Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dl. jul. 24, 2017 3:16 pm

Bona tarda noies!!! Pq no totes les noticies poden ser bones?? Ho sento molt Hera13...però pel que llegim en aquests posts no sempre surt a la primera. Fes el que creguis adient però jo ho tornaria a intentar abans de q tornis a la teva medicació. Q en penses?.
Venus32, ara a creuar els dits!! Fa mal la transferencia? No cal anestesia, oi?
A les demes, una abraçada!!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. jul. 25, 2017 8:15 am

Bon dia noies!!

Hera: com estas? una mica més animada? molts ànims bonica!! un petonas!!

Venus: Avui et dirán quans embriosns tens, oi? El que no entenc és que si has fet transfer d'un blasto que son 5 diez, la resta van més a poc a poc peró també tenen els maeixos dies, no? Et trobes bé?

Capgrossa: ja tens donant?

Kiske: en quin punt estas? tot bé?

I la restya que tal?

Jo de momento segueixo esperant la trucada, si auetsa semana no em truquen ja será per setembre perque a l'agost tanquen, demà trucaré perque m'informin i em pugui fer a la idea de que s'aplaça..

molts petonets!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dt. jul. 25, 2017 3:38 pm

Hera bonica, com estàs?

Sil38, doncs a veure que et diuen demà, és un pal haver d'esperar, però amb tot això ens en fem un fart així que ja hi estem acostumades... per desgràcia, ens toca cultivar moooolt la paciència, quin remei! :-o00m

Venus ai si, jo a la transfer que vaig fer també vaig prendre un antibiòtic i em va sentar fatal!
Esperem que tots els que encara no havien arribat a blasto arribin bé, i que amb aquest que t'han posat en facis prou per aconseguir panxulina! Ja ens explicaràs com evolucionen. Quin dia tens la beta? Que bé, ja estàs oficialment en betaespera! >.-<: >.-<:

Kiske, com estàs bonica?

Pel que fa a mi, ahir vaig anar de visita amb la gine, vam parlar del tema recombine i em va dir que per fer-lo hauríem d'anar a IVI, i fer-ho amb donant en fresc, incrementa el preu i també em complica el procés, així que no farem recombine. Total si haguessim tingut un fill amb el manyaget no ho haguessim mirat, doncs pensaré que no té perquè sortir malament. Em va donar una opció que em va agradar molt més que la de agafar 8 òvuls, perquè així t'arrisques que dels 8, alguns morin en la descongelació, alguns no fecundin, alguns no arribin a blasto..i acabis quedant amb poca quantitat. M'ha dit que hi ha la opció de pagar per 6 embrions blasto, i llavors si fessin el procés amb uns òvuls i no aconseguissim 6 blastos, aniria a càrrec seu fins que n'aconseguissim 6. Ho trobo més segur i prefereixo pagar més però evitar disgustos. La única pega és que enlloc d'anar al banc d'òvuls de BCN haurem d'anar al de Reus, que és com la central i on en tenen més. Serien dos viatges, un per deixar la mostra i l'altre per la transfer, i esperem que ja estigui que voldrà dir que a la primera fem punteria :globus:
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dc. jul. 26, 2017 11:20 am

Hola boniques!!!

Manyaga, me'n alegro que vagi avançant tant!!!
Sil38 i demés, paciència que arribarà!! Hera bonica, com estàs??

Doncs us explico que no hem tingut sort amb els embrions, han mort tots! La veritat es que estic aixafada perquè vàrem comprar més(10) per tenir germans...i res tot s'ha esfumat! Tenim reunió amb els metges perquè volem reclamar més òvuls. Potser hauríen d'haver congelat el blasto i esperar a que els altres 7 acabessin de madurar per posar-me'l, no? La veritat es que estic perdent la confiança en la clinica.
Ja es prou dur fer el dol genètic i ara si em quedo embarassada he d'acceptar tenir diverses donants si vull més d'un...Suposo que ara ho veig tot negre.
Però bueno estic en betaspera super esperada, que s'està fent mooot llarga! Jo crec que dijuos de la setmana vinent em faran la beta! Ja us informaré!

Moltes gràcies a totes!!!

Salut!!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dc. jul. 26, 2017 11:42 am

Se m'ha oblidat contestar-te Kiske! Es que em perdo una mica....

