Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: núvolblanc » ds. oct. 16, 2021 1:16 pm

Hola!

Estava llegint aquest fil i veig que surt el tema... A veure si en sabeu més que jo: sabeu si es possible tenir un problema immunològic Kir, Hla-c o NK si ja has tingut prèviament embarassos evolutius? Jo tinc un fill viu i vaig perdre una nena a les 14 sdg per una anomalia cromosòmica. A mes 3 avortaments de 1r trimestre... No sé si es poden explicar per aquesta raó, però són les úniques proves que em falta fer i estem dubtant.

Si algú coneix algun cas... us estaré molt agraïda.

Molts ànims, boniques!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Valeria0805 » dg. oct. 17, 2021 12:42 am

Hola Forta-però-cansada.

Gracias por contestar a lo del Era. Seguramente haré los tres tests y supongo que tardarán más. Pero bueno, ya no va de 1 mes...

Te copio la información que me dió un doctor de la clínica IVF cuando le pregunté por mí caso en concreto. Sobretodo me dejó sorprendida con lo de la incompatibilidad en gestantes BB con Hla-c C1 del hombre y donante. Es decir si tu Hla-c es C1C2 y el embrión es C1C1 parece ser que tampoco es bueno porque hay más C1 de los que tú tienes. No sé si me he explicado... Copio la info mejor jejeje.

"Si nos atenemos a la información que daba el primer estudio que comunicó este tipo de problema, las pacientes que tenían un haplotipo B (como el suyo) no presentaban ningún riesgo más alto de aborto en estos casos independientemente de los HLA-C que expresaran los embriones.

Sin embargo otro estudio americano posterior realizado sobre embriones reveló que las pacientes con haplotipo B también podían tener un riesgo más alto de aborto si los embriones tenían demasiados HLA-C1 "no maternos" (es decir provenientes del padre o de la donante). Dado que usted es HLA-C1/C1 también se encontraría protegida frente a esa situación, ya que en ningún caso los embriones va a tener más HLA-C1 de los que tiene usted."

Sí quieres preguntar a la doctora a ver si a ella le suena algo así...

Un abrazo!!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. nov. 04, 2021 6:53 pm

Valeria muchas gracias por la información!

Cuando fuimos a la visita la Dra. simplemente nos dijo que con mi resultado no hacía falta mirar más... Tendré que confiar en ella...

Tu como vas? Tenéis ya algún resultado?

Hola núvolblanc! Sincerament no et se respondre, la única cosa que et puc dir és que havent tingut avortaments de repetició el factor inmunolgic és una causa que s'hauria de mirar. De fet jo havent tingut dos avortaments és una cosa que ara m'han mirat, i també les trombofílies. A part de fer els test endometrio, que a la meva clínica te un altra nom. Pregunta-ho a la teva clínica, a veure que et diuen.

Una abraçada!!
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: núvolblanc » dj. nov. 04, 2021 10:41 pm

Forta-però-Cansada ha escrit:Valeria muchas gracias por la información!

Cuando fuimos a la visita la Dra. simplemente nos dijo que con mi resultado no hacía falta mirar más... Tendré que confiar en ella...

Tu como vas? Tenéis ya algún resultado?

Hola núvolblanc! Sincerament no et se respondre, la única cosa que et puc dir és que havent tingut avortaments de repetició el factor inmunolgic és una causa que s'hauria de mirar. De fet jo havent tingut dos avortaments és una cosa que ara m'han mirat, i també les trombofílies. A part de fer els test endometrio, que a la meva clínica te un altra nom. Pregunta-ho a la teva clínica, a veure que et diuen.

Una abraçada!!


Moltes gràcies Forta-però-Cansada! Ho estem mirant. A veure què surt!

Una abraçada

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Valeria0805 » dg. nov. 07, 2021 9:52 pm

Hola! Mañana tengo control de endometrio para hacer el test EndomeTRIO. Se me está haciendo eterno... Un abrazo grande! Espero que estéis bien.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: ambjdejan » dl. nov. 15, 2021 11:47 am

Hola boniques

Passo per aquí després d'uns quants mesos per explicar-vos que la setmana passada va néixer la nostra filla, després d'un embaràs molt dur a nivell emocional i físic... quan ens ha costat tan, el positiu només és el principi de 40 setmanes de patiment...

És fruit d'una ovo a la Dexeus i ara mateix estem en un núvol, és preciosa... tothom diu que s'assembla al seu pare però com q el gran és igual que jo, compensa ;)

Molts ànims a totes, és un camí llarg i complicat. Espero que ben aviat tingueu els vostres petits, pq només les que hi hem passat sabem com és de dur

Una abraçada i si algú necessita res, ja ho sap! :*
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dl. nov. 15, 2021 12:07 pm

Hola ambjdejan :--/)

Quina alegria llegir-te i saber que ja tens a la teva petita en braços :b-)))
M'he n'alegro que malgrat hagis passat un embaràs durillo finalment tot hagi anat bé!!

Jo acabo de saber que tinc una endometritis crónica que podria explicar el bioquímic que he tingut, i tot i que no són bones noticies, almenys ara tinc una possible causa que ho explicaria. Així que encara em queda camí...

Moltes gràcies pels ànims!
A disfrutar moltíssim dels teus petits. Una abraçada!

ambjdejan ha escrit:Hola boniques

Passo per aquí després d'uns quants mesos per explicar-vos que la setmana passada va néixer la nostra filla, després d'un embaràs molt dur a nivell emocional i físic... quan ens ha costat tan, el positiu només és el principi de 40 setmanes de patiment...

És fruit d'una ovo a la Dexeus i ara mateix estem en un núvol, és preciosa... tothom diu que s'assembla al seu pare però com q el gran és igual que jo, compensa ;)

Molts ànims a totes, és un camí llarg i complicat. Espero que ben aviat tingueu els vostres petits, pq només les que hi hem passat sabem com és de dur

Una abraçada i si algú necessita res, ja ho sap! :*
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Valeria0805 » dl. nov. 15, 2021 11:10 pm

Muchas felicidades Ambjdejan!! Gracias por compartirlo con nosotras. Cómo se llama la peque?
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Valeria0805 » dl. nov. 15, 2021 11:12 pm

Forta-però-cansada te mando un abrazo fuerte.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: ambjdejan » dc. nov. 17, 2021 9:26 am

Forta-però-cansada, moltes gràcies!!
Ens estem adaptant, la petita és molt tranquil·la, però amb un germà més gran i mooolt emocionat no estem avorrits :)
em sap greu això de l'endometritis... Però és el què dius, ara teniu un fil d'on estirar i una possible explicació. Has de prendre antibiòtics? No sé com funciona... Jo vaig fer molta acupuntura i medicina xinesa i em va anar bé, com a reforç, a més del què em recomanaven els metges.
Has mirat alguna cosa? Espero que ben aviat es resolgui i que després el camí sigui ràpid, ràpid!

Valeria, li hem posat Júlia, que ens va semblar un nom molt alegre i feliç, com ens ha fet ella...

Abraçades per totes!! :*
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. nov. 17, 2021 7:32 pm

Hola ambjdejan!

Sí, estic prenent antibiòtic i quan acabi he de fer almenys 1 mes de probiotics diversos i repetir de nou l'estudi.
Doncs del tema acupuntura no m'ho he mirat mai la veritat...

Quin nom més maco Julia!!

Una abraçada ben forta!

ambjdejan ha escrit:Forta-però-cansada, moltes gràcies!!
Ens estem adaptant, la petita és molt tranquil·la, però amb un germà més gran i mooolt emocionat no estem avorrits :)
em sap greu això de l'endometritis... Però és el què dius, ara teniu un fil d'on estirar i una possible explicació. Has de prendre antibiòtics? No sé com funciona... Jo vaig fer molta acupuntura i medicina xinesa i em va anar bé, com a reforç, a més del què em recomanaven els metges.
Has mirat alguna cosa? Espero que ben aviat es resolgui i que després el camí sigui ràpid, ràpid!

Valeria, li hem posat Júlia, que ens va semblar un nom molt alegre i feliç, com ens ha fet ella...

