Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dg. feb. 11, 2018 3:25 pm

Hola!
Capgrossa: 11 setmanes ja, que bé, moltes felicitats i a gaudir-ho ara que podeu estar tranquils!!!
Hera: m'estic adonant que no hi entenc gaire i que potser no he demanat prou informació, perque aixo que deies que si vas a blasto directament és que en tens bastants...no tenia ni idea i no ho vaig acabar d'entendre. De fet això ens ho van exposar i decidir abans de saber quants n'hi hauria o sigui que jo ho vaig veure més com un protocol per part seva per guanyar probabilitats de que tot vagi bé més que com una altra cosa. Nosaltres estem a Institut Marques i molt contents fins ara, però de fet no vam mirar cap altra clinica o sigui que tampoc podem comparar.
I deixeu-me entrar ja en mode ego perque ahir vam fer la transfer!!!!! :ok: :p-) :p-)
Buf els dies previs molts nervis perquè només van fecundar tres embrions, que em va semblar poquet, i tot era esperar que evolucionesin bé i al final un ha anat molt bé i és el que em van posar. Ara a esperar, crec que esperaré a la prova i no em faré el test abans. :-o00m
Jo ho sabré uns dies després que tu Hera! Agafem aire en busca dels positius!
Mipumky: buscare aixo de l'epigenetica a veure si n'aprenem alguna cosa.
Però estic contenta perquè la veritat, jo que vaig tenir tants dubtes i em va costar tant decidir-me a provar la ovo pel tema genètic, ara només penso i pateixo per aquest embrió que ja és totalment meu i ja no li dono cap volta més.
Molts ànims a la resta, va molt bé poder compartir amb vosaltres les experiencies
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dg. feb. 11, 2018 8:53 pm

Hola boniques!!!

Com va el diumenge??

Dawn: ja ets betaesperant oficial!! aquest dies es normal que estiguis nerviosa pero intenta distreure`t i d'aqui res ja veuras el teu positiu, aixó espero!!!

Hera: com estas? la beta el dia 14!! ja no et queda res? com estas? ja veuras que aquesta vegada és la bona!! desitjo el teu positiu com si fos el meu!! no pensis molt en el simptomes perque a vegades tenir o no, no és senyal de res en concret! jo mai m'he fet un pipitest abns perque sempre he pensat que son 2 o 3 dies més que no és un negatiu. Molt ànims!!muakkss

Mipumky: com estas? com vas amb les banderilles? quan tens control de folis?

Capgrossa iManyaga: graècies per entrar per aqui i compartir les vostres experiencies!! Heu de sentir una felicitat inmensa!!! molt bé guapes!!!

Blaucel: el nostre cas no esta clar si és del dos o no, la meva parella té mala qualitat i jo per l'edat, 39 (bueno el mes que ve 40) i com que tinc un lupus van decidir que després de 4 fiv's amb 1 avortament bioquimic,de provar ovo. Jo també tinc metge com a tu demà. Espero que comenceu aviat i aconseguir cumplir el vostre sommni!!

Lia: que tal i benvinguda! nosaltre em fet 3 fiv's a Cirh + hospital del mar ( amb doctor checa) i 1 fic a Eugin. I encara que no ha sortit bé seguim amb el mateix dctor peró ara a la seva propia consulta que va obrir el mes passat i que es diu Fertty.Jo confio molt en ell.

Cigonya: com van les proves? tens visita de seguiment?

Mode ego: demà tinc eco de control de endometri despres de 9 dies de tractament. Aquest vegada m'han donat progyluton que m'han dit que fa el mateix que progynova i molt mes economic. Només t'has de fixar que venen pastilles de 2 colors i t'has de pendre les blanques peró val la pena. La progynova vaig comprar-la a Andorra perque aqui era més del doble de cara. En rpincipio la transfer, si hi ha, serà cap el 19-20 de Febrer. Desitjo amb totes les meves forces que arribi el meu bebe entre aquest s3 frigos..

Petons a totes!!!
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dl. feb. 12, 2018 3:34 pm

Hera13, com m’ha alegrat llegir-te. Ja tens aquí la beta!! Aix, quines ganes! La meva va ser 11 dies post transfer. Jo no em vaig fer cap test, em feien por (molta), i vaig estimar-me mes esperar la trucada de la clínica (va ser la meva infermera).
I de iaies no en parlem, que crec que anem per allà mateix :content:

Dawn18, tu també en betaespera! :p-) :p-) Moltissima sort :ok:

MiPumki, molts ànims amb aquesta medicació que surt per les orelles. Tot será per bé :ok:

Sil38, que vagi molt bé el control endometrial de demà. Segur que el teu cos s’està posant “a punto de caramelo” per rebre la cosa mes preciosa :-o00m


Per la meva part, avui faig 12 setmanes, i aquest dimecres les proves del cribat del primer trimestre, quines ganes de confirmar que tot va bé :-o00m
Fa 2/3 setmanes em vaig comprar a Aliexpress un Angel Sound per escoltar el cor del nostre “xurumbelet” (14€), i divendres el vam fer servir, quina passada! El meu marit el va buscar i trovar, i de cop i volta el vam deixar de sentir, s’havia mogut uns 3cms i el meu home el va tornar a “localitzar”, per veure’ns les cares de babaus :love:


Un cop mes, moltissima força i possitivitat per totes :-()-) :-()-) :-()-)
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: alaska » dl. feb. 12, 2018 8:11 pm

Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. feb. 13, 2018 11:45 am

Bon días noies!!

Capgrossa: ja de 12 setmanes!! segur que el control de demà anirà genial! ja ens explicaras bonica!

Hera: T'ha fet pipitest? o esperes a demà? com et trobes?

Mode Ego: Ahir al control de l'endometri , el meu metge em va dir que està perfecte, de 7 mm i tril.laminar, així que.. el 22 tinc la transfer!!! Avui he anat a buscar els resultats de l'analitica per sapiguer si la malaltia autoinmune està parada i si!!disabte he de començar amb la progesterona i el dia 20 descongelen als 3 petits i em de creuar els dits perque arribin a blasto, almenys un, estic morta de por. És la primera vegada que portem als bitxets a dia +5... ja os aniré explicant.

I la resta que tal?

Petonets a totes!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. feb. 13, 2018 1:55 pm

hola boniques!!

Hera: com ho portes??? aixxx quins nervis!!! espero veure el teu superpositiu demaaaaa!!!
Mipumky: com portes les punxades? q tal els controls? llavors es medicacio normal com una fiv? quan tens puncio?
Cigonya: anims amb les proves! anirem mes o menys a la par
Dawn: com vas?? ufff si es q la betaesera es una angunia continuada, al menys per mi!
:-o00m :-o00m molts anims!!
Van fecundar 3 de quants ovuls madurs?
Si estas a marques imagino que hauran transferit blasto, vaja es la seva politica normalment, jo vaig fer un cicle amb ells, pero no em va agradar massa, va ser un tema de metge, la doctora i jo no teniem feeling...
Pensa q solament es necesita 1!!
Capgrossa. quina emocio, jo crec q estaria tot el dia enganxada a l'aparell aquest...jajaj em posaria els cascos i en compte de l'spotify els enganxaria alla!
Sil: tu tambeee ho tens a tocar!! anim q els conges normalment evolucionen, i 1 segur q si!! ara a prepar el coixinet per tal d'acollir el teu petit!

I modo ego: ahir vam tenir visita, ara em toca ampliar unes analitiques de trombofilies i un cop tingui els resultats comencen amb la recerca de la donant, buffff donar ahir el ok va ser una mica durillo la veritat, es el pas definitiu. li vaig plantejar el tema de proves inmunologiques pero em va disuadir força, q no hi havia prous estudis per tal d'arribar a un resultat cientific, pero potser les faig pel meu compte, em podeu recomanar cap doctor o busco qualsevol? solament es fer l'analitica...
I per altra banda com q tenim el tema de la doble cadena del meu marit, li vaig plantejar potser si seria convenient fer dgp +ovo, ens va comentar q si, es una opcio, pero hem de tenir visita amb laboratori a veure q ens diuen, pq clar tb depen del numero d'embrions q tinguem...total q aixo no s'acaba mai...ara a fer.me analitiques i a veure si les tinc en breu i podem començar la recerca.

Per cert el dijous començo acupuntura!

Petonsssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. feb. 14, 2018 10:29 am

Hola!!!

Entro un moment per preguntar a Hera: tens resultat de la beta??? Tot be???
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dc. feb. 14, 2018 6:59 pm

Ayyssh Sil! bufff.... :ufs: No ha pogut ser, un altre cop...

Boniques, pensava que això era més fàcil, però res es fàcil, res!
Ara mateix sento decepció, frustració i tot que des de fa uns anys m'estic traient un màster en males notícies, no deixa de fer pupa...
No sé què fer... Estic farta... Potser lluito contra natura, contra destí, contra la meva salut... Contra tot! ainss... Quina merda!
Sembla que això de ser mare no és per mi... No hi ha manera.... Que mal! :-(
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. feb. 14, 2018 7:26 pm

Hera preciosa, em sap un greu infinit llegir-te, aquest camí no és gens fàcil per algunes, i fa una ràbia descomunal! Però pensa que som moltes les que hem anat contra tot i al final ho hem aconseguit, així q entenc q n'estiguis tipa, i q ara faci molta pupa, però et queden uns frigos que potser, són aquells els q el destí té preparats per tu. L'altre tractament tampoc t'hi vas quedar a la primera, espero q treguis forces més endavant i un d'ells s'enganxi ben fort. Una abraçada de cotó fluix :-()-) :-()-)
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dc. feb. 14, 2018 7:35 pm

Hera em sap molt de greu, només enviar-te una abraçada virtual ben grossa i et desitjo que et refacis ben aviat i tornis a agafar forces per continuar :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. feb. 14, 2018 7:58 pm

Hera, carinyo, no saps como ho sento, m’has fet Plorar perque es tan injust, no hi ha dret. Ara desfogat i la plora molt i crida i quan estiguis neta de coses negativas i estiguis forta a pels frigos! Se que ets de una valenta i lluitadora i a mes que ja els tens alla esperant-te i segur que entre aquests esquimals está el teu petit!
Si necesites parlar a la hora que sigui estic aqui bonica. El que sigui.
Una abraçada i la un peto ben fort!!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. feb. 14, 2018 9:26 pm

Hera ho sento moltíssim em sap molt greu. bufff algunes tenim més pedres al camí però arribem al final.
No és just.
Un abraçada enorme i si necesites qualsevol cosa aquí estic.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dc. feb. 14, 2018 10:23 pm

Hera!!! En sap molt molt greu, es normal que ara estiguis xof!!
Una abraçada enorme!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » ds. feb. 17, 2018 12:00 pm

Hera preciosa, com estàs? Ets una súper valenta i segur que en res estàs de nou per aquí. Mentres descansa i recupera't, i si necessites parlar, aquí estem bonica :-()-)

Blaucel, heu donat el pas definitiu i si és el que us ha de portar un embaràs, doncs benvingut sigui!! Tema analítiques immunològuiques, jo li vaig demanar que em fes la petició l'hematoleg que em va mirar les trombofilies . Ovo + dgp sembla bona opció en el vostre cas si el teu marit té la doble cadena fotuda, us ho cobreix la mútua oi? Tant de bo tingueu molts embrionets per escollir els sans. Vinga que ja ho teniu a tocar això!

Sil, molta sort amb els frigos i que d'aquests tres en surti almenys un blasto que s'enganxi ben fort. Ja ens explicaràs!!

Cagrossa ja has superat el 1r trimestre!! Yuuupiiii!!!! Ara ja et pots relaxar i gaudir més de l'embaràs. I l'angelsounds és un bon invent eh? A mi m'ha tranquilitzat molt poder escoltar-li el cor, així he mantingut les pors a ratlla, i és tant bonic!!! Va super bé per sentir-lo mentre encara no el notem :love: :love:

Dawn, com portes la betaespera? Quan tens l'analítica?? Molta sort i esperem que cantis un super positiu :love:

Cigonya, apolonia, lia :-()-) :-()-) si em deixo alguna :-()-) :-()-)

Mipumki, en quin punt estàs? A veure si el xute d'hormones té recompensa! Ja ens explicaràs!

Boniques, una abraçada!!
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dl. feb. 19, 2018 12:21 pm

Hola boniques valentes!!!

Ostres Hera, em sap molt de greu! Tu ets forta, lluitadora. Estàs passant per una etapa de molt mala sort, però segur que aviat tot canviarà! Molts ànims i una forta abraçada!!!

Sil, ja ho tens molt a prop en 2 dies transfer! Et desitjo tota la sort del món i que aquest embrió es quedi amb tu per sempre!!!

Capgrossa, felicitats per superar el 1r trimestre!!! Gaudeix molt!!!

Manyaga, jo també em vaig comprar per wallapop un ecograf per sentir el coret de la meca nena! A mi em tranquilitzava.

Alaska, quin link més esperançador per un futur, que no gaudirem nosaltres però moltes altres dones amb la nostre situació doncs si!

La resta veig que aneu avançant mica en mica! Ànims a totes que tart o d'hora els vostre somni es farà realitat!!!

