Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Estrellaguineu
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. ago. 23, 2018 8:06 pm

Hola buniques!!!
Les noves transfers què?
Sílvia que emotiu aixxx que bé ☺️
Jo al final demà he demanat una eco no em ve de gust esperar fins el 30 després de l'hemorragia i encara tinc filets de sang quan m'eixugo... Demà estaré de 7+2 I ja s'hauria de sentir el cor... Estic nervioseta I un pèl preocupada. Esperem que tot estigui correcte >.-<:
La resta què tal?
Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
Apolonia
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dj. ago. 23, 2018 11:19 pm

Hola noies!
Escric dsd el telf!!
Primer volia saber si la Ayra ja ha fet transfer, i també la Nora75??!!com aneu?

(Escric de memòria).
Esttellaguineu, quan tens la eco? Molts ànims.. jo ara aquí al final us explico el meu mini susto..

Silvia77 q bé q ja has escoltat batec!!

Cigonya, com estàs??? Novetats??ànims bonica!!

Blaucel ben tornada i ves informant!! Com et trobes??

A qui em deixo?

Modo ego:
Avui he anat a la comadrona del cap. He arribat 5 min tard. :(. Algú havia passat davant. El cas és q he estat 50 min esperant,, i allí no ha sortit ningú. S’han anat acumulant les visites posteriors i allà no sortia ningú. Una noia m’ha dit q ella amb aquesta comadrona sempre havia d’esperar 45 min o 50 min... he hagut de marxar perquè havia d’anar a treballar. M’he qdat sense visitar...:,(

He estat tot el dia ocupada, treballant, fent coses, etc, a la tarda platja i quedar amb amics.ara a la nit arribo a casa i tenia un filet una mica marró :(. Moolt sutil. Algú “normal” no ho veuria, però nosaltres sí. I ara abans de ficar-me al llit he començat a tenir bastant mal de regla. Lleu, no fort.. però més intens q cap dia. Estic una mica espantada..

Per cert, q em preguntaveu pel viatge. Aquesta setmana encara treballo (finde inclòs). I lo de marxar en avió no ho faré.. faré algo més a prop..

Encara tinc nàusees.. però poques. I les altres com ho porteu??? Tmb em llevo a fer pipi cada nit 2 cops :0

Ànims a totes!!
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 618
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. ago. 24, 2018 10:33 am

Perdoneu que no hagi dit res, però es que amb la nena no tinc gaire temps de res i ara marxarem uns dies i he d’organitzar mil coses. El dia 22 vam fer transfer d’un super embrionet, tot va anar molt bé i ara a esperar al dia 3 per fer la beta.

Apolonia, quin desastre de llevadora! Pots anar a un altra?
Sobre el mini tacadet et diria que es normal (ja us he explicat més d’un cop que jo al primer trimestre sempre tinc tacats) però entenc que t’entrin les pors. Si no estàs tranquil•la, ves a urgències i que et mirin. Jo és el que feia!

Sento no poder personalitzar més! Així que un petó ben fort per totes! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Estrellaguineu

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. ago. 24, 2018 11:39 am

Ostres Apolonia tot pot ser normal si no va a més però estigué tranquil.la.
Jo avui destrossada a la eco hem vist un hematoma gegant que no ha deixat crèixer l'embrió... Costava veure'l i es veia igual que fa una setmana. Dimecres eco per veure si s'ha reabsorvit o hem perdut l'embrió. Estic al despatx i no ser si agafà baixa o millor no...
BLAUCEL
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. ago. 24, 2018 5:05 pm

Estrellaguineu: ostres q dius!! Pero t'han dit alguna cosa mes o el mes probable es q s'hagi aturat?? Tota l'energia i força bonica. Esperem q es reabsorbi. El tema de la baixa es un tema personal. Normalment qua hi ha hematoma recomanen baixa per evitar desprendiment i q arrosegui pero si no t'han dit res. Un petonas gegant.
Apolonia: jo no crec q sigui res tampoc pero ves d'urgencies i et qdaras tranquila. Totes les precaucions son poques...
Si q t'han donat hora aviat a la llevadora pero quina impresentable... Jo vaig anar a la ss i fins les 11/12 setmanes res de res. Pero vaja com q vaig x mutua tb no em preocupava.
Arya: molta sort bonica!!!
Cigonya c9m estas??
Silvia: siii es un moment magic!
Jo igual. Tot molt be. Espero q el meu petit@ estigui igual de be q jo!! Dimarts sabrem...pero els meus pits s'inflen i desinflen segons el dia i aixo em fa estar intranquil.la.
Petons guapes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
Estrellaguineu

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. ago. 24, 2018 5:21 pm

Doncs el cas és que poca informació i poc clara. Que a l'eco de dimarts o dimecres o dijous (quan volguéssim rollo pasta) es veuria si hematoma reabsorvit i embrió que passava.... Tot el que llegeixo d'hematomes gegants diuen repòs absolut així que el faré... També li pregunto si sagnaré i diu que no i llegeixo que és bò doncs vol dir que és desfà... Ara estic dubtosa del meu gine de la Marquès... quina tristor i vull agafar forces per ser positiva però no sé com...
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dv. ago. 24, 2018 6:10 pm

Hola noies!
Estrellaguineu, jo a l’altre tractament vaig tenir les pèrdues fortes en dissabte i la clínica estava tancada.. així q vaig anar a Urgències ginecològiaues de Vall Hebrón.. i em va agradar molt com em van tractar. Potser pots anar a algún altre lloc a demanar segona opinió del què cal fer?
Jo tmb havia sentit que amb hematoma repòs total.. però cada cas deu ser un món...
Molts molts ànims!!!!!!!!!i no facis molt cas del que llegeixis per Internet...

Ayra, que tinguis bona betaespera!!!!!

Blaucel, me n’alegro que tot bé!!!

Merci a totes pels consells. De fet va ser les restes de la proge que dn comptes de ser blanques tenia un lleuger color .. però molt poca cosa... avui tot bé. Tinc doloret de regla, però he llegit que pot ser l’úter que s’està expandint...! Vosaltres en teniu, de dolor com menstrual? (Fluix). De moment no he tornat a notar cap pèrdua ni res, i va ser tsnt ínfim que de moment no em vull alarmar.

Lo de la comadrona bueno.. ahir em vaig equivocar quan vaig escriure lels temps d’espera..Em van dir que l’espera sol ser 45 min o una hora o hora i quart !
Tmb tinc mútua , però volia fer el primer pas amb SS. Set q ve truco a mútua i busco gine (sóc nova a la mútua).

Jo estic bé, molt contenta d’haver assolit la setmana 8, i esperant que tot vagi bé..

Cigonya...! Novetats??

Sílvia77, Nora75 com us trobeu???

Molta molta sort a totes!!!!!
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. ago. 24, 2018 9:21 pm

Estrellaguineu: jo vaig tenir un hematoma a l'emnaras del bessons i em vam recomanar repos absolut x aixo t'ho deia. De fet vsn donar.me mes progesterona q era.punxada i repos fins q vsn creixer els.embrios i hagues tant de risc.
Jo aniria a urgencies a un hospital i q et mirin. Et quedaras mes tranquila i potser et donen mes pautes. Espero d cor q vagi tot be.
Apolonia: doncs si ja no tens res i estas tranquila perfecte. Respecte als dolorets diuen q es normal. Jo h tingut en algun moment pero molt puntual. Jo des d'avui noto com un doloret al baix ventre sobre tot quan faig pipi...espero q no sigui infeccio.
En fi!! Aixo es un patir constant.
Petons guapes
Nora_75
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

EntradaAutor: Nora_75 » dv. ago. 24, 2018 11:37 pm

Hola wapissimes!!!! Q tal esteu?
Estrellaguineu. Molts i molts ànims. Desitjo q hematoma baixi i no afecti embrionet. Pensa en positiu.! Sé k és fàcil dir-ho però és al q ens hem d'aferrar!!!
Apolonia. És normal q a la mínima estiguem amb pors. El més important q ja la setmana 8 i tot b. >.-<:
Arya82. Q vagi molt bé la betaespera!!!
Silvia77. Quina emoció tan meravellosa ha d ser quan escoltes el cor i et diuen q tot va b. Disfruta-ho!
Cigonya. Quin dia tornes a repetir beta? Molts ànims. Jo la meva clínica és provincia d Girona. És familiar i un tracte meravellós!
Blaucel. Q vagi molt bé la eco de dimarts.
I a totes les q no us anomeno tb molts ànims en aqsta lluita!
Jo dir-vos q finalment tinc la tranfer dimarts dia 28. Ja mateix!!!quins nerviiiiis.
Pq afloren totes les pors i dubtes ...
Però només queda esperar q vagi b i no agobiar-nos (encara k costaaa)
B, fins aviat. Us aniré explicant... :-()-)
Venus32
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

EntradaAutor: Venus32 » dg. ago. 26, 2018 5:08 pm

Hola boniques!!!!

Fa molt de temps que no entrava i me'n alegro moltíssim de veure tants positius. Enhorabona BLAUCEL i APOLONIA!!! També a les altres, encara que no haguem coincidit us dono l'enhorabona!!!
També vull felicitar molt especialment a la Manyaga per aquest petitó precios! I Capgrossa he vist que ja et queda res i menys per sortir de comptes!!!
Sil38, me'n alegeo molt que hagis decidit clínica, espero ansiosament llegir el teu positiu!!!!

A la resta us desitjo molta sort i que el procés sigui el més curt possible!!! Les que estigueu en beta, molts ànims i paciència!!! I les que estigueu embarassades dormiu tot el que pogueu que després es fa complicat, jejejeje

La meva petitona està a punt de fer 5 mesos...a vegades la miro i sento pura emoció!

Molts ànims i molta sorta totes!!!!

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Cigonya
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

EntradaAutor: Cigonya » dl. ago. 27, 2018 2:33 pm

Hola boniques

Venus32 5 mesos ja! Segur que tot el patiment de tractaments se t,oblida quan veus la teva petita.

Nora75 molta sort amb la transfer dema! Estigues tranquila, tens molts embrions.

Blaucel t,han mirat aixo dels dolorets? Es infeccio? Dema tens eco? Segur que tot estara perfecte!

Apolonia aixo va a poc a poc pero be. Setmana 8 ja!

Estrellaguineu com estas? Estas fent repos o no? Has fet eco? Com va l,hematoma? Ànims!

Arya82 molts sort amb la beta! Bona idea marxar uns dies. L,espera es fara mes soportable.

A mi al final eem van confirmar ectopic. La beta seguia pujant pero no es veia res on s,havia de veure, aixi que fora estradiol i progesterona. Ara em tocara anar fent controls amb el gine habitual i esperar que baixi beta a zero, ja sigui natural o amb metrotrexato. I si tot va be en 3 mesos fer transfer de congelat.
Estrellaguineu

EntradaAutor: Estrellaguineu » dl. ago. 27, 2018 5:44 pm

Hola a totes!
Cigonya em sap molt de greu i t'envio una forta abraçada. És un tràngol tot plegat però la sort de tenir congelats és una força per pair-ho. Aquest cop serà diferent. Ànims.
Blaucel estàs millor?
Arya qué demà és el dia màgic bravooo
La resta de campiones què tal?
Les mami que entreu gràcies pels bons desitjos i enhorabona!
Jo estic de baixa desde divendres després de veure hematoma. Faig repòs quasi total i treballo molt la ment positiva i visualitzo que l'hem a toma es re absorbeix i que el meu embrionet creix fort i sà. No sempre és fàcil però des d'ahir al vespre sento que els símptomes d'embaràs han reflorit i torno a tenir sensació de lleus dolorets de regla com tenia abans. No sé si és així o el meu cap però com fins dimecres no tinc eco l'espera és més esperançadora. Espero que el campió arribi doncs ni congelades ni economia per tornar a probar. No farà falta em recordo constantment. Aixxx noies... Espero parlar d'un difícil primer trimestre y un bell final.
Gràcies a totes pels ànims
Estrellaguineu

EntradaAutor: Estrellaguineu » dl. ago. 27, 2018 5:44 pm

Hola a totes!
Cigonya em sap molt de greu i t'envio una forta abraçada. És un tràngol tot plegat però la sort de tenir congelats és una força per pair-ho. Aquest cop serà diferent. Ànims.
Blaucel estàs millor?
Arya qué demà és el dia màgic bravooo
La resta de campiones què tal?
Les mami que entreu gràcies pels bons desitjos i enhorabona!
Jo estic de baixa desde divendres després de veure hematoma. Faig repòs quasi total i treballo molt la ment positiva i visualitzo que l'hem a toma es re absorbeix i que el meu embrionet creix fort i sà. No sempre és fàcil però des d'ahir al vespre sento que els símptomes d'embaràs han reflorit i torno a tenir sensació de lleus dolorets de regla com tenia abans. No sé si és així o el meu cap però com fins dimecres no tinc eco l'espera és més esperançadora. Espero que el campió arribi doncs ni congelades ni economia per tornar a probar. No farà falta em recordo constantment. Aixxx noies... Espero parlar d'un difícil primer trimestre y un bell final.
Gràcies a totes pels ànims
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. ago. 28, 2018 10:20 am

Bon dia maquesss
Venus: moltes graciess!!!! 5 mesos ja!!! Una abraçada enorme!
Cigonya: ho sento maca. Jo pensava q amb fiv no podia ser ectopic...espero q estuguis a punt el mes aviat posible i et recuperis. Un petonas.
Imagino amb les pastilles q comentes ja estara no?
Jo dels dolorets millrt. Vaig anar a urgencies pq estava paranoica i fatal pq a mes els pits es.van desinflar.de cop i ja estava pensant el pitjor. Pero res tot estava perfecte. Els dolors al fer pipi em va dir q no hi havia infeccio i era degut al creixement de l'uter.
Estrellaguineu: espero q vagi molt beeee aixi m'agrada ment positiva! I suposo q si tornes a tenir simptomes es bona senyal!! Dema ja es la eco i si no has tornat a sagnar sera bona senyal!
Apolonia: com et trobes???
Nora: molta sort a la transfer!!! Molta energia positiva!!
Arya com et trobes?? Desconectada? T'ha picat l'abella?? Jaja
Jo avui tinc visita amb el ginecoleg, ja fora de la clinica. Aixi q despres us informo.
Pero el dissabte a urgencies em van dir q tot estava al seu lloc i ja feia 2.2 cms. Ho penso i em sembla magia!! I q x les mides estava de 8.6 setmanes. En realitat dema es suposa q fa 9 pero bueno es una mica lios.
Petons a totes!!!
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dt. ago. 28, 2018 11:58 am

Hola noietes!!
Primer de tot CIGONYA! Em sap molt greu bonica, molts ànims i a per la propera que ha de ser la bona!!!

NORA75 avui tens la transfer!!!!!!!!!!! tota la sort del món i que el campió s'agafi ben fort!!!!!!!! <:-<

AYRA32 com va la betaespera??????????imagino que amb la nena no tens tant temps per escoltar-te ni pensar-hi tant!! sort!!!!!!!!!!!

SÍLVIA77 com et trobes?? veig que ja vas sentir batec.. t'han donat l'alta de la clínica?? ja tens gine??? jo no!

ESTRELLAGUINEU, com estàs bonica??? catxis amb l'hematoma!!! demà ja tens la eco eh que sí?? creuem els dits per tu!!!!!!!!! molts ànims!!! :-o00m

BLAUCEL me n'alegro que tot bé!! >.-<: és curiós com cadascú té síntomes diferents.. i per sort normals!ja explicaràs què tal el gine.. portaràs l'embaràs per SS I mútua? jo no tinc ni idea de com fer-ho!

VENUS32 gràcies per entrar i saludar!! 5 mesos ja! quina il.lusió!!!! com està sent la criança? l'alletament etc? es llegeixen coses que espanten una mica, jeje.

CAPGROSSA, SIL38, com esteu??!

perdó potser em deixo a algú..

MODO EGO..
Porto uns dies amb una sensació de mareig permanent... algunes nàusees i vòmits.. . i després dels àpats se'm posa tot malament... tinc l'estòmac regirat...hi ha olors que em fan molt fàstic... en fi un panorama..!!sembla a tòpic però és així..! aquests dies no treballo i no faig gran cosa perquè em trobo bastant malament...hi ha una amiga que quan li escric x WA que estic així em posa cors i em diu que que bé..!! ja.. suposo que és bona senyal.. però en fi! jo fins que no torni a veure l'embrió i el batec no canto victòria per res..!

Em va trucar la llevadora.. es veu que havien doblat visites i hi èrem dues a la mateixa hora (que va entrar abans que jo). Al final tinc hora per divendres. De moment m'ha dit que prengui una cosa que es diiu BIACID, que és com per les cremors.. de moment no li vaig preguntar pel Cariban però crec que el necessito..!! crec que el donen sense recepta.. si em veig molt apurada l'aniré a comprar.. ara fa un moment he tret tot l'esmorzar.. ufffff..

ànims a totes i aneu escrivint..!!!
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. ago. 28, 2018 9:57 pm

Bona nit maques!!
Apolonia: doncs si cada cos es un mon. Tu tens de tot i jo de res. Jajajja.
Tot.okkk. dema faig 9 setmanes. I l petit@ esta perfecte. Ja es veia.com es movia!!! Q fortttt.
Fa 2.43 cms !! Estic flipada jajaja
L'unic q em faran cerclatje a la setmana 12/13 degut a la perdua anterior i x evitar q torni a pasar. Com q es embaras de risc tinc ecos cada 2 setmanes.
Respecte a si ss o privat jo aquesta vegada crec q fare solament privat. Pero ja anirem veient.
Petonsss
Nora_75
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

EntradaAutor: Nora_75 » dc. ago. 29, 2018 10:42 am

Hola noies!!!!
Ahir vaig tenir la transfer i em van dir els doctors k havia anat b. Era un embrio d D5 i ells estàven contents x com havia anat . Ara a esperar el dia 14 els resultats...tant ràpid q passa el temps i fins el 14 setembre se'm farà etern!!!!! Es barreja il.lusió i por alhora. És una sensació rara...
Blaucel. Quina al.legria k tot estigui b. Felicitats campiona!
Arya82. Q vagi molt b la betaespera!!!
Apolonia. Suposu q el teu cos ha reaccionat així amb aqsts malestars i vòmits. Aviam si mica en mica ja van desapareixent simptomes!
Estrellaguineu. Cuida't molt i repòs. Segur q hematoma marxa!
Cigonya. Molta força i ànims. Ja veuràs q el proper intent serà bò!
A totes molta força i pensaments positius!!
Petonets
Estrellaguineu

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. ago. 29, 2018 11:05 am

Hola noies,
Altre cop a escriure tristes paraules... L'embrió no és evolutiu i ara esperar expulsió o legrat. Ha estat mala sort però quan venim d'embarassos via Fiv és encara més dur. No tenim congelats i econòmicament difícil però volem intentar_ho de nou.
Gràcies a totes per l'acompanyament i us desitjo el millor futures mamis.
Abraçades
Estrellaguineu

EntradaAutor: Estrellaguineu » dc. ago. 29, 2018 11:06 am

Hola noies,
Altre cop a escriure tristes paraules... L'embrió no és evolutiu i ara esperar expulsió o legrat. Ha estat mala sort però quan venim d'embarassos via Fiv és encara més dur. No tenim congelats i econòmicament difícil però volem intentar_ho de nou.
Gràcies a totes per l'acompanyament i us desitjo el millor futures mamis.
Abraçades
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dc. ago. 29, 2018 11:48 am

Hola ESTRELLAGUINEU..! quin greu bonica..! ho sento!!!!!!!!!!!!! t'envio una abraçada gegant.. Quan et recuperis pensa en opcions... i endavant!

Hola NORA75 merci pels ànims, i que tinguis una bona betaespera..! AYRA32 com va la betaespera?

BLAUCEL me n'alegro que tot perfecte!

Que passeu bons dies, petons a totes les que no anomeno.. i sobretot ESTRELLAGUINEU molts ànims!!!!!! espero que ho aconsegueixis aviat!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: