Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

Tractaments, clíniques, medicaments..
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dv. feb. 03, 2017 3:27 pm

Hola Llunact!!!!!
Qué tal guapa? Com et va anar ahir?? Has currat avui? Explica'm cosetes..!
A nosaltres la transfer molt bé, ara a creuar dits. No dolorosa però molesta....ja saps, bufeta plena...
Ens vam posar 1 per recomanació del Gris ja que era blastocito, i ell no és amant dels embarassos múltiples. A mi ja no em desagradava la idea de mellis (al principi ni m' ho plantejava però amb el decurs del temps i vistes les dificultats li havia agafat el puntet i em feia gràcia) però segons el dia hem de pendre decissions i canviar-les. Hem congelat 4 més.
Abans d' ahir i ahir estava "eufòrica", avui estic més xafada perque començo a notar malestar a la zona dels ovaris. TINC POR.

Tú qué tal guapi? Com et trobes? Els embris bé? Tens equipet de fútbol!?
Estaràs amb les trucades del laboratori, quins nervis!!!!

Bueno explica'mmmmm cosetesssss
Petons
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dv. feb. 03, 2017 5:55 pm

Lilihh guapa! Quina alegria m'has donat!!! 5 embrions!!! Està mooolt bé! Tots son blastos? Quants óvuls madurs vas conseguir el dia de la punció?
Ara et toca la betaespera, son uns dies bastant intensos i extressants, peró intenta desconectar, fent coses diferents, canviant la rutina, I toca esperar..., quant tens la proba? Has tingut uns resultats molt bons, així que positiva a tope!!!
Jo estic molt bé, ahir vaig tenir alguna molestia, peró molt lleu, i avui dia normal, aquest doctor és màgic!!!!
Em van extreure 10 óvuls, 8 eren madurs, i avui ens han trucat que tiren endavat 6, a veure demà. .., quins nervis noia!
Molts petons guapa!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dv. feb. 03, 2017 7:23 pm

Vam aconseguir 8 madurs d' un total de 10 que van treure (a la última eco tenia molts més! suposo no van madurar, no ho vaig preguntar) i van fecundar tots 8. Ens van aconsellar portar-los a blastos i han arribat 5 (el que tenim posat i els 4 congelats)
Vosaltres demà decidireu si van a blastos o no, conjuntament amb els biòlegs i el Gris. Què us posareu, un o dos? Ho teniu clar? Li vas preguntar al Gris?
Anem molt a la par, en dies i resultats!!!!! Ojalà tinguem sort les dues!!

Qué difícil és tot, estic acollonida amb això de la beta

Molta sort amb els teus embrionets, demà segur que tindràs molt bones notícies. Estem en molt bones mans!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dv. feb. 03, 2017 7:25 pm

Ah, ho havia oblidat, beta el 13
Ainsss!!!!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » ds. feb. 04, 2017 4:16 pm

Bona tarda Lilihh!!! Molt bé guapa! En 9 dies tens resultat del mega-positiu!!!! Segurr que si noia!!! Heu fet uns resultats molt bons, estic molt contenta per tu!!!
Nosaltres avui ens han tornat a trucar, i un altre embrionet s'ha quedat parat, ens queden cinc...., estem amb molta por, perque el nostre problema era precisament aquest, que els embrionets es van morint... Demà segons com vagi la cosa, ens diran si congelem o portem a blasto..., no t'imagines la tenció que estem vivint, uffff!!!! A mes, nosaltres congelem tots els embrions, perque el doctor Gris ho va decidir així, em puja bastant l'estradiol a l'estimulació i no farem transferencia fins al pròxim cicle ....
Tu que tal? Com estàs avui? Imagino que inquieta, contenta, amb por....., un munt de sentiments, estic segura que ho aconseguireu!!! Ànims guapa! I gràcies per la informació!!!
Petons preciosa! Estem en contacte
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. feb. 05, 2017 9:24 am

Gràcies guapa. Aviam què passa i si ho aconseguim. El cos és tant estrany i complicat....Ara ja no depen de ningú, és sort i poc més....Hem de confiar però estar preparats pel NO, i trobar aquest equilibri no és gens fàcil. Que t' he d' explicar que no sàpigues, jo al cap i a la fi és la primera FIV que afronto.
Les trucades del laboratori son dures, nosaltres amb cada trucada estàvem dels nervis, es passa fatal. Cada día s' ha de superar la prova i és molt intens i esgotador però confieu en el doctor i el seu equip que ells son molt bons i fan el que correspon. El que es perd és que no és el que havia d' implantar i és el propi procés de selecció natural que actua, us quedareu amb els potencials embarassadors. La FIV acaba seleccionant els bons. Amb el nostre problema de fragmentació val més qualitat que qüantitat. Pensa en això, però entenc la por al sentir que es van reduint. Per la transfer tindreu els suficients i segur que algun més a la recàmara. A més segur que els analitzaran per saber el motiu de que no continuin i disposar de més informació per actuar, no?

No sabia això teu de l' estradiol. Com és, això? He llegit que fer la transfer en cicle natural quan el cos no està tant hormonat pot donar millors resultats d' implantació. Hobhas preguntat?

Moltíssima sort avui, espero que tingueu molt bones notícies!!!! Pensaré molt en vosaltres, i si et ve de gust compartir l' evolució d' avui estaré encantada d' escoltar-te. Molts ànims guapa, sobretot estigueu tranquils que al Gris no se li escapa res i troba solució a Tot.

Un petó ben fort!!!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dg. feb. 05, 2017 5:05 pm

Hola Lilihh!
Moltes gràcies per les explicacions i els ànims!!!!
Nena, aixó és molt difícil, el cap sempre va al mateix tema, és esgotador..., la espera és fa eterna, peró a veure si pots distreure una mica la ment, ja queda menys per saber resultat, quins nervis!!!! Ànims maca!!!!
Donc aquest dematí hem rebut la trucada, i quedaven els cinc!!!! Peró quedava pendre la decisió de deixar-los a blastos o congelar..... Finalmente el doctor Gris i els embriòlegs han decidit congelar 4 i un deixar-lo a blasto. El motiu, és perque mai haviem arribat a dia +3, i el doctor no vol corre riscos ni perdre qualitats, ens ha semblat bé, peró nosaltres estàvem convençuts de que els portariem a blasto i ens ha sorprés bastant..., espero que algun embrionet sigui bo...
El tema de l'estradiol és perque em puja molt en l'estimulació, i no és bo per a la implantació, les paraules del doctor, és com tirar l'embrió a la paperera... La taxa d'éxit no sé si es millor en cicle natural, peró jo ho necessito pel tema estradiol, i en les dos fiv anterior van passar dels valors tant elevats que tenia.... A veure si aquest cop tenim una mica de sort.... Tu tindràs bé l'estradiol, sinó el doctor t'hauria dit aguna cosa, no pateixis, a nosaltres ens ho va dir en la primera visita quan va veure els anàlisis.
Anem parlant preciosa! Petons mooolt grans!!! I ànims!!!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. feb. 05, 2017 6:27 pm

Segur que son bons Llunact, han arribat els 5 a dia 3!! Els que arriben son uns campions!!
I qué us posareu, 1 o 2? És una decissió molt difícil!!! Nosaltres hem fet el que ens han recomanat però....uff ja veurem. Heu parlat ja, d' aquest tema?
Un petonàs guapíssima, i tranquils!!!!! M' alegro moltíssim que avui hàgiu tingut molt bones notícies!!!!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dg. feb. 05, 2017 7:40 pm

Lilihh, el número d'embrions ho tenim clar, volem un, pensem que hi ha molts riscos en embarassos múltiples..., encara que aquesta decisió és molt personal.
Gràcies guapa! Petons!!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dt. feb. 07, 2017 9:34 am

Hola Llunact, com esteu..? Tot bé...? Heu tornat a parlar amb el Gris, esteu més tranquils? Espero que sí guapi!!!!

Voldria fer-te una pregunta.....La regla, quan fem FIV, s' endarrereix amb la progesterona o jo he d' esperar que vingui en la data en que em ve normalment, que és abans de la Beta? Jo taco normalment abans no arriba del tot. He d' esperar que ara sigui igual....?

Gràcies bonica, un petó
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dt. feb. 07, 2017 6:37 pm

Hola Llilih!! Qué tal guapa? El tema de la regla, la meva experiència, em va venir el dia que li tocava, ni abans ni després, peró hi ha casos de tot i símptomes per escriure un llibre, et vull dir que no t'amoïnis si notes dolors d'ovaris com la regla, o si no notes res, tot és normal. És molt difícil els dies de la beta_espera, ho sé nena..., peró intenta estar positiva, el que ha de ser, serà, i tens moooltes possibilitats, tens un megablasto!!!!!!! Ànims nena!!!!!!
Nosaltres, finalment tenim cuatre embrionets congeladets, esperàvem millor resultat, peró bueno, només necessitem un de bo i conseguir el nostre dessitjat bebé....
Un petó molt gran guapa!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dc. feb. 08, 2017 9:35 pm

No estiguis trista Llunact, sols necessitem un i algun, espero, es quedarà amb nosaltres. Tens una reserva de 4 que està molt bé!
Gràcies per la resposta, estic perduda amb aquest tema i bastant ploff però bueno, a creuar els dits!
Ho fareu pel proper cicle? T' està baixant bé l' estradiol?

Un petó guapíssima!!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dv. feb. 10, 2017 7:50 am

Bon dia Lilihh!!! Com estàs guapa? Dilluns ja tens la BETAAAA!!!!! Imagino els nervis que estaràs passant...., peró vaaaa, ja no queda res!!! Que tens la prova, al matí o la tarda?
Jo crec que farem transferencia en aquest cicle, peró no ho se..., a veure que diu el doctor quan em visiti..., l'estradiol suposo que haurà baixat, sempre em surt bé als anàlisis, menys quan estimulo....
Moltes gràcies per les teves paraules!
Ànims i a confiar en els nostres campionets/es!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dv. feb. 10, 2017 9:14 am

Llunact. Estic bastant desanimada, no sento gens i se
m' han desinflat els pits i la panxa. Mala senyal. La regla no m' ha vingut però és per l' efecte de la progesterona, i sento que baixarà en qualsevol moment, ho noto.

Sort que estic treballant perque sino no podria estar pensant tot el dia en això.

Els dies passen i jo em refredo. I tinc por, pànic. No vull que arribi dilluns, mai em faig TE per això

De seguida que sàpigues quan tens la transfer m' informes, ok??

Un petó guapiiiiiii
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » ds. feb. 11, 2017 7:50 pm

Hola Lilihh!
Com et trobes guapa? No et preocupis pels simptomes, tot és normal, t'ho dic en serio nena. Espero que estiguis millor i més animada guapa!
Un petó preciosa!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. feb. 12, 2017 6:37 pm

Des d' ahir taco marró. Estem enfonsats...
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dl. feb. 13, 2017 6:23 am

Llunact, s' ha acabat. Ahir em va venir la regla
No cal que diguis res, només t' ho volia dir
Un petó
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dl. feb. 13, 2017 7:39 am

Ostres Lilihh, estava segura que et quedaries...., ho sento molts, sé com ho estàs passant, és molt dur i molt difícil, ho sento molt de veritat. Plora, crida, fes tot el que necessitis, i creu-me, encara que ara et sembla mentida, aniràs agafant forces i ho tornaràs a intentar. El camí no s'ha acabat, i està ple de entrebancs, peró els superaràs, d'aixó no tinguis cap dubte Lilihh. Peró ara toca pensar en vosaltres dos, recuperar-vos poquet a poquet, i sobretot, cuideu-vos moltissim, son uns dies molt difícils, peró junts és una mica més fàcil. T'envio un petó molt gran i moooltes forces guapa.
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dt. feb. 14, 2017 8:12 am

Un petó molt gran preciosa, espero que estiguis una miqueta millor...
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » ds. feb. 18, 2017 1:16 pm

Hola Llunact, moltes gràcies per les teves paraules i ànims. No puc dir que estigui bé però sí millor
Han sigut uns dies durs i tristos, res que tú no sàpigues. Piano, piano. I a tornar a intentar-ho
Dilluns tornem a visita, a veure què fem
I tú qué tal?? Explica'm novetats guapi. Quin dia teniu la transferència? Com us trobeu?
Un petó molt fort

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::