ALGÚ A IVI BARCELONA?

Tractaments, clíniques, medicaments..
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dc. oct. 28, 2015 6:42 pm

Ostres noies aixi que us han receptat gestagyn.... embarazo o preconcepción? avui justament que comprat natalben supra. Crec que gestagyn és més complert per aixo, pero bueno.... quan acabi aquesta Caixa compro gestagyn!! jeje
La meva gine no es posiciona, m'ha dit el que sigui, tant dona...

Encamino, que bé!!! comences ja, nena!!! va que tot ve rodat!!
Blaucel, així que tercera fiv i en betaespera?? molstisima sort!! quan tens la beta??

Doncs m'ha trucat la secretaria de laboratori per dir-me que tinc 17 fecundats. Pròxima trucada divendres!!! com veieu es perden moltissims pel camí....
LIA1980
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dt. des. 17, 2013 6:28 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: LIA1980 » dc. oct. 28, 2015 8:27 pm

Hola surto aquestes hores de IVI. El Dr. No ha anat amb presses i m'ho explicat tot com va anar i com hauria d'haver anat. Mai he pensat que siguin freds pero una mica peseteros si.
En resum apunta a que puc tenir un problema ovocitari lleu/greu que no m'ho pot assegurar. Que la resposta al tto. no era el que esperaba ni x les ecos ni pels nivells d'estradiol. M'ha explicat que hem va donar el decapeptyl i ovitrelle per asegurar maduració i ovulacióbi que ttoti així no va anar bé.
El fet que en anterior fiv de 10 només fecundés 5 apunta lleument que hi ha problema ovocitari. Que tot i haver problema masculí té més pes l'òvul que el espermatozoo i hauríen d'haver fecundat un 70% no un 50%.
Que si volem un tto. més efectiu però prescindint de la genètica: ovodonació.
Si volem un menys efectiu/ - possibilitats seguir i fer 1 altra tto. més. Però només 1 més. Que a partir del 4t. les possibilitats baixen ( si ja no t'has quedat).

Si fes ovo hauria de fer dgp igual x factor masculi i tot plegat no ho podré asumir. Els preus de ovo+ dgp deuen ser abismals!

També m'ha dit que ara en un més feien un pack nou, amb una técnica de dgp més econòmica, que si fas i no surt cap sa...la seguent biopsia no la pagues...és a dir, que fan dgp fins aconseguir un sa. Amb aquesta trcnica m'ha dit que ho fan a dia 5. En comptes d'anar acumulant en varies Fivs i després biopsiar.

Que en un mes vagi a demanar preus pero abans de canvi any per si després puja... I tot plegat segons hem vas dir Eva havien canviat els preus de dgp...per això dic lo de peseteros. Jo abans danar a questa visita ja vaig preguntar si havia de pagar...per si de cas....

Total que ara en stand by...esperar preus...demanar 2ones oinions...valorar ovo...un lio tot plegat.


Jajajja eva unas tanto y otras tan poco!!!! Jajaj ho dic per treure ferro... No t'ho prenguis malament.

Per cert Eva com van els embris/ fecundats? A mi m'informava el bioleg de laboratori del procés però el dr. estava al cas de tot (segons m'ha dit ...pero jo fins la transfe no vaig tenir contacte). Ho dic pq ho pregintaves.

Encamino que bé que ja haviat comences!

Blaucel estem pendents de tu a l'altra foro.!!!
Clínica=IVF Barcelona
Agost 2014 1a FIV+DGP
20/08/2014 Transfe 1 embrió
28/08/2104 Beta Negativa
09/10/2014 Criotransfer 1embrió
23/10/2014 Beta Negativa

24/09/2015 Clinica IVI
29/09/2015 transfe 1 embrió
09/10/2015 Beta -----

12/05/2017 3A FIV CIRH 6 óvuls 1madur 0embrions
Gener 2018 4A FIV VH 3ovuls 0 madurs

Jo 41/Ell 47
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dj. oct. 29, 2015 10:22 am

Hola noies!
Lia, bueno, almenys t'han explicat bé el motiu pel que no ha funcionat. Això si, ara quin embolic, noia! Esta bé que t'hagin dit la oferta aquesta del dgp. Ho heu de rumiar molt tot plegat... a ens vas explicant que fareu. La ovodonació entrava en els vostres plans?

Hem van trucar només per dir-me els fecundats, i a esperar la próxima trucada de demà, que estarán a dia 3. I suposo que després hem trucaran diumenge que será dia 5 i es quan congelarem.
Jo estic molt dolorida, sobre tot l'ovari dret, que es on tinc el quiste....tinc unes punxades. El pitjor de tot es que estic molt encostipada, es veu que a quiròfan vaig agafar fred perque porto una a sobre....
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dj. oct. 29, 2015 7:29 pm

Noies saber si puc prendre algo pel refredat?? tipus bisolgrip, o algún mucolitic o algo.... no se si puc o no ara... pel tema de la puncio i hiperestimulació....
Porto tot el dia al llit, ja no se que fer per estar millor...
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. oct. 30, 2015 8:34 am

evabcn jo estava molt refredada una setmana abans de la transfer i la dra em va dir que solament paracetamosl, pero si no fas transfer si que pots pendre alguna cosa. igualment pensa que el x exemple el pharmagrip es paracetamol basicament, si li preguntes a la farmaceutica suposa que t'ho podra aclarir.
cuida't i q milloris!!!
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dv. oct. 30, 2015 11:53 am

Gràcies Blaucel, he hagut d'anar al metge perque he passat una nit horrorosa... mucolitic, xarop i antiestaminic....com tu dius com no haig de fer transfer no passa res
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dv. oct. 30, 2015 1:47 pm

Acaben de trucar-me de l'ivi. A dia 3 es mantenen els 17!!! Proxima trucada diumenge i ja diran els que es poden vitrificar.
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: EnCamino » dv. oct. 30, 2015 6:55 pm

EVABCNGA, quines bones notícies, els 17 a dia +3!!! Ole, ole i ole!!! Això pinta genial!!! Ja ens continuaràs informant.

Feliç cap de setmana a totes!
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: EnCamino » dg. nov. 01, 2015 8:31 pm

EVABCNGA, saps ja alguna cosa dels teus embrions? avui arribaven a dia +5, oi? Aix, quina emoció! quines ganes de llegir bones notícies! :)
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dg. nov. 01, 2015 10:55 pm

Doncs he hagut de trucar perque no em deien res i passaven nota a laboratori per trucar-me. Al cap d'una estona m'ha trucat de nou la noia de recepcio per dir-me que els biolegs s'ho miraries dema i hem trucarien...
M'he quedat xafada.....joooo.....com li he dit, si s'ha de congelar avui perque no hem diuen res avui i s'ho han de mirar dema.....se suposa que a laboratori ha d'haver algu sempre....
Aixi que res....a esperar a dema.
Suposo que congelaran igualment a dia 5 i no a 6,no??
Avui he començat a tacar una miqueta, i aixo que no espero la regla fins d'aqui a una setmana!!! I espero que sigui l'ultima....jeje
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: EnCamino » dl. nov. 02, 2015 10:11 am

Ostres EVABCNGA, em sembla increïble que no et truquessin i, més increïble encara el que et van dir quan vas trucar tu, quina poca vergonya i quina poca empatia!!! No entenc com un centre com IVI, amb tot el renom que té, es pot permetre que passin aquestes coses!!! Amb el dineral que paguem!!!

De totes maneres, vull pensar que sí, que únicament es van oblidar de trucar i que tens un munt d'embrions congelats a dia +5, clar que sí!!!

Segur que avui et compensaran amb una molt bona notícia!!! :)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. nov. 02, 2015 11:45 am

Eva: doncs jo de tu tornaria a trucar i q et diguin avui el que, a veure, com diu encamino paguem miltissim, q minim tenir un tracte excel·lent, i a mes depen de qui hi ha a la recepcio és mes o menys simpatica. Jo no em qdaria amb el dubte, q segur q tot ha anat genial pero...al menys q t'ho diguin
molts anims
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dl. nov. 02, 2015 2:32 pm

Doncs, noies, avui anem pel mateix camí... he tornat a trucar i la noia de recepció (un altre diferent a la d'ahir) hem diu que laboratori truca sempre més tard. Com li he dit, mentira, a mi m'han estat trucant abans de les 14h. Després de posarme una bona estona en espera va i hem diu que hem trucaran de laboratori avui, tal com hem van dir ahir. Que sobre els congelats del dia 5 informen sempre a dia 6. Increíble!!! quina poca vergonya!! a mes que la noia de laboratori amb la que vaig parlar dimecres hem va dir clarament, tinc una nota per trucar-te diumenge dia1 quan es vitrifiquin. Que fins i tot li vaig preguntar per la qualitat i hem va dir que aixó m'ho dirien el dia 5.
Així que aquí cadascu es veu amb el dret de dir el que li doni la gana.... increíble!

Aixi que continuo a la espera.... això si, com avui no hem truquin es que lio un pollo de madre y muy señor mio.... no sé que s'han pensat...
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dl. nov. 02, 2015 10:55 pm

A les 20:15h sense trucades ho hem tornat a fer, totalment indignats per la rrsposta de ja ua trucaran dema que a laboratori no queda ningu. Despres de moltes queixes ens deixen en espera mes de 10 minuts i miraculosamemt ens aten algu de laboratori (suposadament) per dirnos que nomes han vitrificat un embrio.... Com??? De 17 a dia 3 no ha sobreviscut cap mes a dia 5??? Increible.... Li hem dit que si la cosa no era clara a dia tres pq bo s'ha congelat absns o simplement ens han trucat dia a dia per avisar-nos.... Deien que tenien ordre de congelar a dia 5. Increible...
Demanarem explicacions detallades. Aixo no queda aqui. Si veuen que no va la cosa be, m'han de trucar per informar-me diariament, hora a hora si cal...no pot ser que 16 embriins shagin paralitzat tots el mateix dia....imposible...
A mes a mes el tracte rebut nefast.... Les de recepcio treientse del damunt la trucada...ja et trucaran....i res, que sigui la pacient qui hagi de estar aldarrere em sembla fortissim.
Desde luego m'han caigut als peus. I no aconseguire res, pq hem donaran un informe que posaran el que vulguin i m'haure de conformar amb aixo, pero sent ivi no veig adequat el tracte rebut aquests dies ni em quadra molt el que ha passat, tot em sona a una errada de laboratori....
Aixi ha anat el dia....possant fi a una ilusio i a cap mes possibilitat de realitzar tractament.....
Avatar de l’usuari
deliah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: deliah » dt. nov. 03, 2015 9:38 am

Evabcnga, he seguit la teva història a la llunyania, pero no m'he pogut estar d'escriure, agafeu els bartolos i cap a IVI, estic al.lucinant amb aqsta falta de professionalitat d'aquesta gent, que som persones joderrrrttt no putos números, nosaltres vam anar a 1a visita i vam sortir convençuts que no ens hi veurien mès, o vam trobar tot fred, distant i massa mecànic, això no treu que siguin els q tenen la tecnologia mès avançada i tinguin els millors resultats de Bcn.

Evabcnga maca ves allà amb la teva enfermera i que t'aclareixin les coses no m'entra gaire al cap que de 17 embrions a dia +3 us en quedi només 1 a dia +5 i a sobre sense informar-vos de res, al.lucino que al.lucino que m'entra la mala llet nomès de pensar-ho, sinverguenzas que sòn, demaneu explicacions no m'ho crec, algo estrany els hi ha passat, quina poca vergonya de veritat..
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. nov. 03, 2015 1:37 pm

evabcn: estic alucinada, no puc dir res més. Jo la veritat que no m'ha pasat res aixi de greu, pero quina tela.
Primier les ordres de congelar en un dia o altre les dona el metge, per tant hauries de parlar amb qui et porti a veure que ha pasat, i per suposat anar a la clinica avui mateix si pots, perque minim que et truquin, que pot ser que la qualitat no fos bona, i ja els hi pasa a noies q portant a blasto queden un o dos com a maxim, pero...una explicació de perque els han portat tots a 5 dies estaria be...
ho sento evabcn, aquest cami es prou dur com pq a mes pasin aquestes coses.
em sap molt greu
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: tossuda » dt. nov. 03, 2015 2:01 pm

Evabcnga em sap molt greu :( i tant que et mereixes una explicació. Però no per la pasta que els has pagat (almenys, no només) sinó com a pacients!! Jo demanaria hora de visita i els diria especificament que la visita és per què us donin alguna explicació.
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: alaska » dt. nov. 03, 2015 8:37 pm

Eva, em faig creus del tracte rebut. La meua experiència a IVI València és completament diferent. De fet ens anaven informant i la veritat és que de 9 embrions que teníem a dia 3 a blastos dia 5 van arribar 3 i un 4t va arribar a blasto a dia 6. Recorde que em van telefonar el diumenge de Resurrecció per contar-me que eixe 4t que anava un poc més esplaiet finalment era bo i el podien vitrificar.
Necessiteu parlar amb el metge perquè us deuen una explicació sobre què han vist que ha passat amb els embrions entre el dia 3 i el dia 5 perquè nomès en quede un en condicions, l'observació de la seua evolució els haurà donat molta informació de a què es pot deure. Pocs arriben a blastos i es veu que a partir de dia 3 és quan certs problemes genètics donen la cara. No recorde el vostre cas, si teníeu problemes de fragmentació espermàtica o algo per l'estil...
Ànim, bonica. És una bona me... de resultat, però el que podeu traure en clar i de positiu és trobar una explicació i atinar amb el següent tractament. És molt trist però en moltes ocasions no es detecten les coses fins que no es van provant.
Pel que fa al tracte, reclameu. No és pot aguantar que no et mantinguen informada ni tan sols seguint el que ells mateixos us havien indicat que farien.
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: evabcnga » dt. nov. 03, 2015 9:30 pm

Gracies noies. Estem molt dessabuts. Dema tenim hora per parlar amb la ginecologa. Vull explicacions, fotografies del proces, que hem difuin en quin moment s'han paralitzat 16 embrions....tots a l'hora??? El seu deure era informar-meen tot moment i no ho han fet. Si a dia 3 eren bons pq no van congelar uns quants a dia tres i altres a dia cinc???
Se que nomes tindre dreta a la pataleta, m'haure de conformar amb el que diguin pero tothom amb qui parlo li sobta que no m'hagin trucat pwr dirme el q passava ( i ja no tan sols trucar-me sino treurem de sobre) i molt mes que alguna cosa ha passat a dia 4 perque no es normal que tots s'hagin paralitzat de cop.
Una amiga que te un blog "pintando una mama" ha escrit el cas al fb i no sabeu com s'esta movilitzant la gent per privat. Es mes, fins i tot ha contestat ivi central que volien saber mes del cas....flipo....per evitar escandol?? Per ajudar?? Si voleu feu una ullada....
Alaska no tenim cap problema de cariotip ni res per l'estil, tots dos sans....implantacio be, reserva ovarica be....tot correcte!!
Us anire informant. El pitjir de tot es que hem tenen agafada perque en queda un. Pero quina confiança hem dona ara? Quina confiança que aquest hagi estat congelar en condicions optimes? Cap ni una...ho sento....pero m'han caigut als peus.
No sabeu el que m'ha costat aconseguir els diners per aquesta fiv....final d'unaetapa....no puc assumir cap mes tractament....
Us mantindre informades!
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: EnCamino » dt. nov. 03, 2015 9:48 pm

EVABCNGA, estic al·lucinant, en estat de xoc, no pot ser que passin aquestes coses... i no em vull ni imaginar com deus estar. Moooolts i moooolts ànims bonica!!! Aneu a demanar explicacions, enfadeu-vos, poseu una queixa... feu el que calgui però, no us quedeu res a dins.

El fet de no trucar quan tocava... ni l’endemà... fa de molt mal pensar, la veritat. A què esperaven per trucar? No m’entra al cap!

De veritat que ho sento moltíssim... només et puc enviar molts ànims i desitjar-te que tot això tingui un final feliç perquè, deixant tota aquesta maleïda història de banda, cal tenir present que teniu un blasto congelat i, amb un n’hi ha prou per aconseguir el vostre somni.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::