Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dt. des. 19, 2017 8:18 pm

Capgrossa de pesada res, es lo més normal del món!! Jo estaria igual!! Tu pensa que encara està dintre el teu petitó per enviar-li super energia, i demà ja es veurà!! Has fet test? jo la veritat mai he fet un, per la por del negatiu.
Moltissima energia!!! :-()-) Digues algo demà, pensarè en tú!!

Blaucel, molts ànims pel cicle natural!! Llavors quan comences? Jo t'acompanyarè, que lo meu no pinta gaire bé!

Mode ego; el tema està una mica parat i jo feta un embolic i un mar de dubtes. L'estradiol dilluns estava igual, sembla que la gine veia un folicle una mica més gran de 11,...
No sabem que fer el tema es que ens ha propossat una visita el dimecres per veure si creix, hauria de crèixer fins als 15, però tampoc sé si ho podrem fer perquè el laboratori tanquen i seria punció i transfer el mateix dia i els biolegs no sé com ho veurien, ho havia de preguntar la dra, en fi,... un desastre. Encara no sé si anirem a la visita o no, o trucar-la perque m'aclari lo del laboratori. Heu sentit aixó de punció i transfer mateix dia?
Jo que tinc la antimulleriana de més de 3 ni m'ho havia plantejat com a possibilitat de que en poguessi passar. A estones penso, bueno es que es més lent i necessita el seu ritme, tambè es més natural i per que no? en fi,...
Ja veieu tenim ovuls, en principi, i aquest surten quan els hi dòna la gana, en fi,... i jo que volia provar per natural per respectar el meu cos, i no rebre el super xute, als que ens tenem acostumades,...
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. des. 20, 2017 1:36 pm

Hola noies!!!

Capgrossa: com ha anat??


Muakks
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dc. des. 20, 2017 5:32 pm

Hola ovovalentes!! :content:

Quant de moviment aquests dies... Benvinguda de nou Estrellaguineu, jo sóc la més yaya de totes, en tinc dos o tres mes que tu! Estic al límit de la locura! Segur que et reconforta, perquè a mi em passa, veure que hi ha més gent que va tant tart com jo...
El tema preus, et puc parlar de Cirh, esta força bé, ronda els 8.000 euros amb tot, també, pots mirar IMF els preus estan força bé i pots fer compartida que et garanteixen 6 òvuls, depèn de la idea que tinguis...
MiPunki, no et ratllis amb el tema de fer el cicle natural, has decidit bé, menys medicació i menys chutarte de tot, el cos també agrairà, el que no entenc massa bé és el tema de punció i transfer el mateix dia... Això vol dir que no miren si hi ha embrions, ni si evolucionen bé ni res? Has trucat? Saps alguna cosa?
Blaucel, sort amb el cicle natural, em sembla molt bé que facis un últim intent si no et quedaria sempre dins...
Apolonia, veig que ja tens les coses bastant organitzades, ja tens donant?
Manyagaaa! quan tens la propera eco? Com et trobes?
[b]Kiske
, com vas? I el cigró?
Capgrossa[/b]!!! informen's!! Queee???
Alaska, una abraçada!
Sil! Venus! Decidit, faré compartida i que sigui el que hagi de ser, ja no tinc més temps per perdre i sigui com sigui això a de finalitzar...
MODO EGO: Ja està tot decidit, faré compartida, semble que hi ha una donant perfecta per mi i com jo no tinc regla (tema càncer) doncs puc començarà quan vulgui, el problema és que com tinc el recombine fet del meu hero, hem de fer matching si o si i per lo vist triga uns 20 dies... una putada, pr en ell li va sortir que és portador d'una malaltia el recombine i per tant s'ha de fer matching si o si... Resumint, com la donant ja està apunt farem vitrificat i quan tinguem resultats farem, teòricament al gener estarà tot a punt, tinc cita confirmada a principis amb la doctora i ja començaré a medicar-me i tot... ainssss
Sil, si tot va bé anirem bastant a la par, a veure si tenim sort i triomfem les dues!! x*x*x x*x*x
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dj. des. 21, 2017 7:32 am

Capgrossa, com va anar la beta?? Ens tens a totes intrigades!!

Hera que bé que ja t'hagis decidit, ara amb aquestes festes pel mig els dies et passaran ràpid i de seguida hi seràs! Ovo compartida et garanteixen 6 òvuls? quin preu et surt? a CiRH?

