Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

Tractaments, clíniques, medicaments..
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Papallona1982 » dv. oct. 05, 2018 7:59 am

Hola Martinica!
Yo estoy con el doctor gris pero en la clínica privada donde trabaja, no en la vall d'hebron.
Que tipo de información necesitas?
Yo sólo te puedo decir que tienes mucha suerte de poder contar con el por la S.S. ya que es una bellísima persona, yo ya me he hecho FIV y ahora estoy en beta espera, pero pase lo que pase repetiría con el, por todo, por el trato, por su profesionalidad, por su simpatía, vamos sólo puedo decirte cosas buenas, así que animo que te irá genial!!
Martinica81
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 12:20 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Martinica81 » dv. oct. 05, 2018 10:09 pm

Hola papallona1982
Si hemos tenido suerte!!
Nos dijeron q había una lista de espera de3 años y en 2 años nos han llamado.
He he leído muy buenas referencias sobre el dr gris.
La verdad q me alegra saber q estamos en buenas manos.
Es la primera vez q haremos una fiv.
El lunes supongo q nos explicarán un poco el tto.
Te deseo mucha suerte en la beta espera.
Garbancito
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 12:31 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Garbancito » dc. oct. 31, 2018 12:54 am

Bona nit a totes,

És el meu primer post en aquest foro.

Jo demà tinc visita amb el Dr. Gris.volem que en su valori el nostre cas i en su orienti en relació a la millor técnica que podem fer per tenir el nostre bebito.

Ja us anire informant.

Molts anims a totes, jo espero que amb il.lusió poguem amb tot.
Maliceinwonderland
Entrades: 2
Membre des de: dv. març 22, 2019 3:46 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Maliceinwonderland » dv. març 22, 2019 3:57 pm

Buenas,
soy nueva en el foro y tb cn la fiv.
Estoy un poquito nerviosa pero animada, de aqui dos semanas tengo h con el dr.Gris, y tengo muchas ganas de recuperar un poquito la ilusión tras una año bastante duro. A ver si hubiese algun caso parecido al mio, que a veces un poco de entendimiento se agradece tanto en estos momentos.
Yo me quedé embaraza 3 veces de manera natural, la 1a lo perdí con casi 8 semanas y se me cayó el mundo, la 2a fue bioquímico y la tercera fue ectópico, se me rompio la trompa, me quitaron ambas y ahora empiezo esta aventura queriendo ser fuerte y dandós muchos ánimos a todas vosotras ¡¡porque soys unas guerreras!! :)
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

Dr Gris (Gravida)

EntradaAutor: Sara36 » dv. des. 31, 2021 10:05 am

Volia reactivar aquest fil perquè veig que les pacients del Dr. GRIS tenim molt mala ratxa últimament. Havia sentit parlar molt bé d'aquest doctor, però pel foro no hi ha bones notícies darrerament i totes les transfers són negatives! Això em dóna una sensació molt amarga.

Algú que estigui amb aquest doctor i li hagi anat bé recentment?
Belisa875
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 02, 2018 11:13 pm

Re: Dr Gris (Gravida)

EntradaAutor: Belisa875 » dv. des. 31, 2021 10:49 am

Sara36 ha escrit:Volia reactivar aquest fil perquè veig que les pacients del Dr. GRIS tenim molt mala ratxa últimament. Havia sentit parlar molt bé d'aquest doctor, però pel foro no hi ha bones notícies darrerament i totes les transfers són negatives! Això em dóna una sensació molt amarga.

Algú que estigui amb aquest doctor i li hagi anat bé recentment?



