Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Medea
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

Re: Ovodonació

dv. abr. 01, 2011 9:11 pm

Kora,

comparteixo la major part de coses que et diu la Bronte68, i també he llegit a l'altre post el que t'ha passat, i em sap molt de greu.
Jo crec que quan estem en aquesta situació hem d'esgotar tots els cartutxos que tenim a la nostra disposició, perquè algun pot sortir bé, però també hem de tenir molt clar que gràcies a la ciència i a les donants hi ha noves tècniques que ens poden ajudar a aconseguir el nostre desig. Ara ja estic més mentalitzada del tema d'ovo, però al principi em va xocar molt. Ara m'ho miro com una oportunitat per aconseguir que el/s meu/s fill/s creixin a la meva panxona, i poder viure una maternitat, tot i que també estem a punt de lliurar la documentació per adopció perquè en volem dos, o potser tres, qui sap.

El que t'aconselleria, és que anèssis a dos o tres clíniques diferents, comparis tracte i pressupostos, i triïs a la que millor et sentis i a la què confiïs més. Nosaltres al gener vàrem fer pelegrinació de centres i el què ens ha agradat més, sobretot pel tracte i la professionalitat, ha estat l'IVI. Però pensa que cada persona és un món, i que ets tu que has de decidir en quin centre et sents més a gust i amb quin professional confies més.

Al principi jo volia anar per la rapidesa, perquè el temps està passat i cada cop que estic amb nens i embarassades ho passo pitjor (algun centre ja m'hauria fet el tractament al febrer) però prefereixo la prudència i que vulguin mirar-ho tot bé, que no pas anar directe al gra i que la cosa no vagi bé.
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Medea

dv. abr. 01, 2011 9:17 pm

Eimy, Vampirets: gràcies per compartir la vostra experiència, són dosis d'energia positiva :love:

Miralda ha escrit:Hola chicas:
Dentro de poco iniciaré el tratamiento de ovodonación y me gustaría poder hablarlo con vosotras.
He estado curioseando por otros foros y me he desanimado un poco, pensaba que era más fácil quedarse embarazada pero he visto muchas mujeres que ya iban por el tercer intento.
A mí me tratan en la Clínica de la Sagrada Familia, en Barcelona, si alguna coincide conmigo sería interesante contrastar opiniones.
Y de todos modos estaré encantada de leer vuestras experiencias.

Miralda: benvinguda al SP.no tinc referències d'aquest centre, però a totes les clíniques diuen que els resultats d'ovodonació són més alts (un 60%) que els d'una FIV normal. Ja veuràs que anar compartint l'experiència ens ho farà més fàcil. Ja has començat el tractament? nosaltres encara no, potser cap al maig o al juny.
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
claustre
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dl. des. 13, 2010 4:31 pm

dv. abr. 01, 2011 9:41 pm

bronte68 ha escrit: tinc visita al CIRH el dia 6 per tant no et puc avançar res (...) ... la questió és que ara ens llancem a la Ovo amb il.lusió quan en el primer moment se'ns va fer una muntanya...

Em colo al post per la Bronte68! Quina alegria veure que segueixes fent el teu caminet xino-xano i anar-hi anant! M'alegro molt de llegir-te tan bé. Ets un exemple de coratge! :-()-)

De fet totes vosaltres ho sou, aquest pas més que feu és... sou un exemple, us portaré amb mi per llançar-me quan el salt sigui difícil. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Infertilitat primària: trompes malmeses. Hipotiroïdisme.
Set 2010 1a FIV Dexeus: neg
Des 2010 2a FIV Dexeus: + baix-neg als 5 dies
Març 2011 salpinguectomia laparoscòpica (extirpada trompa esquerra)
Set 2011 3a FIV Girofiv: no obtenim embrions
Gen 2012 Sensibilitat Química Múltiple. Ens retirem!
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

ds. abr. 02, 2011 6:01 pm

Hola Noies,

Moltes gràcies!!!

Ara em toca fer la part d recerca i trucades a les clíniques.... són 3 les q tinc en ment.... d moment començaré per la Deixeus.... i em qeda triar entre el CIRH o IVI..... pas a pas.... miraré d'agafar les hores per després d la visita q tinc el dia 15 per comentar el q ha passat..... i apa....a continuar lluitant com totes!!! ho aconseguirem!!!

És una decisió dificil... agafar aqest camí.... però és una nou camí q ens donen.... i nosaltres com som unes lluitadores....... l'agafarem amb moltes forces!!!!

Ptnets!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Medea

ds. abr. 02, 2011 7:34 pm

Kora,
amb el tema de clíniques, al Fivclínic privat hi ha llista d’espera pel tema d’ovodonació i em varen cobrar 100 € per res (ni em van visitar), solament per apuntar-me a una llista d’uns 2 anys. Ells em varen recomanar 3 centres:
- Dexeus (no em vaig plantejar ni anar-hi, perquè últimament no n’havia sentit masses bons comentaris)
- IVI (el que més ens ha agradat en tots els sentits, menys en el preu)
- Eugine (el vaig descartar pel tracte impersonal)

Un dubte, tu et feies el tractament a St. Pau no? a mi m’han derivat allà per la SS per fer ovo. No t’ho poden fer allà mateix?

Ànims, que ho aconseguirem!!!!!!!

Claustre: no ets cap infiltrada, només faltaria ... aquí ens ajudem entre totes tant com puguem, i per mi, al saber que estic acompanyada de totes vosaltres i poder-ho compartir, m'ajuda moltíssim
Que tinguem sort
vj29
Entrades: 175
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 6:15 pm

dg. abr. 03, 2011 9:52 pm

Kora, ya he visto que el tratamiento no ha ido bien y que no han conseguido sacar ningún ovulo, otro fallo más, pues sí te hubiesen cancelado cuando vieron la bajada del estradiol, te habrían evitado pasar por quirófano. Pero bueno, ahora no hay marcha atrás y ya está hecho, a ver que te dicen en la visita. Mientras tanto, mucho animo, y piensa que Sino puede ser con tus ovulo, podrás con ovodonacion. Y te puedo asegurar k una vez veas tú positivo se te va a olvidar todo, y cuando digo todo, no me refiero sólo al largo camino Sino de donde viene ese ovulo. Lo vas a sentir tuyo, es una decisión difícil de tomar, pero te aseguro que merece la pena. Mi marido muchas veces cuando pone la mano en la tripa para notar al bebé, incluso se emociona, y dice: parecía que nunca iba a pasar y mira ya esta aqui dentro y moviéndose, es una pasada.
En cuánto a la clínica, ya sabes k yo estoy muy contenta con el trato recibido en dexeus, aunque supongo que habrán muchas opiniones. Sí llamas, mira que te den con el Dr. Coroleu, es el cap de reproducción, y tiene mucha experiencia en casos de baja reserva ovarica. A mi a parte de todo Lo k llevaba, me hizo una analítica de otra hormona que nunca me habían analizado (no la fsh) y una ecografia para el recuento de foliculos antrales, con todo Lo k llevaba y los resultados de sus pruebas, me dijo k las posibilidades de embarazo eran muy bajas, y k la mejor opción era la ovo. Tardaron 4 meses en buscarme donante, y una vez empezado el tratamiento de la donante, cada vez k se visitaba me llamaba la enfermera para contarme k tal había ido, siempre muy amable y animandome mucho.
A nosotros nos ofrecieron entrar en un estudio, donde al azar me pondrían 1 o 2 embriones ( la tasa de embarazo con un embrión es del 40 % y con dos del 55%), nos tocó 1 y sí todo va bien en agosto estará con nosotros.
Mucho animo, Kora, y cualquier cosa k te pueda ayudar, no dudes en preguntar.
29-11 +++
15-12 - mide 5mm
29-12 - mide 2 cm
24-1- mide 6.2cm
31-1- mide 7.6 cm
28-2- mide 18 cm y pesa 202grs.
22-3- mide 21 cms y pesa 373 grs.
20-4- mide 28 cms y pesa 808 grs.
ImatgeImatgeImatge
Imatge
Esperançada
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

dl. abr. 04, 2011 4:42 pm

Nosaltres sempre ho hem tingut clar i si arriva el moment veiem que no funcionen els meus ovuls anirem a ovo.
Qui realment li dona la vida al ovul ets tu i es nutreix i alimenta de la teva sang i de l'aliment que li dones,per tant és el teu.
Quantes parelles hi han que els pares no son realment qui diuen eh???? i tot i així diuen que s'assembla al pare no??? .
L'important és viure l'experència de ser pares.
Kora: Nosaltres ho tenim clar si ens haguessim d'anar a ovo aniriem al IVI,nosaltres vam sortir molt decepcionats de Fecunmed,directament ja ens van derivar a ovo donació degut al mal resultat que vam tenir en la FIv,ens va donar la sensacio que se'ns treien de sobre.
Imatge
carbasseta
:: zebra
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

dc. abr. 06, 2011 1:01 pm

Hola noies!

Jo tb entro per aquí per donar-vos molts ànims a totes, en especial a la Medea, la Bronte i la kora!!! Endavant! Sempre endavant!!

Una abraçada! :-()-)
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

dc. abr. 06, 2011 4:07 pm

Entro rapidet des de la feina per comentar-vos.....

Ja estem oficialment en plé en procès de Ovodonació, el dia 18 començo a punxar-me PROCRIN i torno a tenir visita el dia 26... si tot va com calculem, la transfer a mitjans de maig.... QUE RAPIT HA ANAT :p-) :p-) Jo em pensava que trigaria més, trobar donant i tot, suposo que com jo soc morena i d'ulls marrons deuen tenir moltes donants amb les meves característiques.

Doncs bé, espero que totes vosaltres aneu trobant els vostres tractaments i que finalment em quedi sola en aquest post, però si al final alguna de vosaltres aneu a Ovo, aquí estaré per compartir les nostres experiències.

Vull compartir una frase molt bonica que vaig llegir en el forum de Ovodonació que algú va recomenar..... "No tindrà els teus ulls, però tindrà la teva mirada..... No tindrà la teva boca, però tindrà el teu somriure...." No us sembla bònic????
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Esperançada

dc. abr. 06, 2011 6:26 pm

Bronte68: Et dono molts ànims i que es això de que et quedaràs sola, ni de broma tu també ho aconseguiràs i qui sap potser aquesta es la bona
Positivisme sobretot :globus: :globus: :globus:
Com diu la dita endavant i a les haches que dels cobards mai no s'ha escric res.......
Imatge
Kora

dc. abr. 06, 2011 11:14 pm

Hola Noies,

Bronthe. MOLTS ÀNIMS!! AQESTA HA ÉS LA NOSTRE!!!!

Jo... bé..... ja tinc hora a la Dexeus.... el dia 15 d'abril..... el mateix q a St. Pau.... a veure q em diuen...... a tots dos llocs.... tinc moltes ganes d tancar la porta i obrir aqesta porta q s'ens obre..... tindrà el nostre sonriure.....

Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Medea

dj. abr. 07, 2011 10:39 am

Bronte68: m’has alegrat el dia! veig que ja tens encarrilat la fiv-ovo i me n’alegro moltíssim. No és fàcil prendre aquesta decisió, però crec que un cop ho has decidit, el pas més important ja està fet.
Nosaltres ens pensàvem que a finals d’aquest mes potser també començaríem, però de moment ho anem posposant (estem estalviant) i ens fa por que ens enganxi l’estiu pel mig i sens allargui massa (cada dia em costa més esperar, voldria tenir panxeta ja!).
Si no és molta indiscreció, a quina clínica feu el tractament?
Ja ens aniràs explicant totes les passes, que a darrera teu en vindrem unes quantes!
Una abraçada, i endavant, que ja ho tens aquí!