MiPumky, coi amb aquest ovulet gandul! Però potser és que tu tens una maduració lenta, a quin dia ovules normalment? Ho dic perquè potser ovules tard i és perquè el teu cicle de maduració va més a poc a poc...I jo tampoc havia sentit mai això de fer la punció i transfer el mateix dia, entenc que el fecunden i te'l posen no? Ostres, primer cop que ho sento! Ja ens diràs que passa amb aquest ovulet, sort!

Blaucel clar que sí, si economicament us entrava l'intent i no t'has de medicar, fas ben fet de exhaurir la última possibilitat, si no va bé, doncs convençuda cap a ovo. Molta sort!!

Jo segueixo amb els meus malsestars, tot i prendre cariban, a les tardes i vespres em trobo força malament, però contenta perquè ja estic de 10+3 i el dimarts em va arribar l'angelsounds que he comprat de segona mà i li vam sentir el cor, aixxx quina emoció perquè ja tenia moments de paranoia de "i si s'ha parat?", primer no el vaig trobar i em vaig angoixar una mica però després em vaig ben untar d'una crema oliosa i just a la zona on comencen els pelets el vaig sentir, vaig fer-me un fart de plorar! Quan va arribar el manyaget li vaig posar i va al·lucinar! O sigui que de moment segueix amb mi, i ara ja penso que ha vingut per quedar-se i aguantaré bé fins el dia 3 de gener que tenim la eco de la setmana 12. Així que benvingut malestar si el meu petit segueix creixent :love:
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dj. des. 21, 2017 11:17 am

Capgrossaaaaaa, que tal, com ha anat?? Una abraçada enorme!!!

Manyaga, molts ànims per aquests malestars!! M'imagino que ha de ser un rotllo trobar-se tant malament, a veure si a partir de la setmana 12 es reverteix i pots gaudir una mica que t'ho mereixes!!. Que bé el dia 3 ja està aqui i ja hauràs passat el primer trimestre!!

Hera, molt bé que ja us heu decidit!!! El recombine no s'ha de fer abans a la donant? No sé , jo m'ho vaig fer i després van buscar donant, lo que suposo que com d'esperma hi han més donants no es tan rotllo i de donants d'òvuls triguen més.
Jo també tinc una mutació, no és de les més xungues, però si la pots evitar , benvingut siguin els 20 dies. Quan te n'adonis ja ho tindràs aqui!!

Mode ego: Doncs jo, ja sabia que tenien cicles llargs, que anava a correcuita, i que ens arriscaven, aixi que a dia d'ahir tenia el folicle de 12,5 i com que tanquen els dies de nadal no hi ha laboratori, així que cancelem cicle,... Lo important es que ovularé, que ja m'havia emparanoiat, lo que ens faltava,...
Al final en van donar opció de congelar l'embrionet si estava a 15 ahir, però ell necessita el seu temps per crèixer, i sense medi t'arrisques.
En la meva clínica entre fer-lo amb medi o sense hi ha una diferència de 2000 € per lo que en la decisió de fer-lo natural tambè pesava aixó, i bueno... tenint la SS a tocar, i no en fa gràcia i no sé si en possaran més pegues, ...però amb els diners que ens estalviem farem un viatget, que sempre va bé.
Ja ens anem cap al març -abril, però si ens agobiem sempre poden fer un altre cicle natural.

En fi noies, continuem en la lluita!!

Molts ànims!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dj. des. 21, 2017 6:28 pm

Hola a totes!

Moltissimes gràcies per pensar en mi!

BETA POSITIVA!!! 671!!! :p-) :p-) :p-)

Ens van trucar per dirnos-ho tot just una hora més tard de l’analitica (la vam fer gairebé a les vuit del vespre), encara erem al cotxe camí de casa, va ser fantàstic.

No ens ho creiem, encara ho estem païnt i crec que necessitarem uns dies, però quan hi penso podeu imaginar la cara de bleda que se’m queda : lasito :

Em sento PRIVILEGIADA, perque mai hauria pensat arribar a aquest punt amb un positiu. Ara només penso en que tot vagi bé. Em vaig quedar embarassada, de manera natural, més o menys per aquestes dates fa tres anys, però el vaig perdre están de 6+5. La por hi és, però la vull deixar de banda, sento dins meu que aquest bitxet ha vingut per quedar-se amb nosaltres. Vull gaudir del moment, i ho faig a estones, quan em dic “estàs embarassada!”, i flipo!! :love:

Divendres de la semana vinent tenim la primera eco, quines ganes!

Tant debó totes anem passant de mica en mica per aquí.


