Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Fénix
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 1:06 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Fénix » dt. maig 07, 2019 11:26 pm

Hola chicas,

El otro día me hice analítica para saber mi antimulleriana. Hace dos años estaba en 1 , pero ahora ya ha bajado a 0.66 . Teniendo en cuenta las 5 transferencias, el desenlace de aborto diferido por sindrome de down , mis 39 años camino de 40 años. Los 4 años largos de búsqueda y el mal esperma de mi marido, cada día estoy más convencida de que la ovodonación en la solución.
A mi marido le han hecho la prueba cometa a espera de resultados. Volvió a repetir porque la primera muestra fue tan mala que no se la podían hacer pero en la segunda muestra no le han llamado , así que entiendo que sí se la habrán podido hacer. A ver que resultados salen pero creo que lo más sensato es ir a ovodonación.

Si es cierto que al principio renunciar a la genética me hacía daño pero si lo piensas bien, tenemos una oportunidad gracias a la ciencia que hace años otras mujeres no tuvieron, así que lo tengo que ver como una suerte , como una oportunidad. Estoy totalmente convencida que si crece en mi interior será mi bebe independientemente de donde vengan las células.

Tenemos que ir a Dexeus, Quirón y IVI para ver valoraciones pero creo que esa será mi opción. No creo que tenga buena respuesta y al hacer una DGP sé que acabarán tumbándolos a todos. También fui a Cefer pero mi experiencia fue muy negativa no me gustaron nada.

Por otro lado, emocionalmente ya estoy muy castigada y no quiero volver a pasar por lo mismo. Yo creía que tenía superado lo del aborto pero veo que no, me he vuelto muy sensible y tremendista desde el aborto. Me paso el día con pensamientos negativos, creo que en cualquier momento algo malo me va a pasar a mi o a mí entorno y sufro mucho, y esto lo pienso porque he hecho una asociación de ideas de que si me pasó lo del aborto porque no me pueden pasar más cosas malas. Soy consciente que mi razonamiento es irracional pero no lo puedo evitar.

A ver si con un poco de suerte podemos empezar la lucha de nuevo y consigo mi sueño.

Muchos abrazos a todas, a las que ya tenéis vuestra barriguita y a las que estáis luchando.
Nora_75
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

EntradaAutor: Nora_75 » dc. maig 08, 2019 10:37 am

Moltíssimes gràcies,precioses,pels vostres ànims! Es q quan em van trucar dilluns d la clínica x confirmar hora d la beta els hi vaig dir lo del pipitest ja em varen dir q no era bon senyal... Com b dieu,esperaré a demà i no avançar-nos a res.
BLAUCEL. Ja ens explicaràs demà q t'han dit a la visita. Ànims guapissima!
LILA19. A la meva clínica em varen garantir 4 bastos de D+5. Normalment amb una donant jove i sana obtenen forçes ovuls i amb l'esperma analitzat q estigui b ja poden garantir-ho.
Lo de la renúncia a la teva genètica q et preocupa. Jo no li he donat massa importància.El desitg de ser mare és immens i si una cèl.lula meva no és bona i en necessito una altra, això no és una criatura. El fill seria del meu home i meu q gràcies a la ciència i a la nostra lluita fem possible aqst embrions.Clar q aqsta cèl.lula és indispensable,i eternament agraida x qui me la volgut "regalar". Però aqst fill seria només nostre, fruit d'un desitg,lluita i amor immens. Així es com jo ho sento i espero haver-te ajudat.
FENIX. Jo t'aconsellaria ovo directament. T'assegures tenir material genètic bò. Ja q amb òvuls joves i sans no hi ha riscos d problemes cromosòmics. Després han d mirar q esperma estigui bé,esclar.
Passar per aqsta lluita ens torna vulnerables,és cert, i amb mil dubtes i pors. Però hi ha una força interior( q jo mai hagués pensat tenir) q ens fa continuar x aconseguir el nostre somni.
CIGONYA i ESTRELLAGUINEU. Entreu x explicar-nos q tal van les panxis!
Una forta abraçada a totes :love:
Apolonia
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dc. maig 08, 2019 11:03 am

Fenix no te preocupes por la genética!
Te aseguro que si tienes que recurrir a Ovo, cuando te pongan el niño en brazos vas a olvidarlo. Son tan bonitos que lo único que puedes hacer es quererlos con locura!!
Yo de tí intentaría alguna terapia para quitar la negatividad. Has oído hablar de la técnica metamórfica?

Que cafres Nora a la clínica, dir-te que no era bon senyal. En fi. A veure que diu la Beta!!!!!

Blaucel com ha anat la visita???

Petons
Ànims! No defalliu! El premi és inmens!!!!!!
Mar i muntanya
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 08, 2019 1:33 pm

Fénix, la pèrdua de la càrrega genètica l'he acceptat força bé. Des del primer moment ho vaig veure com una oportunitat de ser pares i un cop dins meu les ganes que tot vagi bé son capaces de vèncer els entrebancs.

Ara, quan en vaig estar més convençuda és quan vam veure els resultats de les anàlisis del primer trimestre i ens van dir que hi havia baix risc . Tinc 43 anys i amb els meus òvuls hi hauria molt perill per als petitons.

Cadascú ho porta com millor pot, però nosaltres estem molt convençuts de l'oportunitat que hem tingut.

Una abraçada
Estrellaguineu
Entrades: 101
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

EntradaAutor: Estrellaguineu » dj. maig 09, 2019 11:27 am

Hola noies!! Disculpeu però entre feina i reformes a casa vaig boja i cansada.
Nora és dijous avui i espero notícies teves ben bones!!! Penso en tú i creuo dits bonica.
Blaucel quina alegria que ja hi tornis. Aquesta és la bona ho desitjo de tot cor.
Lila benvinguda i sort. Jo ho he fet a Institut Marquès preu sobre 8000 ténen banc d'ovuls i la espera és mínima. No t'asseguren blastos. Jo primer intent un blasto i abort I vaig haver de començar de nou. Aquest embaràs i 3 congelats, així és la vida...

Entró a la feina! Abraçades a totes disculpeu no personalitzar més
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
lluna1977
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

EntradaAutor: lluna1977 » dj. maig 09, 2019 8:05 pm

Hola noies!! :p-)
Fa moltes setmanes que no entrava al fòrum...disculpeu!!
Ara faré un repàs per veure com esteu totes i per posar-me al dia.
Nora, com ha anat??
Blaucel, me n'alegro molt de veure que la força et torna a acompanyar . Et desitjo tota la sort del món! :-()-)
Lila, al principi tot sembla molt estrany, però ja veuràs que aniràs entrant en el món de l'ovodonació i et semblarà una opció súper normal. Molt més del que ens sembla. Jo ho he fet a Àptima, i tb són uns 7000€. Et garanteixen diria que 5 embrions. En el meu cas en tinc un a la panxeta, i 6 de congelats (2 blastos i 4 de dia 2). Has d'anar a un lloc que et generi confiança. En el meu cas només tinc paraules bones, la veritat. Pel tracte i seguiment. Molts ànims!!!
Mar i muntanya, com vas? potser acabaré sent de l'octubre, jo també...tinc DPP per l'1 de novembre!

Jo tinc bones notícies. Ja estic de 15 setmanes! i tot va endavant. Evidentment sempre tens aquell ai al cor per si alguna cosa es torça, però sembla que tot va bé. I ja sabem que és un nen :cnen: :-)(-: . He passat un 1r trimestre :ufs: :ufs: :ufs: amb moooltes nàusees, que no han començat a desaparèixer fins la setmana 12 quan he deixat el coi d'Evopad i de Progesterona.....ufff.... Ara sembla que he anat remuntant, però ha sigut bastant dolent...per això ni entrava ni res.... Però ara ja anem millor >.-<: >.-<:

Noies, ara us llegeixo unes quantes pàgines per saber com esteu totes!! :-()-) :-()-) :-()-)
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. maig 09, 2019 8:21 pm

Lluna1977, quan de temps! Me n'alegro molt que ja et trobis més bé, a veure si pots gaudir d'aquest segon trimestre.

Enhorabona pel nen! Nosaltres encara no en sabem el sexe, a veure si la setmana que ve es deixen veure.
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 528
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. maig 10, 2019 6:47 am

Bon dia guapes.
Nora imagino que has fet la beta.t 'envio una anrçada gegant.
Apolonia imagino q molt cansada pero plena d felicitat, gaudeix molt!!
Me n'alegro q totes aneu avançant i els vostres petits creixent. Un petonas.
Fenix quan tinguis els resultats podras pendre decisions. Anims en aquest nou cami.
Jo vaig anar ahir, la veritat q tornar a començar es dur, penso q estic traicionant al meu petit, com si el vulgues canviar x un altre, bufff ja se q no es aixi, pero el cap...
La dra molt be, en aquesta transfer anem amb tot: heparina, adiro i prendnisona. Com q a priori trombofilies son correctes, la prednisona es pel tema inmunologic. No em fara les analitiques ja que si tens alguna alteracio et donen prednisona aixi q d'entrada ja la posem. I la transfer n cicme natural, em va dir q hi ha estudis q han demostrat q es millor ldesenvolipament d l'embrio. Total q em faig les quatre coses d'analitiques i comencem aquest cicle sino hi ha res estrany.
Petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 10, 2019 6:53 am

Bon dia noies,

Blaucel, molts ànims i molta força per començar aquest nou camí!

Que vagi molt bé!

Una abraçada
Nora_75

EntradaAutor: Nora_75 » dv. maig 10, 2019 12:34 pm

Hola noies
Ahir em varen confirmar la beta NEGATIVA. La veritat q encara no sé ni com em sento... buidor, ràbia, decepció,culpabilitat, tristesa...
Tota la nit donant-li voltes i no hi trobo perquès. Q la natura es sabia... I no vol q sigui mare. Potser per alguna cosa.
El q ara mateix estic esgotada, psicològicament i no vull pendre decisions en calent.
BLAUCEL. Endavant! Mai oblidaras al teu petit però has d tornar a donar-te l'oportunitat de ser feliç i tenir al teu bebè amb tu.
Petonets wapissimes!
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 10, 2019 12:42 pm

Nora, em sap molt greu! És normal que tinguis totes aquestes sensacions barrejades. Quan em va passar no m'ho acabava de creure i no ho entenia, em vaig quedar en blanc i buida, com si no em passés a mi.

Ja sé que les paraules ara mateix et poden semblar buides, però ara toca descansar i pair-ho.

Una abraçada de tot cor
BLAUCEL
Entrades: 528
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. maig 10, 2019 2:40 pm

Nora ho sento molt. No puc dir res q et faci estar millor pero si enviar.t tota la meva comprensió i ens uns dies, setmanes ja pensareu i pendreu decisions. Una abraçada gegant
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Erika79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 288
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dv. maig 10, 2019 4:20 pm

Em sap greu Nora. T’envio molt ànims i força.

Blaucel, a tu també. Molta molta sort en aquest nou capítol. Perquè és això, un nou capítol del mateix llibre.

Un petonarro a totes
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH + 4. Eutirox
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
Estrellaguineu
Entrades: 101
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

EntradaAutor: Estrellaguineu » dv. maig 10, 2019 4:24 pm

Nora em sap tan de greu.... Cap paraula meva podrà animar-te perquè toca passar-ho però aqui ens tens per acompanyar-te.
Una inmensa abraçada
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
Apolonia
Entrades: 482
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dv. maig 10, 2019 7:39 pm

Nora, em sap molt greu. Molts ànims bonica
Has sentit a parlar de la doctora Juana Crespo? Fa anys que sento a parlar d’ella, es veu que és una crack i soluciona casos difícils i que embarassa a tothom! Visita a València però un cop x setmana a Peñíscola.

Ànims Nora. No diguis lo de que la vida no vol que siguis mare. Treu-te del cap aquestes tonteries. Tu vols ser mare i t’ho mereixes i si vols lluitaràs fins aconseguir-ho!
Petons!
Blaucel molts ànims també!!!!!!!!!
Cigonya
Entrades: 71
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

EntradaAutor: Cigonya » ds. maig 11, 2019 12:28 pm

Hola boniques!

Nora_75 ho sento molt. No puc dir-te res que et pugui ajudar, pero t,envio una forta abraçada i molts i molts anims. Deixa passar uns dies i a veure si et donen respostes a la clinica on estas o a una altre.

Blaucel molts anims i molta molta sort. Tan de bo aquest cop funcioni.

Lila Fenix benvingudes!
Fenix lo primero que debes hacer es racionalizar. Cuando llevas mucha lucha todo pesa (carga fisica, psicologica, economica...) La ciencia te da una oporunidad aprovechala. Por cierto, que tu pareja pruebe la dieta del CIMAB (fuera chocolate, cafe, y aumento de antioxidantes, curcuma piperina, seidiferty... 3 meses minimo) puedemejorar mucho la calidad, aparte de fertil chip.

A les que heu aconseguit tirar el vostre projecte endavant, molta sort!

Una abraçada a totes lluitadores!
lluna1977
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

EntradaAutor: lluna1977 » dg. maig 12, 2019 7:07 pm

Nora, quin greu... però hi ha d'haver la manera, segur!! igual que et parlen de la doctora de València, jo et diria tb que quan hagis descansat miris també el Dr. Fàbregues, que visita a Àptima St Cugat, però és el cap de reproducció assistida del Clínic, i és expert en casos complexes. Potser entre tots et poden donar una opció que t'ajudi al teu desig de ser mare. Una abraçada i molta energia, bonica :-()-)

Blaucel, tota l'energia perquè tot vagi molt bé!! :-()-)
Nora_75

EntradaAutor: Nora_75 » dt. maig 14, 2019 7:26 pm

Moltíssimes gràcies noies per les vostres paraules d'ànims.
Ara mateix necessito descansar del tema R.A. i pensar q fer. Han estat mesos molt durs, de repetir el test era, d'aplicar el nivestim amb els seus efectes secundaris, a part d tot el q hormonalment ja prenem... psicològicament estic esgotada i haig d'intentar refer ànims.
Mirar tema altres professionals com heu dit, doncs econòmicament ho tenim difícil. Vàrem demanar préstec per fer tractament ovo i amb els 2 intents q has d pagar a part, nivestim i demés medicació ja no podem res més.
Cuideu-vos moltíssim i el dit, un milió d gràcies x ser-hi .
Petonetsssss
Nora_75 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 14, 2019 8:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. maig 14, 2019 7:59 pm

Nora_75, el més important és que et recuperis i que agafis força. Quan estigueu preparats ja ho podreu parlar, però tot necessita el seu temps les ferides s'han de curar bé.

Molts ànims!
madame3
Entrades: 135
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

EntradaAutor: madame3 » dj. maig 16, 2019 9:41 pm

Hola noiess!

Fa segles que no entro per aquí i avui m'he inspirat!

Obro un parèntesi en les vostres converses perquè l'únic que volia fer és recomanar a qui vulgui interessar-se en fer el cicle natural: et treuen l'òvul que facis aquell mes, o fins i tot es pot prendre clomífen (pastilla) per a poder fer més d'un òvul i llestos. Gairebé res d'hormonació ni efectes secundaris. I per suposat més barat.

Entenc que això no en fan propaganda perquè és molt barat i molt metges no estan ensenyats per a fer això. Però a Madrid hi ha una clínica que ho fa (es diu Minifiv) i al Clínic ho feien amb la Dra. Peñarrubia, però des que ella ha marxat no sé si ho fan. El cas és que com que solen voler col·locar el tractament que ells coneixen (i no vull malpensar més), doncs no es parlen dels cicles naturals.

Força a totes!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: