Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Medea
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

Re: Ovodonació

dv. abr. 29, 2011 7:35 pm

Hola Palme!

crec que és bo esgotar totes les proves i totes les possibilitats que siguin possibles, i fer les coses pas a pas. Entenc que si fa un any amb l'estimulació de les IA vas fer fol·licles bons, perquè ara no en pots fer amb una estimulació per FIV? No et fan falta una vintena ... però amb 1 embrionet bo i fecundat ja n'hi ha prou! També, quan no ho veus massa clar sempre és bo anar amb un altre gine a veure una 2a opinió ... però si ara pots fer una FIV, positivisme al màxim i a provar-ho!

Amb 1 any t'han canviat tant els anàlisis? Em perdo amb tantes noies i no recordo a quin centre anaves (al clínic ?) però si vols canviar de centre crec que és bo mirar-ne dos o tres i veure a quin et sents més a gust. Però esperem que no et faci falta i que amb la FIV-ICSI ens puguis cantar un positiu com una catedral i no et faci falta anar a ovo! vinga, que en un tres i no res estaràs en tractament!

Aquesta setmana he demanat hora al gine a veure si també em poden mirar l'antimulleriana ... a veure si així també acabo de descartar-ho del tot ...
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
PALME
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

ds. abr. 30, 2011 8:23 am

Medea, moltes gràcies pels anims!! concentrarem totes les energies en la FIV-ICSI. :p-) :p-) :p-) :p-)
Les IA van ser a Eugin i no ens va agradar gens. Al febrer de 2010 vam fer la petició de la SS a St PAu i al Juny tenim primera visita però com q tarda tant i tant, vam decidir probar al Clinic o IVI i vam triar el Clinic.
La doctora ens va comentar q la FSH fluctua d'un mes a altre i q sempre es creuen la més alta. La antimulleriana no fluctua sinó q decreix. Com és q la vols fer? tens la FSH alta?

Bon cap de setmana :***: :***: :***: :***:
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

ds. abr. 30, 2011 6:37 pm

Hola Noies,

Palm. Aix!!! Peò almenys tens un pas guanyat... tens més respostes..... ara si heu decidit fer una FIV.... dons endavant.... s'ha d'intentar almenys 1 cop.... jo ho he fet.... ara el q no entenc és com no fan aqestes proves a tot arreu... si la FSH ens dona alta i l'Antimulleriana és més exacte... no ho entenc..... Per cert la Vj em va dir q les llistes d la Dexeus són d 4mesos.....

Medea. No t'han demanat l'antimulleriana a l'IVI????

Bronthe. Com vas???

Mafaldeta. Ja et qeda poqet!!!

Jo aqesta setmana vaig a l'IVI ... i a partir d'aqí decidirem... uf!! és complicat decidir.... d moment.... legint-vos per aqí acabo d decidir q encara q airem a l'IVI aqesta semana..... com m'ha d visitar la warry ja.... aniré a la Dexeus a fer-me analitica per l'antimulleriana.... i així ja la tindré feta i un entrebanc menys.... per anar directes a decidir clínica i a la llista per donant.....

Ptnets a totes!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
PALME

ds. abr. 30, 2011 7:40 pm

Kora, avança feina amb les analitiques... 1 cosa menys!!! :ok: :ok: Cada centre té un protocol i al Clinic ens va dir la dra q ella ho demana però per ara no entra...és un tema complicat i no tenen la poció màgica.
Lo de la Dexeus en cas q arribessim a Ovo ja ens ho mirariem... no em crec tot el q ens diuen... \o.o/ \o.o/ Merci per la info!

ptons :love: :love:
carbasseta
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

dl. maig 02, 2011 12:09 pm

Hola nines!

Palme! Molta sort amb aquesta FIV!!!! Esperem que sigui la bona!!! I si no ho fos, ja teniu un pas més fet!! Però creurem els dits pq aquesta sigui la bona!! :p-) :p-) :p-) :p-)

Koreta! Amb qui us sentiu millor vosaltres! Al cap i a la fi tots són professionals, per tant el que us doni més confiança! :-()-) :-()-)

Bronte!!! Com anem!?! que ja et queda molt poquet!

Mafaldeta! Molts ànims per tu tb!!!!

Medea!! Passet a passet, resultats nous i estalvis a la butxaca!! Ja us queda menys!!!!

Petons a totes valentes!!! :: orrr:: :-eh_:: :: orrr:: :-eh_:: :: orrr::
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

dl. maig 02, 2011 8:16 pm

Palme em sap greu que la antimulleriana sigui tant baixeta, però ara ja tens més dades per decidir el que és més convenient en el vostre cas. Entenc perfectament que vulguis intentar-ho amb FIV, jo també ho vaig fer, ho necessitava abans d’assumir del tot que necessitava una donació; però espero que en el teu cas sigui positiu, de debò. Si finalment has d’anar a Ovo, jo estic a CIRH i no he hagut d’esperar gens, als 20 dies del negatiu ja em vaig començar a punxar el Procrin i calculo que en un parell de setmanes ja em tocarà la transfer.

Medea suposo que dependrà de l’edat, però en el meu cas, la Dra. Em va dir que cada mes que passava ens corria en contra, suposo que a certa edat 1 any és molt. Aprofita per fer-te totes les proves, quan puguis començar ja ho tindràs tot.

Igualment et dic Kora, quan més puguis avançar millor, així quan decideixis el centre on et sents més còmode ja ho tindràs tot fet; molta sort amb les visites.

Doncs jo ja porto dues setmanes punxant-me, se m’ha endarrerit la warry i finalment em va venir dissabte, així que demà començo a prendre l’estradiol (Meriestra) 1 al dia durant 4 dies, desprès 4 dies més 2 al dia, aquí em toca visita y començar amb les pastilles 3 al dia i el que em diguin… tot això sense deixar les banderilles, que ja soc una TORERA de les de categoria…. Feria de Abril o San Isidro com a mínim… :-D :-D

Carbasseta, mafaldeta, esperançada... :-()-) :-()-) :-()-)
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

dg. maig 08, 2011 7:17 pm

Kora: Com et va anar a l'IVI? ja has pres alguna decisió?
Imatge
espem
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:49 pm

dg. maig 08, 2011 8:12 pm

Hola chicas algunas ya nos conocemos y a las otras aun no he tenido el gusto, os cuento un poco mi historia, tengo endometriosis bilateral y una trompa dilatada con éste curriculum la única opcion de ser madre es por medio de FIV pero antes debo pasar por quirofano para quitarme la trompa ya tengo día el 30 de éste mes y después empezaré el tratamiento pero a causa de mi enfermedad tengo una reserva ovarica mala la FSH 21.45 una pasada!! de momento la doctora me ha dicho que intentariamos los tratamientos con mis ovulas xq aunq tengo pocos y no muy buenos lo unico que tenemos a favor es mi edad 27, mi utero y unos buenos espermas y que con una buena estimulacion podriamos sacar algunos sino pasariamos a ovodonación pero es algo que aún no tengo claro se que quiero ser madre a toda costa pero me hacia tanta ilusión tener un bebe mio que al ser de donante..... al igual todas habeis pasado por lo mismo,la angustia, las preguntas que pasan por la mente, el que pensarán .... no sé,es más por el entorno que por mí, yo amo a los niños y sé que desde el primer momento lo sentiria mio ...... espero que esto que me pasa sea normal y que sólo lo piensas los primeros meses... besos chicas
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

dg. maig 08, 2011 8:21 pm

Hola noies!!

només entro per donar-vos molts ànims a les que esteu en ple procés o estalviant per estar-ho (Medea, Kore, Palme,Bronthe, Mafaldeta, espero no deixar-me a ningú!) :-()-)

Sobretot no us deixeu enfonsar per tots els nens i embarassos que veieu al vostre voltant, i si heu de deixar de veure algú una temporada perquè us fa mal, no us sentiu culpables i feu-ho! El vostre benestar psicològic és molt important, perquè el procés ja és prou dur de per si com perquè us hagueu de preocupar de convencionalismes socials!

Petons!!!
Kora

dg. maig 08, 2011 9:58 pm

Hola Noies,

Palme. Endavant amb la FIV.... ara a concentrar-se molt!!!..... uf!! com bé dius cada centre té els seu protocol.... i hem d'escollir aqell q amb el q ens sentim millor. Ptnets!!!

Carbasseta. Gràcies per els ànims q ens dones!!!

Bronte68. Molt bé!!!així q em plena feria d'abril..... dons apa banderillera.... endavant!!!!

Espem. Ara mateix deus tenir el cap fet un envolic.... és normal.... jo ja estic mirant d triar clínica per tirar endavant l'ovod... i hi ha dies q estic feta un embolic.... i hi han q ho tinc molt clar...... i.... dons arribo a la conclusió següent.... vull ser mare i l'ovodo és un camí q tenim per triar i és meravellos q hi hagin dones q ens vulguin donar els seus ovulets per aconseguir-ho..... per tant endavant.... un com tinguem al nostre petit/a a la panxeta u després als braços serem les dones-parelles més felices del mon!!! i ens estimarem al nostre petit/a moltissim.... per altre banda tenim la gent.... l'eterna pregunta ... el q diran... de moment hi han molts perjudicis.... la gent és molt cruel d vegades... però tens l'opció d dir-ho o no.... nosaltres hem triat no dir-ho.... no per nosaltres sinó per el nostre petit/a... la gent a vegades no pensa el q diu i si el nostre petit es trobes al mig..... no vull q pateixi..... ja sense dir q hem triat qesta opció... la gent ja fa els seus comentaris.... la gent quan no li toca a ells són ... l'osti!!

Medea. Com va tot?

Mafaldeta. Ja qeda menys per començar....

I apa us explico la meva visita a l'IVI.... dons van anar molt directes al veure tot el historial q portaven i em van fer una eco antral per veure... aix!! només un folicle a cada ovari... llavors això per treballar poca cosa.... i apa directes a l'explicació de l'ovodonació.... i el temps per trobar donant uns 2 mesos vaja noies com jo cabell llis i castany... hi han moltes... i apa després d donar-nos totes les proves q ens hem d fer per começar.... a donar-nos el pressupost.... i 1a visita gratis..... no sé la Dra. no em va desagradar.... però no sé.... ens queda la visita a la Dexeus per parlar del resultat d l'eco i Antimulleriana.... d moment m'ha agradat més la Dexeus... l'eco q ens la van fer divendres amb l'analitica ..... dons l'eco si hi van estar més estona remenant.... i he trovat q és més detallada.... aix! qin lio.... d moment esperarem a la visita q la tinc el dia 23 d maig.... i després ja triarem amb tot el replegament q haguem fet..... però el q està més clar és q ovodonació d totes totes.... i el q no entenc com m'han fet perdre el temps a St. Pau.... però q hi farem... continuar el nostre camí i aconseguir allò q més desitjem!!!

Una abraçada a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Medea

dl. maig 09, 2011 1:15 pm

Vampirets ha escrit:només entro per donar-vos molts ànims a les que esteu en ple procés o estalviant per estar-ho (Medea, Kore, Palme,Bronthe, Mafaldeta, espero no deixar-me a ningú!) :-()-)
Sobretot no us deixeu enfonsar per tots els nens i embarassos que veieu al vostre voltant, i si heu de deixar de veure algú una temporada perquè us fa mal, no us sentiu culpables i feu-ho! El vostre benestar psicològic és molt important, perquè el procés ja és prou dur de per si com perquè us hagueu de preocupar de convencionalismes socials!
Petons!!!

VAMPIRETS!!!!!!!!! gràcies pels ànims! feia dies que no entrava perquè no passo una bona època (bàsicament pels motius que tu dius) i el teu missatge m'ha emocionat :love: és bonic veure com en el SP ens entenem, ens ajudem i podem compendre i compartir els sentiments que estem vivint. :ok:

Bronte68, Palme: com va el tractament?

Kora: el més important és triar on et sentis més a gust! al St. Pau no fan ovo? doncs a mi els de la SS em varen derivar-hi per això ... si que anem bé ... Per cert, també vàrem anar a Fecunmed i ens varen dir que no teníen llista d'espera d'ovo, sinó que amb la crisi tenen llista d'espera de noies que volen donar ovulitos!

Mafaldeta, Espem, Esperençada, ... : ànims, que dia a dia, pas a pas, ja estem més a prop d'aconseguir-ho!
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
PALME

dl. maig 09, 2011 7:58 pm

hola nenis,

Kora, ja saps algo més per aconseguir l'objectiu :-()), un cop tinguis tota l'informació fas balanç i trieu. Ja queda menys!!! :ok: :ok:

Vampirets, gràcies pels consells. Jo ho vaig fer amb 2 amigues i n'hi ha una q li va costar molt d'entendre... es pensava q no volia saber res dels seus nens... ?-) ?-) ?-)

Espem, el fet d'optar per l'ovodonació sería per poder viure tot es procés de l'embaràs i no tinc cap dubte que te'l sentiràs molt i molt teu. Totes tenim pors i cal mirar endavant i no pensar en el q diràn. :globus:

Carbasseta, bronte, mafaldeta. Mil gràcies pels anims :-()-)

Kora ja em pots apuntar.....Ja estem en el món de les FIV :p-) :b-))) avui m'ha baixat la warry i el dia 20 tinc visita pq m'expliquin la medicació i em donaràn els papers a presentar a l'inspector de SS per tal q em firmi les receptes... :lluita:: esperem tenir tota la sort q ens ha faltat fins ara. Només hem fet 2 IA i he llegit alguna de vosltres q calen 4IA pq et donin la medicació de FIV... i sinó doncs trinco trinco.
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

dl. maig 09, 2011 10:47 pm

Hola, reboniques! :--/) :***: :--/) :***: :--/) :***:
Bronte68: Olé, torera! :: orrr:: Gràcies pels ànims! >.-<: Potser si anirem juntetes al transfer
Medea: Perdona, em podries explicar què és l'antimulleriana? :p-) ?-) Encara que potser les d'ovodonació no ho necessitem saber, penso que quanta més informació millor. Gràcies pel suport, preciosa! :b-)))
Palme: Què bé! Ja estàs en tractament! :content: Aviat hi hauran moltes :-()) :-()) :-()) en aquest post
Carbasseta: Moltes gràcies pels ànims :love: Aixx, m'agrada molt que les :-()) es recordin de nosaltres i ens visitin... :r)
Vampirets: Moltes gràcies a tu també! :love: Ets un :***:
Espem: El que penses és totalment normal : lasito : Contesta això: quants petons hi ha en una cèl·lula? quantes abraçades? quant amor? :oset: Et recordes del conte de l'abella i la flor? Doncs nosaltres som la terra... hi ha una abelleta i una floreta, però si no hi ha la terra on la llavor creixi... hi haurà planta? No. I la gent? Ni cas! Ho sé per experiència... A ningú l'importa! Les parelles expliquen com ho fan de manera "normal" :sex-|: ? I per què ho hem de fer nosaltres? Si ho vols explicar a un cercle reduït, endavant... però amb compte... Noia, és molt personal... Jo aquest cop no ho he dit a ningú, només a vosaltres, hehehe :b-)))
Kora: Bonica, tria la clínica en què et trobis més a gust : metge : Aixxxx... l'ovodonació... Un cop l'has acceptat, tens claríssim si ho aconsegueixes seràs totalment mare :-:.b
Avui m'he punxat el decapeptyl :: orrr:: i ara a esperar la warry i començar la medicació. La doctora : metge : m'ha dit que entre dos i tres setmanes després de la warry, si tot va bé, farem el transfer :b-)))
Noies, perdoneu si ara no escric tant sovint... Em menjo molt el tarro i de vegades tinc por de desanimar-vos, però em recordo molt de vosaltres i us llegeixo cada dos dies o així... Penso molt en totes vosaltres, especialment les d'aquest post perquè també som una micona especials perquè encara ho tenim més difícils. Prego perquè a totes se'ns faci realitat el nostre somni :-()) :-()) :-()) . Sou el meu suport i us estimo moltíssim!!! :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love:
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Medea

dt. maig 10, 2011 10:19 am

Mafaldeta: doncs pel què he llegit pel SP i a internet, l’antimulleriana és l’hormona que acaba de confirmar la quantitat i la qualitat dels òvuls. http://www.mujeresycia.com/?x=nota/5851/1/disponibilidad-para-procrear
http://www.reproduccionasistida.org/reproduccion-asistida/cuerpo-humano/embarazada/la-cantidad-de-ovulos-que-tiene-una-mujer-se-puede-averiguar-mediante-un-analisis-de-sangre/
A mi no m’ho havien demanat mai, potser perquè per anàlisis i proves tenien clar que havia d’anar a ovo, però com que m’he de tornar a fer anàlisis i havia llegit al fòrum, vaig demanar-li al gine si m’ho podia incloure .... suposo que necessito acabar de descartar totes les mínimes possibilitats per acceptar plenament l’ovo, que la meva maternitat es retarda encara més ... i que estic vivint el pitjor any de la meva vida. Un cop ho hagi assimilat tot, tinguem els diners pel tractament i ho puguem tirar endavant, suposo que ja estarà. De moment, l’espera desespera.
Que tinguem sort
carbasseta
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

dt. maig 10, 2011 10:41 pm

Sabeu què??!!
SOU TOTES UNES CAMPIONES!!!!
I seguire pensant en vosaltres i enviant-vos energia positiva pq aconseguiu el vostre somni! Que tard o d'hora arribara!!!!
Una abraçada gegant per a cadascuna de vosaltres! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Mafaldeta

dg. maig 15, 2011 2:07 pm

Hola, precioses! :--/) :***: :--/) :***: :--/) :***:
Carbasseta: Moltes, moltes, moltes gràcies :love: :love: :love: . No saps com m'anima el teu suport... Espero "contagiar-me" aviat :-()) . M'han emocionat les teves paraules... Una abraçada molt forta :-()-)
Ja estic en tractament! :p-)
El dia 12 em va venir la warry :dimoni: i he començat amb la progynova i l'heparina :: orrr:: . El dia 23 tinc visita amb la doctora : metge : que em farà una eco per veure com està el meu endometri i ja em dirà quin dia podrem fer el transfer </;-) De totes maneres em va dir que si tot va bé serà a finals de maig... Això està al caure! :b-)))
Noies, ara més que mai necessito el vostre suport :-o00m :content: ;-))) . Jo també us tinc present en les meves pregàries i us envio molta energia positiva cada nit... :tbiies: :movil: :-D :pandi: Aviat totes estarem :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Sou meravelloses! Us estimo mooooooolt!!! :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

Kora

dl. maig 16, 2011 8:37 am

Hola Noies,

Mafaldeta. Molt bé!!! poqet a poqet ......

Medea. Com vas maca??

Bronthe. Com van les banderilles i tot plegat??

Palme. Quan comences???

Noies una pregunta...... quan vaig anar a l'IVI i em van dornar el pressupost em van dir q en el cas d q el tractament s'hagues d parar per culpa meva havia d tornar a pagar tot igual..... és possible?? si a la donant ja li hem pagat una part.... no??? no sé..... Jo d moment esperant a la visita a Dexeus..... i dimecres tinc hora a St. Pau.... a veure com es comporten aqesta vegada... jo per si d cas vaig amb tot el meu arsenal....

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
bronte68
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

dl. maig 16, 2011 8:12 pm

Hola nines....

Mafaldeta, ostres que anem gairabé de la maneta.... jo vaig començar el dia 3 amb la Meriestra, de fet, demà tinc el segon control i espero que em donin data per la transfer, potser serà aquesta mateixa setmana... :p-) :p-) Demà us informo.

Kora, encara no has acabat la ruta de clíniques per decidir on quedar-te??? Crec que al final no et vaig comentar un parell de coses sobre el CIRH .... pels preus que vas posar en un altre post, jo diria que el CIRH és més barat (exactament no ho se perque a mi per la meva mutua em fan descompte) i a més et volia comentar que no he hagut d'esperar gens per tenir donant ... No se si ja tens la cerca tancada o encara t'ho pots mirar.

I pel que fa això que comentes de pagar tot un altre cop, jo només et puc comentar el que em van dir a mi, però no és exactament el mateix.... Jo vaig preguntar que passava si la donant no es punxava bé, si es saltava alguna dosi... i el tractament no funcionava.... em van comentar que a elles les controles molt d'aprop, fins i tot, gairabé dia si, dia no, les punxen allà mateix... també em va dir que et garanteixen un mínim d'ovuls, que si el tractament no funciona bé, és perque ells s'han equivocat al triar la donant o al fer el seguiment i que llavors el cost l'assumeixen ells. Ara bé, jo no vaig pensar a preguntar el que tu comentes, si la que fallo soc jo.... de tota manera, com nosaltres no hem d'ovular, només podria fallar que l'endometri no respongui a la medicació, no??? és molt habitual aixó??? Espero que ben aviat trobis la clínica que et doni tota la confiança i pugis fer un paset més endavant cap al teu <:-<

Medea, palme, espem ... com va tot??? i a les que també passeu per donar ànims carbasseta, vampirets.... :-()-) :-()-) :-()-)
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Mafaldeta

dl. maig 16, 2011 9:55 pm

Hola, boniques! :***: :***: :***:
Bé, a FIV-Clínic et fan pagar de paga i senyal la medicació de la donant el dia que et fan l'eco per veure com està l'endometri. Si t'ho repenses, aquests diners els perds. El dia del transfer et fan pagar la resta del tractament. Si sobren cigronets, et cobren per la criopreservació durant un any i cada any has de pagar si els vols tenir criopreservats. Si no ha funcionat el primer transfer i has de fer servir els congeladets, quan et fan l'eco pagues 300€ i la resta el dia del transfer. Si t'ho repenses abans del transfer, perds aquesta quantitat.
Que quedi molt clar: NO et garanteixen cap embaràs. Ni amb ovodonació ni amb òvuls propis. Hi ha molts factors que poden influir: endometri, trombofilies, qualitat dels embrions, descongelació, etc. La RA no és una ciència exacta. Per exemple, jo mateixa. És la meva segona FIV amb ovodonació, he tingut tres transfer amb beta negativa. Amb això no us vull desanimar, ni molt menys, precioses, però sí informar-vos bé.
Kora: Sobretot tria la clínica que et trobis més a gust. Si no m'equivoco, varien poc els preus de les bones, no? Ànims, preciosa! :ok: Ho aconseguirem! :-())
Medea: Gràcies per la informació >.-<: Com va tot bonica? :content:
Bronte68: Nena! :b-))) Que quasi anem plegades! Ja diràs quin dia tens el transfer. :-)
Una pregunta: Els meus amics han organitzat un viatge a Suècia l'última setmana de juliol i la primera d'agost. Són tres hores d'avió... Ells no saben res del meu tractament... Buf! No sé què fer... És pel nostre compte i de moment només paguem l'avió... Aaaah! No sé que fer... Em podeu donar la vostra opinió?
Reboniques! Pensament positiu! ;-))) Amb il·lusió i esperança ho aconseguirem. :b-))) Som unes campiones de cor!!! Sou meravelloses. Molts petons i abraçades :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)

PALME

dt. maig 17, 2011 7:28 pm

hola nenis!!!

Mafaldeta, com va la medicació?? respecte lo de les vacances es fa dificil de decidir. Naltres hem decidit q de moment no reservem res, ni un cap de setmana pq no sabem com anirà... quan arribi el moment i segons els anims i pressupost farem. Sé q ens va molt bé sortir i desconectar però ens volem centrar en la FIV :b-))) :b-))) :b-)))

Kora, quan dius pagar, vols dir el tractament sencer??? ?-) ?-) Normalment pagues una bestreta a compte i el dia de la transfer si tot és ok pagues la resta... pregunta-ho :ok: :ok: :ok:

Bronte, medea, espem k tal??? :-()-) :-()-)

Avui m'han trucat q ja tenen la medicació del CatSalut, divendres tinc visita i m'explicarán com va la medicació. YUHU!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) Com q faig protocol llarg suposo q el 21è dia desde la warry començaré la medicació, conto q cap al 2-3 de juny.

MOLTA ENERGIA POSITIVA PER TOTES :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***:

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::