Doncs la transferència no fa mal, només molesta una miqueta, no cal anestesia. La gine et posa una canuleta al coll de l'uter i la biòloga col·loca la xeringa amb el teu pollet a l'extrem de la cànula i l'injecta a través de la cànula cap a dins de l'uter. Sobretot tens moltes ganes de fer pipi perquè et demanen que vagis amb ganes de fer pipi i entre el que dura el procediment que son 10-15min i els 30 min de repòs....Però per aquest momentàs ho aguantes tot! :***:
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. jul. 26, 2017 12:19 pm

Ostres venus quin disgust nena! A veure com respon la clínica perquè no és just que hagis de pagar per 10 òvuls i aconseguir només 1 embrió...alguna part haurien d'assumir, però com que ja sabem que no tenen masses miraments..a veure com responen.
Però tu positiva, que segur que el que t'han transferit serà el supervivent! I tant de bo si vols un germà hagis de buscar una altre donant, perquè voldrà dir que de tot això has aconseguit un fillet :love: tu centra't en això i que no t'afecti la resta..

Una abraçada i moooolta sort en la beta :globus:
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dj. jul. 27, 2017 9:49 am

Bon dia boniques!

Venus: Ostres quina mala sort! com pot ser?vas fer bé en posar-te el blasto, ara el més important es que estiguis tranquil.la i ja veuràs que aquest campió es queda amb tu. Si vols un germanet pots parlar amb la clínica perque contacti amb la mateixa donant perque a vegades fan segona donació. Igualment t'ha de donar una sol.lució a aquest desastre.

Manyaga: que tal? la clínica t'asegua 6 embions blasto? no ho havia sentit mai peró està super bé! ja ens explicaras el funcionament.

Hera: com estas bonica?

Kike, Capgrossa, com esteu?

Doncs jo ahir vaig trucar a la clínica i m'han dit que ja tinc donant asignada! el que pasa és que fins el dia 7 no comença el tractament, així que estimen que cap al dia 17-18 d'agost seria la punció. Jo em pensaba que l'agost tancaven peró el que pasa és que le metge no hi es pero segueixen amb els tractaments amb les donants. i com jo no ho faré en fresc, fins setembre no será la transfer. El que pasa és que el dia 4 tinc anatitica de control de la meva malatia, casualtitats de la vida, i si tot va bé el dia 5 em vindria la regla i tinc un dubte: la medicació que et donen, els pegats, per preparar l'endometri comença el primer dia de regla? es que vull dir-li al meu metge que necesito els resulatts de la analítica ràpid per sapiguer si esta tot bé i fer la transfer al setembre, ja porto 1 any esperant i no puc més!! em podeu explicar quin és el procediment previ a la tranfer?

Moltes gràcies,

Petonets a totes!!
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dj. jul. 27, 2017 10:29 am

Gràcies noies sou un :***: !!!!

Sil38, quina bona notícia!!!! Jo intentaria avançar la data de analítica com fos. I després comences els pegats el mateix dia q et ve la regla 1pegat c/3dies per engreixar l'endometri. Quan la teva parella dona la mostra, aquella mateixa nit jo vaig començar amb la progesterona 200 c/8h. He trigat unes 2-3 setmanes desde q comencences els pegats fins la transferència!

Salut boniques!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » ds. jul. 29, 2017 9:06 am

Bon dia! :***:
Perdoneu pero es q a casa no tinc ordinador i a la feina no m'agrada conectar-me. El movil es un conyas per fer missatges llargs pero es la unica manera.
Venus32, endavant amb la betaespera! Pensa q almenys has aconseguit 1 i potser si q poden contactar amb la donant per un segon intent. La veritat es q no se com funciona...Suposo q et faran un descompte per tot plegat. El q jo em pensava era q tots arribaven a blasto a l'hora.
Hera, com estas? Molts anims!!
Tinc una amiga q fa Reiki i em diu q es molt important q ens visualitzem sent mares, amb la panxa i tot plegat. Que em de fer exercicis de visualitzacio una setmana abans de la transfer. Li fare cas, jeje.
El meu contacte a la clinica que es la dona q fara el matching torna de vacances el 14/08. A partir d'aquell dia començaran a buscar donant. Ole!!.
Un petó molt gran a les demes q ja entro a la feina! I a les 14h, vacances!!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dg. jul. 30, 2017 11:15 am

Kiske, a mi també m'ho va dir un homeopata amb el que em vaig visitar, que ens hi hem de visualitzar i sobretot que hem de fer l'espai a la nostra vida pel nostre fill, és a dir, si algú va molt estressat i no té temps de res, és com dir que no tindràs temps per ell. Ah! i em vaig visitar amb un psicòloga que em va dir que quan estem en aquest procés, ens centrem molt en quedar-nos embarassades i que va bé per treure pressió al moment, fer meditació per relaxar i un cop estiguem, fer un exercici de visualització però ja al cap d'uns anys del moment actual, i amb el nostre fill, i que no fa falta que li veiem la cara, o que ens imaginem com és, simplement que fem alguna cosa que faríem si tinguessim un fill, com anar a buscar-lo a l'escola, anar amb cotxe i que estigui a la cadireta, que entrem a la seva habitació a casa, o tenim el menjador ple de joguines...diu que serveix per dir-te que ho aconseguiràs, que no pateixis que tot anirà bé

Venus reina, com portes la betaespera? Ja heu parlat amb els metges?

