Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Ovodonació

dl. abr. 11, 2011 12:10 am

Kora com diu la Medea, crec que no hi ha cap problema en que demanis les proves a la SS. A mi fa temps em portaven a l'hospital del Mar i em feien un control per un tema de plaquetes, doncs cada vegada que anava demanava els resultats de l'analítica i cap problema.

Em sembla que fas molt bé de mirar en diferents centres, compara, compara.... fixa't en el que t'agradi més (tracte, feeling.... preus) i a veure que tal. No preguntaràs al CIRH???

Mafaldeta, gràcies per la informació... en poc més d'una setmana estem totes dues en ple tractament.

Medea i tu en quin moment et trobes? encara no heu decidit si tirareu endavant la ovodonació? he vist en altres post que ja heu posat en marxa els papers per adopció. Espero que trieu el camí que trieu us vagi molt bé :ok:
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
vj29
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 6:15 pm

dl. abr. 11, 2011 4:04 pm

Bronte, que bé que ja comencis, si que anat rapid!!!

Kora, que ja et queda ben poquet per divendres, anims!!!
29-11 +++
15-12 - mide 5mm
29-12 - mide 2 cm
24-1- mide 6.2cm
31-1- mide 7.6 cm
28-2- mide 18 cm y pesa 202grs.
22-3- mide 21 cms y pesa 373 grs.
20-4- mide 28 cms y pesa 808 grs.
ImatgeImatgeImatge
Imatge
Medea
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

dl. abr. 11, 2011 8:08 pm

Samanta: perdona, però el teu missatge se m'havia passat per alt! és dur tot el què has passat, amb tants tractaments i amb negatius ... però només et puc dir que hem de continuar lluitant, hem d’agafar forces d’allà on puguem perquè un dia aconseguirem el nostre estimat positiu, i diuen que ser positius atreu coses positives. Hi ha dies que ho veig tot negre, però intento lluitar i pensar que un dia d’aquests ho aconseguirem i que llavors tot aquest malson quedarà en això, un malson del passat. En quin valor tenies la FSH quan vas haver d’escollir quin tractament fer?
Pensa, que el nostre estat anímic també és important, que aquests congeladets que t’estan esperant, volen una mami, eh?

Bronte68: doncs sí, nosaltres estem obrint totes les portes possibles però a vegades em quedo una mica saturada i en deixo alguna en repòs ... però per sort, la meva parella m’ajuda a remuntar i això que a vegades estic insuportable! Com que tenim ganes de tenir dos fills i amb ovodonació tampoc no hi ha res segur ... les probabilitats són molt altes però només podrem pagar un tractament ... també hem decidit tramitar l’adopció. Hi ha vegades penso que en tindrem 3: bessonets de l'ovo + nen/a adoptat ... somiar és gratis :love:
Ara de moment estem estalviant per fer el tractament i mentrestant m’estan acabant de fer controls hormonals, suposo que psicològicament també necessito poder tancar totalment una etapa per saber i acceptar que només puc fer ovo ....

Mafaldeta, kora, Vjr29 :--/)
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
criscris
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 8:25 am

dl. abr. 11, 2011 9:17 pm

Medea, com va el tema tractament?
Al final on has començat? Esteu animats?
MARC I JOAN
Imatge
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

dv. abr. 15, 2011 8:37 pm

Hola, boniques! :***:
Perdoneu, us he de donar una mala notícia: m'ha vingut la warry :dimoni: . Dijous vinent m'havia de punxar el decapeptyl per iniciar el tractament i ara amb la warry penso que segur he de cancel·lar el cicle :ufs: . Ahir, dia 14 del cicle, quan només tenia una taca petita, vaig trucar a la doctora i dilluns em farà una ecografia, però ara és la warry tota ella en esplendor... Tot es retardarà un altre cop i jo ja tinc una edat... Noies, perdoneu estic molt xof i només us ho puc explicar a vosaltres... :-:)
Beth: Quan estigui una micona més animadeta t'envio un privat... Ara no seria objectiva i et desanimaria. :love:
Sento estar així, reboniques... Gràcies per estar aquí :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love:
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

ds. abr. 16, 2011 8:07 pm

Hola Noies,

Mafaldeta. Aix!! aqesta maleida warry!!! a mi m'ha passat algun cop q ha aparescut en 15 dies..... una ME. Una abraçada ben i ben gran!!!

Jo només dir q ahir van anar a Dexeus... i molt bé.... el Dr. Coraleu va anar ser directe, però professional..... em farà una anlitica per veure la antimulleriana i una eco... per acabar d confirmar.... q els meus ovulets no són optims... i apa cap ovodonació.... ara només ens falta anar a l'IVI el dia 5 i ens acabaren d decidir a qina clínica anem...

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
carbasseta
:: zebra
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

ds. abr. 16, 2011 10:37 pm

hola boniques!
mafaldeta,em sap molt greu,xo encara no t'ho han dit,no?anims bonica,i res de pensar en l'edat,q aixo es pressio extra q et poses.ja se q es dificil,xo si el mes q ve es el teu,ja no ve d'un mes :-()-) tu aqui desfoga't el q faci falta,po despres positivisme x estar forta i rebre els petits perfectament!una abraçada!

koreta i a totes :-()-)
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Medea

dt. abr. 19, 2011 12:14 pm

criscris ha escrit:Medea, com va el tema tractament?
Al final on has començat? Esteu animats?

Hola CrisCris! què fan els bessonets?
doncs nosaltres encara no fem cap tractament, de moment estem estalviant per poder-lo fer (res de vacances de setmana santa, ni escapadetes de cap de setmana, ni dinars/sopars a fora de casa, .... evitem gastar en tot el que sigui prescindible ) i ja hem acabat la peregrinació per clíniques. La que ens ha agradat més, sobretot pel tracte i la professionalitat, és l'IVI.
Els ànims ja són més difícils de controlar i ara amb el bon temps veig criatures i cotxets a tot arreu, nous naixements, nous embarassos ... i tot plegat es fa molt dur. Sort que estem força ocupats i no tenim temps per fer massa vida social, però haver de posposar el tractament i la maternitat per temes econòmics ... toca els nassos :love:
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Medea

dt. abr. 19, 2011 12:20 pm

Mafaldeta ha escrit: Ahir, dia 14 del cicle, quan només tenia una taca petita, vaig trucar a la doctora i dilluns em farà una ecografia, però ara és la warry tota ella en esplendor... Tot es retardarà un altre cop i jo ja tinc una edat... Noies, perdoneu estic molt xof i només us ho puc explicar a vosaltres... :-:)

Mafaldeta sento la visita de la "molt guarra", sempre ve quan no toca! ... aquí hi som per compartir totes les coses, les no tant bones i les bones, així que tu tranquil·la, que som aquí per al què necessitis. Ahir vas tenir visita i eco, no? com va anar?
Que tinguem sort
Medea

dt. abr. 19, 2011 12:27 pm

Kora ha escrit: Jo només dir q ahir van anar a Dexeus... i molt bé.... el Dr. Coraleu va anar ser directe, però professional..... em farà una anlitica per veure la antimulleriana i una eco... per acabar d confirmar.... q els meus ovulets no són optims... i apa cap ovodonació.... ara només ens falta anar a l'IVI el dia 5 i ens acabaren d decidir a qina clínica anem...

Kora he llegit en altres post que a St. Pau fatal, no? quina llàstima ... s'haurien de preocupar més pels pacients que per les retallades, perquè si tracten així a tothom la pública acabarà buida, la privada plena i ells sense feina :-(( Que injust és el món ...
Me n'alegro que a la Dexeus anés bé! Ja tens un pas més endavant!
a mi no m'han mirat mai l'antimulleriana, ja miraré a veure si m'ho demanen. Per mirar aquesta hormona, és un anàlisi normal que es pot fer amb les hormones del 3r dia de cicle o cal alguna preparació específica? No deu ser tipus cariotips, no?
Que tinguem sort
Kora

dt. abr. 19, 2011 1:49 pm

Medea ha escrit:Kora he llegit en altres post que a St. Pau fatal, no? quina llàstima ... s'haurien de preocupar més pels pacients que per les retallades, perquè si tracten així a tothom la pública acabarà buida, la privada plena i ells sense feina :-(( Que injust és el món ...
Me n'alegro que a la Dexeus anés bé! Ja tens un pas més endavant!
a mi no m'han mirat mai l'antimulleriana, ja miraré a veure si m'ho demanen. Per mirar aquesta hormona, és un anàlisi normal que es pot fer amb les hormones del 3r dia de cicle o cal alguna preparació específica? No deu ser tipus cariotips, no?

Medea. Hola Maca, dons per fer aqesta prova és com la d la FSH del 3er al 5é dia d la warry i res més...... es veu q aqesta prova és més exacte q la FSH....... ara ens toca anar el dia 5 a l'IVI... i ja decidirem.... mentre tant com vosaltres anant estalviant.... però això no ens treu d fer un bon sopar a casa romantic.... oi????

Mafaldeta. Com vas??? Molts i molts ànims!!!

Bronthe. Quan començeu????

Carbasseta. Ptnets!!

Una abraçada ben i ben gran a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
bronte68

dt. abr. 19, 2011 7:29 pm

Mafaldeta, vinga noia animat, que això només és un petit entrebanc, com a molt representa esperar al proper cicle, no?? Ja sé que et preocupa la edat, però al ser Ovo pensa que els òvuls seran jovenets aquest mes i el mes vinent també. Com va anar ahir la visita????

Kora quina me... la Seg. Social...., és trist però al final acabem amb el de sempre “pagant Sant Pere canta” ... en aquest cas seria Sant Pau :-D :-D

Medea quanta raó tens, nosaltres estem rodejats de panxes, bebitos... sense anar més lluny diumenge vam anar a la Palma amb la meva millor amiga que té 3 nens (jo soc padrina del petit) i a dinar es va apuntar la meva germana que també té 3 nens (el brontito es padri del petit que té 4 mesos) .... ostres tu quina jarana 6 criatures per allà voltant :-eh_:: :carro: :camio: :lluita:: :: orrr:: La veritat es que vam acabar esgotats i al acomiadar-nos vam dir.... “adeu, anem cap a casa a fer la migdiadaaaaaa” jejeje; la meva germana i la meva amiga ens van mirar amb cara de “quina sort”, i nosaltres ens vam mirar i jo li dic al brontito “¿estamos seguros de lo que estamos haciendo? Vivimos muy bien no?? Vam somriure i tots dos a l’hora vam fer que SI amb el cap. Es un camí llarg i dur, però només és el principi d’un camí que ha de durar tota la vida i que tampoc serà fàcil, però tindrà SEGUR milers de recompenses, dia a dia, un somriure, una mirada, un gest de complicitat.... no estem segurs, no... estem SEGURISIMS.
Pel que fa al tractament jo ahir vaig començar amb el PROCRIN, el 26 tinc Eco de control a veure que tal, suposo que aviat començaré amb la medicació per preparar l’endometri i cap a mitjans de maig la transfer. Kora bonica, ja em pots posar “en tractament”.
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

Imatge
PALME
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

dt. abr. 19, 2011 8:23 pm

Hola noies!!

acabem de saber el resultat de les meves hormones.... tinc la FSH a 14.25, indicatiu q tinc poca reserva ovarica :ufs: :ufs: :ufs: al saber això he preguntat si hi havia altre forma de confirmar.ho i m'han parlat de la antimulleriana però es veu que al Clinic(privat) no ho fan. Si vull demanar.ho a la mutua o fer.m'ho per privat comenten q tindran més informació però no ho troben concluent... Kora tens més informació sobre aquesta proba?? la dra ha comentat q es pot fer qualsevol dia del cicle pq és constant, m'ha semblat q posaves q s'ha de fer el entre el 3r i 5è dia del cicle...

bronte, a totes ens passa el mateix. Tinc 6 nebots i totes les amigues i companyes de feina amb nens... més experiencia tindrem!!!!!

Fins aviat
Kora

dt. abr. 19, 2011 10:27 pm

PALME ha escrit:Hola noies!!

acabem de saber el resultat de les meves hormones.... tinc la FSH a 14.25, indicatiu q tinc poca reserva ovarica :ufs: :ufs: :ufs: al saber això he preguntat si hi havia altre forma de confirmar.ho i m'han parlat de la antimulleriana però es veu que al Clinic(privat) no ho fan. Si vull demanar.ho a la mutua o fer.m'ho per privat comenten q tindran més informació però no ho troben concluent... Kora tens més informació sobre aquesta proba?? la dra ha comentat q es pot fer qualsevol dia del cicle pq és constant, m'ha semblat q posaves q s'ha de fer el entre el 3r i 5è dia del cicle...

bronte, a totes ens passa el mateix. Tinc 6 nebots i totes les amigues i companyes de feina amb nens... més experiencia tindrem!!!!!

Fins aviat

Palme. Ara no recordo qi m'ho va explicar, però es veu q la Antimulleriana és molt més exacte q la FSH, és un indicador per el recompte dels folicles ens qedem.... i a part d'aqesta analitica em fan una eco per veure el recompte de folicles antrales.......i em van dir q me la havia d fer entre el 3r i 5é dia.... però potser és perqè a la vegada també em miren la FSH.....

Bronthe. Ja estas actualitzada!! Qe bé q ja comencis!!!

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

dc. abr. 20, 2011 10:26 am

Hola a totes: Fa molts dies que no entro,porto una temporadeta de metges,entre el neuroleg per les migranyes,el cardio per la bradicardia que pateixo i el tractament de fertilitat vaig molt de bolit amb els metges,sort que tinc una mega agenda on m'ho apunto tot.
Aquests dies intento estar poc al ordinador per no força el coco,no sé si es aquest temps tan boig que tinc el cap a punt d'explotar i això que encara no he començat el tractament.
Mafaldeta: Estem a qui per això ,per poder-nos desfogar. O sigui que tranquil.la . Quant esperes la Warry no bé i quan no vols que vingui la maleïda arriva puntual.
El dilluns vaig anar a recollir tota la medicació per començar en principi amb la Fiv.
Kora: al final amb quina dra et visitaves al IVI
Aprofiteu aquests dies de festa per carregar les piles a tope
Imatge
Mafaldeta
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

dc. abr. 20, 2011 7:20 pm

Hola, precioses! :--/) :***:
Noies: Moltes gràcies a totes pel vostre suport >.-<: . Sou meravelloses =0-0-)
Kora: A mi en el Clínic em van recomanar Dexeus o IVI (+:-) . Qualsevol de les dues són bones, escull la que et trobis més a gust :r) . Com van els ànims? :love:
Carbasseta: Felicitats per :-()) ! Gràcies per continuar donant ànims. Els necessitem :content:
Medea: Buf! Jo també veig :-()) :-()) i :bugui: :buguinen: per tot arreu... Però penso que és normal... és el nostre desig i quan ho veiem ens hi fixem molt més :p-) Noies! Paciència <:-) <:-) <:-)
Bronte68: Sí, els nens donen molta feina i també moltes satisfaccions... :plora: Jo ara recordo molt els meus nebots quan eren petits (ara ja són grans) i t'asseguro que només em recordo dels bons moments :mbolicat: . Bonica! El 26 ja és aquí i el mes de maig a tocar... Uixx, serà un maig ple de transfer i de bones notícies :-()) >.-<:
Ahir vaig anar a fer-me l'ecografia, sota els efectes d'un antihistamínic **--o-) (ditxosa al·lèrgia!). La doctora : metge : em va confirmar que era la regla pura i dura: cicle cancel·lat i donant assignada a una altra receptora... Per evitar riscos, ara prenc anticonceptius per controlar que la :dimoni: no torni a fer de les seves i el dia 9 de maig em punxaré el decapeptyl :: orrr:: . Després esperar la warry i començar amb la progynova... Si tot va bé (Déu ho vulgui!) el transfer serà a finals de maig. Com veieu, això és fa llaaaaaaaarg i s'ha de tenir molta <:-) <:-) <:-)
Crec que totes nosaltres som molts especials... : lasito : Ens està costant molt ser mamis i quan ho aconsegueixim ho valorarem moltíssim més que qualsevol dona :panxeta:
Reboniques, moltes gràcies per tot i molts petonets per totes. Us estimo mooooolt! :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love:
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
paulari
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 5:02 am

dc. abr. 27, 2011 6:56 am

Jo amb Fecumed estic molt contenta :-()) . Suposo que quan les coses no surten com esperaves et condiciona per dir si un lloc és bo o no ho és, però jo crec que el cos no és una ciència exacta i de vegades pel que sigui no surt bé i no té gens que veure el lloc on t'ho han fet, perquè si no anaven bons en el que fan no tindrien resultats positius no?. Jo estic molt contenta amb ells i animada. Jo sóc del Maresme i tinc oido que la majoria de les parelles solen anar allí pel que per alguna cosa serà... Al meu em porta el Dr. Saura que a més de ser un gran professional és molt agradable i proper, t'ho explica tot molt bé i fa que no et quedis amb cap dubte. A més jo amb el personal que t'atén estic molt contenta per la seva amabilitat i atenció.
:p-)
bronte68

dc. abr. 27, 2011 9:44 pm

Palme ja t’han dit si et fan la antimulleriana per afinar els teus resultats??

Mafaldeta, doncs al final no s’ha endarrerit tant el tema, no? Si et podran fer la transfer a finals de maig, jo calculava que me la farien a mitjans però encara no m’ha vingut la regla (em tocava dilluns), ja m’estic punxant Procrin però no puc començar amb la Meriestra fins el 4rt dia de la regla, així que també s’endarrerirà una mica la cosa. Encara anirem juntetes :p-)

Kora guapa, com va? Quin dia tenies la visita a IVI?? Miraràs alguna clínica més?? Jo, si em permets et recomano molt el CIRH, potser no és tant gran com IVI o Dexeus però jo diría que també és algo més barat; potser no teniu ganes de voltar gaire, així que si et dona bon feeling el que veus i sents a IVI o Dexeus i IVI, la confiança en l’equip es el més important.

Imatge
PALME

dj. abr. 28, 2011 8:33 pm

hola noies, estic una mica xof.

Ahir em vaig fer analitica i va costar molt trobar.me les venes, al final m'ho va treure del canell. La noia em comentava q sóc molt valenta... em va fer bastant de mal però jo només pensava q ho necessito i q per co''ons ho he de fer!!!!
Ja tinc els resultats, ha anat superràpid i els resultats no són bons... el valor minim és de 2 i jo he tret 0.93 :ufs: :ufs: Algo m'esperava ja q la FSH està a 14.25... Ho he enviat a la doctora per mail i espero q em diguin algo, de fet ja em fet les 2 visites i no sé si faran una tercera (pagant o no) per valorar.ho o directament em contestarà per mail o trucarà. Aquesta proba no entra en el seu protocol però al comentar.li va dir-nos q tindría més info, i tot i q el palmito no volia q me la fes vaig decidir q me la volia fer, quanta més info millor per saber per on avançar.
PALME

dv. abr. 29, 2011 2:56 pm

hola nenis, no tinc bones noticies per variar...

Ja m'ha trucat la doctora :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: consideren q si la antimulleriana està per sota de 1 hi ha moltes possibilitats q els meus ovaris no responguin o responguin molt poc. Però tampoc asseguren al 100% q no funcionaria una FIV així és q probarem com va la medicació... fa 1 any per IA els ovaris van respondre bé (2-3)... no sé si amb un any han empitjorat tant. L'alternativa sinó responc a la medicació és la ovodonació i m'ha comentat q ells tenen molta llista d'espera. La Dexeus també te molta llista i que van més ràpid a IVI, Teckon o Eugin(aquest ultim no ens agrada). Abans de despedir.se m'ha dit "Muchos Animos" i quasi en poso a plorar... però a l'estar a la feina m'he aguantat.

Sembla impossible però ara q sé quin és el "problema" m'ho prenc d'altre manera, el no saber per on anaven els tiros em desesperava!!! tant aviat com tinguin la medicació al Clinic començarem FIV-ICSI :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

Ptons per totes :love: :love: :love: :love:

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::