Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

Tractaments, clíniques, medicaments..
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. oct. 15, 2017 10:11 pm

Hola Llunact guapa, te'n recordes de mi?? T' he de demanar disculpes per la meva desconexió, no tinc perdó!! Han sigut uns mesos molt intensos i no he estat pendent d' aquest fórum... i ara després de tant de temps em feia vergonya escriure't, ho reconec!
Espero q em puguis perdonar, no és el meu estil actuar així i no em sento gens satisfeta d' haver deixat d' escriure. Et demano mil disculpes de tot cor!
Sí, a la segona FIV (març) vaig tenir el meu positiu i estic embarassada. Si tot va bé compleixo a mitjans de desembre i som molt feliços! Hem tingut els nostres alts i baixos amb baixa mèdica inclosa (el procès d' embaràs tb és molt complicat) però tot va sortir bé i mantenim la il.lusió de q arribi bé a terme!
T' he llegit i no sé si d' ençà el setembre has tingut novetats positives al respecte. Sols puc dir-te que si el Gris us ha recomanat aquestes proves les feu perque si algú us pot ajudar a fer realitat el vostre somni és ell! No dubtis, de veritat, el camí és duríssim i jo mateixa he plorat molt i he necessitat ajuda professional per continuar el día a día però si algú us ajudarà és ell. Sigueu forts i continueu endavant perque tindreu la vostra recompensa, estic convençuda! Sols si tirem la tovallola és quan no podem aconseguir el nostre somni. Si necessites parlar o preguntar el que necessitis estic a la teva disposició, i podem parlar per privat.
Sí q es pot aconseguir!
Una abraçada bien forta Llunact
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dv. oct. 20, 2017 8:01 am

Bon dia Lilih! Quina il·lusió m'ha fet la teva noticia!!! FELICITAS!!!!! Et queden menys de dos mesos i tindràs el teu petit amb tu!!!!! Enhorabona preciosa!! No t'has de disculpar, entenc perfectament el procés tant complicat i les pors per les que passem, i és normal no arribar a on una vol, no et preocupis per aixó.
Jo aquesta setmana estic fatal...., dilluns vaig tornar a tenir el tercer negatiu..., a mi em sembla impossible tenir un bebé..., la veritat que no tinc ni ganes, ni il·lusió, ni forces,...., peró bueno, ja veurem..., no vull explicar-te coses tristes, tú ara a estar tranquila, contenta i a difrutar del teu embaraç!!!
FELICITATS!!!!!!!!!
PEtons guapa!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. oct. 22, 2017 12:40 pm

Llunact, us ha dit el Gris de fer les proves per saber si hi ha algun problema de fallida d’ implantació?
Quina tècnica vau fer servir la última vegada?
Recordo q hi havia algún problema amb l’ estradiol .... heu fet més proves?
Disculpa tanta pregunta, però feu cas al Gris en tot el que us recomani i si cal valorar altres opcions també tingueu-les en compte. Nosaltres vam arribar a parlar amb ell de donant de semen i/o òvul si calia i ho haguessim fet, estava tot molt parlat, reflexionat i decidit . Per cert suposo q saps que ell marxa a Gràvida, no?
Entenc perfectament el teu dolor però no ho deixis si et plau, espero q ja esteu parlant del nou intent amb ell i que n’ expliquis què us ha dit, si et ve de gust.
Una forta abraçada!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dj. nov. 02, 2017 9:13 am

Bon dia Lilihh, qué tal guapa? Com estàs? Ja et falta poquet!!! Quina il·lusió!!!!
Nosaltres avui finalment tenim visita amb el Dr. Alijotas, la veritat que dóna una mica de por..., a veure que ens diu.
L'últim intent del tercer embrió, el que vàrem fer va ser, portar-lo a dia +5 i comprobar si arribava bé, per descartar que l'embrió no tirés endavant. Així ho vam fer, teniem dos congeladets junts, de qualitat baixa C, un va morir, i l'altre és va convertir en un blasto molt bonic! Peró finalment va ser un tercer negatiu.
En aquest últim intent, vam decidir juntament am el Dr. GrisLe no fer les proves d'Alijotes per el tema de la qualitat dels embrions, perque en cas de fer el tractament i no sortir positiu, no sabriem si el problema seria per el tema embrió o perque el tractament no ha donat resultat.
Divendres passat vam tenir una llarga conversa amb el Dr. Gris, i vam arribar a la conclusió de fer proves d'implantació i d'inmunologia, tot ho fa el Dr. Alijotas, així que en aquest punt estem del camí. A veure com va avui la visita...., ja t'explicaré.
El tema estradiol, només em puja quan faig l'estimulació, peró és perque faig molt òvuls, després tot es regula, aixó està controlat.
Una abraçada Lilihh!! Espero que tot et vagi mooolt bé!!!
babyaran
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 17, 2017 8:33 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: babyaran » dv. nov. 17, 2017 12:27 pm

Hola!
Soy nueva aquí, acabo de leer vuestras opiniones a cerca del Dr. Gris y la verdad es que agradezco tanta información. Nosotros comenzamos ahora esta nueva andadura y hemos elegido al Dr. Gris después de tener una primera visita ya que nos ha dado mucha confianza y nos ha gustado.
Estaré atenta a vuestros comentarios y seguro que podréis ayudarme con todas las dudas que vayan surgiendo a medida que vayamos avanzando en este proceso.
Montes gracies : lasito :
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dl. des. 11, 2017 9:13 am

Llunact carinyo, com aneu? En Quin punt esteu ara ?
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dl. des. 11, 2017 9:16 am

Babyaran!
Bienvenida guapi, estás en muy buenas manos. Yo aprecio profundamente al Doctor Gris porque además de ser el mejor profesional como persona es aún más grande. Con él conseguiréis vuestro sueño, sólo es cuestión de paciencia.
Cualquier duda q tengáis no dudes en consultarla. Suerte en el proceso y un abrazo!
babyaran
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 17, 2017 8:33 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: babyaran » dl. des. 11, 2017 9:55 am

Hola!
La verdad es que estamos muy contentos hasta ahora absolutamente con todoooo. Su profesionalidad, experiencia, trato cercano y agradable en todo momento....una auténtica maravilla. Ahora a cruzar los dedos y a ver si hay suerte (ojalá!!!) ya que estamos en nuestro primer intento. A ver si logro subir mis niveles de vitamina D.....porque no hay manera, y como bioquímica que soy de formación.....sé bien que es imprescindible no tener carencia de vitamina D tanto de cara a la implantación como a todo el periodo de embarazo. A ver si hay suerte. La verdad es que anima mucho escuchar opiniones como la tuya, es toda una inyección de energía positiva para mi. Muchas gracias :miko:
Saludos!
babyaran
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 17, 2017 8:33 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: babyaran » dl. gen. 08, 2018 11:26 am

Hola! Qué tal? Cómo os va todo...? En nuestro primer intento fue muy bien todo, y a pesar de tener nuestro embrion A , ha hacer la transferencia en fresco, no quiso implantar. Veremos ahora de cara a los próximos intentos con blastocistos congelados. A ver si me contáis vuestras experiencias y me ayudan a animarme! Muchas gracias.
Besitos :-()-)
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Papallona1982 » dv. abr. 20, 2018 10:57 am

Hola a totes! Soc nova aquí. He fet 6 induccions a la ovulació, i 2 IA per la SS, ara començo la tercera. Ja estem mirant clínica privada per fer FIV, perque no tinc moltes esperançes que apuesta funcioni. M'estic decantant per visitar-me amb el doctor Gris. La veritat es que va be llegir comentaris. Perque es un camí molt dur i així veus que ni han moltes que están com tu...es molt dur però em de seguir lluitant sempre
Kolisa
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 11:07 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Kolisa » dv. abr. 20, 2018 11:18 pm

Hola chicas!
Soy nueva en el foro . bueno a mi me gustaría tener información sobre donde visita el Dr. Gris por privado. Ya que lo tuve en SS y aunque las IA no fueron bien estoy positiva para empezar hacer FIV con el ya que me encantó su trato, paciencia y forma de hacer las cosas. Y si más o menos sabéis precios de visita. Muchas gracias
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Camy » dg. abr. 22, 2018 8:03 pm

dr.Gris visita en clínica Gravida en H. d Barcelona

Saludos
vane_ll
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 25, 2018 3:09 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: vane_ll » dg. abr. 22, 2018 8:20 pm

Hola chicas!!!!! Yo estoy con el segundo intento de IAC por la Vall d'Hebron, y he tenido el placer de conocer al dr. Gris. Es majísimoooooooo, muy humano, tanto a mi marido como a mi nos gustó mucho, junto a todo su equipo allí. Mi duda es..... que si en un futuro hubiese de buscar una privada por si fallase.... sé que dr.Gris está en la privada. Aquí puedo ver que está en CIRH pero en algun otro foro decían que está en la clínica Gravida de Barcelona.... Mi duda es que he buscado en internet las dos clínicas y en ninguna de las dos sale en la parte de equipo médico. Alguien me podría confirmar alguna cosilla???

Muchas gracias de antemano!!!!!
vane_ll
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 25, 2018 3:09 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: vane_ll » dg. abr. 22, 2018 8:21 pm

Perdonad! Soy yo otra vez! Acabo de leer que sí, que esta en la clínica Gravida.... Gracias!!!!!
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Papallona1982 » dc. abr. 25, 2018 8:24 am

babyaran ha escrit:Hola!
La verdad es que estamos muy contentos hasta ahora absolutamente con todoooo. Su profesionalidad, experiencia, trato cercano y agradable en todo momento....una auténtica maravilla. Ahora a cruzar los dedos y a ver si hay suerte (ojalá!!!) ya que estamos en nuestro primer intento. A ver si logro subir mis niveles de vitamina D.....porque no hay manera, y como bioquímica que soy de formación.....sé bien que es imprescindible no tener carencia de vitamina D tanto de cara a la implantación como a todo el periodo de embarazo. A ver si hay suerte. La verdad es que anima mucho escuchar opiniones como la tuya, es toda una inyección de energía positiva para mi. Muchas gracias :miko:
Saludos!




Hola babyaran!
Que tal te fue?? La verdad es que no sabía lo de que la vitamina D fuera tan importante. Yo tengo carencia de ella, y llevo ya bastantes intentos pero ninguno aún de FIV. Tenemos decidido que queremos hacerlo con el Dr. Gris porque todo lo que escucho de el es bueno y me inspira mucha confianza, a ver si tenemos suerte!!
Muchas ánimos para todas!!
Belisa875
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 02, 2018 11:13 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Belisa875 » dc. maig 02, 2018 11:57 pm

Hola noies,

M'acabo d'enregistrar. He trobat aquest fòrum buscant informació a la web.

Em sento molt identificada amb la noia que va penjar el primer missatge, al 2009, sobre aquest tema. Marta41 si encara et connectes, desitjo que tot t'hagi anat molt bé :-)

Jo en tinc 42, camí dels 43 i finalment optarem per fer una FIV.
Tinc quasi el mateix dilema que tenia ella. No sé si anar al Doctor Gris o a la clínica CIHR.
Al novembre vaig contactar amb la persona que portava l'agenda del doctor Gris al CIHR i em va passar els preus. Comparant amb els preus del CIHR sent d'Adeslas hi havia més o menys uns 1800€ de diferència. Al canviar el doctor a Gravida no sé si els seus preus seran els mateixos que quan estava al CIHR o si han canviat. A Gravida m'han dit que per a que et passin els preus s'ha de fer la 1a visita, que val 150€.

Us voldria demanar si alguna té els preus d'una FIV amb el doctor a la nova clínica i també us volia demanar consell de si anar al Doctor Gris o a la clínica CIHR perquè no sé que fer... Ja tinc una certa edat, però són molts diners... A més a la meva parella no li fa gens de gràcia pagar 150€ per després pot ser no fer-ho amb el doctor perquè és massa car...
Estic feta un embolic :-(
piscis210712
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. juny 19, 2015 11:05 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: piscis210712 » dv. maig 11, 2018 8:05 am

Hola! que tal estáis? Hace mucho que no me conectaba.. conseguí el embarazo con el dr. gris, nació mi pequeño en el 2016...

Yo belisa875, no se bien tu caso concreto, pero te recomiendo sin pensarlo al dr. gris.. tus dudas tmb las tuve.. xq pagar 150 euros, pues duele! y da rabia! pero merece la pena! y mucho!

este dr. te lo va a mirar todo al detalle, no va a dar un paso en falso, y al final lo barato sale caro, sabes? yo en CIRH poco traté con ellos, xq solo tuve q ir a un par de urgencias en el embarazo, el dr- gris justamente no estaba y me atendieron allí, y la verdad, no me gustó, pero no me gustó porque venia del mejor, que es el dr. gris, yo iré a por otro bebe, para darle un hermanito, y tengo clarisimo que repito con el dr. gris, y sí, tmb me harán pagar de nuevo consulta, cosa que me da muchaaa rabia xq yo no tengo culpa de que haya cambiado de clinica, pero es lo que nos toca... no pasa nada por tal de conseguir nuestro sueño!
Si quieres escríbeme por privado y te digo los precios de cuando yo me lo hice con el dr. gris en 2016, pero no creo q hayan cambiado mucho, por lo menos te haces una idea!

besosss y suerte!!
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Papallona1982 » dv. maig 25, 2018 12:03 pm

El lunes 4 ya tengo mi primera visita con el Doctor Gris, a ver que tal me va!!
Belisa875
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 02, 2018 11:13 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Belisa875 » dj. ago. 16, 2018 9:12 am

Gracias por tus comentarios y tus ánimos Piscis210712.

Al final fuimos a la primera visita con el doctor. A principios de octubre iremos otra vez con los resultados de las pruebas que nos solicitó.

Enhorabuena por tu bebé y suerte con el próximo :-)
Martinica81
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 12:20 pm

Re: Dr Gris - GRIS vall d’hebron

EntradaAutor: Martinica81 » dj. oct. 04, 2018 12:32 pm

Hola a todas!!
Después de 2 años de lista de espera en vall d’hebron nos han llamado para fiv
El lunes tenemos visita con el dr gris.
Alguien q se esté haciendo tratamiento fiv .
Que nos pueda dar información.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::