Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
KISKE
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » ds. nov. 25, 2017 1:09 pm

Manyaga! que contents q estareu! Enhorabona! és una passada la primera eco :p-) . Ara intenta gaudir!.
Hera13, jo no puc opinar de les cliniques més economiques xq nomes en conec el nom...si q et puc dir el q em va costar a mi a Eugin: 5500€ el tractament d´ovo. A part, la medicació de la donant q son uns 1200€, el recombine uns 600€ (q es opcional) i la teva medicació. Fan financiament a 3, 6 i 12 mesos sense interessos. Et cobren nomes la comisio d´apertura. La donant la van trobar molt rapid pq en tenen moltes. Te la recomano!!.
No personalitzo més xq ara no tinc temps...
Petons a totes i bon cap de setmana!!!
Hera13
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

EntradaAutor: Hera13 » dg. nov. 26, 2017 2:05 pm

Hola princess :miko:

Kiske,moltes gràcies per l'informació, si no te mes sorpreses el teu pressupost a eugin, no esta mal, el preu sembla una mica mes baratet...
La medicació la pots portar tu? pq sembla que podria sortir millor de preu no?
Estic mirant opcions, tot que hem passa una moca com a Blaucel, que les mes econòmiques hem creant una mica de desconfiança, potser erroneament, no et dic que no...
Blaucel disfruta del viatget i torna amb les piles renovades!
Rkl, la teva idea de pirar esta molt bé, jo la he fet servir molts cops a la meva vida i sense cap dubte sempre va bé!
Capgrosa, hem recordes molt a mi quan vaig començar el tractament, eren un Munt de sensacions molt difícils d'explicar, com si pensessis... “en quin merde m'he fotut“ i una barreja brutal de sensacions...
La medicació, no la vaig ni calcula, anava sobre la marxa, fins que vaig descobrir que algunes entren pet ss i la diferència es bastant... Així que no tinc ni laes remota idea de que vaig gastar..

Mipunki! Et dic el mateix que a Capgrossa, entenc els teus sentiments d'esta rareta perfectent...
A mi hem fan les analitiques per mirar la coagulació pel tema de la biòpsia corial que vem fer al fetus... Al no trobar res de res, busquem alguna raó, tot que jo pel tema bitxo m'he fet moltes proves, però aquesta no i com tu dius podria tenir algo a veure, tot que ja m'han dit que realment hi ha un tant per cent d'aborts n els que no es troba no es sap la raó...
simplement et toca, tu si, tu no... es “lo que hay!“

Sil! Aquí seguim! Aviam si tenim sort i el que ens ha passat es perque vindran alguna cosa millor!
Ara toca agafar forces i tirar endavant
Manyaga, me'n alegro molt que tot bé! que guay llegir que a vegades surt tot bé...
Gràcies per tot flor!
No se si hem deixo algú, però ja m'he emrollat prou per avui
Bon diumenge! muaack
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
BLAUCEL
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. nov. 26, 2017 7:18 pm

Hola guapessss
Manyaga es un moment màgic. Disfruteu moltíssim
Hera si es cert q genera desconfiança pero es q jo vaig conèixer a unes persones q es van muntar una clínica de les low cost..i vaig qdat flipada amb la poca sensibilitat a mes de no tenir ni idea de res.. Suposo q no tots seran igual pero x la meva banda no aniria mai.
Mipumky i capgrossa la veritat q després de temps en aquest mn de ra sembla q perds una mica la Il·lusió o mes be es la innocència crec jo...pero ja esteu en ple procés i arribareu emocionades!

I ara modo ego: ja tenim els resultats del cometa i resulta q si no teníem prou al meu marit li ha sortit la cadena doble alterada...estic enfadada amb totes les clíniques de ra perquè això ho podríem haver mirat abans i potser no haver passat per 5 tractAments. Cada dia tinc mes clar q van a la seva i clar ara penso...i si no han funcionat els meus òvuls x l'esperma? Sempre hem tingut embrions q a priori semblaven molt macos...De fet el tema de la cadena doble el q provoca son falles d'implantació i/o aborts. La part bona es q sembla q x la seva part hi ha solució ja q ara hi ha un aparell q es diu fertile Chip q es capaç de seleccionar els q no gener fragmentació i amb unes vitamines i això sembla q ho podem arreglar. Pero ara em plantejo intent una ultima amb els meus òvuls. Li varem plantejar q fos cicle natural o medicació molt fluixeta i ens va dir q ok q feien les dues opcions així no em quedo amb "i si..." Bufff quin cacaooooo. Així estem. Q faríeu?.
Petons a totes i sento si em deixo a cap
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
sil38
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

EntradaAutor: sil38 » dg. nov. 26, 2017 8:20 pm

Hola boniques!