Sil38, que bé, ha anat ràpid això! A veure si et poden donar els resultats ràpids de l'analítica i al setembre tenir-ho tot a punt i poder fer la transfer.
El tema de que m'asseguren 6 blastos, això em va dir la gine, li va comentar el banc de bcn on fa ella els tractaments, perquè a l'última ovo que ha fet, de 8 òvuls que van agafar, només li van quedar 4 embrions, i que ho va parlar amb el banc i li van dir que si volia podia comprar 6blastos però que ho havia de fer a Reus que és on tenen la central. No sabia preus ni res, hauré d'esperar que em truqui i m'informi...ja us explicaré!

Hera bonica, com estàs?
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dl. jul. 31, 2017 10:55 am

Hola boniques!!!

A mi el metge també em va dir que fes meditació, diu que si fem meditació aprendren a identificar les emocions i gestionar-les de manera beneficiosa cap a nosaltres. Així que si ja ens ho han dit a Kiske, Manyaga i a mi, ens haurem de posar les piles i veure'ns amb panxeta!

Manyaga ja ens aniras informant d'això dels blastos garantits, que pot ser un tema molt interessant!!!

Sil38, moltes felicitats, ja tens donant, cada dia més a prop!!!

Hera13, molta força bonica!!!

Doncs divendres tinc xerrada amb els doctors i la beta....s'està fent super etern!!!
Us he de confessar que no aguantava més i avui m'he fet un test a casa, em vaig dir que no ho faria, però he caigut en la temptació, i ha sigut més dubtós encara...Resulta que es un test d'una ralleta o 2, i ha sortit la ralleta de control, però la d'embaraç ha sortit insinuada, molt clareta, no se si son les ganes que tinc o que era ?-) En el test diu que si surt aquest resultat doncs que el repeteixi en 48h. Vaja que em quedo amb les ganes :-:) .

Salut!!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. ago. 02, 2017 2:56 pm

Hola noies!!

Com aneu? esteu de vacances? jo las vaig fer al juliol i necesio més!!!

Venus: com ho portes? has tornat a fer un TE? d'aqui 2 diez tens la beta!! estas nerviosa? a veure que et diuen els metges

Hera: estas millor?

Manyaga, Kiske,: com os trobeu?

Jo de moment cap novetat, esperant a que arribi el dia 7 i la donant comenci el tracatment i faci molts ovuls. i que no pasi res!

petonets a totes
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dj. ago. 03, 2017 3:49 pm

Hola a totes!!

Manyaga, pel que fa al Tes Genètic de Compatibilitat, el que fan a IVI inclou 600 malalties. Al meu home li van sortir un parell. No suposa res greu per ell. Ara han de trovar una donant que no sigui portadora de les mateixes malaties. A nosaltres ens avisaran quan la trobin, tant si han hagut de descartar una o cinc, nosaltres hem pagat per aquest TGC. Si amb la donant triada no funcionés (QUE FUNCIONARÀ :love: ) i volguessim probar amb una altra donant, si que hauriem de pagar el Test de la nova donant, que son uns 400 euros, crec.
Evidentement si no haguessim hagut de recorrer a la RA no ho mirariem tot això, però arribats a aquest punt amb el meu home vam decidir que perque no mirar de tenir uns embrionets els mes sans posible?? I ja us ho he comentat, a la meva ciutat hi ha un nen que pateix una d’aquestes malalties estranyes, pel que es fan actes solidaris per recaptar diners per la investigació. Hi penso tant en ell… En fi, que sigui com sigui prenem les decissions que creiem mes correctes, cadascú com millor creu, la resta tan se val, oi?? :ok:

Hera13, lamento molt el que he llegit. Jo també he pensat de vegades que potser no he nascut per ser mare, però NO SENYORA. Es que no serem capaces de donar AMOR i educar un petitó?? Es clar que si! Sigui el que sigui el que decideixis, treu-te això del cap

Venus32 molta energía positiva, quina emoció :p-) :p-)

Pregunteta: si quan ja es te la donant has de començar la medicació tot just quan et ve la regla, se suposa que l’has d’haver comprat abans, oi?? T’avisen que tens donant i et donen la recepta?? Dubte tonto, ho sé :love:

Pel que fa a mi, doncs porto l’espera força bé. Vaig païr des del primer moment que costaria trovar donant, i vaig païr que fins al setembre no es començaria a moure res, així que passo l’estiu molt tranquila. Gaudint amb el meu home, familia i amics i pensant amb il·lusió en la tardor.

Petonarros per totes!!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dv. ago. 04, 2017 9:21 am

Bon dia noies!

Venus: Avui es el gran dia!! com ho portes? ja saps alguna cosa? quins nervissss

Capgrossa: que bé que estiguis gaudint de l'estiu, agafa forces que a setembrte comencem la resta!!jo no et puc ajudar amb el tema medicació perque en principi i si tot va bé, la meva donant comença dilluns amb el tractament i quan facin punció i fecundació, congelaran el embrions quan arribin a blastos i jo començaria amb la regla de setembre i encara no m'han informat com funciona.

Hera: com estas?

manyaga, kiske? com esteu

jo amb ganes de que arribi dilluns i la meva donant pugui començar >.-<:

petonets guapes!!
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dv. ago. 04, 2017 12:23 pm

Hola boniques!

Notícies fresques!!!!!
Estic súper feliç!!!!!!
BETA ++++++ 1200!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) Estic embarassada :-()) !!!!! He tingut sort!!!! Si que podem noies, no s'ha de perdre l'esperança!!!

Em costa de creure....i encara he d'anar a poc a poc, la setmana vinent em faran una altra beta per veure l'evolució.

Ja anire explicant l'evolucio, de moment avui a celebrar-ho i demà serà un altre dia!

Noies us he de dir que moltíssimes gràcies pel vostre recolzament sou genials, i sempre m'heu fet sentir molt a prop vostre :love:

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. ago. 04, 2017 12:34 pm

Oooohhhh venus estàs ben embarassada!!! :b-))) :b-))) una beta de 1200 està súper bé!! Moltes felicitats!! I que bé que va al post aquesta bona notícia! Me'n alegro molt i molt, segur que tot anirà genial.

Noies vaig molt liada estudiant i no estaré gaire participativa, espero treure'm les opos aviat i dedicar-me de ple al tractament. Tot i així us vaig seguint esperant les bones notícies :love:

Una abraçada
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dv. ago. 04, 2017 12:37 pm

Moltisimesssss felicitats Venus!!!!! quin alegris!!!!! :content: :content: :content: 1200 es molt!! Aixx que m'emocionat...
Ara a disfrutar!!!!Ves explicant-nos com vas!

molts petonets!!!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dv. ago. 04, 2017 12:43 pm

Enhorabona Venus!
A mi m'acabes d'animar, despres de molt lluitar es pot aconseguir.
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dv. ago. 04, 2017 4:00 pm

Venus32 >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-)

Mare meva quina betaSSA!!! Ole-ole-i-ole!!!!! Enhorabona!!!

Disculpa la pregunta però ara mateix no ho recordo (sorry...), ha estat al primer intent? segon? primera donant??

Gaudeix moltissim... i també la resta, perque aquestes coses donen ànims, oi??

Aixxxxx!!!

Petons per totes!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dv. ago. 04, 2017 7:02 pm

Hola boniques!!!

Uaaaaaau!!! Quin subidon totes!!! Doncs sembla que no arribi el moment, però si que arriba!!!!

Capgrossa, he tingut moltíssima sort i a la primera transferència d'ovodonació m'he quedat embarassada! Van ser 10 òvuls congelats i va sobreviure 1 de sol!

Hem parlat amb la doctora i ens ha dit que aquesta donant te 2 fills propis i 2 embaraços més d'altres donacions que ha fet, així que miraran de contactar amb ella o mirar si té més reserva congelada....perquè nosaltres voliem tenir més d'un, però mica en mica!

Sil38, que bé, dilluns ja comença la teva donant, espero que tingui molts òvuls boniquets per a tu!!
Manyaga que vagin bé els exàmens i ja veuràs que al setembre ja comença a anar tot rodat!!!

Kiske, molta sort amb la cerca de donant a mutjans de mes, ja està aquí mateix!!

Hera13, bonica espero que tinguis moltes forces per seguir lluitant per aconseguir el que vols!!!

Alaska, recordo que el teu cas era molt similar al meu, i he tingut la mateixa sort que tu, em vas ajudar molt al principi!

Va noies a veure si comença la bona ratxa per a totes, tant de bo!!!!!

Petons i salut!!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::