Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

Tractaments, clíniques, medicaments..
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dg. gen. 15, 2017 9:42 am

Lilihh guapa, i tant que m'agradarà comentar el procès, així és més fàcil i ens ajudem. És normal que et sentis preocupada i que et superin les coses, aixó que ens ha tocat viure no és gens fàcil, i moltes vegades ens supera, ens passa a totes, no t'amoïnis. I d"añeja', res de res!!!!!!!! Jo quasi bé tinc 35, i estic segura que el nostre somni el farem realitat!!!!!! Ara ens toca lluitar I ho farem!!!!!! Ànims guapa!!!! Avui primera banderilla!!! Si tens algun dubte, ja saps, jo ja n''he fet dos fivs.....
Una pregunta Lilihh, els controls d'estradiol, saps si es poden fer a la tarda?
Un petó guapa! !!!!!! ÀNIMS!!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. gen. 15, 2017 10:47 am

Gràcies preciosa, i molts ànims també per a tú! Que et vagi súper bé el dimecres. Ja m' explicaràs la cita i que et recomanen, val?
Pel que em va dir el Gris tots els controls i analítiques son a la tarda excepte punció i transfer que son al matí.
Un petó molt gran!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dg. gen. 15, 2017 7:34 pm

Moltes gràcies!!! I tant, anem parlant! !! Imagino que tu també tindràs visita de control aquesta setmana, a veure si ens coneixem!!!
Molta sort! !! Hem de guanyar la batalla!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. gen. 15, 2017 9:45 pm

Siiii, calculo que em diran d' anar dimecres-dijous!
I tant que hem de guanyar!! <:-<
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dj. gen. 19, 2017 12:09 pm

Hola Lilihh,
Ahira vaig anar a la visita, i ja comencem tractament!!!!!
Farem FIV-ICSI, i de probabilitats no ens va dir res, a vosaltres si?
De moment començo amb gonal, i després seguirem amb orgalutran. Quin tractament portes tu? I com estàs? Ja estan fent de les seves les hormones?
Un petó guapísima!!! Vinga que ja queda poquet!!!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dj. gen. 19, 2017 9:35 pm

Holaa guapi!
Et volia escriure però vaig sortir molt malament de la consulta. Anava molt tranquila i no esperava un problema més, i és que no estic responent al ritme que pertoca a la medicació. En total no tinc molts folicles (ningú m' havia dit que eren pocs) y dels q tinc 3 no sembla que creixin i un regular. Diu el Gris que amb la dosis que m' ha posat hauria d' haver respos millor. Això ho deia serio. No se ni com no vaig posar-me a plorar.....Total que porto llegint des d' ahir els posts de noies amb baixa reserva ovàrica perque crec que jo també ho sóc. Si ja estava amoïnada amb el tema de la fragmentació ara s'afegeix un altre problema....Estic cansada i necessito una bona notícia....Demà un altre control i ens diran si millora això o no..
Jo he començat amb el Menopur, i de % no en se tampoc.
M' alegro que anés bé la teva visita i estiguis contenta. És molt important estar així per afrontar el día a día que prou dur és. Quin dia tornes?
Ànims! I tingue'm informada, val? A veure si jo m' animo una mica perque estic molt trista. No esperava fallar en això....
Un petonàs!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dv. gen. 20, 2017 8:07 am

Lilihh, guapa!
T'ha dit el Doctor la causa de que no responguis bé al tractament? Potser, et canvia el tractament i respons millor, imagino que t'ho explicarà al pròxim control. Espero de debó que et vagi molt bé!
Jo calculo que hauré d'anar el dijous-divendres següent, i espero respondre bé, perque aquesta és la tercera FIV, i a cada una he tingut un tractament diferent....
Ànims guapa, i intenta no desesperar, encara que és difícil, ho se... Ja m'explicaràs que et diu el Doctor Gris.
Molta sooooooort!!!!! I ànims!!!!!!
piscis210712
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. juny 19, 2015 11:05 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: piscis210712 » dl. gen. 23, 2017 8:36 am

Hola guapas!!
Entro para daros mucho animo a todas... se lo duro que es todo esto...
Yo logre el embarazo gracias al Dr. Gris!!
Es un Dr. MUYYY profesional q sabe lo que se hace...
Mi niño nació en Julio del 2016 por la técnica de ICSI!
lo logré a la primera, pero ya venía de 4 inseminaciones por la seguridad social fallidas.. así que psicologicamente andaba fatal..

pero mucho animo a todas! que lo conseguiréis! antes o después.. solo hace falta paciencia.. esa maldita palabra que he odiado durante dos años!! pero ya veréis como lo conseguiréis!! mucha fuerza!!!

besos a zgubilitik2000
y Lilihh, veréis que encontráis una solución!

besos!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dl. gen. 23, 2017 4:27 pm

Llunact, afortunadament va ser cosa de la primera eco i responc correctament. Uff quin alivi, però malauradament cada dia és un obstacle a superar i no podem baixar la guàrdia! Tú ja comences a punxar-te, no? Avui tinc un altre control i em donen dia punció.
Que et vagi molt bé guapiiii!! Gràcies pels ànims. Com ho porteu, vosaltres?

Piscis, que guay que gracias a Gris tengas a tu angelito!! Me reconforta saber que estoy en buenas manos.
Cuál era vuestro problema? Fragmentación ADN del semen?
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dt. gen. 24, 2017 8:40 am

Eiiiii!!! Noies!!!!

Gracias Piscis!!! Como me alegra escuchar tu historia, solo sabemos todo lo que se sufre las que pasamos por este proceso tan difícil, y leer los finales felices, ayuda muchísimo, gracias por explicar tu historia Piscis!!! Ahora te toca disfrutar tu nueva etapa, felicidades!

Lilihh, ja tens dia de punció???? Molt bé nena!!! Com m'alegro de que al final hagis respós bé al tractament!!!!! Com vas al davant meu, et toca explicar-me cosetes...., jijijii. Quin tractament has seguit tu? Jo estic amb gonal, 300 cada dia de moment, i després tinc Orgalutran; Qué tal els controls? Has anat dia si dia no? I a la Corachan, hi ha cua per fer l'anàlisis del estradiol? Nenaaa que ja quasi has acabat!!!!!!!!

Nosaltres anem bé, ahir va ser la segona punxada, i demà tinc el primer control, a veure qué tal va..., espero que bé, peró com tu dius, no podem baixar la guardia...,

I recorda, HEM DE GUANYAR LA BATALLA!!!!!!!

Petons!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dt. gen. 24, 2017 9:13 pm

Hola Llunact!!!
Qué tal guapi? Jo la veritat cada dia més contenta amb l' evolució que estic tenint, està siguent de menys a més i a dia d' avui podem sentir-nos satisfets. El Gris està content i ens ho transmet i això em reconforta molt. Han sigut 2 anys molt dolents i ja necessitàvem bones notícies!! Sí, ja ho tinc a sobre. El procés de les punxades ho porto bé però m' espanta el dia post punció (pel tema de saber quants fecunden i quants es perden) i per suposat la betaespera. Prefereixo no pensar-ho (no sempre ho aconsegueixo) i anar enfrontant el dia a dia segons vingui, tinc masses fronts oberts!
Ara dic això i sembla que ho porto bé però estic molt nerviosa (culpa de l' estres de la feina) i clar, això no deu ajudar gens ni mica...
T' explico, venim a CIRH casa 2 dies a control. Vaig començar amb Medipur 300 i el Gris ho ha anat baixant progressivament (avui per exemple 150), combinant-ho amb el Gonal. A les hores que he anat jo a Corachan a fer els anàlisis mai mai he hagut d' esperar més d'1 minut, van súper ràpid!!
I per la resta poca cosa més, si no canvien els plans divendres punció i dilluns transferència. El tema de blastocitos l' hem tocat molt per sobre, diria que Gris no els porta sempre a 5 dies (no se per què) ja que dependrà de quants ovuls fecundin i de la seva qualitat. Diu que cada cos és un mon, i estic molt d' acord.

M' alegro que portis bé les punxades, molta sort demà, segur que et va súper bé i sortiràs contenta. Jo estic molt tranquila amb el Gris, estem en molt bones mans! Demà m' expliques, val?

Aiiiii q dur és tot això! El que hem d' aguantar, i d' amagar a la resta de gent (jo, a tothom, nomès ho saben 3 persones i és fa difícil) És tot un mon, aquest.

Parlem demà, val? Bona nit maca i un petonàs!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dt. gen. 24, 2017 9:16 pm

Perdó, m' he confós, estic amb la dosis que t' he dit de Menopur i desprès ens ha incorporat l' Orgalutran. De Gonal, res. No se per què tenim tractaments diferents, deu ser, suposo, per l' edat de cada una i els resultats hormonals. Petonets...
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dj. gen. 26, 2017 2:29 pm

Lilihh, guapa! Qué tal? Com va anar el control? Ja tens el dia de la punció? Qué bé noia!!!! Ja acabes amb les odioses punxades!!!!
Nosaltres vàrem anar el dimecres al primer control, el doctor Gris ens va dir que anàvem molt bé, tinc deu folicles... L'única cosa és la mostra del Lluno, que no sabem perqué, va sortir bastant justeta, peró tornarà a fer una altra abans de la punció, i segur que aquesta sortirà bé!!!! Bueno guapa, que vagi mooolt bé!!! I explica'm cosetes si us plau!!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. gen. 29, 2017 12:27 pm

Hola Llunact!
Punció feta divendres, molt ràpida, tot bé, però en contra del que esperava el meu cos ha reaccionat posteriorment amb molt dolor. I encara em dura. No és
l' habitual però el meu post-operatori ha sigut molt incómodo. A tú no t' ha de passar el mateix així que tranquila, no tots els cossos son iguals.
I res aquí estem amb trucades diaries del laboratori explicant-nos com evolucionen els nostres petitons. De moment tot genial. Si tot va bé farem transfer dimecres
La veritat és que estic més tranquila del que imaginava doncs confio molt en el Gris.
I tú guapi qué tal? Vas tornar a tenir control de folis divendres? El ritme que portes és molt bo així que tú tranquileta.
Bé, pregunta'm el que vulguis si ho necessites. Sols puc dir-te que de moment estem contents i això és molt desprès dels 2 anys tant dolents que hem passat.

Una abraçada molt forta!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dg. gen. 29, 2017 12:30 pm

Ah i de la mostra no pateixis, per sort es queden amb 2 perque son conscients que d' una a altra poden variar molt. Segur que van ser els nervis! Per ells és una gran responsabilitat i és normal.
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dl. gen. 30, 2017 8:47 am

Hola Llihh!!!
Primer de tot, m'alegro moltíssim que estiguis contenta!!!! Molt bé!!!!
És una mica rollo el tema punció, has de fer repòs, imagino, t'han donat la baixa? El docotr gris ens va comentar que les puncions son a primera hora, 7:30 més o menys, és així? I després t'has de recuperar una estona en una sala, no? Perdona per le preguntes, és que els nervis.... uffff!!!!!!
I els embrions, els deixeu 5 dies? Aixó també és decisió del Doctor o vostre? Nosaltres de moment no ens ha parlat res d'aquest tema.
Avui a la tarda tenim un altre control, i ens va dir que possariem dia de la punció, quines ganes tinc!!!! Ja et comentaré que ens diu....
I el tema mostres, si, pobrets..., tenen una gran responsabilitat...
Nena, a millorar-se i cuidar-se mooooolt!!! Dimecres serà un gran dia!!!!
Un petò guapísima!!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dl. gen. 30, 2017 6:34 pm

La punció la vam fer d' hora, a les 7,30h. Et faean arribar a les 7,15h en dejú i a les 8h ja hauràs despertat de la sedació. Estaràs una estoneta relaxada en la camilla, i t' enviaran a esmorzar. Posteriorment t' enviaran al CIRH i el metge que hi hagi (el Gris segurament no serà perque estarà fent més puncions) t' explicarà quants òvuls t' han tret. Jo no he agafat la baixa però he tingut dissabte i diumenge per recuperar-me. Normalment no fa mal el post operatori i no ha de caldre fer repos però cada cos és un món i depén si has hiperestimulat o no. Jo he passat el cap de setmana fotuda però avui molt millor!

I a partir d' aquí cada dia et trucaran des del la oratori per dir-te quants fecunden i com evolucionen. Jo amb el Gris no vaig parlar del tema de blastocitos, de fet ni va trure el tema. Aquesta valoració no la fan fins el segon día post punció ja que depen dels que han aguantat i de la qualitat que mostren. Ells mateixos amb el Gris et recomanaran que fer. Tú ara no et preocupis per això, ves pas a pas. Jo és com ho estic fent i evito amoïnar-me per 1000 coses a la vegada, sino és un "sinvivir". Cada dia el meu objectiu és superar la proba d' aquell dia, i jo vaig més tranquila. Objectius curtets, que diuen.
Segur que avui l' evolució et va viento en popa!!!! Explica'm quan sortis i si vols preguntar-me quelcom més parkem. Per cert, pel dia següent de la transfer recomanen fer vida nornal (anar a traballar).
Petonets!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dt. gen. 31, 2017 7:38 am

Bon dia Llilihh!!!!
Moltes gràcies per totes les explicacions, m'ha quedat tot súper clar!!!! M'alegro moltíssim que ja estiguis millor, és veritat que cada cos és diferent, jo en principi, le dos fivs anteriors no he tingut gaires molèsties, ja veurem amb aquesta...
Finalment tenim programada la punció pel dijous, estem molt contents, ja t'aniré explicant.
I tu demà punció????? Qué guai!!! Moooooooooolta soooooort!!!!!
Petonets!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dt. gen. 31, 2017 6:33 pm

El temps passa volant Llunact, jo transfer demà i tú punció dijous. Molta sort i que et treguin molts i bons òvuls!!!! Tingue'm informada

Suposo que tot el procès t' està anant bé, no? El Gris deu estar content!!

Ànims i parlem. Un petó molt fort
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dc. feb. 01, 2017 7:47 am

Bon dia Lilihh!!!! Avui anirà tot molt bé!!!! I tindràs amb tu el/s teu/s petit/s!!!! Qué guai nena!!! Un dia molt emocionant!!! M'alegro moltíssim!!! Quant embrions teniu? Congelereu? I quants heu decidit possar-vos?
Nosaltres de moment tot està bé, peró ja se sap, aixó és el dia a dia, i millor no cantar victòria, peró de moment molt contents, i el docotr Gris molt positiu, espero que tingui tota la raó del mon, i per fi aconseguim tenir un bebé..., aixxxx!!!
Un petó molt fort! Quan et trobis bé ja m'expliques com ha anat la transfer

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::