Blaucel: t'entenc perfectament perque no se perque no fan primer totes les proves posibles o despres el tractament. En el meu cas despres de 4 fivs, amb un abort bioquímic a la quarta, vaig demanar-li al metge que em fes una histeroscopia perque volia saber si tot estava be i van trobar adherencies, una molt gran, i la entrada a l'uter molt petita i van haver-la de fer mes gran i treure les adherencies i tot aixo sense anestesia. Al preguntar si podía ser la causa em van dir que haver una posibilitar i que podriem agafar-nos a aixo i fer un ultim intent amb els meus ovuls pero jo ja no podía fer mes intents amb una minims de garantías i per aixo vaig optar per la ovo, que hi havia mes pissibilitats d'exit. Has de pensar que si no funciona si faries un sise tractament.espero haver-te ajudat.

Kiske i manyaga: quina alegría que tot vagi tant be!!! Disfruteu molt!!

Capgrossa i mipumki: aixo ja está aquí! Ara creuar els dits perque tot vagi molt be!

Hera: n'agrada molt que estiguis tan animada!!! Clar que si! Jo com et vaig dir, crec que el tractament mes economic es a traves d'ovuls congelats que es compren en pack. Pero está molt be mirar varies opcions. Em de lliutar pels nostres somnis!

Mode ego: divendres passat em va venir la regla, jo em pensava que trigaria mes pero als 24 dies de l'avortament ja está aquí. Demà tinc visita amb la clínica privada per parlar amb el meu metge i intentar entendre que ha passat i coordinar la transfer del frigo, ja que encara tinc 3, i que farem despres de festes, i com s'ha de coordinar amb el meu reumatóleg degut a la meva malaltia inmunitaria. Ja os explicaré.

Petonets a totes!!!
MiPumky
Entrades: 178
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

EntradaAutor: MiPumky » dl. nov. 27, 2017 2:27 pm

Holaaa!!!

Entro rapid per contestar a la Blaucel, la veritat q es una putada i ja ho podien haver descobert abans,... pero en fi,... ja saps que en RA no sempre 2+2 son 4, aixi q un cicle natural amb els teus ovuls pot funcionar pero potser que no.
Jo et diria que prengueu la decisio depen de com estiguis i com et sentis, si esteu dispossats a un ultim intent dels teus ovuls, tenim en compte q potser positiu o negatiu.
En minifiv o cicle natural al menys en la meva clinica , pagues depen de la fase q arribis i el cicle natural es mes barat q una fiv normal, aixi q no es el paston de una fiv, i si no surt ovul pagues nomes visites i quirofan. No se, en aquest punt s’ha de mirar emocions pero tambe butxaca. :S

Decidiu lo que decidiu sera lo q vosaltres necessiteu i estara be.

Sil, m’alegro de veuret animada, molt
Anims!!

hera, molts anims!! A veure si treus algo clar!

Jo esperant la regla que noven faci la punyeta aquest mes!
Jo, 36, en principi tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. nov. 28, 2017 8:37 am

Sil y Mipumky, gracies.
Si ja ho se, pero em fa rabia pq a mes en la ultima fiv vaig insistir amb aquest tema de fer mes proves a ell i en cap cas ho recomanaven pq estava clar deien...
No es un tema de diners per sort, ja que hem tingut la sort q la mutua ens cobreix 3 cicles siguin fiv o ovo, aixi q en aquest cas es mes un tema de desgast que de diners. pq encara que no entra tot i haurem de pagar la medicacio, la compensacio a la donat i alguna prova extra no sera la burrada de diners que ja portem gastats...
I haig de pensar en positiu que ara tenem la nova tecnica aquesta del fertile chip que "arregla" el tema de la cadena doble.
Pero quan prens la decisio d'anar a ovo, amb les renuncies q toquen, pq a mi m'ha costat, et trobes amb aixo, i penses: es una conya no? portem mollttt, el q mes haver perdut als nostres bessons a la setmana 19, q no li desitjo a ningu el pal de pasar por tot el part i despres no tenir als teus nens, doncs quan penses que l'univers ja ha tingut prou no encara mes problemes.
Aixi q la setmana vinent marxem de viatge a desconectar, i a la tornada abans de Nadal a veure que decidim.
Jo crec q fare el cicle natural ja q qdar.me amb: i si...crec q sera pitjor i com q no hi ha quasi medicacio no sera tant agressiu el tractament.
Perdoneuuuuu el modo ego! q avui necesitava desfogar-me, sempre soc la q tira del carro, positiva, buscant opcions, pero de tant en quan no puc mes.
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. nov. 28, 2017 8:38 am

Sil y Mipumky, gracies.
Si ja ho se, pero em fa rabia pq a mes en la ultima fiv vaig insistir amb aquest tema de fer mes proves a ell i en cap cas ho recomanaven pq estava clar deien...
No es un tema de diners per sort, ja que hem tingut la sort q la mutua ens cobreix 3 cicles siguin fiv o ovo, aixi q en aquest cas es mes un tema de desgast que de diners. pq encara que no entra tot i haurem de pagar la medicacio, la compensacio a la donat i alguna prova extra no sera la burrada de diners que ja portem gastats...
I haig de pensar en positiu que ara tenem la nova tecnica aquesta del fertile chip que "arregla" el tema de la cadena doble.
Pero quan prens la decisio d'anar a ovo, amb les renuncies q toquen, pq a mi m'ha costat, et trobes amb aixo, i penses: es una conya no? portem mollttt, el q mes haver perdut als nostres bessons a la setmana 19, q no li desitjo a ningu el pal de pasar por tot el part i despres no tenir als teus nens, doncs quan penses que l'univers ja ha tingut prou no encara mes problemes.
Aixi q la setmana vinent marxem de viatge a desconectar, i a la tornada abans de Nadal a veure que decidim.
Jo crec q fare el cicle natural ja q qdar.me amb: i si...crec q sera pitjor i com q no hi ha quasi medicacio no sera tant agressiu el tractament.
Perdoneuuuuu el modo ego! q avui necesitava desfogar-me, sempre soc la q tira del carro, positiva, buscant opcions, pero de tant en quan no puc mes.
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

EntradaAutor: rkl2014 » dt. nov. 28, 2017 5:00 pm

Blaucel, estem amb tu a totes!! A mi em sembla molt bona idea intentar-ho amb Fiv fluixet si tens possibilitat d'anar a ovo després, en el cas que no funcionés....I si el teu cor tho demana...

Segur k despres de les vacances de nadal, havent desconnectat, l'esperança I la il.lusió retornen...pro també sé del cert que tants intents I tristeses poden desanimar a la dona més positiva I valenta....el que sou totes, vamos!

Una abraçada gegant a totestotesI I molt d'afecte...us desitjo de tot cor que aquest tema del RA sigui una cosa del pasat d'aquí res.

ja sé que mentres està pssant sembla que no s'acabarà mai....pro s'acaba.

Un pto
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Netta
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

EntradaAutor: Netta » dt. nov. 28, 2017 7:15 pm

El tema de lOvodonació em té mt intrigada....com funciona? Els òvuls són congelats o donats en fresc? Quants?
Té recompensa la donant?
Quina?
Capgrossa
Entrades: 63
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

EntradaAutor: Capgrossa » dt. nov. 28, 2017 7:27 pm

Hola a totes,

Gràcies pels ànims, però alhora llegir-vos és una bofetada de realitat, i això no ho dic pas com res negatiu, tot el contrari. Gràcies a les vostres experiències una s’endinsa en aquest món amb ganes, però sabent que tot no són flors i violes. Hi ha afortunades que arriben a la primera, però també hi ha lluitadores a les que els hi costa una mica mes, i sou aquestes dones les que doneu força, perque si algú ha pogut amb tot plegat, “tu també pots”, penses.
Recordo algú que el dia abans de la transfer es “queixava” de que ja no podría prendre’s una copeta de vi o menjar pernilet, com si el fet de fer la transfer d’ovo fos sinònim d’embaràs. I jo pensaba “ai, tant debó tinguis sort, perque si no el cop que et fotràs será ben fort”. I em va fer peneta, perque és algú que m’estimo molt i no volia axafar-li la guitarra dient-li -com a preparació-, que potser no funcionava, com així va ser. D’aquí no res anirà per la tercera i tant debó li vagi be. Ho desitjo de tot cor.

Per la nostra banda, divendres la eco va anar perfecta, així que en sortir de la Clinica vam anar a comprar el Cetrotide i dues caixes de Progynova mentre arribaven les d’Andorra (el carregament ha arribat aquesta tarda). El meu home està fet un crack punxant-me. Jo miro el sostre, li aguanto el mixelí, i ell posa la “banderilla”.

(Com a curiositat: heu agafat pes amb la medicació? Aquesta noia que us deia m’ha dit que ella si, i altres noies m’han dit que com quan t’ha de venir la regla que estàs mes inflada. Tot plegat no és important, però tinc força curiositat per veure com reaccionen les medicacions segons els cossos.)

Aquest divendres tenim una altra eco de control. Si el meu endometri va bé, dilluns vinent el meu home deixaria la mosta i el 9 la transfer. Creuem els dits perque tot vagi bé.

MiPumki, estic com tu: a principis de gener és el meu cumple, i aquest any ja veurem amb quins ànims el passo.

Blaucel, et llegeixo i flipo, com bé dius si haguessiu tingut aquesta informació al principi potser haurieu fet res diferent.
Per altra banda penso que d’un principi tiren de protocols “bàsics” i si troben entrebancs ja van fent altres coses, però es clar, mentre arribes als entrebancs les energies, el desgast emocional i la butxaca (tot s’ha de dir) ja no estàn com al principi.
Sigui com sigui, i sigui el que sigui que decidiu: SORT, així, en majúscules.

Manyaga, Kiske... enveja de la bona (que existeix, si :love: ). Gaudiu del moment que tant heu somiat >.-<: >.-<:

Hera13, el que has dit que vas pensar “en quin merder m’he fotut”, tal qual, això penso jo de tant en tant, quan em ve un garbuix d’emocions. Visquen les muntanyes russes! (Modus irònic: ON, però que molt ON :content: )

Bé... "seguimos para bingo!"

Petonets a dojo.
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679!! :p-)
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor i detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
Tot evoluciona bé >.-<:
Netta

EntradaAutor: Netta » dt. nov. 28, 2017 8:15 pm

Capgrossa,
No entrnc el q dius..
Habemus ovulets i et punxes?? Mhe perdut.....
Capgrossa

EntradaAutor: Capgrossa » dc. nov. 29, 2017 4:15 pm

Netta, "Habemus ovulets congelats", això diu la signatura (que crec que canviaré, si no s'entén).
No ho fem amb donant d'òvuls en fresc, i em puxo, si, el Cetrotide, que para la meva ovulació natural (això diu el prospecte).
09/01/18: Li escoltem el cor i detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
Tot evoluciona bé >.-<:
Netta

EntradaAutor: Netta » dc. nov. 29, 2017 6:34 pm

Ok, ja tentenc. Tens òvuls congelats duna donant. Aquest procés com funciona?
Capgrossa

EntradaAutor: Capgrossa » dc. nov. 29, 2017 7:57 pm

Netta, quan vam tirar endavant el procés al mes de maig (bé, de fet també ens ho van comentar a la primera visita, un mes abans) ja ens van dir que si normalment es triga uns dos/tres mesos a trovar donant, en el meu cas (degut a que el meu fenotip no es gaire mediterrani) segurament trigarien mes. La doctora també ens va dir el primer dia que depenent dels casos es fan servir òvuls en fresc o vitrificats.
Jo crec -i això es ben bé cosa meva-, que no han trobat donant per fer-ho en fresc i han hagut de tirar del seu banc d’òvuls, però ja et dic que aquesta és una percepció meva.