Abraçades per totes!! :*
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. nov. 17, 2021 10:18 pm

Ambjdejan que bonito nombre! Es uno de los que tengo en mi lista si al final lo consigo.
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Rossella13 » ds. des. 11, 2021 5:29 pm

Hola a totes o tots,

Primer de tot enhorabona a les que ja teniu els vostres petits en braços o en camí, i molts ànims a les que continueu intentant-ho.
Nosaltres finalment després de moltes inseguretats ens hem decidit per fer donació d'ovuls, poc a poc em vaig fent a la idea ja que no veig més opció per tenir un segon fill i en tenim moltes ganes, però el camí es fa llarg, m'hagués agradat que els germans es portessin uns 3 anys i si tot va bé i ens quedem a la 1a se'n portaran quasi 6.
Ens han fet un munt de proves a la clínica i m'ha sortit la anticardiolipina IgM positiva, sembla que m'hauré de punxar heparina, potser aquesta és la causa del primer avort que vam tenir. El 7 de gener aniré a l'hematoleg a veure què em diu. És desesperant veure que passen els mesos i encara no em puc embarassar, amb la incertesa de que potser tampoc funciona a la primera. Us sentiu així també? alguna de vosaltres s'ha punxat amb heparina o s'ha de punxar? Us vaig llegint, una abraçada i ànims!
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +
JAD
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: JAD » dt. gen. 18, 2022 7:57 pm

mariabcn ha escrit:
JAD ha escrit:Hola,

El forum està molt parat però a veure si s'activa..

Tinc 41 anys, insuficencia ovàrica ja diagnosticada fa anys i em van ja parlar d'ocodonació pel primer fill. Vam tirar per via alternativa i em vaig quedar embarassada. Ara ja té tres anys. Pero pel segons ens estem plantejant fer ovodonació perquè ja casi no tinc la regla, però em fa molta por !!

Busco testimonis de noies que heu tingut un fill amb ovodonació i saber com us sentiu!

Moltes gràcies !!!



Què vols dir amb via alternativa?



Em referia a acupuntura, ioga, teràpia, alimentació i complements per augmentar qualitat de l'òvul, etc.. Hi han programes de fertilitat natural. Ara demana energia i temps, i ara pel segon no en tinc tanta!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. feb. 16, 2022 2:02 pm

Bona tarda!

Com esteu?

Ara feia mesos que no escribía... Entre covid i altres cosetes no m'he passat per aquí...

Rossella13 em sento com dius tu, que passa el temps i segueixo, en el meu cas sense ser mare... És molt dur! Amb el tema de l'heparina no et puc ajudar pq no m'he n'he hagut de punxar-me mai. Que et va dir l'hematoleg?
Es difícil arribar a ovo, pero tinc amigues que ho han fet i ara les veig tant felices que això també em va ajudar a donar aquest pas, al final el que vull és ser mare.

Valeria0805 como estas?

mariabcn jo he ti gut un bioquímic d'un embrió sa i per ovodonació i et diria que abans de fer una 2a transferència fessis més proves. No se si les has fet pero jo he fet estudi de trombofilies, estudi de microbiota endometrial que va ser clau pq vam descobrir que tenia una endometritis cronica, de fet en porto dues pq no acabo de tenir un endometri sa, també vam estudiar el meu kir, ampliar análitiques, etc.
A mi dexeus no em va agradar pq va ser la única q em deien q tornes a intentar amb meus ovuls i sense fer canvis...
Ara estic a gravida i almenys sento que volen mirar el pq no implanten els embrions abans de fer una nova transferència.
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. feb. 16, 2022 10:37 pm

Hola forta-però-cansada

Muchas gracias por preguntar!

Me dieron los resultados del test EndomeTRIO. Tengo la ventana pre-receptiva. Así que tengo que tomar 12 horas más de progesterona. También tengo que tomar probióticos porque me salieron los lactobacillus bajos. Después de esto me me medicado dos veces para la transferencia peor la primera me la cancelaron porque me salió la TSH en casi 4. Y la segunda me la cancelaron por covid. Así que me he medicado mucho pero aún no he podido hace ninguna transferencia. Estoy esperando a ver si me baja la regla para intentarlo de nuevo pero con el covid me está haciendo el tonto. El miércoles que viene tengo visita con el gine para que me haga una eco y vea que pasa.

Cuántos embriones tienes? Perdona si lo has comentado pero ahora no recuerdo... Espero que en grávida den con la tecla.

Espero que las demás estéis bien.

Un abrazo fuerte !
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dl. feb. 28, 2022 9:21 pm

Hola Valeria0805!

