pero abans d la transfer, despres ho vaig deixar, pero demanare analitica mai sobra una punxadeta.
Northern: x desgracia no en tots els hospitals segueixen ls msteixos protocols, potser si ho haguessin detectat abans potser ara estariem en altra situacio, pero als hospitals q jo h estat si no s x un antecedent no va x protocol. Una pena pq una cosa tan simple pot evitar problemes molt greus i evitar situacions.
I respecte al perque passa, doncs esta clar q si es un tema hematologic es molt clar pero sino l tema inmunologic la veritat q encara no ho tenen massa desenvolupat ni tan sols et demanen analitiques i aixo q es el Vall d'Hebron i son punters en moltes coses, aixi q al final no saps ni x on tirar. De fet ells mateixos ens han dit q es un tema tan nou q no tenen evidencies.
Gracies x la info.
Mipumky: gracies x explicar.ho, d fet anava amb heparina amb dosi profilactica ja q l'alteracio q tinc a priori no afecta, i a l'altra embaras els.bessons estaven perfectes d mida i ls placentes tb i no a tingut res a veure una cosa amb una altra.
Pero em va passar el mateix q a tu, pero clar a la setmana 21 no entrava ni a percentil en molts parametres i estava tan afectada circulacio d la sang q no hi havia cap esperança.
Gaudeix dl teu petito i si teniu ganes dl germanet endevant i a x totes.
Petons
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dc. març 06, 2019 9:48 am

Felicitats Erika i Lluna77 pel vostre positiu!

També fa il·lusió veure que algunes que porteu tan de temps per aquí ja esteu a punt de tenir el vostre petito.

Molts ànims Blaucel. Crec que cal conèixer els motius de perquè no s'aconsegueix imirar d'arreglar-ho.

Jo vaig tenir una beta positiva i després va acabar amb bioquímic. Escric a grup de FIV 2019 perquè són ovuls són propis, però us segueixo perquè si els que ara estan congelats no funcionen vull fer ovo (encara que el meu marit vol que ho torni a intentar amb propis...). No sé com el convenceré però estic cansada de passar per tot el tractament. Però primer acabarem de posar els congelats que tenim.

Tinc Natural Killers altes i m'he medicat amb intralipids. Després de 3FIV això ha permès tenir el meu primer POSITIU encara que no hagi tirat endavant. Vaig voler descartar-ho abans de perdre més embrions. Em van dir que tot era edat (42 anys) però finalment va sortir que era problema del meu marit (anticossos als espermatozoides) i jo Natural Killers altes.

Les que no ho aconseguiu ni amb ovo mireu-vos aquests paràmetres. No hi perdeu res...

Molta sort a totes!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lluna1977 » dj. març 07, 2019 1:58 pm

Hola boniques! :***: :***:

Dalilala, quin greu que finalment no hagi tirat endavant, Però, com dius, és una bona notícia que hagis tingut un positiu! això vol dir que poder, pots!! vinga, a per la propera !!!

Mar i muntanya, avui feies eco, oi?? com ha anat??

Noies, com esteu la resta?

Blaucel, has començat a treballar aquesta setmana, finalment?

Nosaltres demà nova Beta per reconfirmar que tot evoluciona bé.... :()():::: :()():::: :()():::: :()()::::

Una abraçada! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. març 07, 2019 3:22 pm

Dalilala quin greu bonica però com es diu per aquí és un camí de resistència i ho aconseguiràs. Si amb propis no sempre et queda la OVO, cal fer un dol genètic, és cert, però un cop jo no sento cap diferència i amb 45 anys ni m'ho vaig plantejar ja que amb els propis sempre els perdia (3 avortaments jo).

Blaucel què tal la tornada?

Molta sort a les ecoesperants!!!

La resta quan pogués aneu donant noticies.

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. març 07, 2019 5:57 pm

Hola a totes,

Lluna1977, que vagi molt bé demà.

Estrellaguineu, té trobes bé?

Dalilala, em sap molt greu que no hagi anat bé. Molts ànims i molta força per tornar-ho a intentar.

Blaucel, molts ànims.

