Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mir DB » dt. gen. 21, 2020 6:07 pm

Hola!
Dalilala: el meu company té la doble cadena d'adn afectada amb un 70% aprox. També van fer fertil chip però no es va prendre la cúrcuma com recomanaven perquè ens pensàvem que amb el fertil chip ja n'hi havia prou i ell no creu massa en prendre herbetes. Què vau fer vosaltres? Merci!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dt. gen. 21, 2020 8:44 pm

Hola!

El meu Dalilalo li vaig fer prendre curcuma amb pebre i també vem fer fertil chip. No més faltaria que després de tot el que jo he hagut de passar ell no es pugui prendre una càpsula de curcuma!! I més sabent que podia augmentar la possibilitat de un embaràs natural.
És que aquest món és molt masclista. El seu esforç és mínim, o sigui que ell també s'ha de revisar i fer tot el possible per tenir la màxima qualitat.

Nuri00 - el que deia - amb un seminoframa normal el meu marit era perfecte! Sort d'haver anat al CIMAB hem sabut que el primer problema era ell. Té anticossos en els espermatozoides (per un cop o traumatisme de petit) i això no permet un embaràs natural ni amb una noia de 18. I ningú ho havia revisat. Mai sabré si hagués pogut tenir un embaràs natural si el meu marit no hagués tingut aquest problema...
I tampoc miren el trencament de la doble cadena de ADN...

O sigui que ho recomano per no perdre el temps com m'ha passat a mi...

Molta sort a totes!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mir DB » dt. gen. 21, 2020 10:26 pm

Ok, merci. Ara em sap greu pq he deixat malament el meu company... la veritat és que vaig demanar l"analitica al cimab pel meu compte i al cap de 3 setmanes de saber els resultats teniem programat una fiv dgp. Va prendre durant només dues setmanes 3 pastilles cada dia, va evitar cafè, xoco, etc. Fins que va acabar el pot. Però no devia ser suficient. La dra va decidir fer fertil chip i semblava q tampoc creia en la curcuma. Ara, si no arribo a fer-li fer l'anàlisi, la dra continuaria pensant q ell tenia uns espermatozoides estupendos!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dc. gen. 22, 2020 5:33 pm

MirDB ja ho entenc. No veu tenir temps... però jo ho continuaria fent fins que ho aconseguiu. Espero que no et calgui fer cap més FIV i funcionin els que teniu congelats. Segur que el Fertil Chip ha estat imprecindible per aconseguir bons embrions.

Ara s'han de quedar i implantar. Segur que algun funcionarà.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dv. gen. 24, 2020 9:53 am

Bon dia boniques!

Blaucel com vas? Jahas comprat alguna cosa per la petita?

Nora75 has fet algun pas mes?

MirDB la curcuma ajuda molt, pero triga 3 mesos a fer efecte, ja que es el temps quetriga a renovar-se l,esperma. Com queen teniu de congelats, tireu d’aqui, pero no estaria demes que la teva parella prengues curcuma per si heu de fer nova FIV. En aquest mon de RA aprens molt. En el meu cas semblava que el problema nomes era de mala qualitat d’ovuls pero despres de molt voltari gracies a llegir per aqui vam descobrir cadenadoble fragmentada.

Nuri00 jo de vosaltresfaria probes primer. I sensdubte visitaria CIMAB.

Camy, si mai has quedat embarassada, feu probes tots dos, perque segurament falla algo. Potser tens pocs ovuls i de mala qualitat, pero si la teva parella te cadena doble fragmentada (que no esveu ensemi nograma) esdificil embaras..
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Camy » dg. gen. 26, 2020 10:29 pm

Cigonya ha escrit:Bon dia boniques!

Blaucel com vas? Jahas comprat alguna cosa per la petita?

Nora75 has fet algun pas mes?

MirDB la curcuma ajuda molt, pero triga 3 mesos a fer efecte, ja que es el temps quetriga a renovar-se l,esperma. Com queen teniu de congelats, tireu d’aqui, pero no estaria demes que la teva parella prengues curcuma per si heu de fer nova FIV. En aquest mon de RA aprens molt. En el meu cas semblava que el problema nomes era de mala qualitat d’ovuls pero despres de molt voltari gracies a llegir per aqui vam descobrir cadenadoble fragmentada.

Nuri00 jo de vosaltresfaria probes primer. I sensdubte visitaria CIMAB.

Camy, si mai has quedat embarassada, feu probes tots dos, perque segurament falla algo. Potser tens pocs ovuls i de mala qualitat, pero si la teva parella te cadena doble fragmentada (que no esveu ensemi nograma) esdificil embaras..

____________
Hola Bona nit!!
Sí farem totes les proves. A mí m,agradaria provar amb els meus óvuls abans d'anar a ovodonació directament, xo si dos metges diferents ja m'han recomanat ovo, tampoc vull desgastar-me perdre temps, salut i economia...xo no voldria q em quedés el dubte

Alguna va anar a ovo directament? Quin dilema...

Gràcies a totes per les vostres aportacions.

Ànims i petons
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. gen. 28, 2020 3:58 pm

Hola guapes!
Com aneu? Q feis molts dies q no escrivia.
Primer dir.vos q us feu totes les proves, a la meva parella li van dir q tenia esperma d donant i despres d'anys i tractaments em vaig posar molt pesada i cadena doble fragmentada...potser si ho haguessim detectat abans...pero en l nostre cas amb la dirta i l fertile chip tot va anar molt be.
Cigonya siii janh començat a comprar! Aquesha setmana estare de 30 setmanes ja! Començo a estar mes relaxada i a veure q aixo es veritat.
Tu com vas?
I la resta? Perdoneu no personalitzar pero porti un refredat ...
Molts petons a totesss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. feb. 05, 2020 8:57 pm

Bona nit,
Fa molt que no passava, em sap greu, però amb els dos petitons no tinc gaire temps...
Molts ànims a totes les lluitadores i enhorabona pels positius. Dalilala, quina alegria, per fi!
I la resta? Com esteu?
Jo estic la mar de bé fent de mama a temps complet. Tinc dos tresors que em tenen el cor robat i es porten la mar de bé. Ja tenen 4 mesets i cada dia és un descobriment.
Molta força i molts ànims!
Airun1974
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 9:25 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Airun1974 » dc. feb. 12, 2020 2:20 pm

hola bon dia noies, feia temps que no em connectava.

Dalilala moltíssimes felicitats¡¡¡ et llegia i no m'he pogut alegrar més per tu. et mereixes ser molt feliç amb el teu petito o petitona :p-)

Nora_75 et dono molts ànims i una abraçada enorme amb molta energia

Fèlix molts ànims i no perdis el teu esperit de lluita, aixó es una carrera de fons

Moltes felicitats la resta¡¡¡ em dona molts ànims que vaig veient que aconseguim ser mares tot i les dificultats. segur que em deixo noms, Blaucel, Erika79...

Camy veig que tens clara la clínca però haig de recomenar a on estic jo, la Clínica Sagrada Família amb el Dr Herrero a Barcelona. al final no vaig escollir altres cíniques px cobren la primera visita i no ho veig just, no m'hi sentia comode. El Dr Herrero és el director de fertilitat de la Vall d'Hebron o sigui que més experiència i professionalitat impossible a més es super proper i senzill. mai et posen un problema per res, fan les proves en el moment, diagnostic al moment tb... altres cíniques em posaven problemes per tot.
el preu d'ovodonació en fresc i la primera transfer em va sortir per 9.000 euros, i després cada transfer son 1.700 euros, sense comptar amb la medicació, que és bastant cara per cert. ara estic prenent estradot en parxes, projeffik i prolutex, et poso els preus:
- estradot: 20 euros per 8 parxes. em poso dos alhora a la panxa i es canvien cada tres dies
- profeffik 200 val 41 eurs unes 64 pastilles que prenc dos cops al dia via oral
- prolutex val 61 euros i venen 7 dosis que em punxo a la panxa 1 cop al dia al matí

jo mai havia estat embarassada :content: , i després de la primera transfer m'hi vaig quedar pero el vaig perdre a les tres setmanes i mitja, molt dolorós però va ser el millor si l'embarás no havia de continuar. ho vaig viure amb un cansament al.lucinant però amb molta alegria
aquest divendrres tinc la segona transfer, una mica nerviosa pero no tant com la primera que estava dels nervis¡¡¡ tot i així m'hi vaig quedar, cosa increible per mi xq mai havia estat embarassada. estic amb els parches d'estradot, prenent progeffik via oral (es pot pendre de forma indistinta oralment o vaginalment, al·lucinant) i em punxo progesterona els matins a la panxa. el primer cop vaig tenir molts efectes secundaris amb marejos i un cansament terrible però ara només vaig una mica cansada, val a dir que la meva forma física ara és millor, em sento més forta i serena i amb el meu objectiu molt clar.