Pues vaya que hayas tenido que cancelar 2 veces... Que te dijo la ginecologa del tema de la regla?
Yo también tengo los lactobacilus bajos, a ver si con un mes más consigo aumentarlos... Me va a tocar repetir microbiota.
Nos quedan 7 embriones, uno de ellos mosaico y 4 de ellos biopsiados.

Valeria0805 ha escrit:Hola forta-però-cansada

Muchas gracias por preguntar!

Me dieron los resultados del test EndomeTRIO. Tengo la ventana pre-receptiva. Así que tengo que tomar 12 horas más de progesterona. También tengo que tomar probióticos porque me salieron los lactobacillus bajos. Después de esto me me medicado dos veces para la transferencia peor la primera me la cancelaron porque me salió la TSH en casi 4. Y la segunda me la cancelaron por covid. Así que me he medicado mucho pero aún no he podido hace ninguna transferencia. Estoy esperando a ver si me baja la regla para intentarlo de nuevo pero con el covid me está haciendo el tonto. El miércoles que viene tengo visita con el gine para que me haga una eco y vea que pasa.

Cuántos embriones tienes? Perdona si lo has comentado pero ahora no recuerdo... Espero que en grávida den con la tecla.

Espero que las demás estéis bien.

Un abrazo fuerte !
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cirereta15 » dc. març 09, 2022 3:42 pm

Bona tarda a totes,

És la primera vegada que escrit al forum i la veritat que avui em sento amb la moral per terra.

En primer lloc felicitar a totes les que ja han aconseguit el seu somni després de lo difícil que es fa tot a vegades, i a les que estan en procés, enviar-vos molts ànims i una abraçada ben ben forta.

Us explico breument el meu cas: vinc d'un FIV + DGP cancelada perquè l'embrionet obtingut no estava sa. Tot i l'edat i la baixa reserva ovàrica ho vàrem voler intentar igualment i no ens va sortir bé...
Ara estem en ovodonació. Portem 7 llargues setmanes esperant saber si ens adjudiquen donant. Anem al C.R.A. (Sagrada familia a BCN). Algú té idea de quan solen ser les esperes?? Els dies i les setmanes es fan eternes...
I després, una vegada tens donant adjudicada, quant de temps sol passar fins la transfer?
Estic una mica desanimada avui...

Gràcies per llegir-me i una abraçada gegant a totes.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. març 11, 2022 3:47 pm

Hola Cirereta15 :--/)

Doncs això depèn de les teves característiques físiques i de la clínica suposo. Quan ets morena i castanya i els ulls també van més ràpids.
En el meu cas va ser així i en un mes o dos ja ens en van proposar una.
La punció també va anar ràpid i en un mes ja teníem embrionets.
Això si, en el nostre cas la primera transfe es va endarrerir però no per la clínica sino pq jo vaig agafar i feccions d'orina i fongs, i després un mes més per fer tota la preparació endometrial.

A tu que t'han dit? Has de fer alguna prova abans de la transfe?

Cirereta15 ha escrit:Bona tarda a totes,

És la primera vegada que escrit al forum i la veritat que avui em sento amb la moral per terra.

En primer lloc felicitar a totes les que ja han aconseguit el seu somni després de lo difícil que es fa tot a vegades, i a les que estan en procés, enviar-vos molts ànims i una abraçada ben ben forta.

Us explico breument el meu cas: vinc d'un FIV + DGP cancelada perquè l'embrionet obtingut no estava sa. Tot i l'edat i la baixa reserva ovàrica ho vàrem voler intentar igualment i no ens va sortir bé...
Ara estem en ovodonació. Portem 7 llargues setmanes esperant saber si ens adjudiquen donant. Anem al C.R.A. (Sagrada familia a BCN). Algú té idea de quan solen ser les esperes?? Els dies i les setmanes es fan eternes...
I després, una vegada tens donant adjudicada, quant de temps sol passar fins la transfer?
Estic una mica desanimada avui...

Gràcies per llegir-me i una abraçada gegant a totes.
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cirereta15 » dc. març 16, 2022 4:08 pm

Hola Forta-però-cansada!

Doncs mira, jo ja tinc tot el que havia de tenir fet, i el meu home també.
Estem ben bé a l'espera de donant, desitjant que sigui aviat, i que després que no hagi contratemps que facin parar el procés....

Que llarg que es fa.... :-o00m

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::