Kora: ànims, que el dia 15 és ben aviat i ja tindràs un pas més per poder encarrilar el tractament. Aquesta primavera serà espectacular, i esperem que a l'estiu estiguem totes amb un bon somriure :love: :ok:

Seid, Esperançada, Carbasseta, Claustre, Vj29, Miralda, Vampirets, Eimy, ... i a totes: gràcies per anar-vos passant per aquí per donar ànims, les vostres opinions .... és fantàstic el companyarisme del SP.
Que tinguem sort
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

dj. abr. 07, 2011 9:31 pm

:--/) :***: :--/) :***: :--/) :***: Hola, boniques!
Kora: M'alegro molt veuret animada! >.-<: Ja veuràs, ho aconseguirem! :ok: :-())
Bronte68: Quasi anem juntetes amb l'ovo... Per mi és la 2a FIV amb ovodonació i espero que sigui la última. El 21 d'abril em punxo el decapeptyl :: orrr:: i a medicar-me!
Medea: Això de les clíniques és molt personal. :p-) Jo vaig a FIVClínic i estic contenta. També em van dir que tenia per 2 anys d'espera, però amb la crisi hi ha moltes dones que es donen de baixa i moltes donants : lasito : . En el propi FIVClínic em van aconsellar Dexeus o IVI. Vaig anar a la Dexeus i em van dir que trigaven uns 14 mesos. Al final, als cinc o sis mesos em van trucar de FIVClínic que la llista havia baixat. Jo vaig aquí perquè tenen tot el meu historial.

Precioses, com no em cansaré de dir, cap cèl·lula sap que són els petons, les abraçades, els somriures... l'AMOR :love: . Ens donen només unes cèl·lules que seran els nostres fills ..::·· : lasito : :-()) . És clar que hem d'agrair de tot cor aquest gest als donants, però no donen fills, donen cèl·lules.

Jo vaig a ovodonació perquè sóc portadora d'una malaltia genètica i no se sap si d'una altra també :ufs: . No puc anar a un diagnòstic preimplantacional perquè sóc gran i haurien de treure més d'una cèl·lula de l'embrió... :p-) Bé, molt difícil i poques probabilitats d'èxit. Reconec que al principi em va costar, però un cop acceptada la realitat, de fer servir el cap i el cor, l'ovodonació em farà tan mare com si l'òvul fos meu. :-())

Aquesta serà la 2a FIV amb ovodonació perquè van descobrir que a més tinc el factor V Leiden, és a dir, trombofílies, possibilitat de tenir trombosi i durant TOT el tractament i, si Déu vol, durant tot l'embaràs i el postpart m'he de punxar heparina :: orrr:: . Explicat així sembla descoratjador, però us asseguro que he tornat amb noves forces :r) i em fa molta il·lusió tornar a començar :content: . Això sí, no ho he dit a ningú, perquè l'anterior ho vaig passar malament veient segons quines cares i escoltant segons quins comentaris...

Perdoneu tot aquest rotllo, però us vull animar. Nenes, no hem de rendir-nos perquè ho aconseguirem! :ok: :ok: :ok: Aprofito per dir-vos que també us necessito moltíssim i que m'ajudeu moltíssim. Entre totes em doneu l'alé per continuar. Moltes, moltes gràcies. :-()-) :-()-)
Petons :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
carbasseta
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

dv. abr. 08, 2011 3:01 pm

Hola noies!!!!!!

és clar que estem al vostre costat!!! Pel que faci falta!

Jo també estic totalment d'acord en que el pas més difícil és la decisió de tirar-ho endavant. El després més o menys ja ho coneixeu.

M'han encantat les vostres frases, i tant que tindrà el vostre somriure i el vostre caràcter! I les cèl·lules, com diu la mafaldeta no entenen de petons, ni d'abraçades ni d'amor. Ja ho he explicat alguna vegada, però per si de cas, el meu pare em va agafar amb gairebé tres anys i us asseguro que m'han dit milers de vegades que m'assemblo més al meu pare que a ma mare i som clavades! I de caràcter i de tot! I quan em demanen antecedents familiars he de pensar-hi expressament pq si no de seguida em surten els antecendents paterns. Però paterns vull dir del meu pare, l'altre només va ser un bitxet, res més!

Respecte als comentaris, sempre hi ha gent que pensa amb qualsevol cosa menys amb el cap, i sempre hi haurà gent que veu les coses molt diferents, potser pq no hi han passat, potser pq tenen la ment tan tancada que no seran capaces de passar-hi mai. Jo crec que o fem orelles sordes o contestem, que el dia que aconsegueixin posar-se al nostre lloc en tornem a parlar i et quedes tan ampla. Nosaltres estem convençudes de què volem i què estem disposades a fer per aconseguir-ho. I l'única persona que ha d'estar d'acord amb nosaltres ha de ser la nostra parella, que com diu la seid, som afortunades del suport que ens donen i sobretot si han d'anar a semen de donant, que als homes els costa més acceptar-ho. Així que la resta, plim!

Vaya rotllo us he fotut! jajajaja!!!En resum reines, que aquí estic, amb moltes d'altres, al vostre costat! Molts ànims a totes! MMMMMMMMMMMMMUACK!!!! :-()-)

Kora, carinyo, una setmaneta i tindràs més respostes!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Esperançada

dv. abr. 08, 2011 4:18 pm

Estic d'acord amb la mafaldeta i la carbasseta,per tant no diré el mateix.
Nosaltres estem fent un altre intent per que els metges creuen que potser vam tenir un mal cicle,però vaja ho tenim clarissim ,de fet ja ho hem parlat ,si aquest cop no funciona anem a ovodonacio. Hem de fer molts esforços per poder fer cada tractament i no volem llençar els diners...es molt dur haver de renunciar a poder ser mare per una qüestió economica.
Imatge
bronte68
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

dv. abr. 08, 2011 6:03 pm

Noies, crec que no m'heu entès quan deia que em quedaria sóla en aquest post.... ja se que sempre comptaré amb vosaltres, el que volia dir es que les que encara teniu opcions d'intentar-ho amb els vostres òvuls, desitjo que ho aconseguiu i el vostre post de referència sigui un altre, encara que us paseu a visitar-nos i recolzar-nos a les que hem anat a Ovo. Jo ja he acceptat el fet que aquest és la meva única possibilitat de ser mare, però si alguna de vosaltres encara té opcions, de tot cor, us desitjo que ho aconseguiu sense arribar-hi. Però si no és el cas, aquí estarem totes per fer-nos costat.

Mafaldeta reina.... si, anirem de la maneta ... jo començo el 18 i tu el 21, però jo amb una medicació diferent (Procrin) i el 26 (amb la warry) tinc Eco de control i m'han dit que llavors m'hauré de pendre unes pastilles. Tu que ja has passat per això.... no ens hem de punxar res més, oi???
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
samanta
Entrades: 180
Membre des de: dv. jul. 24, 2009 4:16 pm

dv. abr. 08, 2011 6:34 pm

N hí ha moltssísimes noiHola Noies!
Fa molt de temps q no escric en el foro. Pero sòc una de les antigues.

Jo després, de pasar per 3 fivs fallides vam decidir anar a ovo.(Tinc poca reserva ovarica). En la primera fiv, cancel.lada per baix resposta. A més m´ho van dir de tan males maneras q vaig sortir d´aquell centre correns, quina manca de sensibilitat per deu!
Així, q vam anar on tothom deia q era el millor a IVI. D´entrada el tracte em va agradar moltíssim més. Van ser clars q amb la meva FSH poc podriem fer, però que la decisió era nostra i ho podriem intentar i bueno endavant! Vaig aconseguir 5 folicles, estavem tannnnnnnnn contents. La mala notícia al dia següent de la punció, em va trucar la meva Dra. cap va fecundar!! ni us imagineu quin pal, vam pensar q amb 5... ningú.
Van deixar descansar uns mesos, i després de vacances, la dra. ens va parlar d´un protocol específic q té Ivi per noies q com jo tenen mala qualitat ovocitaria, el protocol japones, bé, 2 mesos ben bé entre la preparació i la estimulació, i només 2 folicles q com era d ´esperar ningú va tirar endavant.
Així q la opció q ens quedava era la ovo,us haig de dir q el meu marit li ha costat més q a mi, tambè perque m´ha vist patir durant els tractaments, les esperes i les noticies q per mi és molt pitjor q tota la resta.
Bè, al desembre van dir q sí, i al final d´any ja m´havien trobat donant. Estavem com un núvol i en cap moment ja ni pensaven q genèticament no serien meus. Punció de la donant, 15 folicles!! dels que van fecundar 8. Em van transferir 2 de moltissima qualitat, 2 més congelats i dos més q van arribar a blastos, o sigui 4 congeladets. Vam pasar la "punyetera" betaespera, va arribar el dia de la beta tota la tarda pendent del movil , i al final trucada, resultat? negatiu!! os prometo q el mon em va caure al peus, no ho podia creure, mare meva!!! tant q havien patit, tantes possibilitats q ens donaven un 65% per cent i mira tú que casualitat q pasen part del 35 % negatiu. Perque clar la loteria no toca, però aixó.
Ara estic en un moment, q no tinc forces per tornar a intentar-ho, no puc. No deixo de pensar q si amb embrions frescos no ha funcionats amb els congeladets no sé jo.

Amb tot aíxò no vull desanimar a ningú, perque per mi els dies q el vaig tindre dintre meu van ser molt feliços, indescriptible i la sensació de veure com tel´s posen i formen part tu, veure la foto, en fi.

es q amb el primer intent d´ovo ho han aconseguit.

En reum el que volia dir q una vegada prens la decisió és la millor del món, i que només et deixen una cél.lula que per si sola mai seria re, sereu vosaltres que fareu que creixi i s´aalimentarà de vosaltres, però que serà el vostre fill-lla, segur.

Moltíssims ànims a totes , segur q algun dia ho aconseguirem.
petons
Mafaldeta
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

dv. abr. 08, 2011 9:44 pm

:--/) :***: :--/) :***: :--/) :***: Hola, boniques!
Bronte: Després del decapeptyl :: orrr:: jo he d'esperar que em vingui la warry i des del primer dia he de prendre progynova. Durant els 8 primers dies seran dues pastilles, del 9 al 11 seran 4 pastilles i el dia 12 prendré 6 i tinc la visita amb la gine : metge : per veure com està l'endometri. Si va bé, continuo amb la progynova i s'afegeix el progeffik (hormones a tope! :p-) ) i més o menys una setmana més tard em faran el transfer de dos embrions "frescos". Això és el que recordo de l'anterior Fiv-ovo. Després, si tinc beta negativa, a pels congeladets x*x*x
Samanta: No et desanimis. Crec recordar que la Nua (ara feliç mamà de bessonada) va fer fiv-ovo i ho va aconseguir amb congeladets x*x*x . Això, va com va. Mira, jo pregunto molt als biòlegs : metge : i em diuen que de vegades uns embrions preciosos no s'implanten i no saben per què i d'altres embrions de menys "qualitat" s'implanten :ou: . Per tant, si ells que són professionals no saben ben bé el per què, no t'amoïnis. Estigues tranquil·la i amb il·lusió :content: per acollir-los que ells ho deuen notar. :miko:
Kora: Preciosa, com estàs? :love: Em recordo molt de tu. Saps que l'autora del Secret ha fet un altre llibre? És diu el Poder. Bé, no sé si comprar-lo... El Secret en general em va agradar, però tenia algunes coses que eren molt americanades, hahahahaha!
Noies, no sé si ho sabeu, bé algunes sí. Jo no tinc parella, faig la Fiv-ovo sense company i us aviso que l'únic suport que tinc sou vosaltres, així que us afusellaré amb les meves neures :pandi: . El que us volia dir és que aprofiteu i feu particep a la vostra parella de tot el procés amb paciència <:-) i respecte. Ha de ser una vivència maca entre dues persones :-)love(-: . No és el meu cas, m'hagués agradat, però la vida és el que et passa mentres penses el que vols que et passi (és de John Lennon) i havia de fer un pensament pel tema del rellotge biològic. :rulos:
Uissss! Perdoneu el rotllo. :motu::
Ànims! Tenim molts entrebancs, però quan tinguem el nostre nedó amb nosaltres, :plora: ho valorarem tot molt més. YES, WE CAN!!! :ok:
Petons i abraçades :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Kora

ds. abr. 09, 2011 11:37 am

Hola Noies,

Carbasseta. Si una setmaneta..... a veure com va tot.... gràciees!!!

Mafaldeta. Ets una campiona!!!! Així q ha tret unaltre llibre.... n’entenc quan dius americanades..... je, je, je.... és q sempre han d deixar la seva emprenta..... però ens hem qedat amb el millor.... mirar sempre endavant i ser positives!!!!!

Bronte. Ei!! Q ja començes!!!

Samanta. Entenc com et deus sentir.... és la meva principal por.... q no funcioni.... però ens hem d’aixecar i mirar endavant.... i continuar..... aqests congeladets t’estan esperant..... per quan estiguis preparada!!!!

Medea. Aix!!! jo també estic neguitosa per començar ja!!!, aix!!! l'espera.... quan ja tens clar el camí.... tens ganes d començar ... per acabar el més ràpid possible....

Dons jo anar fent camí.... ahir vaig trucar a l'IVI per demanar hora..... m'han donat hor aperl el dia 5 de maig amb la Dra. Casas.... algú la coneix!!!. Apa d moment el dia 15 a veure q ens diuen a St. Pau i després visita a la Dexeus.... per cert jo les últimes proves i analitiqes q tenim són d St. Pau i no ens donen res.... li demanarieu???... és q sinó anirem amb proves d fa molt d temps.... però clar no vull q s'ho agafin per la ma i ja no molestar-se a mirar el meu cas.... q farieu??? aix!!! sempre donant-li voltes a tot!!!

Abans d acabar donar les gràcies a les mamis per explicar-nos la seva experiència i a totes per passar per aqí i fer-nos costadet!!!!

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Medea

ds. abr. 09, 2011 8:02 pm

Mafaldeta, Bronte68: que poquet que us falta per començar el tractament >.-<: per les dates, estareu en plena setmana santa i segur que us ajuda a començar-lo amb moltíssima energia positiva >.-<:

Kora: a la SS pots demanar totes les proves, informes, anàlisis, etc. No fa falta que li diguis al metge, ni ho ha de saber si vols, jo ho vaig fer l'any passat anant a l'Atenció a l'Usuari de l'hospital i vaig demanar que volia anàlisis, informes, RM, etc. o sigui tot, de tal data a tal data. Com que la RM era amb CD vaig haver de pagar 5 €, però sinó em sembla que m'hagués sortit gratuït. La única cosa que em varen preguntar va ser si era per una 2a opinió mèdica, i vaig dir que sí.
Que tinguem sort

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::