Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Hellen78
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hellen78 » dc. feb. 17, 2021 3:45 pm

Hola Lalicat! Benvinguda!!

Nosaltres fem ovodonació a la Dexeus. En el meu cas no em van aconsellar Fiv amb òvuls propis, AMH de 0,18 i un recompte de folículs molt trist. Potser van veure que ho tenia molt clar però ja em van dir que tenia un 5% de possibilitats amb òvuls propis. Obviament si m'hagués encaparrat ho haguessim tirat endavant però en el nostre cas ens van aconsellar directament ovo. A nosaltres ens va atendre el Doctor Sokol.

Ara, també és cert que jo en tenia 41 (ara ja 42!!!) suposo que l'edat és el principal factor per decidir un tractament o altre. jo en principi no tinc més patologies afegides, només Hipotiroïdisme subclínic però de moment es va controlant amb Euritox. La meva parella té un semen força dolent, per això ens van recomanar òvuls de donant frescos i no de banc, per assegurar major qualitat de l'embrió.

Ara ja tenim dos baby frozen al congelador i demà hem d'anar a parlar amb ells per veure quan es programa la transfer, mediació i tot plegat :-o00m
Lalicat
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

EntradaAutor: Lalicat » dc. feb. 17, 2021 7:26 pm

Huoles!

Gràcies per la benvinguda!

A mi em van fer recompte l'altre dia i tenia 7 i un que ja estava fora. La meva AMH no és molt bona però suposo que per l'edat em van dir això.

Nosaltres gens de feeling amb la Dra. una llàstima, però seguirem buscant de mentres, ens anem fent proves!

espero que tingueu molta sort, que segur que sí!!!
:globus:
ambjdejan
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

EntradaAutor: ambjdejan » ds. feb. 20, 2021 1:36 pm

Hola
vaig començar a escriure però se'm va morir el pc i ja no vaig continuar.
Nosaltres estem en betaespera d'ovodonació a la Dexeus
1 fill que va venir natural, i 2 avortaments i un possible bioquímic en dos anys (és a dir, que a més de perdre' ls, tampoc no em quedava embarassada)
Quan vam anar a la Dexeus vam anar directes a ovo. De fet, vam anar-hi i vam dir directament que volíem fer ovo, i per la meva edat ja ens van dir que era el més recomanable.
Nosaltres n'estem contents, algunes coses millorables, però en general bé
Sí la beta a sobre surt positiva ja serà total!

Jo amb 36 anys provaria FIV...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::