Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mar i muntanya
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Ovodonació

dc. abr. 03, 2019 9:27 am

Bon dia,

Endavantsempre, com bé diu el teu nom, respira, agafa força i segueix aquesta aventura meravellosa que hem començat. És normal que tinguem dies fluixets, dubtes i pors, però hem de lluitar. Molts ànims!

A la resta, una abraçada i molts ànims
Erika79
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

dc. abr. 03, 2019 1:51 pm

L’embaràs ja trastoca les hormones i a això li hem de sumar totes les que portem de més a més i el desgast físic i emocional.
Jo també he tingut i tinc moments de por, de no sentir-me tan feliç com pensava que em sentiria però no deixo que el meu cap em jugui males pasades perquè sé el que he lluitat per aconseguir-ho i és el que realment vull. En el meu cas penso que és com un mecanisme de defensa per si s’acaba torçant. I a mesura que passi el temps i els pitufins creixin i les proves surtin bé aniré agafant confiança.

Molts ànims :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
Juny’19 Eco 20s -OK
Nora_75
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

dj. abr. 04, 2019 5:52 pm

Hola noies
Feia dies q no entrava, doncs he passat uns dies molt tristos amb la pèrdua d la meva àvia.Me l'estimava moltíssim. Suposu q d'això és tracta la vida, anar superant obstacles i pèrdues.Quan ser fort és l'única opció, però fins quan?? Ara estic esperant els resultats d les biòpsies. Els Doctors m'animen i agraeixo la seva positivitat. El q sé q si després d tot el q estic passant: medicació,biòpsies, tractament nivestim,... torno a tenir un negatiu, no em veig tant forta x seguir intentant-ho...
Benvingudes les noves incorporacions.
M'alegro molt les noves panxetes ERIKA79, LLUNA1977.,MAR I MUNTANYA.
ESTRELLAGUINEU i CIGONYA. Com esteu?
APOLONIA. Ja tinc ganes q entris x dir-nos q ets mami. Quina il.lusió!
BLAUCEL. Q tal les proves q havies d fer? Aviat nova tranfer? Molts ànims campiona!
LLUM 39. Aviat tindras donant x aconsseguir el millor tresor!
FENIX. A mi si em van dir des del principi q els miomes poden dificultar x procediments RA. I és important mirar tb factor masculí. Molts ànims!
Bé, a totes lluitadores una forta abraçada i gràcies x ser-hi i entrendre'ns. :-()-)
Mar i muntanya

dv. abr. 05, 2019 10:44 am

Hola,

Nora_75, em sap molt greu! Quan es va morir la meva àvia també vaig quedar molt tocada, hi estava molt unida.

Una forta abraçada!
Erika79

ds. abr. 06, 2019 11:54 am

És ben cert que en aquest mundillo de la reproducció assistida ens hem de convertir en expertes de tot una mica.
Fa una setmana vaig tenir la primera visita de control de l'embaràs i em la doc em va fer el paper per l'analítica del primer trimestre. Quan vaig arribar a casa vaig adonar-me que no m'havia demant el Test O'Sullivan ni la Toxoplasmosis. Per edat i per pes el test em toca. A l'anterior embaràs me'l van fer, per això ho sé. Total, vaig intentar contactar amb la doc i no hi va haver manera ni per telèfon ni per e-mail...
Total, que ahir tenia l'analitica i li ho vaig comentar a l'enfermera i li va estranyar molt que no em demanés cap de les dues coses ni m'hagués pesat en aquella primera visita, i sense ni pensar-s'ho ho va afegir ella a mà. No faig l'analítica al mateix hospital perquè la mutua no m'ho cobreix però l'enfermera és amiga de la meva gine i pim pam, primer tema solucionat.
I després va venir el segon moment de flipe... Per fer-me l'analítica, al ser per donació, la gine em va demanar l'edat de la donant (bé, la data de naixement que jo no sabia, només em van dir l'edat), li ho dic i ja. Quan arribo a l'analítica li recordo a l'enfermera que com és per donació, quan facin el cribatge han de posar l'edat de la donant, no la meva. I em diu: però aquí no hi és. I jo: com que no? Ens posem a mirar el paper buscant algo a lo: edat de la donant dels òvuls o algo així i no... En comptes d'això hi deia: data de naixement de la mare i una data inventada amb l'any de naixement de la donant. I clar, al veure-ho ens quedem les dos a quadres. Quina poca sensibilitat... Acte seguit va agafar ella un boli i va posar ben gran: DATA NAIXEMENT DONANT ÒVULS. FIV.
Trobo molt insensible que en documents oficials consti la data de naixement de la donant com si fos la mare dels meus fills. A tots els efectes la mare sóc jo. Sembla mentida que no tinguin documents adaptats a l'ovodonació o donació d'embrions, la veritat.
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Abr’19 Proves 12s - OK
Juny’19 Eco 20s -OK
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 536
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

dg. abr. 07, 2019 7:54 pm

Hola a totes!

Nora: sento molt el d la teva avia, jo tb estava molt unida i vaig pasar una epoca molt trista. T'envio una abraçada enorme.
L'altra dia a la psicologa li feia la mateixa pregunta: fins quan haure d ser tan forta i lluitar? Estic cansada. I em va respondre: SEMPRE, aquesta vida es una aventura d risc i sempre tindrem situacions dolentes en algun moment i haurem d lluitar. En l moment m vaig qdar molt parada, pero es la veritat. X algunes persones aquestes lluites son facils pero x altres molt complicades. I s'han d'asumir els moments dolents, els hem d viure, sentir-los i passar-los no hi ha altra manera.

A totes les panxus me n'alegro molt q tot vagi avançant, q us puc dir d les pors...la veritat q res pq amb ls meves experiencies no soc potser la persona mes adient.

Ja tenim els resultats de ls analitiques i tot be. Ara estic pendent d'una histeroscopia x veure q estigui tot be a finals d mes i llavors trucare a la clinica.
Aquesta setmana pasada sortia d comptes i ha sigut molt complicada.

En breu tindreu els results Nora i Fenix i podrei pendre decisions.

Molts petons
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Nora_75

dl. abr. 08, 2019 2:37 pm

Hola boniques
Gràcies pel vostre suport. Potser no ho creureu, però en el dur moment de l'enterrament,davant el fèretre, pensar en una nova transfer em va donar força i il.lusió.
BLAUCEL, quina raó el q et va dir la psicòloga. SEMPRE hem d ser fortes i lluitar. I assumir-ho és essencial.
Que bé q les proves estiguin bé i així ja posar fil a l'agulla. És tan dur el que has hagut de viure...I el record de les dates és fatal. Jo en el meu avort(i res comprable a tu, perq només estava de 8 setmanes) Quan va arribar juliol q era la data prevista de part, vaig passar-ho fatal. Però ara després de tanta tempesta, veuràs sortir el sol :***: I les PORS és algo que les que estem aquí hem de gestionar desde el 1r.moment.
Divendres em van donar resultats test era. I resulta q tinc la finestra d'implantació desplaçada. Això vol dir q si en més del 90% de les pacients la transfer es fa a dia 5 perquè es quan l'endometri està receptiu, jo el tinc a dia 8. És una bona notícia, crec. Dóna esperança, encara que, com hem dit, la por ens acompanyi cada dia.
Petonets x totes
Cigonya
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

dl. abr. 08, 2019 9:34 pm

Hola boniques!

Nora75 una abraçada ben forta en aquets moment tan dir. Sigues forta i si saps aixo de la finestra d’implantacio crec que es bona noticia. Molts anims!!!

Blaucel bonica una altra abraçada ben forta per a tu. Encara recordo quan ens anaves donant anims amb l’evolucio del teu embaras. A veure si amb histeroscopia tot esta be i ho podeu tornar a probat quan us hi veieu en cor.

Erika79 tela el que expliques...

Estrellaguineu com vas?

Apolonia ja ha nascut el petit?

I la resta com aneu?
Apolonia
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

dl. abr. 08, 2019 11:40 pm

Hola noies!
Entro per dir-vos que ja sóc mamà!!
El Biel va nèixer finalment x cessària després de 33 hores del trencament de la bossa, i dilatar durant unes 23h sense arribar a dilatar prou.

Estem els dos bé, i tot i que costa molt lo del pit i el cansanci, estic molt feliç i la sensació meravellosa de tenir un petit supera qualsevol emoció que he sentit mai. La connexió i l’amor fou des del minut 1 així q no patiu qui pugui llegir això ara o en un futur pel tema ovo. És el meu cadellet i em sento molt molt feliç.

No defalliu, espero que poc a poc totes toqueu el cel. Jo tenia aquest somni durant anys. El miro i no m’ho crec encara.
Us deixo, el tinc al bressolet i vaig a pujar-lo a coll i mimar-lo.
Sort a totes.
Petons
Mar i muntanya

dt. abr. 09, 2019 6:24 am

Bon dia a totes,

Apolonia, moltíssimes felicitats per fer realitat aquest somni! Ara toca gaudir-ne.

Una abraçada a totes
Fénix
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 1:06 am

dt. abr. 09, 2019 7:30 am

Apolonia, moltes felicitats.

A la resta molta força i moltes gràcies pels ànims.
Erika79

dt. abr. 09, 2019 10:51 am

Enhorabona Apolonia!!!!! Imagino que no pots deixar de mirar-lo :)
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Abr’19 Proves 12s - OK
Juny’19 Eco 20s -OK
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

dt. abr. 09, 2019 5:24 pm

Apolonia, moltes felicitats!!!! El mires i costa de creure oi? Gaudeix-lo moltíssim!!

Ja no comento gaire per aquí, però he vist que últimament hi ha hagut bastants positius i me n’alegro moltíssim!!!

I per les que encara no ho heu aconseguit, no us rendiu. De debò. Fa uns anys jo estava igual que vosaltres. Vaig arribar a creure que potser no ho aconseguiria mai i van ser uns anys molt durs. Però aquí estic, amb una nena de 17 mesos i embarassada de gairebé 36 setmanes i sovint encara em costa de creure que aquella petita que camina per casa sigui meva.... I es que a vegades la sort canvia i desitjo de tot cor que a poc a poc ho aneu aconseguint totes. Ànims!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Estrellaguineu
Entrades: 105
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

dt. abr. 09, 2019 6:18 pm

Hola a totes!!

Apolonia enhorabona bonica!! Gaudeix del teu preciós regal que bonic llegir-te...

A les que esteu al primer trimestre molts ànims que aviat passarà. Jo vaig tenir de tot inclús vàries amenaces d'avortament (vinc de 3 avortaments així que morta de por). I de cop entres al segon trimestre i comences a trobar-te molts més bé i les pors s'escampen també...

A les que esteu en procés us segueix enviant força.. Arribarà, serà llarg i dur, jo 12 anys darrera el somni, però arribarà no ho dubteu, i sereu unes mares amb una experiència i valors increïbles per a donar-los. Abraçades gegants

A totes les que esteu a punt de que neixi gsudiu cada minut.

Jo estic de 18 +2, no veig el moment de la eco de les 20 i que tot estigui bé i de sentir com es mou a la panxa, encara a dies ho han temors que es passejen.... Però vull gaudir de cada dia que passa i espero poder donar-vos forces.

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
endavantsempre
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 22, 2018 9:45 am

dt. abr. 09, 2019 6:19 pm

FELICITATS

He entrat pensant precisament en Apolonia i saber si ja tenia el seu petit. Quina alegria¿¿¿ Biel benvingut... a mi també m'agrada molt aquest nom, però encara no sé si la oliveta és nen o nena. L'important és que tot os ha anat bé. Es clar que són nostre, a mi l'únic que em preocupa és que tot surti bé i estigui sa.

Em fa molt feliç. Força
BLAUCEL
Entrades: 536
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

dt. abr. 09, 2019 9:15 pm

Moltes felicitats Apolonia. T'ho mereixes x ser tan valenta i lluitadors.
A la.vegada sento molta tristor anavem a la par amb dies d diferencia.
Gaudeix molt.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Nora_75

dc. abr. 10, 2019 10:40 am

APOLONIA, bonica. Quina alegria tan gran!!! :content: Moltíssimes Felicitats i a gaudir d'aquest tresor tan preciós.
No me n'oblidaré del cumple del teu petit perq ha nascut el mateix dia q jo!!! Enhorabona i molts Petonets a tots dos.
BLAUCEL. Ànims q ara et toca a tu ser feliç! Aqsta nova transfer serà la bona i aviat tindràs el teu/teva bitxet/a.
Petons a TotEs :--/)
Apolonia
Entrades: 487
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

dj. abr. 11, 2019 5:40 am

Gràcies a totes!!

BLAUCEL, em sap tan greu!!! Espero que malgrat el record i l’amor per l’Aleix hi serà sempre, puguis aviat ser feliç amb un bebè sa i bonic als braços.
T’ho mereixes!!!

Sort noies i molts ànims!!!!!
Cigonya
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

dv. abr. 12, 2019 8:03 pm

Apolonia felicitats!!!! :b-))) >.-<: <:-<
Nora_75

dl. abr. 15, 2019 5:07 pm

Hola guapíssimes !
Com esteu?
Entro x dir-vos q m'han programat transfer x la setmana q ve. Dimarts. Estic morta d por, afloren totes les inseguretats i es q les moltes proves i lluites tampoc asseguren un positiu. La R.A. es sort, probabilitats, il.lusions? No ho sé. He passat molt,dolor,llàgrimes,impotència... igual q totes vosaltres. Ara només queda la il.lusio d q anirà b. I demanar fortalesa x tirar endavant passi el q passi.
Avui no personalitzo, però hi penso en totes vosaltres! Gràcies.
Molts petonetssss

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: