ALGÚ A IVI BARCELONA?

Tractaments, clíniques, medicaments..
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: EnCamino » dj. gen. 28, 2016 8:35 am

Hola Guiguid!

A mi em porta el Dr. Ballesteros i n'estic força contenta, al principi em va semblar una mica sèrio i de poques paraules però, amb el temps, li he anat agafant confiança i el que no m'explica ell doncs ja li pregunto jo. Si hagués de canviar de Dr./Dra., demanaria per la Dra. Imma Sánchez (que també te l'ha recomanat la Pumuki) o pel Dr. Santamaria, que m'han atès vàries vegades al llarg de les dues FIVs i el seu tracte m'ha encantat.

Molta sort!
Joy
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 08, 2015 1:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Joy » dj. gen. 28, 2016 12:35 pm

A mi em porta la dra Isama. Algú la coneix?
És molt amable, però no parla gaire. Ja la infermera és molt atenciosa, em truca o contesta els correus ràpidament i m'ajuda amb totes els meus dubtes. Encara no he començat el tractament, començaré la setmana que ve. :-o00m
rtolineta
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. març 02, 2016 9:47 am

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: rtolineta » dc. març 02, 2016 5:56 pm

Hola noies!!!

Jo vaig fer la meva segona FIV a IVI Barcelona. En general vaig rebre bon tracte però no vaig aconseguir el meu objectiu. A mi em va portar el Doctor Santamaria que és bon professional, i és important quan passes per aquest camí sentir-te a gust i que t'expliquin les coses que necessites saber.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Apolonia » dc. març 02, 2016 11:57 pm

Per qui pugui llegir això en un futur...
Jo he triat IVI amb ulls clucs. M'és igual si és una gran empresa o el tracte. Els seus laboratoris són, amb diferència, els millors.
Jo estic fent segon tractament. Per la meva edat (41 quan vaig començar), no volia arriscar-me. Van ser sincers i em van derivar a ovo directament.
Tot i les referències no vol dir que m'hi quedi (m'hi vaig quedar però els vaig perdre).
En tot cas és important confiar amb el centre que trieu.
Si no m'hii quedo no descarto provar més endavant en un lloc més econòmic. De moment aquí em quedo.
I, almenys per mi, el tracte impecable.
Tinc la doctora Casas. Un encant.
Avatar de l’usuari
mamicris
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 2:10 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: mamicris » dc. maig 25, 2016 9:57 am

Hola chicas,

Yo estoy considerando ir a ivi a partir de que me venga la regla, estaba dudando entre la quieron por precio, el marquez que he visto que tiene un porcentaje alto de positivos y el ivi, pero una amiga me acaba de llamar que despues de 7 invitros en diferentes centros a la primera en ivi y se queda, beta positiva que me hizo tirarme de cabeza a ivi... espero acertar con la decision.

y ahora tengo muchas muchas dudas que seguramente ustedes me saben resolver... He visto que a muchas les cancelan por baja estimulacion o por hiperestimulacion, cuando esto ocurre que pasa? te cobran todo de todas formas o como funciona?
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: aliena55 » dc. maig 25, 2016 10:51 am

Mamicris tot just ahir em donaven l'alta a IVI! Això vol dir que estic amb la meva panxeta que comença...
Si hagués de repetir tot el procés, que no ha estat gens fàcil, sense dubte tornaria a IVI. Mai podré dir que no m'han tractat bé, sempre tothom, des de les noies de recepció, les d'analítiques, fins a la meva doctora i infermera (Dra. Casas i Vero) m'he sentit molt acollida, acompanyada i també estimada.

A mi una vegada em van haver de cancel·lar la transferència perquè no tenia cap òvul bo i em van tornar els diners que corresponien (també pots decidir que pel proper tractament et vagin descontant d'allà...). En cap moment em van voler cobrar el que no tocava...

I quan vaig tenir l'ectòpic em vaig fer moltíssimes betes i ecos (però moltes, no t'ho pots ni imaginar) i no em van cobrar mai de més, ni les injeccions per aturar l'embaràs.

No ens enganyem, barato no és, i segur que en el preu ja paguem tot això, però mai he hagut de pagar més del que em van dir en el pressupost.

Moltíssima sort!
Avatar de l’usuari
Pumuky
:: gosset
:: gosset
Entrades: 476
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 9:51 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Pumuky » dc. maig 25, 2016 11:27 am

Nosaltres després de 6 transferències de blastocists en una altra clínica, ens hem quedat embarassats a la primera a IVI. Suposo que depèn molt del resultat, però nosaltres ho recomanem a tothom. Són bons (i cars) i ens han ajudat a fer realitat un somni que s'havia convertit en un malson! Tot el personal mooolt bé, jo enviava mails a linfermera i a la doctora i sempre tenia resposta. Han estat atents i ens hem sentit ben cuidats.
Esperant les nostres petites!
Avatar de l’usuari
mamicris
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 2:10 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: mamicris » dj. maig 26, 2016 10:04 am

Gracias Pumuky y Aliena, La verdad es que me quedo mucho mas tranquila.

A nosotros nos visita el Doctor Santamaria, lo conocen?

Ya les ire contando que tal todo.
Avatar de l’usuari
Pumuky
:: gosset
:: gosset
Entrades: 476
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 9:51 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Pumuky » dj. maig 26, 2016 2:44 pm

La meva doctora era Imma Sánchez, però la transferència ens la va fer el doctor Santamaria i perfecte. Tot molt ben explicat i un excel·lent resultat!
Esperant les nostres petites!
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Capgrossa » dj. abr. 06, 2017 8:05 pm

El post està paradet, però tan debó algú pugui ajudar-me...

Hi ha algú que s'hagi fet el Test de Compatibilitat Genètica (el de les 600 malalties)?? Tinc una pregunta: en els 1200 que costa la prova, també s'inclou aquesta analitica a la donant (fem ovo), o s'ha de pagar alguna cosa més a part?? Algú ho sap?

Gràcies!!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Ally83 » dv. abr. 21, 2017 11:01 pm

Hola a totes!

Jo vaig començar amb IVI fa més d'un any, quan anavem a començar hem vaig quedar de manera natural però el vaig perdre.

Despres de 3 ias per ss al clinic i haver anat a la part privada per fiv, hem tornat a IVI amb el dr. Ballesteros, el mes vinent començo amb fiv.

I per nosaltres IVI és el millor que hi ha.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Jordijimro
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 19, 2020 10:35 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Jordijimro » dl. oct. 19, 2020 10:48 pm

Ufff de l´IVI Barcelona nosaltres no em volem saber res, us recomanem per la vostra salut que mireu altres clíniques si esteu a temps.
Atenció poc personalitzada, un tractament per totes les pacients igual, t'inflen a pastilles i injeccions tot lo que sigui gastar.
Vam fer dos intents, el segon amb dos embrions crio-preservats sent totalment fèrtils els dos ja que la meva parella te tres fills ja d'una altra relació. Si no voleu acabar amb els ànims per terra, millor busqueu una altra clínica i no pas l' IVI Barcelona nosaltres vam tenir la doctora Sílvia Gonzàlez i només saben posar excuses però el sacrifici, el temps perdut i els diners us asseguro no els recuperareu son una colla d'estafadors.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Gustineta » dt. oct. 20, 2020 8:40 am

Hola Jordijimro!

Nosaltres també vam fer un intent a IVI i vam tenir una experiència similar a la vostra. No en vam quedar contents per les mateixes raons (i a més també vam tenir la mateixa doctora), però no m'atreviria a dir que són uns estafadors.

Tot depèn de què busquis: vols una atenció i un tractament personalitzats? Llavors no és la teva clínica. Però per altres parelles sí que ho és.

A banda, perquè la teva dona tingui tres fills d'una relació anterior no vol dir que els embrions siguin fèrtils. Els embrions són de bona qualitat o no, però això tampoc no et garanteix un embaràs a terme. A banda, la fertilitat canvia al llarg del temps i poden sorgir problemes encara que abans no n'hi hagi hagut.

L'IVI és car, és cert, però no és el més car. Nosaltres vam acabar fent tractament en una clínica més cara, per exemple, però on vam estar molt més a gust.

Dit això, em sap greu que la vostra experiència no hagi sigut bona. Molta força, tant si continueu intentant-ho com si no.

Una abraçada :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Capgrossa » dc. oct. 21, 2020 6:50 pm

No hi estic d'acord. Alhora un familiar i jo estàvem en el mateix procés de RA i els tractaments, medicacions i controls èren diferents. Malauradament ells no van tenir sort, però nosaltres a la primera.

Mai podré agraïr prou a tot l'equip d'IVI que ara tinguem el nostre tresor. Imagino que els familiars que he comentat tendrien una altra visió.

La Reproducció Asistida es un procés llarg, dur i desmotivador, de vegades.

Molta sort a tothom :-()-)
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Apolonia » dc. oct. 21, 2020 9:54 pm

Jo tampoc estic d'acord amb la opinió negativa aquí més amunt sobre IVI.
Dius que els dos sou "totalment fèrtils". Doncs si sou "totalment fèrtils" què feu en una clínica de fertilitat?

Lo del tracte poc personalitzat ho he dit moltes vegades. Sí, hi passa molta gent i les noies de recepció potser no et coneixen pel nom.. però és que jo no vaig anar a fer-hi amigues a la clínica. En canvi, ho trobo un lloc molt professional, mai, mai em van fer esperar més de 10 minuts (en dos processos i mig, durant molt de temps), sempre tot va ser clar i transparent, i de dos intents vaig tenir dos embarassos, un dels quals va arribar a terme i és el meu fill.
I sobre lo del tracte.. la Doctora i les infermeres van tenir un tracte exquisit amb mi.

Estaré eternament agraïda a IVI, per això em prenc el temps de contestar.

Sort a tothom :-())
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. oct. 23, 2020 11:41 am

Hola,

Nosaltres, després de dos tractaments anteriors fallits en dues clíniques petites, ens hem decidit anar a IVI. Estàvem entre Dexeus i IVI i finalment hem optat per aquesta última.
M'han recomanat la Dra. Penyarubia ja que també sap d'endometrosis.
De moment tenim visita el dia 3 de novembre.

Esperem que aquest cops sigui el definitiu ja que econòmica i psicològicament ja no podem més.
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Tànit » dv. oct. 23, 2020 6:48 pm

Hola! no m he pogut resisitir a preguntar, nosaltres vam anar a 3 cliniques a fer pressupost i les 3 de preu eren mes o menys igual les que eren un xic mes cares incloïen algunes coses q a les altres les pagues a part, per tant els pressupostos que vam demanar (IVF, Dexeus i Eva).
Quan parleu de cliniques barates, a quines us referiu?
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Apolonia » dv. oct. 23, 2020 8:41 pm

Forta-però-Cansada ha escrit:Hola,

Nosaltres, després de dos tractaments anteriors fallits en dues clíniques petites, ens hem decidit anar a IVI. Estàvem entre Dexeus i IVI i finalment hem optat per aquesta última.
M'han recomanat la Dra. Penyarubia ja que també sap d'endometrosis.
De moment tenim visita el dia 3 de novembre.

Esperem que aquest cops sigui el definitiu ja que econòmica i psicològicament ja no podem més.


Estaràs en molt bones mans. Crec que no es pot comparar una clínica petita amb IVI i els laboratoris que tenen.
Molta sort.
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Gala84 » dv. oct. 23, 2020 10:47 pm

Hola!

Jo tampoc no crec que siguin uns estafadors a l'IVI, però entenc al que et refereixes, Jordi. En tot cas, l'estafa és la reproducció assistida en general, que s'ha convertit en un negoci molt sucós.

Jo també he passat per l'IVI, amb la doctora Castillón, però no hi he arribat a fer cap tractament complet. M'hi he fet una histeroscòpia perquè a la primera visita em van veure l'úter en forma de T i un test EMMA perquè en fer la histeroscòpia em van veure l'endometri inflamat. Ara bé, si en la primera visita l'atenció va ser molt bona, un cop ens van pescar, va començar a decaure. La doctora no tenia ganes de donar-nos explicacions a les nostres preocupacions, just sortia de fer-me una eco que ja sortia per la porta; no s'enrecordava dels correus que li havia enviat i que ella m'havia contestat; ens tractava com si no ens enteréssim de res, quan portàvem dos tractaments en un altre centre amb tres avortaments i teníem molt clar què volíem. En general, molt poca empatia, explicacions escasses i la sensació que quan ens tenia al davant no sabia ni qui érem ni què havia de fer. El dia que m'havia de fer la biòpsia pel test EMMA li vaig haver de recordar jo a la doctora perquè no s'ho havia apuntat. A més, el dia que li vam preguntar per començar el tractament a la següent regla, quan ja marxava per la porta ens va dir si ens preníem algun tipus de suplement o vitamina per millorar els òvuls i llavors va recular per receptar-nos-el.

Com molt bé diu la Gustineta, nosaltres també buscàvem un altre tipus de tracte i atenció amb la motxilla que portàvem a l'espatlla. I a l'IVI no el vam trobar. Encara avui, després de 4 mesos de l'últim cop que hi vam anar, no ens han enviat el pressupost de dues puncions seguides que vam demanar. Vam trucar unes quantes vegades i totes ens deien que ens ho enviaven i mai no va arribar...

Aquesta ha estat la meva experiència. Però també entenc el que dius forta-però-cansada de voler anar a un lloc gran quan el teu cas es complica. És el que vaig fer jo també després de la mala experiència a Fertty, una clínica petita que no sap gestionar casos complicats... L'IVI em va servir per corroborar que les proves que em volia fer (després de buscar-les per internet i en aquest fòrum) eren les correctes i adients i també per arreglar el tema de l'úter. Suposo que si el tracte i l'atenció haguessin estat diferents, hagués seguit a l'IVI. Però ara penso que vaig fer molt bé de demanar una segona opinió a Gravida (que la tenia pendent en cas de no veure-ho clar a l'IVI) i he optat per aquesta opció.

Al final, t'has de sentir tranquil i confiat amb la clínica que esculls i l'IVI em va generar moltes inseguretats. Sobretot per la por de no estar al lloc adequat amb el millor tractament possible pel meu cas.
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. oct. 30, 2020 9:25 am

Bon dia noies,

Gràcies per les vostres respostes!

Avui m'han tornat a trucar de l'Ivi per retrassar l'hora amb la Dra. Peñarrubia, és veu que està de baixa, i m'han donat pel 17 de novembre. És el segon cop que ho fan i ja m'he desanimat. El que menys necessito ara és esperar encara més. M'han donat opció a demanar pel Dr. Ballesteros o la Dra. Casas, però no en tinc referències i volia triar un metge que sapigués d'endometrosis.
Estic plantejant-se demanar hora a la Dexeus amb el Dr. Iñaki, que es l'altra ginecòleg que m'havien recomanat, pq també en sap d'endometrosis.
No sé què fer... I si m'equivoco? És que ja es la 4a clínica a l que anirem i em fa molta por no triar bé...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::