Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. feb. 26, 2018 4:11 pm

bon dia x*x*x guapes quin fredddd

Hera: q be llegir.te! bueno Hero i jo crec q la mjoria no ho porten força be...estan fets d'altra pasta...
el tema de transferir dos...es molt personal, ara jo haig de dir q despres de la meva experiencia crec q les cliniques no expliquen be els riscos...i que estar clar q perdre els dos petits va ser un tema que no es controlable, pero potser ho hagues rumiat molt abans de fer-ho pq el patiment no li desitjo a ningu. Si que es cert com et comenten que hi ha el tema de la posible reduccio...pero ara no ho fan tant i crec q jo no seria capaç de decidir...pero es un tema que heu de valorar i decidir vosaltres. Que siguin C tampoc es senyal de que no implantin... pero clar si no tgens opcio a fer una altra transfer...
I respecte al tema de l'alimentacio...quan jo em vaig quedar ni feia acupuntura, ni em mirava el menjar ni res...estava en un moment que no feia res i mira...tot ajuda imagino esta clar, pero jo ho faig mes per sentir-me util amb mi mateixa i fer alguna cosa que almenys dolent no sera.
Apolonia: molts anims bonica!! es normal has pres decisions molt complicaddes en aquests ultims mesos, i no es facil pair les situacions, per tot necesitem temps i pasar el dolor.
MIpumky: bueno portem molt estres, angoixa i patiment, i cadascu ho gestiona com pot...a mi em pasa q tb crec q llça la tovallola molt d'hora, q no esta animat i q sempre tiro del carro...pero tambe q es la seva manera de portar tot aixo. i jo matiexa m'enfado amb mi i amb ell a vegades, pero si q es veritat q cadasu es com es i son situacions molt agobiants.
Cigonya: buff la dieta, doncs a veure masses coses, pero resumint, pel tema de la endo i baixar estrogens: dieta sense gluten, ni lactosa, ni carn vermella, a ser posible tot ecologic, i molta verdura sobre tot brocoli i col. com a vitamines omega 3 (dha), pastilles de curcuma. I tambe fer l'endometri una cataplasma d'oli de ricino cada nit. moltes infusions i caldo de verduretes per desintoxicar. Aixo es el resum...pq necesito una agenda per fer.ho tot...jaja
Manyaga: 20 setmanes ja???? buff com pasen els dies.... :-())
Dalilala: nosaltres fa poc ens va pasar el mateix , cadena doble fragmentada....despres de 5 fivs i un espermiograma a priori de donant. els embrios sempre ern "molt macus" i vam arribar a tenir 1 embaras i un blasto... No se a q clinica aneu, segurament al cimab us van explicar el tema del fertile chip, al cirh ho tener i sembla q dona bons resultats. noslatres vam fer al gener un cicle ntarual amb el fertile, no ha funcionat. I com dius no es soluciona amb ovodonacio pero en el nostre cas q tinc baixa reserva i endo tb es molt probable que hi hagi un componet meu, aixi q ara farem donacio +fertile chip...a veure q pasa....
Jo estic esperant un parell d'analitiques pendents i ens unes 3 setmanes començarem la recerca de donant.
Si tens dubtes aqui estem!! esperem que no faci falta que pasis a ovo!

No se si em deixo a cap...

Si es aixo perdoneu!

una abraçada ben forta.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dl. feb. 26, 2018 7:32 pm

Exactament és així Blaucel. Encara no tenim resultats de la fragmentació de doble cadena.
Però li han trobat una cosa pitjor: anticossos en el semen. Quan això passa l'embaràs natural és impossible perquè quan entren al coll de l'uter són eliminats pel sistema immunològic.

Això ho tenen un 15% dels homes per traumatismes previs i molts no ho saben. L'embaràs és possible només amb tractament IA o FIV.

Descobrir ara això ens ha provocat una barreja de sentiments: tristesa, satisfacció per haver-ho trobat, frustració però també alleujament per mi.
I també enfadada pq no ho miressin abans...

Ja veurem com seguim. Primer farem moltes més proves i descartarem més possibilitats. Ho volem saber tot.

I vaig a Gravida on tb apliquen el fertile chip. O sigui que si cal ho farem.

Molta sort a totes! Sou unes valentes!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dt. feb. 27, 2018 6:12 pm

Hola boniques!!
Com porteu el fred? x*x*x neu:-D

Blaucel moltes gracies per les recomenacions. Jo tambe miro de menjar mes sa, mes fruita i verdura i menys gluten. I intento menjar mes peix i menys carn. M,apunto axo de la col i el brocoli, la curcuma. Provare,. Almenys dolent no sera.

Dalilala que be que hagiu detectat aquest problema. Pero crec que la teva edat (a partir dels 30 la fertilitat femenina cau en picat) i tenir endo no ajuda gaire.
Prenc nota d,aixo de la cadena i dels anticossos no ho sabia i al cigonyo no li han fet aquesta prova. Aparentment esta be. Es ben be que en aquest grup s,aprenen moltes coses...

Manyaga jo estic mes o menys com la Blaucel, fent proves. I tu com va? Ja has fet la eco de les 20 setmanes? Sera nen o nena? Veure casos com el teu anima.

Mipumky Apolonia com aneu?

A veure si aquest any la “cigonya” :cnena: :cnen: ve a veure-us a totes :ok:

Petons a totes!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dc. feb. 28, 2018 10:10 am

Hola Guapes!!

Hera, t'escrit el privat, anim amb la decisió!!

Blaucel, Molt bé amb lo del canvi d'alimentació, jo no tinc tanta força de voluntat! Ja esteu buscant donant? Molts ànims!

Dalilala, ànim amb el teu procés. Pots visitar el post les proves són importants i pots trobar info important també, jo estic una mica amb tu, tot sembla perfecte, anem amb donant i 3 transfer de 2 embrions cadascú, en principi bons, i sense embaràs. Ara jo vaig amb tot el set de fallades d'implantació.

Cigonya, Lia, com aneu en el procés?? una abraçada!!

Sil, una abraçada enorme, com estàs??

Per lo de l'alimentació que dieu, si que jo fa temps que he incorporat la curcuma, el gingebre i la chia a la dieta, intento menjar més sa, però sense agobiar-me, si. Bueno i en vaig aprimar 10 kilos per entrar en llista de SS, de manera obligada, i potser l'ultim mes no de la manera més sana (batuts i menjars sustitutius). No us sentiu malament si no menjeu del tot bé, jo penso que en la fertilitat influeixen tantes coses, que si ho podeu fer, millor, pero sino, mira,... altres preocupacions tenim. Jo ho veig així!

Jo, aqui segueixo de betaespera, aquesta vegada en trobo pitjor, mes son, mes marejada,... pero soc conscient que potser de la medi, que vaig amb extra de medi, en fi paciencia. La experiència en patacades, fa molt. :-o00m

Dilluns ho sabrem, no crec que en faci pipitest abans perque en dóna molta ràbia gastar-me 10 E perque despres surti negatiu.

Un abraçada!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dc. feb. 28, 2018 8:10 pm

Hola boniques
Gràcies a totes per les vostres opinions, hi han moments en què penso... Doncs mira, els dos i au! Segur que no agafen i no em quedaré amb el dubte de si era l'altre, (que és un tema que em tortura literalment) a més dos de dos seria moolta sort, tot que jo no en vulgui dos, perquè si no no he aconseguit que es quedés un més bo, perquè haurien de quedar-se dos? Però clar....
Sempre et queda el rollito aquell de i si sii... És un constant dir, he decidit, no, potser no, i així vaig fent amb els pegats cap a una trànsfert que no sé que faré!
Suposo que en algún moment hauré de decidir está clar.... A veure si quan parli amb l'embrióloga em diu el tant per cent de possibilitats aviam si m'aclareixo una mica més...
MiPunky, privat llegit, merci, aviam si dones bones notícies aviat, dilluns estaré pendent de tu, jo tambè ho penso aixó de gastar en el pipi test per un dia o dos, peró el fet que m'ho diguin mentre estic a la feina tampoc m'agrada gaire...
A totes, ànims amb els tractaments, sou les nostres "sucesores"....Quedem ben poques de les que vem començar juntes, aixó es bon (senyal) per les que comenceu ara, així que molta força a totes princess! Jo d'aqui res acabo, tant per bé com per malament... Esperem que sigui amb bebesito...
El proper dia personalitzo, força valentes! :-()-) :-()-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Mavic
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. març 02, 2018 12:58 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mavic » dv. març 02, 2018 1:07 pm

Hola noies

Porto un parell de setmanes llegint-vos i per fi mhe decidit a escriure.
Fa dos anys i mig que estem buscant i fa un any que estem en tractament.
Hem fet 2IA amb resultat negatiu.
Al novembre del 2017 vam començar tractament per fer FiV i la sorpresa va ser que només sortien 2 ovuls a les ecografies; em van fer la prova de la antimuleriana i sorpresa... 0,24 ..... baixa reserva ovàrica amb 36 anys.
Va ser un pal, vam aprofitar els ovuls i vam fer una altre IA i no va sortir bé.
El metge ens va dir k podiem intentar un altre cop modificant la medicació.... però jo ja vaig fer el canvi mental i ens hem decidit per la ovodonació.
Quan ens va dir que tenia una reserva ovàrica molt baixa (tinc la malaltia de crohn, autoinmune) ja vaig pensar que era culpa del bitxu que porto aguantant des dels 18 anys......
Total, que aquella setmana crec que vaig fer el dol genètic i em vaig fer a la ideia; pk vaig plorar moltissim.
Al final, tot i ser molt dur; hem decidit anar directe a ovodonació i en teoria li treuen els ovuls a la donant el dia 26 de març i a mi mels posen el 29!

Estic molt nerviosa i tinc moltissima por que no funcioni...... però veure com molta gent del foro ho ha aconseguit a la primera em dona força i molt positivisme!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » ds. març 03, 2018 12:10 pm

Dalilala bonica! Sii que vam coincidir a cercadores! Moltes gràcies guapa! Com t'han dit, en el post de les proves són importants, moltes vàrem fer com tu, abans de fer res més fer proves per descartar algun problema que se'ns escapés. I això dels anticossos al semen té solució? A veure que més us diuen al Cimab i si ho necessites, podeu fer més proves. Jo a part de mirar factor masculí, vaig anar a un hematòleg i a una immunòloga, i vaig fer una histerocòpia, al final va resultar que tot era problema dels meus òvuls degut a la baixa reserva, però així vaig passar convençuda a ovodonació segura que els nostres problemes de fertilitat no venien d'algun altre lloc. Guapa, espero que aviat ho aconsegueixis :-()-) :-()-)

Cigonya, doncs sort amb les proves i que aviat puguis començar :globus: ah! i és nena! :cnena:

Mipumky, molta sort amb la beta dilluns! Tant de bo portis bones notícies bonica!

Hera! Has preguntat el tema de la reducció embrionària? Per si implantessin els dos i hi ha un risc mèdic, poguessis reduir a un..decideixis el que decideixis, estarà bé, i espero de tot cor que sigui amb un embrió o els dos, et quedis embarassada i acabis amb un bebesito : lasito :

Mavid, benvinguda! Espero que tot vagi bé i et quedis embarassada a la 1a! Molta sort :-()-)

Moment ego: aquesta setmana hem fet la eco morfològica, i la nostra petita està perfecta! I també l'he començat a notar aquesta setmana! :love:

Guapes, molta sort a totes i espero que aviat passeu a la banda de les afortunades i pugueu experimentar tot això que és una passada, i després de patir tant per aconseguir-ho, es valora molt més, vivint-ho tot de forma més intensa, segur que aviat us toca, al final tot arriba, valentes! :-()-) :-()-) :-()-)
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dg. març 04, 2018 4:28 pm

Hola noies!!

Entro un moment per desitjarli a mipumki tota la sort del mon per dema , espero de tot Cor que sigui un súper positiu!!!

Un petonas a totes!!!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dl. març 05, 2018 1:53 pm

Neneeees!!! Positiuuuuuuuu

Ni m’ho crec encara!! Pero ens ho mereixen tant!!!

Una abraçada enorme a totes!!!

Sil, espero q estiguis una miqueta millor
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. març 05, 2018 4:08 pm

Moltisimes felicitatsssssss >.-<: :p-) :p-) :p-) claro q siiiii!!!! Una abracadabra enormeeee. Me n’alegro moltisim
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dl. març 05, 2018 5:27 pm

Wooww mipumki!!! Moltes felicitats bonica!!! Quina gran notícia :b-))) >.-<: :p-)
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dl. març 05, 2018 6:02 pm

Moltes felicitats!!!!! Quina alegría!! Ara a disfrutar!!!
Un peto!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dl. març 05, 2018 9:46 pm

Moltissimes gracies guapes!!! Sou les millors!!

Us dessitjo lo millor!!!

Manyaga 20 setmanes ja!!! Que guayyy!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dt. març 06, 2018 4:14 pm

Mipumky quina bona noticia!!!!! :p-) :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dt. març 06, 2018 4:35 pm

Holaa! Nomes entro a felicitar a la MiPunky! Moooooltes felocitaaats! Que guay! Disfruta cada minut!
Jo he de pendre una decisió ja... demà ultim dia per dir 2 o 1...
Tic al metro, desprès entro si puc
:-()-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. març 06, 2018 7:50 pm

Hola noies!!

Hera: com estas? ja saps mes o menys quina serà la decisió, és complicat perque el que decideixes estarà bé. Demà ens expliques.Desitojo de tot cor que tot surti bé. Un petó ben fort

Manyaga: que guay que tot estigui tan bé. ara a disfrutar a tope! un petó

Mipumki: dilluns eco! ja ens expicaràs que veus, quina emoció!!!

Dalilala: com vas? has fet alguna prova més?

Mavic: Benvinguda i espero que estiguis molt poquet per aqui, aixó significarà que ho has aconseguit! Ja tens clinica?

Blaucel, Cigonya: com esteu? alguna novetat?

Apolonia: com estas? millor? enquin punt estas?