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. feb. 19, 2018 1:35 pm

bon diaaa

Hera bonica com vas?
Dawn: quan tens la beta? com ho portes?
Manyaga: doncs no se si entra o no el dgp...avui ho preguntarem. trenin visita amb els biolegs per aclarir dubtes.
De moment a la epsera d'analitiques i fent acupuntura.

Entro en altre moment i pregunto messss
petons
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dl. feb. 19, 2018 4:47 pm

Holaaa!!! Com aneu??

Dawn, quant tens la beta?? Que tal??? Creuarem els dits

Hera, com et trobes??? Una abraçada enorme!

Manyaga, ja et trobes millor, no? I a sobre t’han tret la heparina, que be, aixi es bona senyal!! Una abraçada enorme i a gaudir!!

Sil, al final quant tens la transfer, com vas els teus embrionets?? Compartirem betaespera, que be!!

Blaucel, es dificil renunciar a la genetica pero mes dur es negatiu darrera negatiu, jo perque estic a la SS i es l’ unic tractament que entra , que sino aquest any m’haguessi passat a adopcio d’embrions, que et garantitzen un blasto sense patir, en algunes cliniques.
tot es un proces que hem d’anar passant cadascu al nostre ritme, primer jo no volia passar a fiv ni renunciar a lexperiencia de l’embaras, despres no volia renunciar a la meva genetica i ara qualselvol embrio sa m’esta be i perque no podem adoptar q si no tambe qualsevol nen m’estaria be,... en fi, ...

Jo d’inmunologia no he fet res nomes de trombofilies i tambe hi vaig anar a una endocrina per tema vitamines, tiroides,...i reduccio d’estrogens. Suposo q ha funcionat perque aquesta vegada he necessitat menys medi i m’he pujat la meitat d’estrogens en la fase d’estimulacio, d’inmunologia parlen del dr alijotas a barna i la doctora sanchez, crec, a madrid. En les proves son importants ho comenten, pero es veu q el tema inmunologic no esta gaire estudiat. Molts anims!!

Modo ego: transfer feta d’un blasto, dema ens truquen si congelen un, dels altres 4 tots s’han quedat endarrera.
Estic entre trista per aconseguir tants pocs blastos i contenta perque ja se q es dificil conseguir-los.
Pero vamos perque estic a la SS i m’entraria un altre cicle d’estimulacio , q si no per 1 blasto i mig, me’n vaig directa a adopcio d’embrions. Pero bueno de moment confiarem en aquest!!

Una abraçada campiones!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dawn18 » dl. feb. 19, 2018 4:56 pm

Hola noies!! Buf la betaespera desesperant.... Amb nervis, sentiment de culpa per estar nerviosa, pensant que m'hauria de relaxar i patint per si això pot afectar el procés i tornem a començar la roda... Sí que intento tenir pensaments positius si m'esforço, i no és que hi pensi tot el dia, per sort, però sempre hi és.
Com m'agradaria dominar les tècniques de relaxació aquests dies...
La tinc dimecres, ja falta poquet. :-o00m
Blaucel gràcies pel que vas comentar de la clinica i el procés de blasto, no ho sabia però si que vaig intuir que ho feien sempre. Van ser 3 de 8, com un castell jejeje
Mipumky que bé ja te l'han fet la transfer!!! A veure si poden congelar un altre petitó, pero esperem que no el necessitis i que aquest prosperi!
Hera com ho portes?? Desitjo que en un no res tornis a ser per aqui.
Sil molta sort amb la transfer!!!!
I a la resta perdoneu que no personalitzi però escric des del mòbil i no tinc gaire temps.
:-()-)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. feb. 20, 2018 2:40 pm

hola guapes!
Dawn: mots anims, si es horrible, i costa manetnir el cap fred pera ja ho tens!!! jo crec q un cop dins poca cosa podem fer...fas pipitest?
MIpumky: molt be no???? un blasto!!! aixxx molta sort, l'altre que tal?
Sil et queda res a tu!! el 22 era?

Jo haig d'anar a fer-me analitiques, en proces de preparacio...

Petons a totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. feb. 20, 2018 5:25 pm

Holaa totes,

M’han trucat aquesta tarda del laboratori i m’han dit que els nostres frigos no están massa be, un ja no ha descongelat be i els altres 2 tampoc están molt be. El metge em recomana fer-los arribar a dia 5 pero fins dijous que sería aquest dia no sabrem si fem transferí o no. estic feta pols ...
Diu que prefereix no fer transfer a fer-la per probar, jo tambe pero i si no arriba cap, que fare
No se si podré fer unaltre intent

Sento el mode ego pero necesitava explicar-vos

Un peto a totes

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::