Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
núvolblanc
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: núvolblanc » ds. oct. 16, 2021 1:16 pm

Hola!

Estava llegint aquest fil i veig que surt el tema... A veure si en sabeu més que jo: sabeu si es possible tenir un problema immunològic Kir, Hla-c o NK si ja has tingut prèviament embarassos evolutius? Jo tinc un fill viu i vaig perdre una nena a les 14 sdg per una anomalia cromosòmica. A mes 3 avortaments de 1r trimestre... No sé si es poden explicar per aquesta raó, però són les úniques proves que em falta fer i estem dubtant.

Si algú coneix algun cas... us estaré molt agraïda.

Molts ànims, boniques!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
10/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa
Valeria0805
Entrades: 34
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

EntradaAutor: Valeria0805 » dg. oct. 17, 2021 12:42 am

Hola Forta-però-cansada.

Gracias por contestar a lo del Era. Seguramente haré los tres tests y supongo que tardarán más. Pero bueno, ya no va de 1 mes...

Te copio la información que me dió un doctor de la clínica IVF cuando le pregunté por mí caso en concreto. Sobretodo me dejó sorprendida con lo de la incompatibilidad en gestantes BB con Hla-c C1 del hombre y donante. Es decir si tu Hla-c es C1C2 y el embrión es C1C1 parece ser que tampoco es bueno porque hay más C1 de los que tú tienes. No sé si me he explicado... Copio la info mejor jejeje.

"Si nos atenemos a la información que daba el primer estudio que comunicó este tipo de problema, las pacientes que tenían un haplotipo B (como el suyo) no presentaban ningún riesgo más alto de aborto en estos casos independientemente de los HLA-C que expresaran los embriones.

Sin embargo otro estudio americano posterior realizado sobre embriones reveló que las pacientes con haplotipo B también podían tener un riesgo más alto de aborto si los embriones tenían demasiados HLA-C1 "no maternos" (es decir provenientes del padre o de la donante). Dado que usted es HLA-C1/C1 también se encontraría protegida frente a esa situación, ya que en ningún caso los embriones va a tener más HLA-C1 de los que tiene usted."

Sí quieres preguntar a la doctora a ver si a ella le suena algo así...

Un abrazo!!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. nov. 04, 2021 6:53 pm

Valeria muchas gracias por la información!

Cuando fuimos a la visita la Dra. simplemente nos dijo que con mi resultado no hacía falta mirar más... Tendré que confiar en ella...

Tu como vas? Tenéis ya algún resultado?

Hola núvolblanc! Sincerament no et se respondre, la única cosa que et puc dir és que havent tingut avortaments de repetició el factor inmunolgic és una causa que s'hauria de mirar. De fet jo havent tingut dos avortaments és una cosa que ara m'han mirat, i també les trombofílies. A part de fer els test endometrio, que a la meva clínica te un altra nom. Pregunta-ho a la teva clínica, a veure que et diuen.

Una abraçada!!
núvolblanc
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

EntradaAutor: núvolblanc » dj. nov. 04, 2021 10:41 pm

Forta-però-Cansada ha escrit:Valeria muchas gracias por la información!

Cuando fuimos a la visita la Dra. simplemente nos dijo que con mi resultado no hacía falta mirar más... Tendré que confiar en ella...

Tu como vas? Tenéis ya algún resultado?

Hola núvolblanc! Sincerament no et se respondre, la única cosa que et puc dir és que havent tingut avortaments de repetició el factor inmunolgic és una causa que s'hauria de mirar. De fet jo havent tingut dos avortaments és una cosa que ara m'han mirat, i també les trombofílies. A part de fer els test endometrio, que a la meva clínica te un altra nom. Pregunta-ho a la teva clínica, a veure que et diuen.

Una abraçada!!

Moltes gràcies Forta-però-Cansada! Ho estem mirant. A veure què surt!

Una abraçada

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
10/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa
Valeria0805

EntradaAutor: Valeria0805 » dg. nov. 07, 2021 9:52 pm

Hola! Mañana tengo control de endometrio para hacer el test EndomeTRIO. Se me está haciendo eterno... Un abrazo grande! Espero que estéis bien.
ambjdejan
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

EntradaAutor: ambjdejan » dl. nov. 15, 2021 11:47 am

Hola boniques

Passo per aquí després d'uns quants mesos per explicar-vos que la setmana passada va néixer la nostra filla, després d'un embaràs molt dur a nivell emocional i físic... quan ens ha costat tan, el positiu només és el principi de 40 setmanes de patiment...

És fruit d'una ovo a la Dexeus i ara mateix estem en un núvol, és preciosa... tothom diu que s'assembla al seu pare però com q el gran és igual que jo, compensa ;)

Molts ànims a totes, és un camí llarg i complicat. Espero que ben aviat tingueu els vostres petits, pq només les que hi hem passat sabem com és de dur

Una abraçada i si algú necessita res, ja ho sap! :*
Forta-però-Cansada

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dl. nov. 15, 2021 12:07 pm

Hola ambjdejan :--/)

Quina alegria llegir-te i saber que ja tens a la teva petita en braços :b-)))
M'he n'alegro que malgrat hagis passat un embaràs durillo finalment tot hagi anat bé!!

Jo acabo de saber que tinc una endometritis crónica que podria explicar el bioquímic que he tingut, i tot i que no són bones noticies, almenys ara tinc una possible causa que ho explicaria. Així que encara em queda camí...

Moltes gràcies pels ànims!
A disfrutar moltíssim dels teus petits. Una abraçada!

ambjdejan ha escrit:Hola boniques

Passo per aquí després d'uns quants mesos per explicar-vos que la setmana passada va néixer la nostra filla, després d'un embaràs molt dur a nivell emocional i físic... quan ens ha costat tan, el positiu només és el principi de 40 setmanes de patiment...

És fruit d'una ovo a la Dexeus i ara mateix estem en un núvol, és preciosa... tothom diu que s'assembla al seu pare però com q el gran és igual que jo, compensa ;)

Molts ànims a totes, és un camí llarg i complicat. Espero que ben aviat tingueu els vostres petits, pq només les que hi hem passat sabem com és de dur

Una abraçada i si algú necessita res, ja ho sap! :*
Valeria0805

EntradaAutor: Valeria0805 » dl. nov. 15, 2021 11:10 pm

Muchas felicidades Ambjdejan!! Gracias por compartirlo con nosotras. Cómo se llama la peque?
Valeria0805

EntradaAutor: Valeria0805 » dl. nov. 15, 2021 11:12 pm

Forta-però-cansada te mando un abrazo fuerte.
ambjdejan
Entrades: 223
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

EntradaAutor: ambjdejan » dc. nov. 17, 2021 9:26 am

Forta-però-cansada, moltes gràcies!!
Ens estem adaptant, la petita és molt tranquil·la, però amb un germà més gran i mooolt emocionat no estem avorrits :)
em sap greu això de l'endometritis... Però és el què dius, ara teniu un fil d'on estirar i una possible explicació. Has de prendre antibiòtics? No sé com funciona... Jo vaig fer molta acupuntura i medicina xinesa i em va anar bé, com a reforç, a més del què em recomanaven els metges.
Has mirat alguna cosa? Espero que ben aviat es resolgui i que després el camí sigui ràpid, ràpid!

Valeria, li hem posat Júlia, que ens va semblar un nom molt alegre i feliç, com ens ha fet ella...

Abraçades per totes!! :*
Forta-però-Cansada

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. nov. 17, 2021 7:32 pm

Hola ambjdejan!

Sí, estic prenent antibiòtic i quan acabi he de fer almenys 1 mes de probiotics diversos i repetir de nou l'estudi.
Doncs del tema acupuntura no m'ho he mirat mai la veritat...

Quin nom més maco Julia!!

Una abraçada ben forta!

ambjdejan ha escrit:Forta-però-cansada, moltes gràcies!!
Ens estem adaptant, la petita és molt tranquil·la, però amb un germà més gran i mooolt emocionat no estem avorrits :)
em sap greu això de l'endometritis... Però és el què dius, ara teniu un fil d'on estirar i una possible explicació. Has de prendre antibiòtics? No sé com funciona... Jo vaig fer molta acupuntura i medicina xinesa i em va anar bé, com a reforç, a més del què em recomanaven els metges.
Has mirat alguna cosa? Espero que ben aviat es resolgui i que després el camí sigui ràpid, ràpid!

Valeria, li hem posat Júlia, que ens va semblar un nom molt alegre i feliç, com ens ha fet ella...

Abraçades per totes!! :*
Valeria0805

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. nov. 17, 2021 10:18 pm

Ambjdejan que bonito nombre! Es uno de los que tengo en mi lista si al final lo consigo.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::