CENTRE FERTILAB. referències

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
nenea
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

CENTRE FERTILAB. referències

EntradaAutor: nenea » dc. gen. 18, 2012 5:01 pm

Hola a totes,
Estic en el moment de buscar centre per fer.me la primera FIV i he vist que la mútua em cobreix el centre de FERTILAB ( INSTITUT CATALÀ DE FERTILITAT via agusta 249, Barcelona). Tenia pensat anar a FECUNMED, però no estic coberta.
Voldria tenir referències amb FERTILAB per acabar-me de decidir. Per mi és molt important tenir seguretat i confiança amb el centre. No és que em vagi molt bé pagar el cost d'una FIV i per això voldria tenir opinions
MOLTES GRÀCIES per avançat
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: CENTRE FERTILAB. referències

EntradaAutor: Cayena » dc. gen. 18, 2012 6:23 pm

Hola Nenea
Jo estic a Fertilab i estic molt contenta. És un centre petit però amb bons professionals. El tracte és molt bó, des de metges, infermeres... El que té de bo és que el metge que et porta és el que sempre et tractarà a totes les visites que facis, és a dir, no és com altres centres més grans, on et toca qui et toca, qui estigui de torn a cada consulta.Vaig fer-me tres IAs l'any passat i a la tercera m'hi vaig quedar, tot i que després el vaig perdre. Ara estic en plena FIV, demà em fan la tranfer... Nosaltres vam anar a Fertilab perquè la meva gine de tota la vida hi treballa, o sigui que ja no vam mirar altres llocs. Per mi, tenir confiança amb el metge que et porta, que et conegui i que tu el coneguis és un valor afegit. De fet, jo tinc descomptes en altres centres per la meva mútua i no els vaig aprofitar perquè m'estimava més continuar amb la meva doctora.
Si necessites més informació, ja m'ho diràs
Molta sort! :***:
Avatar de l’usuari
nenea
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

Re: CENTRE FERTILAB. referències

EntradaAutor: nenea » dj. gen. 19, 2012 5:23 pm

Gràcies cayena!!! i moltissima sort en la FIV!!
M'agrada el que em comentes....a veure si hi ha més gent amb aquesta experiència positiva. De fet he trucat als dos centres per demanar hora i miraré de veure al final a quina vaig després de visitar-me. Per cert quina ginecologa et porta? si no és molt demanar... moltess gràcies
SORT! :-()-)
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: CENTRE FERTILAB. referències

EntradaAutor: Cayena » dv. gen. 20, 2012 10:52 am

Estic amb la Dra Creus que és la meva gine de tota la vida i només tinc paraules bones d'ella, com a professional i com a esser humà. Et diu les coses ben clares i no se'n va per les branques ni et dóna falses esperances i des del meu punt de vista té molt bon ull i millors mans. Per molta pressa que tingui o molta gent a la consulta, s'està amb tu el temps que faci falta i m'agrada molt que, quan t'està fent els tractaments, t'ho explica tot molt bé perquè entenguis en tot moment el que t'està fent .En els dos avortaments es va portar amb mi molt be.
Com veus, li tinc molta fe (no cobro comissió eh) però pensa que cada persona percep un mateix metge i el mateix centre de forma diferent i en funció de les seves expectatives, experiències i també de com li hagin anat els resultats.
Petons
Ire Bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. des. 02, 2017 3:03 pm

Re: CENTRE FERTILAB. referències

EntradaAutor: Ire Bcn » ds. des. 02, 2017 3:22 pm

Hola Cayena i Nenea,

He arribat en aquí buscant informació de la clínica fertilab, veig que han passat uns anys desde que vau escriure. Com us van anar les fiv?

Gràcies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::