Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. abr. 15, 2019 5:13 pm

Hola a totes,

Nora_75, que vagi molt bé! A més coincideix amb un dia molt bonic, Sant Jordi! Intenta estar tranquil.la, confiada, il·lusionada, cuida't, deixa't cuidar. La RA és un procés molt dur i ple d'obstacles per aconseguir un somni, però no ens en queda altra que lluitar per fer-lo realitat.
Ànims i molta força!

Una abraçada a totes
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Erika79 » dl. abr. 15, 2019 6:51 pm

Molta sort Nora_75. No diré tot lo de ser positiva i bla bla perquè encara que cada cop patim i no ens volem fer ilusions, el positivisme el tenim innat tot i que no sempre ens quedin forces per demostrar-ho. I les ganes d’aconseguir el nostre somni són les que ens deixen seguir endavant.

A per totes, bonica :*
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dl. abr. 15, 2019 7:01 pm

Nora quina bona notícia!! RA és perseverància i un cop es fan totes les proves necessàries, positivisme i il·lusió de que anirà bé. Les pors són difícils de treure del damunt només podem intentar que no ocupin massa espai.
Aquesta anirà bé us desitjo tota la sort del món i aquí estarem per ajudar-te.
Forta abraçada
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dl. abr. 15, 2019 7:31 pm

Nora75 confia!!!!!!!
Tu pensa en positiu: anirà bé.
A mi em deien que aniria bé aquest cop i jo pensava... pse.. bueno.. si vosaltres ho dieu.. poc a poc vaig anar confiant que sí..
I ara mateix tinc un bebi sobre meu dormint més dolç que totes les coses!!!!! Ni m’ho crec!!!

Ànims. Es pot!!! Jo he pogut amb 46 anys!!
Una abraçada!!! No marxaré d’aquest post fins que mo vegi el teu positiu !!!

Com van les panxetes????
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dc. abr. 17, 2019 4:33 pm

Moltíssimes gràcies noies pels vostres ànims i bons desitjos. Me'ls agafo ben forts!!!! Haig de ser positiva,ho sé, malgrat les pors... I el desitg d'una nova vida és tan intens...
MAR I MUNTANYA, ERIKA79, ESTRELLAGUINEU, CIGONYA, ... aneu explicant q tal van les panxetes.
APOLONIA com està el petitó?agafa b el pit?
BLAUCEL,bonica,Com estàs? Com va el camí? Molts ànims sempre!!!!
El q he dit abans, mil gràcies pel vostre suport q es importantíssim! HO pots parlar amb amigues, però qui realment ha passat x aqsta lluita entent els sentiments.
Petonsssssss
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Erika79 » dc. abr. 17, 2019 5:19 pm

Hola noies, avui m’han fet la gran eco del primer trimestre. La doc ho ha vist tot bé. Un medeix 5,6 i l’altre 5,8. Surt que estic de 12+2 :)
El plec nucal també m’ha dit que està bé però encara no tinc el resultat d l’screening perquè al fer l’analítica en un altre lloc, ara el lab m’ho ha de calcular.

Seguirem informant! :*
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. abr. 17, 2019 6:08 pm

Hola a totes,

Erika79, enhorabona! Anem força iguals. A mi me la van fer ahir i tot correcte, risc baix! Un bessó fa 6,2 i l'altre 5,9 i tenen 12+4.

Estem molt contents i comencem a creure'ns-ho...

Molts ànims i molta força a totes!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dv. abr. 19, 2019 6:47 am

Bon dia boniques!

Nora_75 quina bona noticia!!! Intenta estar tranquil.la i positiva. No es facil, pero pensa que sortira be. Molta sort dimarts!!

Mar i muntanya i Erika79 Enhorabona pels embarassos i per superar la eco de les 12. A vosaltres si que se us girara feina amb dos...

Apolonia com va la nova vida amb el petit?

Blaucel tens noverats? Has fet probes?

Estrellaguineu tu com vas? Ja has fet eco de les 20?

Jo vaig esperant que passin dies per arribar a la eco de les 20 setmanes. Amb ganes de començar a notar el bebe.

Molta força i petons a totes! :-()-)
Ales86
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:52 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Ales86 » dl. abr. 22, 2019 2:11 pm

Hola noies!!! Fa dies que us llegeixo i avui m’he decidit escriure. Després de 3 Fiv amb els meus propis ovuls el mes de gener vaig decidir anar a ovo. Avui m han fet la trànsfer i he decidit escriu-vos. Tinc 33 anys i baixa reserva ovàrica, hem passat de tot només espero que us vagi bé a. Totes i que no deixeu mai de lluitar jo anire esperant aquest dies a vere que passa


2016 1a FIV un Embrió categoria c negatiu
2017\04 2a FIV 3 embrions trànsfer de dos negatiu
2017/11 trànsfer un blasto negatiu
2018/04 seguretat social trànsfer de dos embrions negatiu
2018 /07fem mes proves i surt l era alterada
2018/10 Fiv un embrió blasto c amb ERA
POSITiU
6 semanes després abort
2019 trànsfer ovodonacio de dos blastos AC
En queden 5 de congelats
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. abr. 22, 2019 2:24 pm

Hola,

Ales86, benvinguda al grup! Cuida't molt aquests dies fins la beta, desitjo que tot vagi molt bé. Després d'una dura lluita plena de disgustos i de patiment, l'ovodonació és una gran oportunitat per fer realitat el nostre somni de ser mares.
Molts ànims!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dc. abr. 24, 2019 8:49 pm

Nora_75 com va anar la transfer?
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. abr. 25, 2019 7:37 am

Bon dia,

Nora_75, com va anar dimarts? Com estàs?
LLUM39
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 28, 2019 9:43 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: LLUM39 » dj. abr. 25, 2019 10:02 am

Hola noies!

Primer de tot felicitats APOLONIA , gaudeix molt d'aquest somni fet realitat!

Nora_75, com va anar la transferència? Com estan els ànims?

Doncs jo us puc dir que fa una setmana em van avisar de Dexeus de que ja tenim donant compatible, la transferència està prevista per finals de maig principis de juny, encara falta però ja hem posat fil a l'agulla.

Hauria d'estar molt contenta, però entre que en 2 mesos en faig 40, i mai m'hauria imaginat que amb aquesta edat encara no hauria estat mare, i que una bona amiga que en només dos mesos de buscar embaràs l'ha aconseguit i porta bessons monozigòtics... em sento molt trista... porto uns dies de molt baixón... estic molt feliç per ella, s'ho mereix perquè fa 5 anys va tenir que ser transplantada de ronyó i ara està molt be, però em poso trista pensant en el temps que fa que nosaltres busquem i totes les complicacions... També s'ha de dir que ella te 32 anys i a banda de la fallada dels ronyons, un cop solucionat ella ha estat super be i la seva reserva ovàrica està perfecte.

Em sento fatal per sentir-me així, crec que per primera vegada en aquests 5 anys estic desesperant perquè allò que desitjo amb tot el meu cor sembla que no arribarà mai.

Què en penseu? Us heu sentit així amb embarassos d'amigues o familiars? A mi fins ara no m'havia passat amb tanta intensitat...

Força per totes, les que ja teniu panxulines i les que seguim fent camí.
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. abr. 25, 2019 10:14 am

Llum39, jo no he tingut mai la sensació que expliques, però després de tant de temps de lluita és normal que estiguis més sensible i atemorida.

Has de pensar que cada cerca és diferent, n'hi ha que són ràpides i fàcils, però també n'hi ha moltes de silenciades que són terribles...

Em sembla que has d'agafar força perquè ben aviat es pugui fer possible el teu somni. Els 40 s mi no em van afectar, però també pot ser que t'influeixin. Com bé dius, ja heu posat fil a l'agulla i has de tirar endavant amb ganes i il·lusió.

Molts ànims!
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. abr. 25, 2019 11:07 am

Hola a totes,
No puc personalitzar però us he llegit.
Jo puc dir-vos que estic de 21 setmanes amb 45 anys i que vaig iniciar la recerca amb 32.He passat per crisis varies i moments de tot i pensar que mai podria ser mare però segura que ho probaría fins al final. Cada dona és una història i les difícils tenen també premis i ens fan persones molt fortes i especials. No defalliu i ànims!!
Ahir vam fer la eco de les 20 I el peque tot bé. Jo tinc la placenta prèvia ara però confiem en què es desplaci i no tingui problemes que ja em toca després de tit un primer trimestre amb riscos d'avortament. Estic confiada i feliç!!
Noies tit arriba, potser triga però arriba.
Abraçades i aneu explicant
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Erika79 » dj. abr. 25, 2019 1:27 pm

Llum, t’entenc perfectament i penso que és un sentiment del tot normal, no té res de dolent. També és cert que creixem en un món on se’ns creen unes expectatives i quan no ens succeeix el que “és previsible” ens costa acceptar-ho.
Jo mai m’hagués imaginat ser mare soltera als 39 per donació d’embrions. Jo imaginava una parella, bodorrio, embarassos feliços i au, a fer-se gran.

Molta sort amb la donant, tot anirà bé :**
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dv. abr. 26, 2019 12:18 am

Molts ànoms noies!!!
Estrellaguineu, Erika79, m’alegro de llegir-vos i saber que va tot bé!!
Nora75 ja has fet transfer??
Llum.. sí, és inevitable tenir sentiments contradictoris envers amigues que van tenint fills. Però ja saps, comoarar-se amb altres mai és bo, cadascú hem de fer el nostre camí. Jo he estat mare amb 46 i sense parella. Ara no puc flagelar-me pensant com hagués estat més jove i en oarella. Estic infinitanent agraïda amb la ciència, la meva doctora, la clínica, els donants, i la vida que m’ha donat aquesta oportunitat. Confia. Quan hagi de ser arribarà el teu moment.
A mi m’ha arribat i és meravellós.

Ànims a la resta! Escric dsd el telf!
Petons
LLUM39
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 28, 2019 9:43 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: LLUM39 » dv. abr. 26, 2019 11:34 am

Hola noies,
Moltes gràcies a totes, tot el que m'heu dit m'ajuda molt i em fa mirar també al voltant i no només al meu melic.
Haig de respectar els meus sentiments actuals, però també haig de carregar piles que ven abiat tornarem a començar.
Molta força i energia per totes!
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » ds. abr. 27, 2019 11:09 am

Hola boniques!!!
La transfer va anar bé. Al principi potser va costarcentrar la cànula, però ja tot seguit b.Un dia d sant jordi ben especial i q se'm van barrejar moltíssimes emocions... quan havia d marxar d casa em va agafar una plorera monumental...massa nervis, molta lluita q t'hi jugues... però ara en la betaespera intento agafar-m'ho millor. El resultat està escrit i q jo m'amargui aqsts 15 dies no canviarà res. Per tant, millor ser optimistes(almenys intentar-ho!).
MAR I MUNTANYA i ERIKA79 q b q aqsts bessones van creixent b!!!! Erika79. Tens tota la raó al teu comentari, ens ha tocat viure-ho ara. Ni als 20 ni 30. Per les circumstàncies q siguin,ha estat així i hem d viure el nostre moment ara.
CIGONYA. Ja 20 setmanes! Quina alegria! Quan tens la eco?
ALES86. Q tal la transfer? Com portes la betaespera?Quasi iguals!ànims en aqsta lluita d'obstacles.
LLUM39. Ànims q ja ho tens encaminat.! Jo tb em vaig preocupar molt x tema edat (ara abril n'he fet 44) i m'enrabiava amb mi mateixa x no haver estat als 20 o 30 ,com tothom, em deia. Però la vida va com va i el nostre moment es ara. L'hem d viure i no pensar en el k podia haver estat. M'ha ajudat parlar d'aqstes pors x aqui, sobretot agrair a APOLONIA q m'ha ajudat a no veure'l un "bitxo raro " o culpable x emprendre la maternitat més enllà dels 40.
X cert APOLONIA. Com està el peque?
ESTRELLAGUINEU. Felicitats x les 20 setmanes i k toy estigui b. Confia i gaudeix q t'ho m
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » ds. abr. 27, 2019 11:14 am

Hola boniques!!!
La transfer va anar bé. Al principi potser va costar centrar la cànula, però ja tot seguit b.Un dia d sant jordi ben especial i q se'm van barrejar moltíssimes emocions... quan havia d marxar d casa em va agafar una plorera monumental...massa nervis, molta lluita q t'hi jugues... però ara en la betaespera intento agafar-m'ho millor. El resultat està escrit i q jo m'amargui aqsts 15 dies no canviarà res. Per tant, millor ser optimistes(almenys intentar-ho!).
MAR I MUNTANYA i ERIKA79 q b q aqsts bessonets van creixent b!!!! Erika79. Tens tota la raó al teu comentari, ens ha tocat viure-ho ara. Ni als 20 ni 30. Per les circumstàncies q siguin,ha estat així i hem d viure el nostre moment ara.
CIGONYA. Ja 20 setmanes! Quina alegria! Quan tens la eco?
ALES86. Q tal la transfer? Com portes la betaespera?Quasi iguals!ànims en aqsta lluita d'obstacles.
LLUM39. Ànims q ja ho tens encaminat.! Jo tb em vaig preocupar molt x tema edat (ara abril n'he fet 44) i m'enrabiava amb mi mateixa x no haver estat als 20 o 30 ,com tothom, em deia. Però la vida va com va i el nostre moment es ara. L'hem d viure i no pensar en el k podia haver estat. M'ha ajudat parlar d'aqstes pors x aqui, sobretot agrair a APOLONIA q m'ha ajudat a no veure'm un "bitxo raro " o culpable x emprendre la maternitat més enllà dels 40.
X cert APOLONIA. Com està el peque?
ESTRELLAGUINEU. Felicitats x les 20 setmanes i k tot estigui b. Confia i gaudeix q t'ho mereixes! I tota la raó quan dius q les històries difícils ens fan fortes i especials.
BLAUCEL,preciosa, com estàs? Fa temps q no sabem de tu. Espero q estiguis amb molta il.lusio x la nova transfer. Cuida't molt.
Un petonàs x totes i fins aviat

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::