Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

Re: Ovodonació

dl. gen. 10, 2011 5:36 pm

Hola, precioses! :--/) :***:
Només vull dir una cosa que de vegades potser no pensem suficientment:
MOLTES GRÀCIES A LES DONANTS I ALS DONANTS!!! :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
Divendres em fan el transfer i, tant si aconsegueixo com si no, els vull donar les gràcies. Sense ells no tindria possibilitat i gràcies a ell i a ella tinc l'esperança de ser mare.
Boniques, seran i són els nostres fills i filles, totalment nostres, però no costa res ser agraïdes per les cèl·lules meravelloses que ens converteixen en mares.
Petons i abraçades per totes :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Medea
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

dl. gen. 10, 2011 6:09 pm

Mafaldeta >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quina alegria :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Totalment d'acord amb tu, gràcies als/les donants i també a la investigació, a la ciència, .... podrem aconseguir ser mares.
Per cert, quin tipus de tractament has de seguir per fer la transfer?
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Mafaldeta

dc. gen. 12, 2011 4:22 pm

Hola, Medea!
El meu tractament és FIV+ICSI amb òvul : lasito : de donant perquè sóc portadora d'una malaltia genètica i amb esperma ..::·· de donant perquè no tinc parella.
Divendres em fan el transfer del darrer cigronet congeladet x*x*x i estic com una moto :p-) :p-) . Penso molt en ell x*x*x i lluitarem molt per estar tots dos juntets i poder abraçar-nos.
Boniques, petons i abraçades per totes! HO ACONSEGUIREM!!! :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

Medea

dj. gen. 13, 2011 10:18 am

Mafaldeta!!!!!!!! demà és el gran dia >.-<: >.-<: >.-<: Pensaré en tu i en el x*x*x :-)(-: x*x*x

quan et preguntava sobre el tractament, volia dir què havies de fer tu aquesta setmana, si t'havies de prendre algun medicament per preparar la recepció de l'embrió o alguna altre cosa.

Bona sort!!!!!! :love:
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
juliet
:: zebra
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm

dj. gen. 13, 2011 11:32 am

Medea, crec que el tractament per rebre embrions de donant és el mateix que per les que hem fet servir els nostrse x*x*x que ens han sobrat d'una FIV anterior.
Jo vaig estar amb "parxes" d'estrògen uns dies abans i després òvuls de progesterona.
Imatge
Imatge
Mafaldeta

ds. gen. 22, 2011 2:48 pm

Hola, Medea! :globus: :***:
Perdona que hagi trigat en contestar, però he estat xof aquest dies... z2:-)
El tractament d'embrions x*x*x x*x*x de donants és igual que els propis, com bé diu la Juliet. Quan et ve la warry comences a prendre estrògen, jo prenia progynova, i més o menys 15 dies després et fan una ecografia per veure com està el teu endometri. Si està bé, comences a prendre també progesterona fins el transfer i continues fins el resultat de la beta...
Espero haver-te ajudat.
Un petó :love:

Medea

dt. gen. 25, 2011 6:36 pm

Mafaldeta, Juliet: gràcies per les explicacions. Pel què veig m'estalviarè les punxadetes, almenys alguna cosa positiva

Seid: gràcies per compartir l'experiència. A la teva parella li va ser fàcil acceptar que el fill seria biològic teu i no seu? és que jo tinc dies de tot, a vegades penso que sí, que cap problema perquè el què m'importa de veritat és ser mare i en canvi d'altres que penso que quan comencin a dir amb qui s'assembla, si al pare i o amb la mare, em vindré a baix.

Ara feia dies que no entrava massa perquè hem estat ocupadets, ja hem començat a visitar clíniques. M'agrada poder compartir l'experiència amb vosaltres, a veure si entre totes ens podem ajudar. Us faré un resumillo:

IVI: un 10 en tot; visita, tracte, atenció personal i telefònica, etc. (menys en el preu, la més cara de totes, 8500 €).