Així doncs el procés d’ovodonació és el mateix que en d’altres casos, a excepció de la sincronització amb la donant. Es comença la medicació el 2n/3r dia del cicle amb Cetrotide (que para la teva ovulació natural) i Utrogestan (que ajuda a engrossar l’endometri). Aquest divendres tinc eco de control, i si tot està com ha d’estar “només” quedarà que el meu home deixi la mostra, que ens vagin dient quants òvuls han fecundat, quants tiren endavant i fer la transfer de blastocits (embrions de 5 dies). A partir d’aquí, creuarem els dits i serem positius :-o00m
Tot evoluciona bé >.-<:
sil38
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

EntradaAutor: sil38 » dc. nov. 29, 2017 8:26 pm

Capgrossa: jo vaig començar la preparación de l’endometri amb progynova y utrogestan pero no cetrotide, áixo ho feia servir a les fivs pero no a la ovo. Es la primera vegada que ho sento en aquest grup. Encara que si t’ho diu el metge estará be.

Petons
Hera13

EntradaAutor: Hera13 » dj. nov. 30, 2017 12:36 am

Capgrosa estic amb la Sil, tot que jo vaig diferent ja que no tinc regla pel tema del càncer, pr tots els casos que conec tp han près res mes del que diu la.Sil, crec q aixó deu ser pq no sincronitzen regles... no?
Blaucel la veritat q es una putada, no et mentiré però si acceptes un concell, no t'hi capfiquis perque llavors no avances i desprès t'empenedeixes del temps perdut... Tu fes el que et surti del cor i desprès apechuga amb les conseqüències i endavant.
Fes una cosa, tira una moneda en l'aire! i en les dècimes de segon que cau a terra,el que estas desitjant que surti es la resposta... no cal ni que miris que surt, sinó el que vols que surti...
Abraçada my princess
Capgrossa

EntradaAutor: Capgrossa » dj. nov. 30, 2017 4:25 pm

Sil38, Hera13, llegir-vos m’ha fet (entrar en “pànic” ;-) ) que torni a mirar el meu Dossier de Tractament a veure si vaig entendre res malament, amb la cura que tinc jo amb aquestes coses, i sobre tot en aquest cas! Però no, no, tot està correcte i ho hem estat fent bé.
Aquesta nit serà la setena i darrera punxada de Cetrotide abans no em torni a mirar la doctora demà. Continuaré amb la Progynova però encara no prenc l'Utrogestan. Ja us explicaré si tot va bé i com continuo.

Heu dit que mai havieu vist la preparació d’aquesta manera en aquest fil, però crec que no dec ser l’única que fa el tractament amb òvuls vitrificats, oi?? Si hi ha algú, com ho ha fet??

Sigui com sigui, això avança i de tant en tant me’n vaig una mica als núvols: “mira que si tinc sort”, penso... però aleshores em dic que he de ser realista per si de cas, però s’està tant i tant bé al meu nuvolet. Aix...

En fi, molts petonets per totes.
Tot evoluciona bé >.-<:
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 661
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dj. nov. 30, 2017 7:27 pm

Hola boniques!

Capgrossa, jo tampoc conec el cetrotide, però tu tranquil.la i confia en els metges. Jo conec una noia que va fer ovo amb decapeptyl, potser és similar el cetrotide.
Espero que tot et vagi bé i et puguis quedar en el nuvolet :love:

Hera com portes tema clíniques?

Blaucel sí que fa ràbia això de que no facin les proves primer! Si els tractaments us entren per mútua, jo sí que provaria un cicle natural ja que no implica medicar-te gaire i així et quedes tranquil.la, perquè si et ronda aquest, i si? Val més esgotar totes les opcions.

Mipumky, a punt de començar el cicle natural? Molta sort!!

Sil bonica doncs ara a desconnectar i passat les festes aneu a pels esquimalets x*x*x

Perdoneu si em deixo alguna

Una abraçada a totes : lasito :
Netta

EntradaAutor: Netta » dj. nov. 30, 2017 7:53 pm

Manyaga, el decaleptyl dius q el prenia la noia q donava òvuls o la q els rebia?
Hera13

EntradaAutor: Hera13 » dj. nov. 30, 2017 8:05 pm

Hola flors!
Nomes entro un moment a contestar a Capgrossa...
Noooo! no vull que et ratllis per culpa nostre nena! ja t.he dit que segurament jo no ho prenc pq no he de regular la regla!
Relax que com diu la Manyaga els metges saben que fan perfectament...
Manyaga, crec que ho tinc quasi decidit...
Petons per totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat