Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Airun1974
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 9:25 am

Re: Ovodonació

dl. ago. 26, 2019 1:25 pm

Hola a totes,

Es el primer cop que escric en aquest fòrum, em dic Aiurun1974 i tinc 44 anys. Actualment estic prenent Progyluton i estic a les mans del doctor Herrero de la clínica Sagrada Familia a Barcelona per iniciar un tractament d'ovodonació en solitari.

Vaig anar a demanar preus al Fiv Clinic, a Fertilab, clíniques Eva, CIRH i a la clínica Sagrada Familia i vaig escollir la clínica Sagrada Familia per la reputació del dr Herrero i perquè realment no em van posar cap problema per iniciar el tractament. Tot van ser facilitats i l'equip em va transmetre molta tranquil·litat i claredat en el procés. A sobre els preus eren raonables (tenint en compte que tot costa un pastizal), i he vist molta facilitat per fer-me analítiques (tenen uns laboratoris al mateix edifici i fan descompte si vens de part d'ells), quan envies correus et responen rapidíssimament... ho he tingut molt clar :love: .

Estic molt il·lusionada i alhora molt nerviosa, emprenc el procés mes important de la meva vida i em remou moltes emocions :p-) . però esta clar que el meu desig de ser mare pot amb tot, fins i tot amb la por que em fa les punxades, la montanya russa emocional de tot el procés i la perspectiva de fer-ho en solitari (això és el que mes por em fa¡¡¡). De moment només estic prenent els estrògens i em trobo perfectament, però tinc la consigna de trucar la clínica tant aviat em vingui la regla per començar a sincronitzar-me amb la donant (beneeixo aquesta donant generosa i meravellosa, segur). O sigui que estic en panyals com qui diu, als inicis del tractament i amb la consciència de que pot ser molt dur emocionalment.

Tot i així deu n'hi do el que m'ha costat arribar fins aquí: el dol de la maternitat genètica (se'm va anar la regla als 42 i de cop i volta sense cap mena d'avís), acceptar la menopausa i assumir que amb la parella amb la qual estava (encara en som d'amics) no seria el pare de la criatura. A part d'això tb m'ha costat molt la part logística del procés: decidir la clínica, sospesar les despeses en solitari, fer el niu pel BB... tot un dur procés però que m'ha portat a estimar-me més, lluitar pel meu benestar i confiar que els meus somnis es poden fer realitat :b-))) .

Segons la clínica cap a mitjans de setembre la donant i jo ja estarem sincronitzades i es podrà fer la transferència... sera en aquest punt que estaré amb els nervis a tope i vulnerable màximament. Per això he decidit escriure en aquest blog per comprartir experiències, coneixements i sobretot per donar i rebre suport. Sobretot estic per escoltar moltes moltes inquietuds i coses que necessitem compartir i treure ferro a les preocupacions i també encoratjar el nostre somni i transmetre l'esperança de que tot anirà be.

Una abraçada a tot@s i ens anem veien en aquest fòrum.

Airun1974 :--/)
Dalilala
:: gosset
Entrades: 421
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

dt. ago. 27, 2019 10:12 pm

Gràcies per explicar la teva experiència Erika79!

Vist el teu cas i que no vull un embaràs de bessons, me n'he posat un. Espero que sigui el bo!!

La transferència ha estat una mica accidentada perquè no tenia la bufeta prou plena!! El coll de l'úter no estava prou pla i al entrar la cànula em feia mal... Hem hagut de parar-ho i esperar una estona per tornar-ho a intentar! Després ha estat tot molt ràpid i fàcil!!

Apolonia, veure el vostre èxit ens dóna moltes esperances!! Espero estar poc temps per aquí!

Benvinguda Airun1974!! Acabes de començar però ja portes una història a sobre. Veuràs com el fet d'anar directament a ovodonació t'estalvia tot el patiment de negatius i hormonacions de la FIV. Molta molta sort!! És una gran decisió i de gran valentia fer-ho sola, però que et donarà grans alegries.

Tinc vàries companyes de feina que ho han fet soles i són immensament felices.
9/14 endometriosis
Acupuntura i canvi alimentació
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
Herbes xines
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 Bta-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B +!
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
Mar i muntanya
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

dt. ago. 27, 2019 10:20 pm

Dalilala, molta sort i molta paciència en aquesta betaespera. Cuida't i tingues molta paciència, a veure si ben aviat ens dones bones notícies.

Airun1974, benvinguda! Arribar a l'ovodonació no és fàcil, però amb l'historial que portes esperem que sigui l'opció que t'espera per complir el teu somni. Molts ànims i molta força.

Una abraçada a totes
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

dj. ago. 29, 2019 9:12 am

Bon dia guapessss

Us h anat llegint pero no volia escriure pq estava neguitosa i no us ho volia transmetre.
Dalilala: moltissima sort amb aquest campio, jo crec q has fet be posant 1, jo parlo des de l'experencia d'un embaras gemelar q no va acavar be es clar q no ha d ser aixi pero amb les tases d'exit no cal arriscar.se ja q no t'expliquen realment ls riscos q pot haver.hi...
Espero q portis aquests dies el millor posible.
Benvinguda Airun!! Desitji q estiguis molt poc temps x aqui!! La veritat q la tranquilitat d no haver d'hormonar.se ja es un descans mental i segur q tens uns embrions preciosos! Respecte a la taxa d'exit en l meu cas 2 transfers 2 positius, un 100% cosa q amb la.fiv normal vaig aconseguir un positiu amb 6...aixi q.. segur q surt molt be, aqui tens alguna companya q tb ho va fer sola, es normal tenir neguits pero es una decisio molt pensada i tot anira be.
Jo ahir vaig fer eco i tot esta perfecte, h estat amb els tacats i estava espantada pero ara ja intneto viure el dia a dia no pensar n l q pot passar i intentare gaudir cada dia, x mi no es facil . La innocencia ja la tinc mes q perduda i la.ment ja sabeu q va x on vol, pero haig d confiar, no ens qda mes!
Com sempre em trobo perfecte, solament els pits inflats i amb mes gana, pero clar no sembla q tingui el petit cigronet a la panxa.
Molts petons x totes!!
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Dalilala

ds. ago. 31, 2019 10:47 am

Me n'alegro que la cosa vagi bé Blaucel, és molt normal passar tot aquest neguit després de tot el que has viscut.

Està clar que la nostra lluita no està guanyada fins que no hi ha un bebè sa a casa.

Pas per pas... jo estic amb ganes de passar ja a la següent pantalla i tenir per fi un positiu.

Aquests dies llegint la notícia sobre la mort de la filla del Luis Enrique, pensava: quan crees una vida, també crees la seva mort. I aquesta no saps quan arribarà. I és terrible que arribi abans de la teva.

Nosaltres decidim crear unes vides perquè durin molt (no poden ser sempre) i siguin felices amb nosaltres i un dia felices soles i amb altres...

Bé, aquestes notícies entristeixen i fan reflexionar.

Gràcies per explicar els vostres casos.

Jo també sóc poruga amb un embaràs de bessons, així que he posat un. Tinc clar que prefereixo tenir un negatiu ara que un avort d'aquí uns mesos... i millor un avort que un nen malalt...
Però tot és trist i si continuem és perquè tenim l'esperança que tot això mai arribi. I així ha de ser!!

Molts ànims i disculpeu la filosofada...
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
Dalilala

dt. set. 03, 2019 2:20 pm

Hola noies,

A dos dies de la beta m'he fet Clearblue early. Ha sortit blanc nuclear. El prospecte diu que detecta el 99% dels embarassos 3 dies abans del dia que ha de començar el període.

Ho sigui que un desastre total. Ja no hi ha esperança.

Tan rollo dient que el problema era la qualitat genètica dels embrions per culpa de la meva edat i no... he posat el millor embrió d'un ovul d'una noia de 18 i negatiu...

Ja sé que he d'esperar la beta, però no tinc cap signe de res i el test ha estat clar. Només el lleu mal de cap de quan m'ha de venir la regla.

Estic molt trista. Sembla impossible.

Ja no sé què més puc fer. Crec que hi ha alguna cosa que no funciona i no la saben trobar.

Alguna ha tingut algun negatiu amb ovodonació?

Estic rendida de tot aquest rollo...
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
Apolonia
Entrades: 491
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

dt. set. 03, 2019 4:18 pm

Hola Dalilala, no t’avancis i espera la beta...!! Qui sao?! Mantingues l’esperança!!! Amb el tractament la data que t’hauria de venir la regla és relativa.
La Nora75 va tenir negatiu amb ovo, sí...

BLAUCEL!!! Quina alegria de que tot va bé!!!! Ara estàs controladíssima, tot anirà bé!!!

Petons a totes! El meu príncep ja té 5 mesos!!
BLAUCEL

dt. set. 03, 2019 7:15 pm

Dalilala
Ho has fet anb el primer pipi del mati???
T'ho dic pq ho tb em vaig fer un clearblue early i va sortir negatiu i despres mira....
Si q es veritat q.no va ser amb l primer pipi i despres vaig fer un d'altra marca i va sortir una ombra, el positiu no es veia clar.
Hi ha molts casos q amb la primera transfer no funciona, espera fins la beta.
Molts anims bonica.

Gracies Apolonia, dema tinc visita a alt risc al vall d'hebron q es in em portaran...a veure q ens diuen!
Dalilala

dt. set. 03, 2019 8:02 pm

Gràcies per les vostres paraules noies.

Sé que he d'esperar la beta... però el blanc nuclear m'ha tret l'esperança.

Justament he vist que la Nora75 també té alteracions immunològiques com jo. Jo pensava que amb intralipids quedava arreglat, però potser no ha estat així.

Blaucel, la teva experiència em dóna esperança. No ho he fet a primera hora del matí...

Tu vas fer un clearblue early dos dies abans beta i et va sortir negatiu i després va ser positiu?

A veure, a veure... :-:)
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
Mar i muntanya

dt. set. 03, 2019 8:32 pm

Dalilala, no et preocupis abans d'hora i espera la beta, hem de lluitar fins l'últim moment. Molts ànims!
Erika79
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 318
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

dt. set. 03, 2019 9:51 pm

Per desgràcia no és una ciència exacta però no tiris la tovallola abans d’hora.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
Juny’19 Eco 20s -OK
BLAUCEL

dc. set. 04, 2019 6:50 am

Dalilala

Si, era el early i el vaig fer a mig mati i blanc nuclear total, amb el pipi dl mati despres i altre test ja va sortir un positiu molt fluixet, la.meva beta era baixa i suposo q no hi havia força hormona.
Espero q et passi el mateix!
Molts anims guapa
Dalilala

dc. set. 04, 2019 2:39 pm

Gràcies pels ànims noies!

No tinc gaires esperances, però a veure què passa demà.

Gràcies per explicar el teu cas Blaucel. A vegades els testos poden fallar, però em sembla que passa poques vegades. A mi sempre m'ho ha encertat. Només va ser positiu quan vaig tenir el bioquímic.

Demà us informaré. Ja estic més animada, fent-me la idea que ho hauré de repetir. Sort que en tinc 4 de congelats!

:-()-)
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

dc. set. 04, 2019 6:40 pm

Hola!

Ara feia molt temps que no passava per aquí, però volia veure com li anava a la Blaucel i m'he endut una bona alegria! Enhorabona valenta!!! Me n'alegro molt i molt per tu. Sé que has perdut la innocència i que no será un embaràs fácil emocionalment, però desitjo de tot cor que tot vagi molt i molt bé i que puguis trobar moments per gaudir de l'embaràs.

Sobre els tacats… ni cas! Jo en els meus embarassos em passava tot el primer trimestre tacant, i mira que jo no prenia medicació ni res. Si les ecos diuen que tot va bé, doncs tot va bé.

Apolonia, què tal el teu petit? Em sembla que el teu nen i la meva nena es porten ben poquet!

I perdó si no faig referencia a ningú més, però es que ara ja no tinc temps de passar per aquí i no estic al dia. Però moltíssima sort i ànims a totes!! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Dalilala

dj. set. 05, 2019 10:43 am

Hola noies,

Ja tinc el resultat... negatiu...

No sé... quina patacada :ufs:

Estic molt trista. Ja no sé què més puc fer. Estic segura que el meu cas, el problema és de implantació. Els mato.

Em queden 4 congelats, però estic desfeta i psicològicament no em veig en forces.

Ara esperar que veure doctora i decidir que fem.

Tot això és molt costós. Ja no m'hi puc esforçar més. Estic rendida...
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
Mar i muntanya

dj. set. 05, 2019 10:55 am

Ostres, Dalilala, em sap molt greu! Sí que és una patacada fortíssima, no tinc paraules de consol...

A veure què et diu el doctor...

Encara ho pots tornar a intentar, ja suposo que ara per ara deus estar cansadíssima i sense força, però pensa que encara et queden intents...

Molts ànims en aquests moments tan durs, a veure què et diuen a la visita.

Una abraçada
BLAUCEL

dj. set. 05, 2019 5:09 pm

Dalilala ho sento molt. Se q ara no hi pensaras pero tens 4 blastos preciosos i bons esperant. Ara potser toca fer alguna prova mes, recuperat, agafa aire i despres ja veureu.
La veritat q quan passes a ovo penses q tot sera molt facil, q ja hem hagut d passar molt i arrivar aqui hauria d ser la recta final, q no sigui a la primera no significa q no arribi.
Anims bonica
Nora_75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

dj. set. 05, 2019 11:14 pm

Hola noies
Feia dies que estava desconnectada, ja que no tinc novetats i anímicament tampoc us podia ajudar.
DALILALA. El que et puc dir que t'entenc perfectament. Jo també em trobo enfonsada i sense il.lusions. Han estat 3 negatius en ovo. Ara l'agost fa un any que va ser la 1a. de les tranfers.L'inici d'una lluita molt dura i difícil. A l'octubre 2a. transfer. Pel novembre vam fer test era, que vam haver repetir pel febrer perquè les mostres no van ser idònies. El test et diu el dia òptim que està l'endometri. En el meu cas tenia la finestra implantació desplaçada. I en comptes de dia 5 havia de ser a dia 8. Em van recomenar també aplicar "Nivestim". Que ajuda a enfortir l'endometri i a l'implantació. Tot i això res. 3r.Negatiu al maig. El meu cas és complicat, a més pel mioma que tinc .
En les analítiques que faig al juny em troben els anticossos super disparats. (al novembre les analitiques tot correcte). Ja no sé què pensar... El nivestim o tot plegat ho ha alterat?.
Aquest mes tinc endocrina perquè valori analítica i digui què fer.
Cada dia es fa més difícil, tota la lluita pasa factura, física i emocionalment. Però sigui com sigui haig de sortir-me'n. Si aconsegueixo estabilitzar valors immunològics i doctors ho veuen bé faré l'últim intent. L'últim embrió que també vam fer estudi genètic i està sà.
Si no va bé , doncs serà el final de tot el procés. Haurem de reinventar-nos i viure. Amb el dolor a l'ànima i seguir .
Agafa't un temps per pair-ho i agafar energia. Ara és massa difícil decidir res.
BLAUCEL. Que t'han dit de la visita q tenies a Vall Hebron? Molts ànims preciosa i viu el present. És difícil per qui ho ha passat tan malament que el cap no vagi a mil... Però intenta gaudir-ho.
APOLONIA. Un fort petó per tu i el teu príncep!
ESTRELLAGUINEU. Per quan tens previst el part? Ja mateix, oi?
CIGONYA. També et deu faltar poquet! Molts ànims.
AIRUN 1974. Ja tens data de la transfer? Molta sort!
A totes les que no anomeno i esteu en aquesta lluita, una forta abraçada.
Fins aviat!
Mamalumimoon
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 23, 2018 10:16 pm

dv. set. 06, 2019 10:43 am

Hola!!
Us escric desde la clinica on m’acaben d’explicar el proces d’ovodonacio. Tinc 43 anys i una nena de 4 d’embaras natural i una reserva ovarica de 0’77. Dues fiv anteriors amb 2 embrions q no han sortit be.
Estic tocadeta ara mateix. Ple dol genetic i 1000 dubtes. Us llegiré aq cap de setmana!
De moment, em podeu recomenar una clinica? Jo penso q potser les cliniques q mes volum tinguin, potser son les q poden fer mes tria de donant, no? Sabeu com va això? Es q m’espanta una mica si la donant no es idonia... Suposo q ho dic perquè conec un cas de donant q tenia problemes d’adicció i no li detectaven. Això m’ha quedat gravat i em fa molta por q no siguin massa estrictes amb la criba de donants. Teniu informació sobre això? Sabeu si els criteris son iguals a tots els centres?
Moltes gracies boniques!
36a Embaras natural i marxa a les 8 setmanes
39a Embaras natural. Benvinguda Aloma!!!! :-)(-:
42a 2 FIV amb beta negativa
43a 2 embarassos naturals q no superen 6 setmanes
43a: pensant en ovodonació
Dalilala

dv. set. 06, 2019 6:52 pm

Moltes gràcies pels vostres missatges. Encara que la pena no te la treu ningú. Llegir mostres de suport de gent que ha passat pel mateix ajuda.

Nora_75 llegir el teu cas frapa molt. Que dur!!

Jo tinc clar, almenys ara que ho continuaré intentant. Canviant de centre si cal, fent pauses per recuperar-me, però mentre m'ho permetin fer per edat...

El trist és tirar la tovallola per falta de pressupost. I veig que sovint és per això... I el que és cert, és que allò que fa augmentar les possibilitats és repetir-ho fins que funcioni.

Si dius no puc més ni física ni emocionalment, és una cosa però per diners.

Bé, he parlat amb la meva doctora i li he plantejat el test ERA. Gràcies Nora_75 per comentar-ho. No li ha semblat mala idea, però hem quedat que ho intentaria el proper cicle i si no funciona, pararem i farem el test. Com que tinc 4 congelats, em recomana fer-ho així perquè el test ERA s'ha de fer en cicle medicat i a mi no em senta bé i ja porto els intralipids.

Jo estic cansada de tanta medicació així doncs vull aprofitar que tinc els natural killers baixats...

Mamalumimoon- benvinguda!! Desitjo que estiguis poc temps per aquí. Jo no conec gaires centres. Vaig a un centre petit a Gravida que tenen un protocol exigent per les donants. Ja era el meu centre on havia fet FIVs. La doctora m'agrada i coneixen tot el meu historial. Quan vaig decidir ovodonació vaig demanar hora amb psicòloga que també fa proves a donants i em va agradar el seu sentit comú.
Una clínica gran on tenen bon laboratori i connec noies que hi han anat amb molt bon resultat és l'IVI. La gent en parla bé.

És qüestió d'anar, preguntar i mirar i comparar. Pel que em van dir hi ha uns criteris comuns per tots els centres, però després hi ha criteris específics de cada centre i n'hi ha de més o menys exigents. L'important és que l'equip et semblin bons professionals

Està clar que quan vas a ovodonació renuncies als teus gens i acceptes els d'una altra persona. Però les diferències genètiques entre nosaltres els humans són tan petites.

Pregunta bé als centres. A mi em van explicar molt bé la importància de la epigenetica i per tant, que l'entorn de la gestació és tant o més important. Per exemple, beure durant l'embaràs porta molts problemes als infants.
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::