tinc 45 anys i ser mare sempre ha sigut el meu somni. ara emprenc aquest somni en solitari però amb la força que em dona 45 anys d'aprenentatge i de lluitar dia a dia per estimar-me una mica més (sempre més) :love:

respecte els consells per afavorir l'embaràs recomano tres coses: :p-)

1. fer que circul·li la energia al teu cos: continuar fent l'activitat física a la qual estàs acostumada, per exemple jo camino molt i ballo, i ho continuare fent però sense tornar-me boja. el moviment és essencial, res de quedar-te postrada i menjant-te el cap, repeteixo que l'energia ha de circular, no es pot quedar estancada, és la intenció de l'acupuntura per exemple. pensa en les nostres ancestres i tota l'activitat física que portaven a terme en el dia a dia, i si, es quedaven embarassades¡¡¡ :cnena:

hi ha un milio de videos sobre fertilitat al you tube, meditacions, yoga per la fertilitat... tot ajuda. <:-<

2. tenir una alimentació molt terra (llegums) i netejar el teu úter amb ALGA ARAME serveis per netejar i ajuda la fertilitat. jo la compro per internet (casa pià és un dels portals més economics) o al veritas. no té massa sabor i es cuina de forma molt senzilla: un grapadet el submergeixes en aigua i despres coles aquesta aigua i l'afegeixes a qualsevol menjar. ..::··

aquest consell me'l va donar una reputada nutricionista formada en alimentació energètica. en qualsevol cas es un alga que menjen habitualment als paisos orientals i no fa cap mal, al contrari¡¡¡ font de minerals a tope

3. si no ets gaire de fer activitat física i fa mandra comprar l'alga, considero que el més important és posar la teva energia en la panxa, visualitzar una llum vermella que t'omple de fertilitat i creació. jo sovint penso en el nucli terrestre, en tota la seva força creadora... alla a on poses la energia, aquella zona s'activa sempre. jo visualitzo una llum lila (si tinc una filla el seu nom serà Lila) molt poderosa i creadora, alhora aquesta visualització em fa sentir poderosa i calmada alhora... :-)(-:

jo ja he deixat la meva maternitat en mans de l'univers , us explico. tinc una reserva de 9 blastocits congelats i ho aniré intentant fins que: s'acabi la pasta, no pugui més físicament o desisteixi de ser mare. en el fons jo ja he fet tot el que havia de fer, he deixat pasta, temps i esforç en aquest somni i ja no puc fer res més, si ha de ser serà i si no ho és, hi ha milions de maneres de maternar o trobar la felicitat. x*x*x

una abraçada a totes, espero no haver-me enrollat massa :)
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dv. feb. 14, 2020 7:31 am

Hola noies! Moltes gràcies a totes per les vostres felicitacions!

Us vull explicar que ahir vaig fer la eco del primer trimestre i ho han vist tot molt bé! Finalment deixo tota la medicació!! I ja és un embaràs normal!

Ho han vist tot correcte. Amb un quart d'hora vaig estar fora. Me la vaig fer a I-Dona. La doctora quan li vaig dir que estava nerviosa per saber com estava el fetus em va dir: perquè has de pensar que no està bé? I jo vaig callar pensant: perquè porto 6 anys buscant aquest embaràs? Pq no em crec encara que ho estigui? Pq he entrat 6 vegades a quiròfan per aconseguir això i encara no m'ho crec?
Els doctors no tenen ni idea pel que hem passat, ni el que hem viscut...

Després vaig anar a fer l'analítica a Echevarne al carrer provença. Allà em van dir que havia de venir en dejú! Tothom m'havia dit que no calia. El paper de la doctora posava que també m'havia de fer el test O'Sullivan i no me'l van voler fer perquè havia d'estar en dejú. Ara miro per Internet i enlloc diu que calgui...