Fivclínic: sensació d'estafa (ara m'explico). Quan vaig trucar per demanar visita (al clínic privat) ja vaig dir que era per ovodonació i en cap cas em varen dir que hi havia llista d'espera. Si ho arribem a saber no hi anem perquè després que el dr. mirés l'historial (ni em va visitar) va dir que ells estaven més especialitzats en FIV, que no era política de l'empresa anar a buscar donants com o fan a d'altres clíniques i que com a molt ens podíem apuntar a llistes d'espera per fer-ho pagant (va dir d'uns 2 anys)! Ens va recomanar que anèssim a Eugine, a l'IVI o a la Dexeus, i apa, passa per caixa i paga 100 €. Els cales no ens sobren, ni el temps tampoc (no som de BCN i vam perdre tota una tarda, + desplaçament + 100 €). Ara quan truco a un lloc per demanar info pregunto si hi ha llista d'espera, així no perdrem temps.
Ens hagués agradat fer-ho al clínic perquè ens havíen dit que tenien molts bons laboratoris i també perquè és més econòmic (7000 €), però res, no volem esperar tan de temps.

Eugine: com que al fivclinic ens l'havíen recomanat en primer lloc i vaig trucar per demanar visita i per telèfon no em va agradar gens. Que si deixes les dades, que llavors et trucarem des d'un número privat, que t'enviarem no sé que per mail, que tindràs un espai virtual amb tota la teva documentació ... bla i bla i bla. La sensació que em va donar és que en lloc de ser una persona, passaria a ser una factura. No em va convèncer i no hi vaig deixar les dades. Llavors vaig mirar a la seva web i vaig demanar un pressupost i encara que sigui el més econòmic de tots (6890 €) no em convenç el tracte. Pel què em varen comentar, el primer dia ja et fan signar un document, que sembla un contracte, jo només hi voldria anar a fer una visita informativa com he fet als altres llocs. Trobo molt bé que tinguin pacients de tot Europa i tot el què vulguin, però amb l'atenció rebuda no em va donar bona vibració.
Sí les que esteu a aquest centre voleu donar la vostra opinió, us ho agrairia :love:

I fins aquí els passos d'ovodonació. També hem començat a mirar el tema de les adopcions, però això ja correspon a un altre fòrum ...
Que tinguem sort
Medea

dv. gen. 28, 2011 6:36 pm

Hola Seid,
gràcies pels teus punts de vista. A mi també em passa que em preocupo més per tot això que no la meva parella, però és que em sento com impotent perquè el meu cos ha fet fallida abans d'hora ...
Però estic totalment d'acord amb tu que en tots aquests processos és molt més dur no ser pares que no pas els tractaments (que ho són) i la despesa econòmica (que també és alta). Però els diners no donen la felicitat, però en aquest cas ens poden ajudar a aconseguir-la.
Suposo que el dia que puguem abraçar els nostres fills, tot això quedarà en el passat.
Que tinguem sort
juliet

dv. gen. 28, 2011 7:12 pm

Medea ha escrit:Suposo que el dia que puguem abraçar els nostres fills, tot això quedarà en el passat.

Això tingueu molt clar!!
per cert Medea, m'agrada molt el que has posat al ticker.
Imatge
Imatge
carbasseta
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

ds. feb. 05, 2011 8:00 pm

hl noies!! perdoneu q em fiqui en aquest post, jo no tinc ni idea d'ovodonacio, xo llegint- vos, us volia explicar que el meu pare no es el meu pare biologic, em va "agafar" amb tres anyets i us puc assegurar q hi ha molta gent que diu q m'assemblo mes a ell q a ma mare. de fet, jo no hi penso mai,l'altre dia vaig anar a la 1a visita a st pau i quan em van preguntar possibles malalties genetiques jo sempre penso en els meus avis i el meu pare i despres he de recordar que no hi tinc res a veure. aixi que imagineu un petito/na que heu portat i criat des del 1r dia! com diu la seid, en algun moment ho ha de saber per temes medics, po amor,sera el que li haureu donat vosaltres.
molts anims, q totes ho aconseguirem, ,mes tard o mes d'hora, xo ho aconseguirem!!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
juliet

dg. feb. 06, 2011 2:46 pm

Aquest és un tema molt complicat a nivell de sentiments, vull dir que entenc que per qui no pot donar la seva part ha de ser dur, igual que per qui la pot donar no sentir-se "egoïsta" per demanar-ho a la parella.
Però el més important és el que la parella desitja, independentment de com vingui o de qui vingui, si la parella desitja tenir fills amb totes les seves forces doncs tant és la resta, si és adoptat, si és de donant o si és per tècniques de sel.lecció...
El fill seguirà sent un fill estimat, independentemnt dels gens que porti, doncs és així com ho ha desitjat la parella, dir-ho quan sigui gran i ho pugui entendre és important, no per donar-hi importància sino per la sinceritat de saber com desitjaven els seus pares tenir-lo i estimar-lo!!
Jo vaig ser donant d'òvuls, no per voluntat directa, és a dir, un cop vaig fer les dos FIV em sobraven força òvuls hi havia l'opció de destruir-los o donar-los. No us enganyaré, em va costar molt prendre la decisió, però el que em va fer decidir va ser el fet que jo en un temps tenia coll avall que no podria tenir fills, i va ser molt dur, un cop els vaig poder tenir em vaig posar al lloc d'altres mares que no tenien la mateixa sort que jo, llavors, vaig decidir donar-los.
No sé què ha passat amb ells, ni hi penso, bé ara sí perquè n'estic parlant, però no a la meva vida diària.
Sóc molt feliç amb els meus dos fills, nascuts amb l'ajuda de la ciència i la tecnologia, i no penso més enllà, sí porten els nostres gens, però si hagués estat el cas i no els haguéssin portat, també els hagués sentit igual de meus.
Qui va a donació, també els gesta, per tant la sang és sang de la mare, independentment que els gens siguin del marit o seus o de ningún dels dos. Qui va a adopció no gesta, però el més important ho posa, qué és l'estimació incondicional.
Us vull donar ànims a totes les que esteu en procés o les que encara que no hagueu tingut èxit, seguiu lluitant pel que voleu :-()-) :-()-)
juliet l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 07, 2011 6:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
juliet

dg. feb. 06, 2011 2:57 pm

Tenir fills pot ser fàcil per molta gent, però per a una minoria no, i el fet d'haver d'entrar en molts processos durs per aconseguir-ho és segur un motiu de desig real de tenir-los, estimar-los, cuidar-los....és una prova de foc per saber si realment és desitja o és tan sols, com molts casos de parella, tenir-los perquè "toca" amb les seves conseqüències futures...
Jo sempre he pensat que tan de bo moltes parelles tinguessin problemes, no per desitjar mal a ningú sino perquè s'asseguressin de què és el que realment volien, doncs després passa el que passa amb els fills...
A la vida, no tothom èstà preparat per tenir fills, però els tenen, com que no hi ha cap "examen" per ser pares, tothom pot optar-hi, però molts haurien d'abstenir-se, no passa res per no fer el que "toca quan toca", l'important és fer-ho per desig i sentiment, no?
Les que esteu aquí està clar perquè hi esteu, i tan de bo ho pogueu aconseguir tard o d'hora.
Imatge
Imatge
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