Hola Sara,

Jo per fi estic embarassada :-) després de varies FIV, però no ha estat amb el doctor Gris. Vaig fer 2 FIV amb ell i no van anar bé. Malauradament jo no he tingut tan bona experiència amb ell com les noies que han fet els anteriors comentaries (vaig anar amb ell a Gravida pels comentaris que havia llegit).
En la 1a FIV no va creure oportú tornar a repetir el seminograma de la meva parella, el qual ja tenia més d'un any i la meva ginecòloga havia vist que alguna cosa que no quadrava. Tot i jo tindre una bona reserva ovàrica i obtenir bastants embrions, cap va arribar a dia 5-6. El resultat se m'atribuïa a mi perquè ja tenia 41-42 anys. El meu marit va preguntar si podia ser ell i aleshores se li va fer una prova i es va veure que necessitàvem el Fertil chip. De manera que els diners de la 1a FIV van ser llençats directament a la paperera.
En la 2a FIV vam tindre embrions que van arribar a dia 5-6, però cap es va implantar. Una altra vegada es va atribuir a la meva edat.
Al final vam decidir fer un últim intent en una altra clínica i vam encertar. Em van fer una analítica per mirar-me les tiroides i van veure que no les tenia bé i vaig començar a prendre'm Eurtirox. Ara estic de 8 mesos :-)
Una altra cosa, les primeres visites si que les vam fer amb ell, però després les vam fet totes o quasi totes amb la seva ajudant, no amb ell. Haig de dir que les implantacions sempre les va fer ell.

Bon any nou!!!
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Sara36 » dv. des. 31, 2021 11:10 am

Moltes felicitats Belisa!

Que bé que estiguis embarassada! Moltes felicitats!!!! Els nostres cassos són similars perquè a la 1a fiv tampoc vam tenir cap blasto i era pel mateix motiu (fragmentació esperma).

Últimament totes les betes del Gris són negatives i això em fa replantejar si estem al lloc correcte. Entenc que vosaltres no em vau quedar gaire contents i vau tenir la sensació de que no es mirava gaire profundament el vostre cas. Vau fer dgp en les 3 fiv's? Que creieu que fallava?

A quina clínica has aconseguit el teu positiu? Amb quin doctor/a?

Moltes gràcies!
Belisa875
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 02, 2018 11:13 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Belisa875 » dv. des. 31, 2021 11:40 am

Sara36 ha escrit:Moltes felicitats Belisa!

Que bé que estiguis embarassada! Moltes felicitats!!!! Els nostres cassos són similars perquè a la 1a fiv tampoc vam tenir cap blasto i era pel mateix motiu (fragmentació esperma).

Últimament totes les betes del Gris són negatives i això em fa replantejar si estem al lloc correcte. Entenc que vosaltres no em vau quedar gaire contents i vau tenir la sensació de que no es mirava gaire profundament el vostre cas. Vau fer dgp en les 3 fiv's? Que creieu que fallava?

A quina clínica has aconseguit el teu positiu? Amb quin doctor/a?

Moltes gràcies!



Gràcies Sara :-)
No, no vam fer DGP, no ens ho van oferir i en eixe moment no sabia de la seva existència. El que si que ens van oferir a la 2a FIV va ser la doble estimulació ja que tenia bona reserva ovàrica i era una manera d'obtenir més òvuls, però en el meu cas no va funcionar ja que en la primera punció no es va poder recollir cap òvul; i després de la segona punció (en la que si que es van recollir òvuls) vaig tindre una inflamació d'un ovari (molt dolorós) degut a la sobreestimulació. Però això depèn de la reacció de cada cos.
Nosaltres vam acabar anant al CIRH perquè econòmicament després de 2FIV... La doctora que em va trobar lo de les tiroides i em va enviar a l'endocrí va ser la doctora Elena Prada.

Espero que et sigui d'ajuda. Si vols més informació no dubtis en pregutar-me, inclòs per privat.

Molts sort!!!! Espero que no trigueu tant de temps com nosaltres en quedar-vos embarassats.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. des. 31, 2021 3:35 pm

Belisa ara que veig el teu comentari... Et vas decidir per CiRH i has estat amb la Prada? He fet canvi de clínica i també he pres aquesta decisió. Em portarà la Prada em principi. Estàs contenta? Jo vaig respondre malament a medicació en la 1a...
Belisa875
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 02, 2018 11:13 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Belisa875 » dg. gen. 02, 2022 11:47 pm

Piruleta15 ha escrit:Belisa ara que veig el teu comentari... Et vas decidir per CiRH i has estat amb la Prada? He fet canvi de clínica i també he pres aquesta decisió. Em portarà la Prada em principi. Estàs contenta? Jo vaig respondre malament a medicació en la 1a...


Hola Piruleta15,

Si, en general estic contenta amb ella. Va ser la persona que va pensar en mirar-me les tiroides, per la cual cosa li estaré sempre agraïda.

Salutacions i Bon Any Nou,
Isabel
inesperat_rumb
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: inesperat_rumb » dl. març 14, 2022 8:01 am

Noies, estic entre Cirh doctora Borràs o Gravida amb el Dr Gris.

Encara estic pendent del pressupost de Gravida que espero me'l passin avui, pero crec que pujarà moltíssim, oi? Algú em pot orientar de preus de Gravida?

No sé perquè no volen donar-te un pressupost a la primera visita de les diferentes opcions. En l nostre cas jo tinc la AMH a 0,3 havent tingut un fill per natural fa 3 anys. I ja em va dir el Dr. GRIS que a la fiv tinc un 10% de possibilitats. Que amb aquest percentatge que pensi en la ovodonació. I van I ens diuen adéu i no ens donen cap pressupost.

Total que vaig enviar un email dient que començarem amb la fiv tot i que segurament acabem amb la ovodonació i que si us plau ens enviin pressupostos.

A veure que ens envien, ja veureu que només preu de fiv. I en la meva opinió ens haurien d'enviar preu de tot per estar preparats.

Que opineu?
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Sara36 » dg. oct. 16, 2022 10:36 am

Finalment hem aconseguit el nostre positiu a Gravida i amb el Dr. Gris.

Molts ànims a tothom
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dj. oct. 27, 2022 7:27 pm

Jo també he aconseguit el meu positiu amb ell. Ho se des del 14/10.
La meva primera filla nacida el 2017 també va ser possible gràcies a ell.
Violeta_38y
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Violeta_38y » dj. ago. 10, 2023 11:28 pm

Bones,
Jo la segona fiv la vaig fer amb el dr Gris una estimulació llarga al 2021 i no sé per què no va funcionar?. Vaig treure 12 ovuls dels quals 6 madurs, la meva parella amb fèrtil xip i no vam aconseguir embaràs, jo tenia 39 anys i en principi tot correcte, actualment la meva antimulleriana és de 0,86 abans de 1 i pico. Vam aconseguir un fill a la 3a fiv al Clínic a la part privada per grup de doctores, el tracte espectacular.
Jo vaig tenir un embaràs amb alguns sagnats al 1r trimestre i vaig tenir un seguiment psicològic públic al segon trimestre, tenia por a perdre'l i em va donar atacs grans d'ansietat, no podia moure les mans i el cor anava ràpid, no podia respirar a urgències em van donar un calmant.
Per sort el nen és un campió, però molt de patiment i ens faria gracia un 2n però si ve bé i sinó també.
Al finals s'han de considerar altres opcions dels propis gametes. La doctora em va aconsellar no esperar al 6 è dia sinó va ser col.locat al 3r dia, per si algú no li avancen els embrions com a mi. El nen està bé, vam fer la prova no invasiva de sang, però la meva parella té molta fragmentació i això és un factor que no ajuda, ni la meva edat(41), desconec altre factor perquè no sabem res dels killers, li vaig dir al dr Gris i no ho vam fer al final. Jo no vaig tenir bon feeling amb ell perquè demanava coses que ell no m'havia dit i les sabia per aquí.

Sento tant les persones que esteu en el procés i no ho aconseguiu, després és un no parar quan ho aconsegueixes i nosaltres ara contents i esgotats, però jo no puc començar de nou aquest procés per un 2n.
Nosaltres vam fer 2 anys de busqueda però al ser grans ja vam començar amb la dinàmica de reproducció assistida i jo a la 3a fiv estava molt malament psicològicament, no podia ni treballar ni parlar per aquí, res només feia repòs absolut durant el 1er trimestrei inici del 2n.
Per mi ha sigut super dur però ara ja estic millor perquè tinc molta feina i tot està bé.
He canviat de feina i em sorprèn que estar embarassada sigui una molèstia per una escola quan és el 1er fill, he canviat de lloc de feina i crec que no he tingut sort. Quina pena que el tema de natalitat :cnen: no sigui més important, potser jo he tingut mala sort i en general no és així, no ho sé?
En lluita constant......

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::