Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Tànit » dv. maig 19, 2023 8:54 am

Hola, nosaltres vam fer un cicle de FIV a Dexeus i no vam quedar massa contents.. el pressupost es va anar incrementatn a l llarg del procediment i la tranferencia embrionaria va ser horrible, la dra se la va veure nerviosa tota l'estona i es notava que no "trobava el lloc" al final, creiem que va deixar l'embrio on li va semblar per acabar el proces i anar pel següent... obviament mai podrem demostrar si va haver error médic o no en la transferencia,.. el tema es que nosaltres ens vam sentir una mica enganyats, despres de la primera transfe ens quedaven 2 embrions mosaics i no ens vam atrevir a tirarlos endevant. i ells de fet de seguida ens van enfocar a la ovodonació ... Ens vam sentir com una maquina expenedora de bitllets...no se fina a quin punt ho van fer malament per vendre... així que vam començar a mirar altres clíniques...en aquest impas ens van trucar de seg social i vam fer el proces a la Fundació Puigvert , no se si atenen de forma privada (em sembla que si) la veritat que el tracte, va ser exquisit i super profesional.
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: martins » dt. maig 23, 2023 6:30 pm

Hola Katalina,
Nosaltres veníem de Dexeus i no ens va agradar gens el tracte. Llavors vam anar a Gravida perquè el meu ginecòleg ens va recomanar el Dr Armando Hernández. Ens va dir que era un gran professional i persona. I també ens va dir que és morirà pobre perquè és molt honest! I tenia raó! Diu les coses tal i com són, no intenta enganyar ni treure't els diners. Però ho diu amb molt de tacte i amabilitat, eh, que té un caràcter molt dolç. A mi em va semblar que en tot moment dominava la situació, i que ens va anar guiant bé. I la primera transfer va anar tan bé que ara mateix el tinc enganxat a la teta!
És l'únic que puc aportar
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 526
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dv. maig 26, 2023 1:07 am

Hola Katalina!
no entro mai però avui per casualitat he entrat!
Jo tinc l'uter en retroversió i vaig aconseguir embaràs amb 45 anys al segon intent (el primer amb 42, després ho vaig deixar un temps). Retroflexió no sé el què és. Vaig anar a IVI amb la doctora Ana Belén Casas. Em van fer un temps abans una petita intervenció per retocar úter (ara no recordo com es deia). També vaig fer un tractament a Body Help amb una osteòpata-fisio especialitzada en sòl pèlvic. El meu nen té 4 anys! :)

Molta sort!!!! :ok:

Dalilala et recordo !!!!!!! molta sort!!!!!!!!!!! <:-<

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::