dg. feb. 06, 2011 7:49 pm

juliet ha escrit:Tenir fills pot ser fàcil per molta gent, però per a una minoria no, i el fet d'haver d'entrar en molts processos durs per aconseguir-ho és segur un motiu de desig real de tenir-los, estimar-los, cuidar-los....és una prova de foc per saber si realment és desitja o és tan sols, com molts casos de parella, tenir-los perquè "toca" amb les seves conseqüències futures...
Jo sempre he pensat que tan de bo moltes parelles tinguessin problemes, no per desitjar mal a ningú sino perquè s'asseguressin de què és el que realment volien, doncs després passa el que passa amb els fills...
A la vida, no tothom èstà preparat per tenir fills, però els tenen, com que no hi ha cap "examen" per ser pares, tothom pot optar-hi, però molts haurien d'abstenir-se, no passa res per no fer el que "toca quan toca", l'important és fer-ho per desig i sentiment, no?
Les que esteu aquí està clar perquè hi esteu, i tan de bo ho pogueu aconseguir tard o d'hora.

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

gràcies pels teus ànims juliet.. :-()-) :-()-) :-()-)
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
claustre
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dl. des. 13, 2010 4:31 pm

dl. feb. 07, 2011 6:32 pm

Estic d'acord que el més important és tenir el fill que dessitgem perquè això és el que el cor ens diu per damunt de tot. A vegades costa aprendre a escoltar el cor, però ho hem de fer.

I també estic d'acord que la donació és generositat cap als "fills" i cap als pares que els reben. I el que ens ha de preocupar a la vida és estar agraïts de les alegries que ens brinda i aprofitar-ne les oportunitats.

Quan el tindràs als teus braços, al món ja no hi haurà cap "però", segur.
Infertilitat primària: trompes malmeses. Hipotiroïdisme.
Set 2010 1a FIV Dexeus: neg
Des 2010 2a FIV Dexeus: + baix-neg als 5 dies
Març 2011 salpinguectomia laparoscòpica (extirpada trompa esquerra)
Set 2011 3a FIV Girofiv: no obtenim embrions
Gen 2012 Sensibilitat Química Múltiple. Ens retirem!
Medea

dj. feb. 17, 2011 9:16 pm

Hola noies!
agraeixo moltíssim els vostres comentaris i les vostres aportacions, m'ajuda a reflexionar i veure altres punts de vista, i totes estem lluitant pel mateix. No personalitzo perquè ara no tinc massa temps, últimament no he estat gaire activa al SP perquè altres qüestions m'han ocupat massa temps i energia. Ara "estic carregant piles" i buscant tota l'energia positiva per afrontar aquesta situació i tirar-ho endavant, i estic intentant allunyar-me de les energies negatives i pessimistes ... sort en tinc de la meva parella, ell em dóna força i junts lluitarem per aconseguir-ho. :love:
Que tinguem sort
Eimy
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

dv. feb. 18, 2011 10:39 am

exacte claustre, des de que tinc la meva filla no hi ha cap "però". M'he oblidat completament de tots els prejudicis que en un inici del procés tenia. És la meva filla i punt. Jo l'he sentit a dins meu i li he donat la vida. Ella és la persona més important de la meua vida i tornaria a passar per tot el que he passat per tenir-la.

T'animo a tirar tot el procés endavant Medea. No t'escoltis a ningú, només el teu gran desig de ser mare. Val la pena al 100%!!!! Molts ànims! :-()-)
Imatge
Imatge
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

dv. març 25, 2011 6:30 pm

Hola Medea,

entenc perfectament la situació en què et trobes, jo l'any passat vaig entrar en el procés i el metge deia que tot seria molt fàcil per la meva edat. Però la realitat és que vaig fer tres tractaments provant-ho tot i amb res aconseguíem embrions, i al final resulta que vam haver d'anar a ovodonació.

L'experiència ha estat molt positiva, ens van trobar una donant per començar el tractament el mes següent (novembre), i ara estic embarassada de bessons, de quatre mesos (creuem els dits que tot segueixi bé!). Així que ja et pots imaginar com estem de contents per haver triat aquest camí, encara que psicològicament ha estat dur!