Nosaltres avui hem tingut la primera ecografia, tot correcte i la beta alta ja ho avançava: esperem bessonada! Estem molt contents i intentem pair el que ens espera, però amb molta il·lusió.

Una abraçada molt forta a totes.
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. març 07, 2019 7:02 pm

Ostres Mar i muntanya!! Ja ja Enhorabona!! Se us gira feina si jehe quina il. lusió.

Jo estic bé fins als vespres que torno de la feina molt esgotada I amb mal de cap de tant en tant. També tinc digestions dolentes dels sopars, però per la resta tot bé. Ja a punt de concloure setmana 14 i ansiosos per la eco del proper dimarts que ja hauríem de veure el Sexe.

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dj. març 07, 2019 11:24 pm

Hola noies
APOLONIA. Gràcies x seguir fidel al post i ser-hi sempre amb bons consells. Ja mateix tens al teu petit tresor en braços i és fantàstic q hagis tingut un bon embaràs. No deixis d'entrar de tant en tant preciosa!
CIGONYA. Com estàs ? Explica' ns novetats guapi.
DALILALA. Ànims i si has d passar a ovo doncs endavant. Quan desitges tenir un fill i fa falta aquesta meravellosa cel.luleta ,l'únic q importa és q ets tu la mare i qui fa possible aquest miracle.
MAR I MUNTANYA. Felicitats x la bessonada! Quina doble il.lusió!
ESTRELLAGUINEU. Com passa el temps! Ja 14 setmanes i és genial q tot vagi bé. Aviam si aviat ua diuen si n'en o nena. Així ja penseu noms. O ja els teniu triats?
LLUNA1977. Felicitats x teu embaràs!
BLAUCEL. Q tal la tornada a la feina? Malgrat el dolor,saber q no és un tema genètic fa tenir alè i segur k al proper intent anirà bé!!!
A totes les q no anomeno tb molta força i expliqueu tal tot.
Jo aquesta setmana he fet el tractament del que em va parlar en ginecòleg. És el nivestim. És d'ús oncològic i ajuda a enfortir l'endometri. Augmenta els globus blancs i llavors la receptivitat endometrial pot millorar. M'ho han aplicat directament amb la cànula a l'endometri. Demà tinc nova eco i veurem si es torna a aplicar altra dosi.
No és fàcil. Però s'ha d fer el possible. Ara preparar x les biòpsies d la mateixa manera q si féssim la transfer.
Bé noies, agafar forçes i continuar, malgrat tota l'incertesa del món al cor.
Molts petons x totes
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lluna1977 » dg. març 10, 2019 11:08 am

Bon dia noies!
Entro ràpid a dir-vos q divendres ens van reconfirmar la beta q estava a 10.000. Per tant tot perfecte i endevant i a esperar l'eco el dia 27!

Mar i muntanya! Bessons!! Ole!!! Vau poder sentir el cor en aq eco, ja? Tens data de part??

Estrellaguineu, 14 setmanes!! Uauuu!!! A veure si és nen o nena, és un moment emociinant xq ja li posaràs carona :love:

La resta, com esteu, boniques??

:-()-) :-()-)
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dg. març 10, 2019 12:35 pm

Bon diumenge a totes,

Lluna1977, me n'alegro moltíssim! Ara toca paciència i molts ànims fins al 27, ja veuràs com tot anirà bé

Sí que vam poder sentir tots dos cors, és molt fort. Ens van dir que la data del part era el 26 d'octubre, però com que n'hi ha dos segur que s'avança a principi de mes.

Esperem que tot vagi bé.

Molta força a totes i una abraçada
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lluna1977 » dc. març 13, 2019 9:29 am

Hola noies! com esteu?

Jo he començat a tenir nàusees i molt de cansament.....ostres...amb l'altre embaràs no vaig tenir-ne pas, de nàusees, i la veritat és q són ben emprenyadores.....et deixen tot el dia molt off..... :ufs: Però, bé, vol dir q tot va endavant, per tant hi posarem alegria! ;-)))

Mar i Muntanya! escoltar el cor és una meravella....un moment molt especial..... ara a descansar i a cuidar-te!!

Blaucel, com ha anat la tornada a la feina?

La resta, boniques, com esteu??

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dc. març 13, 2019 10:44 am

Hola precioses
LLUNA 1977. Paciència amb les nàusees i cansament. Vol dir q tot va bé. Cuida't
MAR I MUNTANYA. Quina emoció escoltar els cors dels cigronet. Gaudeix-ho!
ESTRELLAGUINEU. Com estàs? Ja heu vist el sexe q és???
BLAUCEL. Com et trobes? Com van les proves? I la tornada a la feina, va b?
APOLONIA. Ja a punt?
CIGONYA. Fa dies q no ens dius res. Com estàs ?
A totes les q no anomeno tb molta ànims i animeu-vos a escriure.
Jo la propera setmana faré les biòpsies. Aqst cicle l'endometri està més gruixut i he fet 2 aplicacions del 'nivestim'. Espero que hagi servit. La veritat, i com bé sabeu tot plegat és com una muntanya rusa d'emocions. Un dia et sents forta i positiva i al següent morta de por i plorant com una bleda... Però bé, és així i l'incertesa d no saber si aconsseguiré mai un embaràs és dur...Però com diu una cançó: i mentrestant, t'aniré estimant...
Petonets x totes :--/)
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dc. març 13, 2019 6:23 pm

Hola boniques!

Anims Nora75! A veure si amb tot aixo aconsegueixes millorar i embaras.

Lluna1977 felicitats! suposo que cada embaras es diferent. Ara toca esperar que passin setmanas i segur que et trobaras mes be.

Mai i Muntanya! A vosaltres si que se us girara feina!

Estrellaguineu com et troves? Ja heu fet eco?

Dalilala em sap greu el negatiu. Totes les que passem per RA sabem com es de dur cada negatiu acumulat. Feu lesprobes que calgui i si no, recorrer a ovo a vgades es l,unica opcio que ens queda.

Blaucel com ha anat la tornada a la rutina? Com estas?

Mipumki gracies per compartiendo r la teva historia. Aqui aprenem moltes coses, i rebem mes informacio que en algunes cliniques.

Jo de moment vaig be, encara que hi ha dies que tinc malestar, pero faig vida força normal.Totes les probes i ecos per ara estan be. La veritat es que encara no m’ho acabo de creure.

Una abraçada a totes lluitadores!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Erika79 » dj. març 14, 2019 6:00 pm

Mar i muntanya ha escrit:
Erika79, enhorabona! Veig que vam fer la mateixa reflexió, nosaltres també vam fer una transferència de dos i la beta va sortir força alta (911).


Com diuen per dalt si que estarem entretingudes si jajajaja

Jo la setmana passada vaig tenir un ensurt perquè vaig tacar i pensava que tot havia acabat :( Però no, tot estava bé.

I aquest dimarts he sentit els dos cors minúsculs just el dia que feia 6 setmanes.

Això si, em trobo pal arrastre jajajaja Tinc la panxa regirada tot el sant dia. Menjo qualsevol cosa i m'està repetint el dia sencer però si no menjo noto un foradot a l'estòmag com si fes dies que no menjo i és encara pijtor. I la son... que em llevo de dormir, esmorzo i tornaria a dormir. I després de dinar, i a mitja tarda. I a la nit enga, a dormir altre cop. És exagerat jajajajajaj A tu et passa?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. març 15, 2019 3:41 pm

[quote][/quote]

Hola a tothom!!
Erika una altra bessonada al grup!! Bravo!!! I pel tema pèrdues l'ensurt és terrible en tinc molta experiència però no sempre és dolent les setmanes d'implantació ja ho ténen això.
I el primer trimestre doncs el rei del malestar però també passa i au te n'oblides!!!

Cigonya que bé tornar a llegir-te i que tot vagi bé.

Nosaltres ja sabem que és un nen i es dirà Lucas!! Haig de dir que segueixo sense creure-m'ho a vegades ni durant les ecos jeje

No tinc més temps avui molts petons a totes
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dv. març 15, 2019 6:37 pm

Hola! Escric des del telf!
ESTRELLAGUINEU, ERIKA 79 quines bones notícies!!!estic molt contenta! Bravo!!!! Bessons Erika que fooort!!
Estrellaguineu jo no m’ho he cregut fins fa 4 dies!! Ara ja sí pq tinc la casa plena de robeta i trastos mil, i el Bebito no para de donar patadetes!!! A part que ara sí, x fi tinc un bon bombo!!!

BLAUCEL i NORA 75 molts ànims i espero podeu trobar el camí!!
MAR I MUNTANYA no hem coincidit però crec q també ja estàs embarassada eh q sí?
MIPUMKY gràcies x entrar i explicar-nos!
AYRA82..! Crec q estàs al post d’embaràs que va un mes darrera del meu...! Sort!!

No puc personalitzar més, escric des del telf, sort a totes!
Jo de 36 quasi 37!!!
O sigui em queden 3 setmanes si hi arribo.

Ja hi estic molt a prop.. després d’anys de somniar-ho..!

Cuide-vos molt!!!!
A les que encara esteu en el camí.... un dia arribarà el vostre dia!!!!! Abraçades!!!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » ds. març 16, 2019 9:07 am

Bon dia a totes,

Apologia, que bé, 36 setmanes! Quina il·lusió, ja ho tens a tocar. Gaudeix cada moment...

Estrellaguineu, enhorabona pel Lucas!

Erika79, jo també vaig tacar 4 dies abans de l'ecografia i em vaig espantar molt... Durant el dia em trobo força bé, no he vomitat cap dia, però a partir de les 10 de la nit no sóc persona, se m'acaba la pila i he d'anar a dormir.

Cigonya, me n'alegro que tot vagi bé.

Nora75, com estàs? Molts ànims!

Lluna 1977, et trobes més bé?

Molt bon cap de setmana a totes.
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. març 18, 2019 10:29 am

Hola boniques!

Moltissimes felicitats a aquestes noves panxus.
Jo tornant a la rutina q la veritat no es facil. La setmana pasada vaig estar força d baixon. Fer.se la forta tot l dia pasa factura...
Pero bueno. Aquesta setmana vaig a la hamtologa a portar resultats q n ppi esta tot ok. I n breu anire a la clínica no x començar pero so x veure si haig d repetir o actualitzar alguna prova.
Nora moltssss anims preciosa! Ja veuras q aquest ha d ser l teu any.
Petonss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lluna1977 » dl. març 18, 2019 6:02 pm

Hola noies!

BLAUCEL, poc a poc aniràs tenint més ànim i força per tornar a començar, ja veuràs. Jas has fet els 1rs passos, i segur que tot anirà poc a poc a millor. :-()-)

ERYKA79, bessos també! apa, quin grup de bessonades!! que bé!!!! >.-<:

MAR I MUNTANYA, les piles s'acaben ràpid, oi?? a descansar, que el cos és el q demana!!

APOLONIA, si ja estàs de gairebé 37 no tinguis la bossa de l'hospital gaire lluny, que en qualsevol moment has de córrer cap allà! ;) Molts ànims per aquesta recta final!!

ESTRELLAGUINEU, Lucas!! molt xulo!! moltes felicitats!!!!! >.-<:

CIGONYA, com vas? t'ho vas creient?? ;) anirà genial!!

NORA, segur que ho aconseguiràs!!!! ja veuràs com sí!!!!!

Jo porto uns dies....uff....amb unes nàusees i cansament extrem que tela.... hi ha algun dia que estic millor i revifo una mica, però avui per exemple no he ni anat a treballar....no em veia en cor ni de sortir de casa....ostres.... no vomito, però tinc un fàstic i un malestar a tot el cos.... fins i tot m'he posat el termòmetre, q he pensat q potser tenir febre o algo....però, no, no, és el cigronet que està fent el niu i s'està fent formant i em té l'energia menjada, jejeje.
En fi, suposo que anirà passant....a veure si vaig cap a millor. sinó estic pensant agafar la baixa uns dies, per estar més tranquil.la.....ja veurem.

Noies!! una abraçada ben forta a totes!! :love: :love: :love:
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. març 18, 2019 6:52 pm

Hola a totes,

Blaucel, molts ànims!

Lluna1977, si veus que estàs fluixeta agafa't uns dies per cuidar-te i agafar força; no val la pena fer-nos les valentes.

Una abraçada a totes

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::