Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

Tractaments, clíniques, medicaments..
sol1976
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 23, 2013 6:45 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: sol1976 » dv. set. 27, 2013 5:41 pm

He arribat aquí perquè buscava gent q li hagués passat el mateix que jo. A mi em va passar una cosa semblant a ivi que no vaig tenir el apoio en el moment q mes ho necessitava. Som de Tarragona i sabiem q per aquí havia clíniques però voliem el millor, i uns amics ens van dir que teniem que anar a ivi. Altres amics ens van dir Embriogyn però ivi semblava més professional. He vist coses bones i dolentes, però en el meu cas no va anar be pq també vaig tenir avortament i em van dir que esperés q potser només eren unes perdudes fortes i q havia la possibilitat que seguís l'embaràs. Com no sabia que fer vaig trucar a Embriogyn i em van atendre molt ràpid, i em van fer proves i estava avortant. Encara fa uns dies ens van tornar a trucar per veure com estàvem. Ara no estem preparats però quan ens vinguin les forces segur que ho intentarem allà a embriogyn.
Avatar de l’usuari
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: Cuca84 » dg. set. 29, 2013 7:16 pm

Hola maques!

Ara feia molt que no passava per aquí.

Jo finalment vaig fer la FIV-ICSI a Embriogyn. El tracte del Dr. Feliu sempre ha estat bo, i el de la Dra. Vives també, tot i que al principi no en va agradar gaire (crec que cap de les dies tenia el seu millor dia aquell matí, jaja), he de dir que després de tantes visites amb tots dos, te n'adones de que realment es preocupen. Jo no tinc cap queixa, ni dels Drs. ni de les biòlogues.. potser la noia de la recepció a vegades és una mica seca, però vaja, no tot pot ser perfecte!

Només us volia dir que jo recomano 100% Embriogyn, hi tinc plena confiança! Està clar que ells no et poden garantir res, però jo almenys tinc la tranquilitat de saber que saben molt bé el que es fan i que fan tot el que està a les seves mans.

Hem de recordar que són metges i que no ténen totes les respostes i que no sempre podem acobseguir el que volem quan volem. Almenys això és el que jo he après.

Molta sort a totes!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
eli1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dv. oct. 04, 2013 8:11 am
Ubicació: wonderland

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: eli1980 » dv. oct. 04, 2013 9:23 am

Bon dia guapes!! :koala:
Soc nova per aquí, portem dos anys intentant-ho i no hi ha hagut manera, el meu ginecòleg m'ha recomanat la IA a Embriogyn, dimats tenim la visita informativa amb la bióloga, a veure com va la cosa.

Cal fer repòs quant t'inseminen?
Imatge


a poc a poc i bona lletra
sol1976
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 23, 2013 6:45 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: sol1976 » dt. oct. 08, 2013 3:48 pm

eli1980 ha escrit:Bon dia guapes!! :koala:
Soc nova per aquí, portem dos anys intentant-ho i no hi ha hagut manera, el meu ginecòleg m'ha recomanat la IA a Embriogyn, dimats tenim la visita informativa amb la bióloga, a veure com va la cosa.

Cal fer repòs quant t'inseminen?


Hola Eli,
espero q et vagi molt bé, ja veuràs quin gran equip. Jo encara no he fet cap tractament però vaig tenir una mala experiència a un altre centre i allí em van atendre molt bé. No et sabria dir amb qui vam tenir mes filing pero sobretot la ginecologa, em sembla que es diu Cèlia. També el Dr. Feliu que tothom recomana i la biologa, la que va estar amb nosaltres tota l'estona es diu imma.
Ahir vaig llegir per internet que han tret un llibre de gent que explica la seva experiència i te'l regalen. Miraré a veure on ho vaig trobar i us ho dic.
sort i petonets
dolça13
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 10:07 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: dolça13 » dt. oct. 08, 2013 4:58 pm

Algu sha llegit el llibre que han fet a Embriogyn?
Podeu dir si esta be i es neure o es publicitat dEmbriogyn i son tot casos fets alli amb exit?
Merci!
Avatar de l’usuari
eli1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dv. oct. 04, 2013 8:11 am
Ubicació: wonderland

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: eli1980 » dc. oct. 09, 2013 12:10 pm

Gràcies sol, llàstima que lo del llibre ho acabo de llegir, que sinó ho hagués preguntat ahir a la Imma.

La veritat que vaig sortir de la visita una mica en estat de xoc, resulta que el ginecòleg de la mutua ens havia dit que segons l'espermograma no em quedava embarassada perquè la calitat de l'esperma era molt baixa, la Imma va mirar els dos espermogrames i resulta que el laboratori on els van fer utilitzen uns paràmetres que estan obsolets (crec que s'escriu així), és a dir que els valors que ells utilitzen no están actualitzats, seguint els valors correctes l'espermograma és normal.

Em vaig quedar de pasta de moniato!! La Imma em va dir que era estrany que en dos anys no mi hagués quedat i com que li vaig portar les probes que hem van fer a mi (no me'n recordo del nom, és l'anàlisi de sang que et fan el segon dia de la regla) les va mirar i va trobar un valor que no era normal, el nivell d'una hormona era bastant superior al normal i això podia ser el motiu de que no m'hi quedi.

En resum, el dia 26 tenim hora amb el ginecòleg i ens faran les probes que toquin per a dir-nos que és el millor que podem fer, i el dia 4 - 5 de novembre que és quant m'ha de venir la regla he d'anar a què hem fassin una eco i hem mirin la reserva d'òvuls.
I res que perdó per la parrafada, però no ho he pogut resumir millor.
Imatge


a poc a poc i bona lletra
sol1976
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 23, 2013 6:45 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: sol1976 » dj. oct. 10, 2013 10:04 pm

eli1980 ha escrit:Gràcies sol, llàstima que lo del llibre ho acabo de llegir, que sinó ho hagués preguntat ahir a la Imma.

La veritat que vaig sortir de la visita una mica en estat de xoc, resulta que el ginecòleg de la mutua ens havia dit que segons l'espermograma no em quedava embarassada perquè la calitat de l'esperma era molt baixa, la Imma va mirar els dos espermogrames i resulta que el laboratori on els van fer utilitzen uns paràmetres que estan obsolets (crec que s'escriu així), és a dir que els valors que ells utilitzen no están actualitzats, seguint els valors correctes l'espermograma és normal.

Em vaig quedar de pasta de moniato!! La Imma em va dir que era estrany que en dos anys no mi hagués quedat i com que li vaig portar les probes que hem van fer a mi (no me'n recordo del nom, és l'anàlisi de sang que et fan el segon dia de la regla) les va mirar i va trobar un valor que no era normal, el nivell d'una hormona era bastant superior al normal i això podia ser el motiu de que no m'hi quedi.

En resum, el dia 26 tenim hora amb el ginecòleg i ens faran les probes que toquin per a dir-nos que és el millor que podem fer, i el dia 4 - 5 de novembre que és quant m'ha de venir la regla he d'anar a què hem fassin una eco i hem mirin la reserva d'òvuls.
I res que perdó per la parrafada, però no ho he pogut resumir millor.


Hola Eli, espero que tot i el canvi de plans estiguis bé i tranquila, al final el mes important es saber realment quina és la situació i quina és la millor solucio, pero segur que el que deu tranquilitzr mes es saber que estàs en bones mans. espero que et vagi molt bé! :***:
Avatar de l’usuari
eli1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dv. oct. 04, 2013 8:11 am
Ubicació: wonderland

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: eli1980 » dv. oct. 11, 2013 9:44 am

Moltes gràcies sol! :***:
La veritat es que al principi em vaig quedar molt xof, però bueno almenys sabem del cert el que pasa i com tú dius estem en molt bones mans, ja us aniré informant .
Imatge


a poc a poc i bona lletra
sol1976
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 23, 2013 6:45 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: sol1976 » dv. nov. 22, 2013 3:45 pm

eli1980 ha escrit:Moltes gràcies sol! :***:
La veritat es que al principi em vaig quedar molt xof, però bueno almenys sabem del cert el que pasa i com tú dius estem en molt bones mans, ja us aniré informant .


Hola a totes,
al final vaig conseguir el llibre que havia vist per internet...bufffffff quina pasada!!!!!!!!!!!! el vaig anar a buscar a la clínica perquè em queia a prop un dia que estava per allí, i vaig començar a llegir-lo a l'autobús. Viag haver de parar xque no podia parar de plorar. em posava a la pell dels que ho havien escrit i no podia parar. l'endemà quan vaig tenir una estona a casa, tranquila, m'hi vaig posar i me'l vai llegir tot de dalt a baix. com us he dit vaig plorar molt pero en el pas dels dies he vist que m'ha ajudat molt perque veig que el que et passa a tu també li passa a altra gent, com en aquest foro, i et sents acompanyada. us recomano que el llegiu, es diu Vull tenir un fill, d'Embriogyn, i també es pot demanar per la web www.experienciesreproduccioassistida.com.

Per cert eli, has seguit endavant tu? com et va?

petons
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: lleida13 » dv. nov. 22, 2013 4:43 pm

Hola Xiques,
Alguna de vosaltres s' ha fet Icsi a embriogyn???? Quin preu te la Icsi, la congelació embrions, embrioscope i columnes d' anexina.
Moltes gràcies! !!!
Jo també me llegit el llibre i es molt xulo!!! El recomano 100%.
Bon cap de setmana.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: Erika79 » ds. jul. 29, 2017 8:30 am

He estat llegint opinions perquè vull buscar-me on fer-me le tractament a Tarragona, en principi. Però és cert que cada visita de Embriogyn són 50€ a part del que pagues pel tractament?
Quan vaig trucar per demanar info si que em van dir lo dels 90€ en efectiu per la primera visita (em va sobtar lo de "en efectiu", la veritat). Al final la vaig anular perquè em va convèncer una de Barcelona. Però no han estat gaire competents a l'hora de gestionar-me les proves i no em dona molta confiança, per això vull mirar un altre lloc. Però clar, si cada visita de control són 50€, el preu total del tractament deu ser carísim, no?

Alguna ho ha fet a la clínica EVA de Tarragona?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: Maxiba » ds. jul. 29, 2017 8:44 am

Hola erika79,

Jo estic a Embriogyn... la primera visita es paga i es explicativa. Estas durant una 50 minuts on. T expliquen tots els procediments i es revisen les teves proves si les tens.
Després es un pak tancat, on s inclou totes les vistes de control sense límit... aquest mes vam tenir que cancel·lar trànsferencia xq no vaig ovulr i em van visita 5 vegades... i com no hem transferit no he pagat res... fins que no tinguem dia per transferència no es paga i s inclou en aquell preu les visites que has fet.
Lo important es que el laboratori el tenen allí i jo no me sentit sola en cap moment .
Jo es l única clínica que he anat xq al meu voltant tinc diversos nens d aquí... i estic molt contenta encara que no tingui el positiu, encara...
Pero per mi es molt important a mes a mes tindreu a Tarragona ja que només cal afegir kilòmetres al procediment per fer-ho mes estressant...
Qualsevol dubte, preguntam!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: Erika79 » ds. jul. 29, 2017 9:02 am

Moltes gràcies per l'aclariment Maxiba :)
Em podries dir per quant surt allí una IA o la FIV? A Fertilab de Bcn feien bon preu per ser DKV però sé que aquí no hi ha cap descompte per mutua i és per fer-me una idea.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: Maxiba » ds. jul. 29, 2017 1:28 pm

Jo no vaig fer cap ia... i la Fiv surtis vora els 5.000€
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Centres de reproducció assistida a Tarragona provincia

EntradaAutor: Erika79 » dg. jul. 30, 2017 9:45 am

Bé, ho vaig amb la idea de fer-me IA, a veure què em diuen quan vegin resultats d'analítiques i proves és clar :)
Gràcies!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::