Jo m'ho he fet amb el Dr. Nadal a la Teknon. Mentre dura el tractament el tracte és excel·lent i t'informen de tot, però la contrapartida és que les vegades anteriors que no havia anat bé em vaig sentir una mica abandonada al rebre la notícia. En qualsevol cas, pots mirar-ho. El preu, més o menys el que t'ha dit tothom, un 7000-8000€ (no ho recordo exacte). Això sí, el que no et garanteixo és que et trobin donant tan ràpid, en el meu cas ho van fer perquè ja m'havien fet els altres tractaments i estàvem tots una mica desesperats (metge inclòs, em sembla, jeje).

Bé, espero haver-te ajudat una mica!
Miralda
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 27, 2011 5:11 pm

dg. març 27, 2011 5:32 pm

Hola chicas:

Dentro de poco iniciaré el tratamiento de ovodonación y me gustaría poder hablarlo con vosotras.
He estado curioseando por otros foros y me he desanimado un poco, pensaba que era más fácil quedarse embarazada pero he visto muchas mujeres que ya iban por el tercer intento.
A mí me tratan en la Clínica de la Sagrada Familia, en Barcelona, si alguna coincide conmigo sería interesante contrastar opiniones.
Y de todos modos estaré encantada de leer vuestras experiencias.
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

dv. abr. 01, 2011 2:56 pm

Hola Noies,

M'agrado molt q hi hagi un post d'ovodonació!!!!

Jo com ja sabeu moltes d vosaltres he començats 2 FIVs..... la primera m'ho van cancel·lar abans d'anar a la punció perqè només hi habien dos fol·licles i la segona m'han fet anar a la punció i no han pogut recuperar cap dels 3 fol·licles q es veien els dies anteriors.... i la veritat és q estic una mica cansada d q em tinguin d conillet d'Índies..... i com des de el primer dia q em van dir q tenia baixa reserva ovarica, he tingut molt clar l'ovodonació.... dons ara estic a l'espera al dia 15 q tinc visita perqè m'han dit q s'estudiaran el meu cas i a partir d'aqí em sembla q segons el q em diguin m'aniré d cap cap l'ovodonació......

Així q començaré a trucar un parell o tres d clíniqes q tinc al cap.... la 1a és la Deixeus.... ja q la Vj29 m'ha parlat molt bé i les altres dos dons estic entre l'IVI o el CIRH.... no sé.... si hem podeu dir alguna coseta del CIRH en ovodonació? ja q també he vist q la Medea parla molt bé d l'IVI......

Ptnets a totes!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
bronte68
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

dv. abr. 01, 2011 3:47 pm

Hola a totes....

Kora, ja he llegit al llistat RA el que t'ha passat.... em sap molt greu. Com saps jo també acabo de cancel.lar un cicle de FIV que hem convertit en IA per intentar aprofitar 1 folicle que havia crescut i finalment ha estat negatiu :ufs: .

Quan em vaig fer la 1a FIV ja em van dir que anessim a Ovo però ho vam voler intentar i no ha anat bé, per tant ara hi anem de cap.... tinc visita al CIRH el dia 6 per tant no et puc avançar res; el que si et puc dir es que de les meves dues FIV a CIRH (a pesar de no haber obtingut bons resultats) n'estem molt i molt contents amb els metges i el tracte. No tinc cap dubte que la Ovo també la farem allà. A més, en el primer moment que ens van comentar lo de la Ovo, per mi va ser un cop i la Dra. ens va recomenar anar a veure la psicóloga d'allà i ens va anar molt bé, ens va aclarir tots els dubtes que teniem i ens va ajudar molt parlar-ne. Jo crec que tot compta, vam parlar amb un professional, vam decidir fer un altre intent per quedarnos més tranquils i també el temps que ha passat.... la questió és que ara ens llancem a la Ovo amb il.lusió quan en el primer moment se'ns va fer una muntanya...

Pel que he llegit ja tens bones referències d'altres centres, tu ves a informar-te i tria el que et doni més feeling... però segur que tots son molt professionals.

Petonets reines :-()-) :-()-)
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: