Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Fénix
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 1:06 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Fénix » dl. abr. 29, 2019 2:52 pm

Hola maques,

Feia dies que no passava per aquí. Només volia comentar el resultat de la biopsia que van fer-me. No sé si us recordeu de l'avortament que vaig tenir a les 10 setmanes. M'han dit que forti tenía sindrome de down per això se li va parar el cor.
Ara la doctora diu que potser els meus ovuls no són tan bons com ells pensaven perque això passa per ovuls de mala qualitat.
M'ha dit que no hi ha res que digui que no ho puc aconseguir amb els meus ovuls , però no sé jo, no sóc bona responedora tampoc. Per altre banda, vem decidir que el meu marit es fes la prova cometa i li han dit que té tant pocs que no li poden fer la prova.
Estic feta un lio. Jo estava rumiant anar a ovo donat la situació, però volia tenir la certesa de que l'esperma estigues bé. Ara ja no sé , per que si vaig a ovo i l'esperma continua sent un problema. En fi.
Que penseu vosaltres?

Llum, jo també he tingut aquests sentiments, tots els meus amics m'han passat per davant sense cap problema i pensen que és que jo no vull ser mare , fins i tot ho pensava el meu germà però suposo que és normal tenir aquests sentiments, no és que no els desitjis el millor, sino que et poses trista.

Jo desprès de l'avortament a més hem sento fràgil, penso que qualsevol em pot deixar de un día cap a un altre. Jo hem considerava forta, però ara sòc fràgil, penso que igual que forti un dia era i l'altre no, pot passar-me amb qualsevol persona que estimo, i pateixo molt. No pensava que això em podria arribar a passar.

Petonets a totes.
Mar i muntanya
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. abr. 29, 2019 3:02 pm

Hola, Fènix, desconec com va, però hi ha l'opció que la teva parella es faci una altra prova? Sí ja pensaves en l'ovodonació crec que heu d'esprémer totes les opcions possibles per poder-ho aconseguir

Pel que fa als sentiments, esclar que ets forta, però són massa patacades que ens fan trontollar. Has de recuperar-te, agafar força i tirar endavant, paga la pena lluitar pel nostre somni, no?

Una abraçada
Erika79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 288
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dl. abr. 29, 2019 4:24 pm

Fénix em sap molt greu que hagis de viure tot això. Entenc el teu sentiment de por i, segurament, quan tornis a quedar-te embarassada ho viuràs amb més angoixa pel record però és del tot normal, a mi m’està passant. No som fràgils, al contrari, passar pel que passem i seguir amb ganes de lluitar ens converteix en unes lluitadores nates.

Jo del tema esperma no sé que dir-te perquè al estar sola és una cosa per la que no m’he hagut de preocupar mai però si ni tan sols li poden fer les proves a la teva parella us podrieu plantejar la donació d’embrions.

Molta sort en el que decidiu :*
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH + 4. Eutirox
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 528
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. abr. 30, 2019 6:48 am

Bon dia maques
He estat una mica desconectada. Aquests mes ha sigut complicadet, data de part, aniversaris dels dos...pero ja millor.
Nora: quan tens la beta?? :-o00m
Molta força!
Fénix: doncs la veritat no se q dir.te, no poden fer.li cap prova llavors?
La decisio d passar a ovo ja es definitiva? Ho dic pq no se si ho faran pero podrieu fecundar una part dls ovuls d la donant amb l'esperma dl teu marit i no funciona la resta amb donant...no se si aixo es una opcio...
Aixo es molt dur bonica, i es normal. Pasem situacions momt extremes i necesitem temps i ajuda per recuperar.nos. una abraçada.
Moltes felicitats a totes les panxus >.-<:
Jo h acabat amb les proves. Em falta el resultat de la histeroscopia. D la resta tot be.
Ahir em vaig decidir a trucar a la clinica i tinc hora el dia 9.
Petons x totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. abr. 30, 2019 8:07 am

Bon dia a totes,

Blaucel, molts ànims i molta força per al dia 9. Ja ens ho explicaràs.

Una abraçada
Nora_75
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

EntradaAutor: Nora_75 » dt. abr. 30, 2019 5:33 pm

Hola campiones!!!
BLAUCEL q bé saber d tu i k ja mateix t'hi poses. Ara tot anirà b!!!
Jo fins ara anava sent forta, però avui m'he vingut abaix. Totes les pors d cop al meu cap. L'angoixa m'ha superat i es q pensar si em donen un altre negatiu... com deieu x aqui,sembla q la fortalesa tb s'acaba...
Els Doctors em van recomenar fer vida normal sense esforços. Però em sento culpable x tot. Per no agafar la baixa, si pasejo, si faig a casa...A la feina no faig esforços però si estic força dreta (sóc dependenta). Però és q ja no sé q pensar sense tornar-me boja... És dur.
No he tacat res i els símptomes d punxades i tibantor a l'úter es tb x la medicació...
Bé noies, esperaré, i creuarem els dits, pq el somni es faci realitat...
Noies, una forta abraçadaaa
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. abr. 30, 2019 6:00 pm

Nora_75, és normal que ens sentim culpables per tot perquè és una lluita molt dura. Molts ànims, has de ser forta i de pensar en positiu i sobretot, sobretot, sobretot has de tenir molta paciència. Hi ha moments en què s'acaba, és cert, però hem de ser fortes.

Una abraçada
Apolonia
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dc. maig 01, 2019 12:20 am

Nora75, centra’t en cuidar-te i relaxar-te..! Yoga, meditació, passeijos, encens, mar..natura.. el que sigui que et vagi bé..!!desconnecta i procura no menjar-te el coco.. i PENSAMENT POSITIU!!!
Ànims!!!!!!!!!

BLAUCEL molts molts ànims valenta!!!!!! Una super abraçada. Aconseguiràs ser mare d’un bebé sa i fort!!!! Petons

Ànims lluitadores!! La recompensa s’ho val mooolt!!! El meu nen divendres farà un mes.

Abraçades x totes
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 01, 2019 2:02 pm

Apolonia, com va aquesta nova etapa amb el teu nen?
Lila19
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 03, 2019 9:15 am

EntradaAutor: Lila19 » dv. maig 03, 2019 9:37 am

Bon dia a tothom. Sóc nova aquí i volia informar-me una mica sobre el tema d’ovodonació a veure si em podeu ajudar... Després de fer un tractament fiv no hem obtingut cap embrió. La clínica diuen que és problema dels meus òvuls que són de mala qualitat i ens recomanen o tornar a fer un altre fiv i provar sort o anar directament a ovodonació. He buscat per internet sobre ovodonació però vaig molt perduda...
A la clínica em diuen que si fem tractament d’ovodonació ells em garanteixen un número de blastos. En podem “comprar” 1, 2 o 3. Per internet buscant a diferents clíniques he vist que el que fan no és que puguis comprar blastos sinó que t’assignen una donant i a partir d’aquí l’estimulen per aconseguir els seus òvuls. Després és qüestió de sort que aconsegueixis més o menys blastos dels seus òvuls i de l’esperma de la teva parella. És així? Quina és la vostra experiència? Vist així penso que és millor “comprar” blastos perquè així t’assegures segur un número de blastos...
Un altre consulta que tinc és el temps que has d’estar esperant donant... però també he vist per internet que hi ha clíniques que tenen banc pròpi d’òvuls. Això és que no cal estimular a la donant ja que ja tenen els seus òvuls congelats? Ostres, quin lio! Vaig perdudíssima!!!!!!!!
Per últim quina clínica em recomeneu?
A part de tot això, no sé si alguna ha necessitat ajuda psicològica o com ho ha fet però des de que em van donar la notícia estic feta pols. Ho veig tot molt negre. Renunciar a la meva genètica és molt dur... la incertesa de no saber cap on tirar també.
Si em podeu ajudar amb les vostres experiències us ho agrairé mil. Moltes gràcies
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 03, 2019 2:03 pm

Hola, Lila19, benvinguda.

Suposo que el que t'han comentat de "comprar" blastos és l'adopció d'embrions fecundats. Nosaltres, després d'una fiv amb òvuls propis que va acabar amb avortament a la setmana 8, vam optar per la fecundació amb òvuls de donant i esperma del meu home, donat que el nostre problema era que jo tenia baixa reserva d'òvuls i ell els tenia "dropets".

En menys d'un mes el doctor ens va trucar per dir-nos que teníem donant i els passos que havíem de seguir. En el nostre cas, la clínica és Biogest, de Reus i n'estem molt contents.

Pel que fa a l'atenció psicològica, ens van dir que el tractament incloïa ajuda psicològica al mateix centre, però no en vam fer ús. L'ajuda i la confiança mútua ha estat clau per tirar endavant aquest somni. Estic embarassada de 15 setmanes i esperem que tot vagi bé.

Molta sort i si et podem ajudar, ja ho saps.
Lila19

EntradaAutor: Lila19 » dv. maig 03, 2019 3:10 pm

Felicitats mar i muntanya!!! Ja has passat les crítiques 12 setmanes així que segur que anirà perfecte! Ara suposo que és quan ho comences a gaudir i estar tranquil.la!

No sé si m’he explicat gaire bé però el que em parla el doctor no és adopció d’embrions sinó ovodonació. Pel que tinc entès adopció d’embrions és agafar adopcions ja fets on tan la part femenina com la masculina és de donant. En el nostre cas només sería l’òvul de donant, l’esperma sería del meu home.
El que em van explicar a la clínica, si no ho vaig entendre malament és que a moltes clíniques el que fan és trobar-te una donant. Llavors l’estimulen i un cop tenen els seus òvuls els fecunden amb l’esperma de la teva parella. La clínica t’assegura que tindràs X òvuls per X preu, però no t’assegura el número de blastocits que tindràs el final. Per tant entre el factor sort de quants embrions a dia 5 acabes tenint.
A la nostra clínica ens van dir que ells et busquen una donant i l’estimulen i després els seus òvuls els fecundaríen amb l’esperma de la meva parella. Però ells t’asseguren sempre X blastos. És a dir, tu pagues pel número de blastos que vulguis tenir. Si has pagat per exemple per tenir 3 blastos i no s’han aconseguit tots 3 a la primera estimulació, tornen a estimular a la mateixa donant per aconseguir més blastos fins arribar el número que tu has pagat. Volia saber si això era així com m’han explicat a totes les clíniques o si et donaven a triar les 2 opcions o com anava... No sé si m’explico...
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 03, 2019 3:21 pm

Lila19, moltes gràcies!

A nosaltres no ens ho van explicar així. Vam pagar pel tractament, ens van dir que el nombre òvuls seria elevat, però no ens en van garantir quants (també ens van dir que si no se n'aconseguia cap ho tornarien a començar). Després de la punció, a dia 5 me'n van transferir 2; 4 més els van congelar, i 2 els van tenir en observació tot el cap de setmana, però van creure que no havien evolucionat prou.

No és ben bé el que t'han dit...
Lila19

EntradaAutor: Lila19 » dl. maig 06, 2019 2:22 pm

Moltes gràcies mar i muntanya!!! Suposo que cada clínica té la seva manera... A veure si em contesta algú més i tinc més opinions de protocols i de clíniques.... Ostres però que bé tants blastos!!!!!!! Ja hi firmaría ara mateix! Si no és molt demanar em podries dir més o menys el preu de tot el tractament?
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. maig 06, 2019 3:59 pm

Em sembla que uns 6000...
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. maig 07, 2019 6:53 am

Bon día guapesss
Nora com vas?? Anims bonica. T’entenc guap. Intenta pasar com millor puguis els dies pero una cosa q h apres aquests mesos es q no podem luitar contra els q sentim. Solament portar.ho millor o pitjor. No et sentís malament q j proyecto portes. Penso en tuuuu
Lia benvinguda i molta força. El tema de q et garateixin blastos es molt millor q no ovuls. Ara, no sé si el preu será tb diferent. El temps d cerca
De la donant depen d les caracterisitiques , si et morena amb Ulls marrons com jo doncs sera mes
Rápido, amb mí va ser un mes i mig aprox. Pero si eta pelroja doncs será mes complicat. El preu depen d la clínica pero a partir d 7000/8000 eur a la majoria. Jo estic q cirh i contenta. Vam tenir 4 blastos.
El tema d l’ajuda psicológica es molt personal pero no perds res x anar si no et trobes be.
Molts petons a totes
Nora_75
Entrades: 58
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

EntradaAutor: Nora_75 » dt. maig 07, 2019 1:06 pm

Hola noies! Com esteu?
Aquest dijous tinc la beta. Però ahir dilluns ja no podia més i vaig fer un predictor. Va sortir NEGATIU. se'm va clavar l'imatge a l'ànima com una espasa. Ara dijous a confirmar-ho. Estic malament, pq ens hem d'enganyar. Alhora haig d parar-me i pensar molt bé q faré. Sempre hem dit x aqui q La reproducclo assistida es qüestió d resistència. Però fins quan? Quan has d saber dir fins aquí? Xq ja és ovodonació. Jo ho haig d raonar molt i molt b. I si la vida no vol q sigui mare, hauré d seguir vivint d totes maneres....
Ara estic amb molts perquès sense resposta.
Espero poder decidir el millor. Continuar algun intent més o acceptar k després d 3 ovos negatives, amb test era, tractament d nivestim i tot plegat... ja no hi puc fer res.
Noies una forta abraçadaaaa
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. maig 07, 2019 2:32 pm

Nora. Encara hi ha opcions, fins la beta no perdis l'esperança, ja se q has vist el negatiu pero espera una mica.
El dijous ja sera dia d pensar en opcions.
Molta energia i una abraçada enorme i el dijous esperem tenir una bona noticia.
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. maig 07, 2019 3:20 pm

Nora, Blaucel té tota la raó del món, no llencis la tovallola, espera dijous.

Molts ànims i molta força!
Apolonia
Entrades: 482
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dt. maig 07, 2019 5:02 pm

Nora75, molts ànims!!!
Espera’t a la beta i ja hi haurà temps de decidir coses. Potser és una beta baixa i no surt. Jo vaig tenir una beta super baixa de 45, i mira, tinc al meu xicotet!!

Blaucel com estàs bonica??? Una abraçada i molta força!!!

Petons a totes!
Estrella, cigonya, com aneu??

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: