Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: alaska » dg. set. 17, 2017 9:56 pm

Hera! Enhorabona!!!!!! M'alegre moltíssim, gaudeix de l'embaràs!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dg. set. 17, 2017 10:05 pm

Bona nit boniques!!!

Hera: moltissimessss felicitats!!!!!! quina alegría!! disfruta molt d'aquest moment!!

kiske: com et trobes? tot be?

capgrossa: novetats?

Venus: com estas? encara en un nuvol?

Mode ego: divendres vai anar a fer la eco i tenia l'endometri a 10,3!!!! dimecres tinc la transfer. Ahir vaig començar al 'utrogestan i continuo amb la progynova. Estic molttt contenta!!!

Petonets a totes!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dl. set. 18, 2017 5:12 pm

Hera, moltíssimes felicitats!!! >.-<: Me n’alegro molt per tu! Gaudeix de l’embaràs! :-())

Venus, i tant que he tingut pors! El primer trimestre me’l vaig passar mirant-me les calces per si veia sang (jo en tots els embarassos he tingut tacats), el segon histèrica perduda pq em feia pànic que em passés el mateix que amb les bessones, i el tercer doncs mirant-me un altre cop les calces per si perdo líquid amniòtic... O sigui que tinc unes ganes de tenir-la als meus braços i veure que està bé! Però també et dic que jo al haver tingut pèrdues segurament tinc més pors que la majoria. Quan comencis a notar al teu petit segur que estaràs més tranquil·la!

Sil, això ja ho tens aquí!!! Moltíssima sort!

Una abraçada noies!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dl. set. 18, 2017 8:55 pm

Hoola valeentes!
Moltes gràcies per les felicitacions, però encara no m'ho crec... Fins que no hem diguin que el hematoma a desaparegut de dins i deixa a la puçeta en pau, no començaré a creure'm que això es real!
Kiskee! ja has fet la transfer! que guays! quan tens la beta? tas nerviosa?
ah sembla que estic de 7 setmanes, vaig seguint a Venus d'aprop, a mi hem passa el mateix amb les olors, es brutal! podria treballar amb els pastors alemans a l'aduana! pr jo si m'he trobat una mica malament, molts dolors de regla i mal estar, pr segurament es pel tema del hematoma.

Siiil! Dimecres? això es jaaa eeh!
Anem totes mega seguides! ja explicaràs que tal
Capgrosa, entenc el que penses de que al llegir et sembla molt lluny, a mi hem passaba el mateix tot que per altres motius... Anims! quan et donguis compte estaras de ple en tot això!
Ayra gràcies bonica, de quan estas ara?
com entenc el tema de mirar les calces! jo quan vaig sangrar tant i vermell, vaig pensar adéu! i bé encara no acabat, pr no he sangrat mes...
les demès com aneu?
venga que el 2017 es nostre!
en quan hem facin eco i hem diguin que tot be ja cridaré com una boja que siiii! :p-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. set. 19, 2017 8:19 am

Bon dia noies,

Kiske: Com et trobes? vaig enviar un email a la Farmacia Pasteur d'Andorra i em van dir que tenien disponible Progynova de 1mg a 10,10 eur i de 2mg a 10,60 eur. Es una mica extrany la poca diferencia de preu, oi? i l'enviament son 15 euros. Tu las has comprat? les pastilles son iguals que les que comprem aquí? es que demà li preguntaré al metge el temps que he de prendre-les i compraría totes de cop i aixó m'estalvio les despeses d'envieamnet. Em pots explicar una mica si us plau?

Les demes com aneu?

Jo demà tinc la transfer i tinc una barreja de por i il.lusió molt gran, és la primera ovo i penso que pot funcionar.

Gràcies!!

petonets
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. set. 19, 2017 1:54 pm

hera moltissimes :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja veuras q aixo anirà genial! jo tb vaig tenir un hematoma més gran q els bessons, una mica de repos i va marxar sol, a mesura q creixi el cigronet ja no serà perillos.

Sil que vagi molt be dema!!! ja ho tens fetttt

Jo aquesta setmana començare els tramits per l'autoritzacio de la ovo.
No se qui em preguntava x la mutua, es adeslas, per un conveni especial amb la feina del meu home.
Pero fins q no tingui l'autoritzacio no em crec res...

petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dt. set. 19, 2017 6:16 pm

Hola!
Sil38, demà a aquesta hora ja tindras l´embrionet a dins!! ja veuràs com és super ràpid i no fan gens de mal. Es com quan et fan una citologia. Lo que em preguntes de la medicació de Progynova no ho recordo i els preus els tinc a casa, però la diferencia de preu és brutal, xq les caixes de 2mg són molt economiques i a sobre venen 60 pastilles. Les pastilles són de Bayer, et pots refiar perfectament. A Espanya no venen caixes de 2mg. Despres et miro el preu i et confirmo. El preu de l´enviament si q són 15€. Aviam si et diuen com a mi q has de prendre la medicació fins a 70 dies despres de la transfer i aixi fas calculs.
Jo tinc l´analitica dimarts que ve. Ja queda menys!. Al final tinc nomes 2 congeladets, un a dia 5 i l´altre a 6.
Fins aviat!!
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dt. set. 19, 2017 10:58 pm

Sil38, Ja tinc els preus:
La caixa de progynova d'1mg i 20 comprimits a Andorra costa 10,10€ i a Barcelona 17,17€. La caixa de 2mg i 20 comprimits a Andorra costa 10,60€ i a Barcelona no existeix. El q val la pena es demanar la caixa de 2mg i 60 comprimits que costa 31,60€. Fes calculs i ja veuras com t'estalvies 300€.
Molta sort demà!!!!.
Bona nit noies! zz:-)
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dc. set. 20, 2017 7:20 pm

Sil38, com ha anat la transfer? Tot be?
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. set. 20, 2017 8:35 pm

Hola!!

Transfer feta!! Tinc un enbrionet molt bonic, la bióloga m'ha doy que estava tan rodonet i compacte que ja no es podia contar les cel.lules, i aixo es molt bo!! En totes les transfers que he fet mai m'havien dit aixo, espero que apuesta sigui la ultima! El día 2 beta!!

Gracies kiske per la informació de les pastilles i per preguntar!! Tú com et trobes?

A les debes gracies pels anims!

A creuar els dits!!

Petonets
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dj. set. 21, 2017 8:16 am

Que be Sil38!! Creuarem totes els dits!! Ara a portar el millor possible l'espera fins el dia 2. Jo em trobo perfectament, com si res. Ja em queda menys per l'analitica :ok: Que passeu un bon dia!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. set. 21, 2017 11:42 am

que be Sil!!!
aixxxx >.-<: >.-<: >.-<:
espero q puguis estar tranquila i a esperar el positiu!!
Jo ahir ja vaig agafar hora, al final ha de ser amb el cirh si o si pq entri x la mutua. el dia 2 tenim visita.
ufff em fa panic començar de nou...
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dj. set. 21, 2017 1:00 pm

Segur q el Cirh esta molt be! Normal q et faci panic pero si teniu ilusio podreu amb tot! Molts anims!
I per anar per mutua no pagues res?
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: penelopeglamour » dv. set. 22, 2017 8:28 am

Bon dia noies. Felicitar a totes les que heu aconseguit un positiu, enhorabona. Per les que esteu esperant encara molts d'ànims. I per les que no ha anat prou bé, us diría que no perdeu la fe.
Voldria fer- vos una pregunta.
Sabeu si hi ha cap tema obert al fòrum sobre els avanços de reproducció assistida, ho he buscat i no ho trobo, penso seria interessant, estar informades de les novetats que van sorgint, sobretot per les que ens es el difícil, per no dir complicat o quasi imposible, tenir fills. Si algú té información sobre aquest tema m'agradaria me la fes arribar .Petonets a totes. :-)(-:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » ds. set. 23, 2017 2:00 pm

Hola Pe,
no sé si vas com a mare soltera o no, però l'Associació MSPE (Madres solteras por Elección), fan xerrades de tant en tant, a vegades connectades amb certes clíniques, sobre els avenços que hi ha.
Sort, ànims.. i com dius tu.."al toro"! :ok:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » ds. set. 23, 2017 8:29 pm

Oohhh Hera moltes felicitats bonica!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quina ilu! :love:

A les que esteu en betaespera molta sort! Jo ja m'activo que a l'octubre ens posem en marxa ja! Dimecres tenim hora amb la gine i si tot va bé farem el tractament amb la regla d'octubre..quines ganes!!

Petons per totes
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dg. set. 24, 2017 12:36 pm

Hola boniques, porto molt males noticies...

No tindre bebecito! :ufs:
Vaig anar a ferme una eco per veure el hematoma com anava (setmana 8+1) bastant tranquil·la ja que no havia tingut cap pèrdua i pensava que això era bo i hem van donar la terrible noticia que el coret ja no bategava...Segueix dins, tot igual pr ja no viu.
Hem vaig quedar gelada i sense reacciona...
Per lo vist això es diu avort diferit i sembla que sol ser per tema genètic...No entenc que pugui passar això s'en tot iv i ademes la meva parella es va fer el recombine i tot! Perqueee?
Es horrorós! no sabia ni que hem podia passar!
Vaig anar a urgències i hem van comfirmar el fet, m'han de fer un legrat...dimecres ingresso...
M'ho van dir dijous, però necessitava assumir la realitat, plorar, acceptar...
Estic trista, desolada i perdudissima... ho havia aconseguit! bufff... A sobre era l'ultim!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dg. set. 24, 2017 3:07 pm

Ho sentó moltisssim Hera, es molt injust, saben segur que es un tema genetic . Jo em pensava que amb ovo era quasi segur aconseguir un embaras pero veig que no ho es. Plorar tot el que vulguis i si necesites parlar aquí estem. Un peto molt fort i moltes abraçades guapa!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dg. set. 24, 2017 3:17 pm

Ostres Hera bonica ho sento taaaant! Els avortaments són molt habituals el 1r timestre, com dius perquè l'embrió no és viable i el cos ho sap. A moltes parelles els passa i després tenen fills sense problema..simplement és problema d'aquell embrió. Quan passa més cops fan proves perquè també hi ha casos en què hi ha algun problema de sang i que fa que l'embaràs no evolucioni bé. Per saber si és problema genètic poden analitzar l'embrió. Jo he passat per tres embarassos que no han evolucionat bé i m'imagino el que deus sentir, i més sent l'última oportunitat. No és just! Un avortament et fot una patacada molt béstia i més quan ha costat tant, plora, enrabiat que no n'hi ha per menys.
Quina ràbia que tot sigui tant complicat per alguns, nina una forta abraçada i si ens necessites aquí estem pel que calgui
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dl. set. 25, 2017 11:00 am

Hola a totes,

Estic molt angoixada perque desde quasi el primer día post transfer quan em netejo tinc filets marronosos i a vegades com restes de progesterona marro. Tinc molesto es com de regla.

Es mala senyal? Us ha passat a la beta espera i despres heu tingut positiu? Es que tinc un mal presentiment..

Em podeu ajudar?

Gracies a totes,

Petonets

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::