Mode ego: jo estic una mica millor peró tinc molta por de no ser mai mare peró em vaig fent a la idea perque és una possibilitat cada cop més real. El metge ens va dir que ja hauria d'estar embarassada amb tot el que porto i que hi ha alguna cosa que s'escapa peró no em pot dir que no segueixi intentant-lo perque hi han possibilitats. En resum el que farem és fer el fish al Silo i si no té res fer una última vegada ovo, peró aquest si que serà l'última perque ja és massa de tot, emocional, diners, tristessa.. i el Silo no volia ni fer aquest peró enten que és molt important per mi. Ara esperarem uns dies i farem la prova si surt malament aqui acaba el meu cami perque el Silo no acepta un donant de semen i en part està fent un gran esforç i l'entenc. si surt bé, ho farem de cara a l'estiu, anirem de vacances i ho coordinarem amb la clinica per fer el tracatament al Juliol que així estaré més tranquil.la. Li vaig comentar al metge d'anar al Cimab i com ell fa molt estudis de reproducció a nivell internacional em va dir que no està cientificament provat que es pugui fer alguna cosa. La meva idea és fer tot el que calgui perque surti bé, no tinc més oportunitats, vull fer acupuntura, menjar sa, estar tranquil.la i si em deixen unaltre histeroscopia per asegurar-me que tot està al seu lloc, ja vaig fer una al maig de 2017 peró és igual, tenia una adherencia molt gran i el coll del úter molt estret i m'ho van obrir.
Em podeu recomanar un lloc per fer acupuntura? i una dieta per menjar sa? o consells perque tingui les màximes oportunitats.

Gràcies noies.

Molts petonets a totes!!
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dc. març 07, 2018 2:36 pm

Hola boniques!!!
Hera al final que has fet? Un o dos? Hagis triat el que hagis triat , estara fet des del cor. Molta sort!!

b[/b]]Blaucel[/b] com vas? Tens novetats?

Sil no defalleixis. Aquesta sera la definitiva. Per tot el que demanes no se si et puc ajudar. No he fet acupuntura ura pero em sona que pel foro alguna hi anava. Alimentacio, suposo que fruita, verdura i proteina, mes peix que carn, evitar fregits. Millor si tiot pot ser de qualitat (bio, eco). Jo reduiria farines refinades i sucres. Pero be mai saps el que perque jo conec noies que mejen fatal i embarassades a la primera. Et desitjo tota la sort del mon (be que ens la repartim, que jo tambe en necessito) en aquest ultim intent.

Dalilala Mavik Apolonia com ho porteu?

Mode ego: encara estem esperant resultats de les probes (aixo mes que espera es desesperacio). Tenim l,esperança que tot estigui be, pero estem amb el neguit que falli algo. I tambe estem donant voltes a que si l,ovo funciona si ho explicarem al cigonyet@. Vosaltres que fareu?

Un peto a totes! :-()-)
Mavic
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. març 02, 2018 12:58 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mavic » dc. març 07, 2018 9:34 pm

Mipunky moltissimes felicitats!!!!!!!!! Quina alegria!!!!!!!! Tot arriba!

sil 38: si tenim clinica, hem fet els tractaments a girexx girona....... estem amb el dr Brics; m’agrada molt i em dona confiança! El dia 26 li truen els ovuls a la donant i a mi mels posen el dia 29 de març! Aviam què passa!

Anims a totes que ho aconseguirem segur! Tard o dhora passarà i serem les dones mes felices del mon!
Mavic
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. març 02, 2018 12:58 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mavic » dc. març 07, 2018 9:40 pm

Cigonya jo hi he estat pensant molt..... de moment només hem dit a pares i germans k fem ovodonació....... tenim la intenció de dirli a la criatura kuan sigui el moment...... però jo no ho tinc gaire clar.... per això només ho diem a familia directe...... suposo k totes ho tindrem més clar conforme passi el temps..............
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dj. març 08, 2018 7:32 am

Hola!! bon dia de les dones!!! Jo ja he penjat el meu delantal al balcó!

Hera, que has decidit guapa?? Decideixes lo que sigui serà lo millor!! Un abraçada!

Sil, molt ànims, aquest procès crema molt, a veure que surt del fish i decidiu. No tothom està preparat per acceptar un donant, s'ha de valorar molt.
Jo vaig anar a una endocrina i penso que ha sigut la clau de l'éxit, al post les proves són importants ho explicaré, per si et serveix alguna cosa!
Jo intento menjar sà pero sense ser molt rígida, prou coses tinc com per fer restricció.

Blaucel, Cigonya, Mavic, Apolonia, una abraçada!!



Mode ego, jo encara no m'ho crec i intento ser prudent, ser que poden passar moltes coses, però de moment hem passat una frontera que mai havien passat
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::