Crec que buscaré un altre lloc per fer-me'l. El que em va molestar més és que em vaig voler informar sobre què incloïa la prova no invasiva de Genètica de l'embrió per mirar si és realment necessari , i quan el meu marit els hi va dir que era ovodonació, la noia va fer la pregunta a viva veu a les infermeres que hi havia per allà. Em sembla que tothom se'n va enterar.
M'agradaria més empatia i discreció dels professionals de la salut...

Molts ànims a les que encara busqueu! Ja veureu aviat estareu a l'altre costat! A mi finalment m'ha passat després de 3 fiv amb meus. La ovodonació ha estat la meva solució i el tractament immunodepressor...
Mai sabré si ho hagués aconseguit de forma natural si el meu marit no hagués tingut anticossos en els espermatozoides...

Però la vida ha vingut així i jo sóc com sóc...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Camy » dg. feb. 16, 2020 10:43 pm

Airun1974 ha escrit:hola bon dia noies, feia temps que no em connectava.

Dalilala moltíssimes felicitats¡¡¡ et llegia i no m'he pogut alegrar més per tu. et mereixes ser molt feliç amb el teu petito o petitona :p-)

Nora_75 et dono molts ànims i una abraçada enorme amb molta energia

Fèlix molts ànims i no perdis el teu esperit de lluita, aixó es una carrera de fons

Moltes felicitats la resta¡¡¡ em dona molts ànims que vaig veient que aconseguim ser mares tot i les dificultats. segur que em deixo noms, Blaucel, Erika79...

Camy veig que tens clara la clínca però haig de recomenar a on estic jo, la Clínica Sagrada Família amb el Dr Herrero a Barcelona. al final no vaig escollir altres cíniques px cobren la primera visita i no ho veig just, no m'hi sentia comode. El Dr Herrero és el director de fertilitat de la Vall d'Hebron o sigui que més experiència i professionalitat impossible a més es super proper i senzill. mai et posen un problema per res, fan les proves en el moment, diagnostic al moment tb... altres cíniques em posaven problemes per tot.
el preu d'ovodonació en fresc i la primera transfer em va sortir per 9.000 euros, i després cada transfer son 1.700 euros, sense comptar amb la medicació, que és bastant cara per cert. ara estic prenent estradot en parxes, projeffik i prolutex, et poso els preus:
- estradot: 20 euros per 8 parxes. em poso dos alhora a la panxa i es canvien cada tres dies
- profeffik 200 val 41 eurs unes 64 pastilles que prenc dos cops al dia via oral
- prolutex val 61 euros i venen 7 dosis que em punxo a la panxa 1 cop al dia al matí

jo mai havia estat embarassada :content: , i després de la primera transfer m'hi vaig quedar pero el vaig perdre a les tres setmanes i mitja, molt dolorós però va ser el millor si l'embarás no havia de continuar. ho vaig viure amb un cansament al.lucinant però amb molta alegria
aquest divendrres tinc la segona transfer, una mica nerviosa pero no tant com la primera que estava dels nervis¡¡¡ tot i així m'hi vaig quedar, cosa increible per mi xq mai havia estat embarassada. estic amb els parches d'estradot, prenent progeffik via oral (es pot pendre de forma indistinta oralment o vaginalment, al·lucinant) i em punxo progesterona els matins a la panxa. el primer cop vaig tenir molts efectes secundaris amb marejos i un cansament terrible però ara només vaig una mica cansada, val a dir que la meva forma física ara és millor, em sento més forta i serena i amb el meu objectiu molt clar.

tinc 45 anys i ser mare sempre ha sigut el meu somni. ara emprenc aquest somni en solitari però amb la força que em dona 45 anys d'aprenentatge i de lluitar dia a dia per estimar-me una mica més (sempre més) :love:

respecte els consells per afavorir l'embaràs recomano tres coses: :p-)