MiPumki, els temps en RA es fan eterns, però cada cos té el seu ritme, la questió es tenir clara la ruta a seguir :-o00m

Hera13, ja ho tens a tocar, i tot arriba! Els ovulets de la meva fada eren vitrificats, i ja veus :content:

Manyaga, que bé que vagin passant les setmanes i tot vagi bé, i així seguirà, n’estic segura >.-<:


Petonets per totes!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dj. des. 21, 2017 7:03 pm

Yuuupiiiii!!!!!!! enhorabona capgrossa >.-<: :p-) :b-))) molt bé aquesta beta!!!

Com me'n alegro! I en quan a les pors, a mi encara m'acompanyen i tinc clar que ja no marxaran, però això fa que ho visquem tot més intensament. Nena, ens ha tocat el gordu aquest any! :love:

Noies el 2018 serà un bon any per totes, n'estic segura :-()-) :-()-)
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dj. des. 21, 2017 10:19 pm

Enhorabona Capgrossa!!!!!!!!!!!! :cnena: :cnen: ara a descansar i gaudir-ho!!!!!! Felicitats!!!!!!

Manyaga, em vaig confondre amb lo de la teva edat, et vaig posar 10 anys de més, jeje.. ànims amb el malestar.. segur que passarà ben aviat!!

Hera, em preguntaves, no tinc donant encara, no comencen a buscar fins no tenir resultats del TCG.. molts ànims amb lo teu!!!!!

ànims a totes, BLAUCEL, que facis un ovul ben maco, Pumky paciència que és la mare de la ciència, VENUS, SIL38 I totes les que sou d'aquí força i endavant!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dv. des. 22, 2017 7:33 am

Moltes feicitatsssssd Bonica!!!! Quina alegría !!! Disfruta molt d’aquest moment!!!

Después si puc entro personalitzo!

Un peto molt gran a totes >.-<:
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dv. des. 22, 2017 8:57 am

Capgrossaaaa!! Moltissimes felicitatssssss!!!

Gaudeix d'aquest moment i dia a dia s'anirà veient!!! Suposo que les pors les tenim totes i més si en passat per aquests processos tan complicats!!


Una abraçada forta!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. des. 22, 2017 12:47 pm

capgrosaaaa!!! moltissimes >.-<: :p-) :b-))) :p-) >.-<: felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIpumky: vajaaa, bueno el que dius sempre podeu tornar a intentar-lo un altre mes, el cos es una incognita...
Hera: molt be que hagis pres la decisio! ara llavors a buscar donant?

I jo encara no se quan començo! el tema es q com q ja tenia autoritzada la ovo x la mutua en la clkinica em diuen q si faig un canvi potser despres em posen pegues per la ovo....llavors probablement el cicle natural el pagarem i sino funciona doncs tenim la ovo, pero calr no puc arriscar-me que despres no entri...son moltissims diners!!

Aixi que despres m'han de trucar per confirmar que aixi no hi haura cap problema i si tot ok la primera de gener estarem controlant l'ovul.

Em faig jmolt pesada amb el cicle natural, pero no vull qdar.me amb el neguit.

BON NADAL A TOTES!!!! xxsta:: \o.o/ \o.o/ \o.o/ mipunky, manyaga, Sil, Apolonia, Capgrossa, Hera, Alaska, EstrellaGUineu..perdoneu si em deixo cap!
Gracies per estar sempre i tenir unes paraules d'anim, spu un gran suport!
un peto i una abraçada gegant
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dv. des. 22, 2017 4:21 pm

Capgrossa!! Moltissimes felicitats! :b-))) :b-))) >.-<: >.-<: >.-<:
:-()) Estic molt contenta per tuu! Es brutal la sensació... Es com que no t'ho creus!
Espero que es quedi alli agafadet i calentet fins que toqui sortir!
Quin munt de positius! Aviam si tenim sort totes les que quedem per aqui i el 2018 triufem!
Manyaga, no es al Cirh es a Imf, 6 òvuls vitrificats 4.500+ congelació i en el meu cas he de sumar recombine i matching, 700 mes. Ara no recordo exactament però son uns 5.600 tot...
Osigui que el preu esta bastant bé, ara només cal que funcioni i es quedi a la primera pq el meu temps esta baix minims...
Ara no estic segura si m'ha preguntat la MiPunki, el recombine del meu hero ja esta fet, el d'ella en marcha pr falta el matching, a sigut tot molt ràpit perquè ja tinc donant asignada i tot en marxa per gener...
Bé, petons a totes i molt bones festes de Nadal!
:-()-) xxkiss:: ||*||
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dt. des. 26, 2017 11:36 am

Noies, entro per felicitar-vos les festes i desitjo de tot cor q el 2018 omplim de babies aquest foro!!. Capgrossa, enhorabona! Jo crec q fins q no el comencem a notar dins nostre no ens ho acabarem de creure. Estigues tranquila i deixa q passin els dies. Us vaig llegint de tant en tant i veig q hi han forces bones noticies. Q be!.
Jo estic de 18 setmanes. Com vaig per la S.Social i et fan tan poques ecos em moro de ganes xq arribi el 08/01 i em facin la de les 20 setmanes. Ara em trobo super be!.
Me'n recordo molt de totes: Venus, Hera, Sil, Manyaga...
Un petonas
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dc. des. 27, 2017 3:35 pm

Hola a totes,

Manyaga, Apolonia, Sil38, MiPumky, Blaucel, Hera13, Kiske... Moltissimes gràcies per les vostres felicitacions!! Demà farà una setmana de la beta i encara no ho tinc coll avall, tot i que tinc momentets que si, i li parlo mentalment al bitxet.
Tant de bo estigui bé, perque he agafat un refredat que m’ha deixat sense veu, i això no em preocupa, però els 38,7 de febre d’ahir al vespre si. Em vaig prendre un Paracetamol 1mg i va baixar. Espero que aquesta nit no torni. Mira que hi ha hagut mesos per refredar-me :ufs:

Manyaga, ja ho pot ben dir, maca, sento ben bé que aquest any ens ha tocat la lotería mes GROSSA i maca del món :love:

Apolonia, la que és de la teva quinta sóc jo, que aquest mes que entra crec que fem els mateixos anys :ok:

Blaucel, no et fas pesada amb el cicle natural, si el teu cor et diu que has de tirar per aquí, és el que has de fer :-()-)

Ai, Hera13! Que en un no res ja t’hi poses!! >.-<:

Molts petons , boniques!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 29, 2017 8:55 am

Capgrossa has tingut més febre? Jo estic ben encostipada i ahir també en tenia una mica però per sort poqueta..coi de virus!!! Quan tens eco?

Kiske q bé ja de 18 i en res tens la morfo >.-<:

Hera doncs sí q està bé de preu, tant de bo funcioni! :-()-)

Blaucel no et fas pesada amb el cicle natural!! Jo de tu faria el mateix ;)

Mipumki, apolonia, sil, venus, alaska, estrellaguineu :-()-) (perdoneu si em deixo a alguna)

Reines, feliç entrada al 2018, un petonàs per totes
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dg. des. 31, 2017 12:00 pm

Hola princess! \o.o/
Entro un moment per desitjar-vos a totes que el any 2017 s'emporti penes, tristos i coses lletges i que el nou any 2018 ens regali salut, felicitat, sort, alegries i tot el que desitgeu!
Moltes alegries pel proper any!
Feliç any nou a totes,dones valentes i lluitadores!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dc. gen. 03, 2018 3:46 pm

Hola boniques, fa dies que vull entrar però si no tinc tranquilitat per fer-ho, m’estimo més esperar.

Manyaga, com et trobes??? A veure si podem deixar refredats enrera que sembla que aquest any han vingut forts.

Per part meva continuo refredada i sense veu, però al menys no tinc febre i vaig treient mocs. Crec que aquest encostipat costarà de treure... paciencia.

Divendres vam tenir la primera eco de control i tot va anar bé. Es va veure el saquet gestacional i la vesicula vitelina, que segons va dir la doctora és el que toca que es vegi ara. Ens va explicar que faig setmanes els dilluns, amb la qual cosa ara mateix estic de 6+2. L’endemà de la eco vaig tacar fosc, no li vaig donar molta importància (gràcies a tot el que he llegit), després he continuat tacant de tant en tant però molt claret i com aquós (disculpeu que sigui tan gràfica). Ahir vaig escriure la meva infermera explicant-li, i com ja pensàvem ens ha explicat que si no es una hemorràgia “viva” no ens hem de preocupar, tot i així, a controlar-ho. Vaig perdre el meu primer embaràs estant de 6+5 (data que no em puc treure del cap), així que prou que sabem del que ens parla.

La doctora em va demanar on em durien l’embaràs i em va recomanar anar demanant hora perque potser la paperassa va lenta, així que escribint mails i informant-me estic, perque per telèfon, impossible.

Tenim la propera eco el 9 de gener (i no sabeu quines ganes en tinc!), la doctora ens va dir que si tot està correcte, li hem d’escoltar el cor, em donarà l’alta. Jo estic flipant de com de ràpid està anant tot... però si encara no m’ho crec! :-())

El dia de la transfer vam demanar per l'edat de la donant, però ens van dir que ens la dirien si aconsseguiem embaràs. Us podeu creure que divendres ens vam oblidar de preguntar-ho?? Hi vaig pensar tot just en el cotxe camí de casa... Això per dir-vos com funciona la ment. He necessitat una donant i li estic molt agraïda... de fet li ho estaré tota la vida, gràcies a ella espero poder cumplir el meu desig de ser mare, però sento que el bitxet que duc a dins es meu i ben meu, i la càrrega genètica ara em sembla anecdòtica.

En fi, avui modo EGO-TOTAL.

En canviar d’any vaig pensar en totes aquelles dones que estem lluitant pel desig de ser mares, les d’aquest fórum i les d’arreu del món que estàn en la mateixa situació. Tant debó totes ho anem aconseguin, i anem fent passets en la direcció correcta.

Una abraçada ben forta a totes.
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. gen. 03, 2018 6:29 pm

Capgrossa jo també vaig tacar al principi, segur que el dia 9 ja veieu un embrionet bategant a tope!

Jo també faig un ego, avui hem fet la eco de la s12 i estic súper contenta! Que emocionant! El petitó ja fa 65 cm i m'han posat que estic de 12+6, quan pensavem que estava de 12+2. Primer trimestre superat!! :p-) estava súper eixerit, movia la maneta que semblava que saludava i s'ha agafat els peuets amb les mans! Aixx he plorat d'emoció! El millor regal de reis :love: i al centre on vaig graven tota la eco en video i t'ho donen en un pen, que xulo! El miraré tot el dia! :love:
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dg. gen. 07, 2018 11:02 am

Hola noies!
sóc nova aquí, tot i que fa molt temps que us vaig llegint però no trobava mai el moment d'entrar. Volia donar-vos les gràcies en general per compartir les vostres experiències i dir-vos que sou molt valentes i lliutadores, és admirable! :ok: >.-<:
Us explico la meva història. Tinc una filla nascuda de manera natural que va costar una mica que vingúes però va arribar, que ja ha fet sis anys, però a l'hora de buscar el segon vam començar a veure que no arribava i al cap d'un temps vam començar les proves i resulta que actualment jo tinc una reserva ovàrica baixíssima (0,21), de fet el doctor diu que és un miracle que tinguessim la primera filla, vés a saber segurament va baixar en picat després de tenir-la o algo així. I per tant, la única opció és la FIV amb ovodonació. L'esperma del meu company està bé i es podrà fer servir. Després de molts dubtes, de deixar passar el temps per intentar assimilar-ho, de pensar que total ja fèiem tard perquè la nena ja és gran i no jugaran junts, de donar-li mil voltes i de visitar la psicòloga del centre (que per cert em va anar molt bé), ens hem decidit a tirar-ho endavant i ara estem a l'espera de donant.
M'agradaria compartir aquest camí amb vosaltres, que moltes sembla que teniu molta experiència en tractaments i proves, i com us deia abans, us veig molt valentes per tirar endavant davant les adversitats, i perquè a la meva vida diària em costa parlar del tema. No és un tema que surti als àpats de nadal..., tot i que m'encantaria poder-ho parlar obertament, i com deien tant el doctor com la psicòloga a la que en parles veus com comencen a aparèixer al teu entorn casos similars.
A mi em preocupava i em feia dubtar molt la diferència genètica entre germans, i tot i que ho tinc decidit em fa por que tornin els dubtes en els moments de debilitat, però vaig veure una conferència que vau citar en aquest post sobre els orígens genètics que em va agradar molt i crec que si la cosa acaba anant bé el fill/a tindria dret a saber-ho i jo ho viuria molt millor dient-li que no pas amagant-ho com un secret. En fi res més, sento el rollo, espero anar-vos llegint per aquí!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. gen. 08, 2018 7:07 pm

Hola guapessss
Qué tal les festes¿ en part necesita a tornar a la normalitat pero en part de vacances si està tant beee

Dawn benvinguda, no es fàcil Pasar a ovo i suposo que com comentes en el vostre cas tenint un fill sorgeixen mes dubtes pero el mes important es estigueu convençuts i si heu donat el pas segur que si. Espero q estiguis molt poquet temps com veuràs es buida ràpid...tenim moltes panxulines!

Com aneu? Alguna novetat?

Jo estic amb el cicle natural, porto 2 controls, dimecres un altre, sembla q hi ha folicle i creix de moment be. Avui haig de punxar.me una mica per evitar la ovulacio espontània fem cicle natural amb una mica de medicació, el dimecres veurem si això continua...si tot va be la punció seria el cap de setmana.

De moment sembla q tot va be, ara a esperar pròxim control q tot estigui ok i ja es tot un èxit...
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::