1. fer que circul·li la energia al teu cos: continuar fent l'activitat física a la qual estàs acostumada, per exemple jo camino molt i ballo, i ho continuare fent però sense tornar-me boja. el moviment és essencial, res de quedar-te postrada i menjant-te el cap, repeteixo que l'energia ha de circular, no es pot quedar estancada, és la intenció de l'acupuntura per exemple. pensa en les nostres ancestres i tota l'activitat física que portaven a terme en el dia a dia, i si, es quedaven embarassades¡¡¡ :cnena:

hi ha un milio de videos sobre fertilitat al you tube, meditacions, yoga per la fertilitat... tot ajuda. <:-<

2. tenir una alimentació molt terra (llegums) i netejar el teu úter amb ALGA ARAME serveis per netejar i ajuda la fertilitat. jo la compro per internet (casa pià és un dels portals més economics) o al veritas. no té massa sabor i es cuina de forma molt senzilla: un grapadet el submergeixes en aigua i despres coles aquesta aigua i l'afegeixes a qualsevol menjar. ..::··

aquest consell me'l va donar una reputada nutricionista formada en alimentació energètica. en qualsevol cas es un alga que menjen habitualment als paisos orientals i no fa cap mal, al contrari¡¡¡ font de minerals a tope

3. si no ets gaire de fer activitat física i fa mandra comprar l'alga, considero que el més important és posar la teva energia en la panxa, visualitzar una llum vermella que t'omple de fertilitat i creació. jo sovint penso en el nucli terrestre, en tota la seva força creadora... alla a on poses la energia, aquella zona s'activa sempre. jo visualitzo una llum lila (si tinc una filla el seu nom serà Lila) molt poderosa i creadora, alhora aquesta visualització em fa sentir poderosa i calmada alhora... :-)(-:

jo ja he deixat la meva maternitat en mans de l'univers , us explico. tinc una reserva de 9 blastocits congelats i ho aniré intentant fins que: s'acabi la pasta, no pugui més físicament o desisteixi de ser mare. en el fons jo ja he fet tot el que havia de fer, he deixat pasta, temps i esforç en aquest somni i ja no puc fer res més, si ha de ser serà i si no ho és, hi ha milions de maneres de maternar o trobar la felicitat. x*x*x

una abraçada a totes, espero no haver-me enrollat massa :)

---------
Moltes gràcies per les teves paraules i consells.
Certament he de començar a Fer coses per millorar el meu estar físic, continuar amb l'esport ( estic molt decaiguda i no faig res, xo pago el gim...)
Practico la meditació fa anys!! Xo hauria de Fer una rutina diaria!!

Miraré lo del alga!!

Acupuntura ara estic fent x un altre tema, xo també vaig explicar el tema d'infertilitat xq Ho sàpiga i Ho tingui en compte.
Fins q no estigui millor física i psicològicament no iniciaré res.

Encara tinc molts dubtes sobre si seré capaç de soportar aquest procés...
Un petó a totes!!! Gràcies❤️
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Camy » dg. feb. 16, 2020 10:48 pm

Airun1974

Que tal va anar la tranfer divendres? Espero q molt b!!

Ja ens dius, Sort x totes
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Camy » dg. feb. 16, 2020 10:54 pm

Dalilala ha escrit:Hola noies! Moltes gràcies a totes per les vostres felicitacions!

Us vull explicar que ahir vaig fer la eco del primer trimestre i ho han vist tot molt bé! Finalment deixo tota la medicació!! I ja és un embaràs normal!

Ho han vist tot correcte. Amb un quart d'hora vaig estar fora. Me la vaig fer a I-Dona. La doctora quan li vaig dir que estava nerviosa per saber com estava el fetus em va dir: perquè has de pensar que no està bé? I jo vaig callar pensant: perquè porto 6 anys buscant aquest embaràs? Pq no em crec encara que ho estigui? Pq he entrat 6 vegades a quiròfan per aconseguir això i encara no m'ho crec?
Els doctors no tenen ni idea pel que hem passat, ni el que hem viscut...

Després vaig anar a fer l'analítica a Echevarne al carrer provença. Allà em van dir que havia de venir en dejú! Tothom m'havia dit que no calia. El paper de la doctora posava que també m'havia de fer el test O'Sullivan i no me'l van voler fer perquè havia d'estar en dejú. Ara miro per Internet i enlloc diu que calgui...

Crec que buscaré un altre lloc per fer-me'l. El que em va molestar més és que em vaig voler informar sobre què incloïa la prova no invasiva de Genètica de l'embrió per mirar si és realment necessari , i quan el meu marit els hi va dir que era ovodonació, la noia va fer la pregunta a viva veu a les infermeres que hi havia per allà. Em sembla que tothom se'n va enterar.
M'agradaria més empatia i discreció dels professionals de la salut...

Molts ànims a les que encara busqueu! Ja veureu aviat estareu a l'altre costat! A mi finalment m'ha passat després de 3 fiv amb meus. La ovodonació ha estat la meva solució i el tractament immunodepressor...
Mai sabré si ho hagués aconseguit de forma natural si el meu marit no hagués tingut anticossos en els espermatozoides...

Però la vida ha vingut així i jo sóc com sóc...

_______
Que bé, m'alegro molt!! Q tot avanci correctament
Ja pots descansar una mica.
Un petó!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dv. feb. 21, 2020 12:36 am

Hola Dalilala, enhorabona per aquest embaràs i aquest primer trimestre superat!!

T'escric per dir-te que no has d'amagar info als llocs on vagis a fer seguiment o proves.!! un embaràs de RA es considera de risc. Al teu carnet d'embarassada ha de constar.

Dit això, molta sort.

NORA75, BLAUCEL, com esteu???

Encara per aquí. Volia esperar a la Nora75, vinga bonica, si no ens donem els contactes privats.
Quan el nen faci un any haig de deixar aquest espai, ja no és el meu lloc..! haig de deixar pas a les que venen..
Això si vull saber del naixement del bb de la BLAUCEL.

Petons
El meu nen ja té 10,5 mesos!
Nyr
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 25, 2020 6:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nyr » dt. feb. 25, 2020 6:56 pm

:--/) hola chicas!!! Tengo varias dudas , despues de 2 años ya nos han llamado!!! Mientras nos llamaban y no ami marido le han estado haciendo pruebas incluso una biopsia hoy hemos tenido visita y le han dado los resultados, no han podido criopreservar ninguno , el mes que viene me toca la primera visita con la doctora. Hemos decidido coger de donante, alguien a pasado por esto? Es mas rapido el procedimiento? Despues de dos años de espera... quiero seguir adelante con nuestro sueño... gracias!! Un saludo !!
Airun1974
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 9:25 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Airun1974 » dv. feb. 28, 2020 3:06 pm

Hola a totes les campiones.
Dalilala moltes felicitats, un cop passats els 3 mesos ja és 'oficial' i significa que tot va bé
Camy molts ànims, quan et sentis preparada tot es posarà a lloc.

Jo vaig tenir la transfer fa dues setmanes i el resultat es positiu¡¡¡ estic embarassada de 2 setmanes. És molt poquet per fer volar coloms però estic molt contenta, com a mínim primera etapa superada¡¡¡ com era la segona transfer la vertitat és que no estava gens nerviosa, i les sensacions físiques són les mateixes que l'altra vegada, com una sensació de que m'ha de venir la regla i activitat al baix ventre. :cnen:

el que està sent diferent respecte la primera vegada és que em trobo molt millor, no tinc aquella sensació d'esgotament i de marejos que em donava el projeffik. l'unica cosa diferent de medicació esta sent el Progestan que m'injecto cada mati a la panxa, crec que m'esta anant molt bé físicament i a mes, m'ha ajudat a quedar-m'hi¡¡ :--/)

ara queda paciencia i mes paciencia i veure com evoluciona tot.

una abraçada a totes i a seguir lluitant pels somnis :r)
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. feb. 28, 2020 3:10 pm

Airun1974, enhorabona! Quina bona notícia! Cuida’t molt.

Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dc. març 04, 2020 1:19 pm

Ooohhh!! Un altre positiu!!! :b-))) :b-))) :b-)))

FELICITATS Airun1974!!!

Estàs esperant primera ecografia??

Nyr- no sé quan has d'esperar per ovo a SS. Si ho pots fer per SS és una sort perquè és car.

L'important és estar segura d'aquest pas. La sort és que ovo té uns percentatges alts de positius. No es pot deixar de lluitar...

Gràcies pels consells Apolonia. No vull amagar informació, només vull discreció. Aquí no s'afecta només la meva intimitat i la del meu marit, sinó la del nen que neixera i no sé quan ni com li diré. No vull que algú que no sigui jo li digui. Per tant, quasi no ho explicat a ningú que he fet ovo. Per mi ho explicaria, però no vull que ningú li digui al nen fins que jo no ho consideri.
És complicat controlar això oi?

Gràcies a totes per les felicitacions i suport i molts ànims a les que continueu lluitant o comenceu aquest camí .
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Camy » dg. març 08, 2020 9:45 pm

Airun1974 ha escrit:Hola a totes les campiones.
Dalilala moltes felicitats, un cop passats els 3 mesos ja és 'oficial' i significa que tot va bé
Camy molts ànims, quan et sentis preparada tot es posarà a lloc.

Jo vaig tenir la transfer fa dues setmanes i el resultat es positiu¡¡¡ estic embarassada de 2 setmanes. És molt poquet per fer volar coloms però estic molt contenta, com a mínim primera etapa superada¡¡¡ com era la segona transfer la vertitat és que no estava gens nerviosa, i les sensacions físiques són les mateixes que l'altra vegada, com una sensació de que m'ha de venir la regla i activitat al baix ventre. :cnen:

el que està sent diferent respecte la primera vegada és que em trobo molt millor, no tinc aquella sensació d'esgotament i de marejos que em donava el projeffik. l'unica cosa diferent de medicació esta sent el Progestan que m'injecto cada mati a la panxa, crec que m'esta anant molt bé físicament i a mes, m'ha ajudat a quedar-m'hi¡¡ :--/)

ara queda paciencia i mes paciencia i veure com evoluciona tot.

una abraçada a totes i a seguir lluitant pels somnis :r)

_________
Felicitats!!! Quina alegria!!!

Q tot avanci molt b!! Ja ens aniràs dient
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Nora_75 » dc. març 18, 2020 7:54 pm

Hola noies
Després de força temps sense entrar per aquí, avui, en uns dies difícils i complicats pel coronavirus, haig d'acomiadar-me d'aquest fòrum que durant tant temps m'ha ajudat i m'ha fet sentir acompanyada.
He estat uns 9 mesos apartada de la clinica de RA pel tema de que se'm van disparar els nivells d'anticossos tiroïdals. En ultima analita van baixar gairebé la meitat, tot i no estar al nivells òptims. Pel gener vaig decidir tornar a intentar-ho. El meu ginecòleg particular em deia que anés en compte i fos conscient que era un cas difícil, per edat, miomes,etc . Però la meva il.lusió era tan gran que vaig decidir, en cos i ànima una nova transfer. La darrera, perquè era el 4rt i últim embrionet que quedava i ja per maig '19 vam fer estudi genètic i estava sà. Va ser el 2 de març. Prèviament vaig fer 2 tandes de nivestim, igual que en la 3a. Transfer. Tb cortisona a part de tota la medicació que hem de pendre. Tot el que estava a les meves mans perquè funcionés. Va ser el 2 de març i dimarts (ahir) pipitest (amb tema confinament no puc desplaçar-me per fer beta ). I ha estat un altre NEGATIU.
És un cop molt dur topar-me amb que tot s'ha acabat. Sabeu com n'és de dur tot el procés de la RA: visites de control, analítiques, proves,tractaments addicionals,desil.lusió en cada negatiu...
No vull caure en el victimisme, sé que ara mateix haig d'esforçar-me per assimilar-ho i no enrabiar-me amb la vida per no donar-me aquest somni. Reinventar-nos i créixer com a persona i com a dona. Deixar de pensar com seria la seva carona,com decoraries la seva habitació o quina robeta compraries... Les llàgrimes, el temps i la il.lusió de viure ho faran més suportable. I faran que aquest dolor a l'ànima d'avui sigui fortalesa pel demà.

Vull agrair molt sincerament APOLONIA, BLAUCEL, ESTRELLAGUINEU, CIGONYA, ARYA,AIRUN74,DALILALA i a totes les que no us anomeno i que hem compartit per aquí tants moments de por, incertesa, dubtes, il.lusions....Gràcies pels bons desitjos i consells.
Fins sempre, una forta abraçada, sigueu immensament feliçes! Us portaré al cor !

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::