Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

Tractaments, clíniques, medicaments..
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Marta41 » dc. gen. 09, 2013 9:39 am

hola noies,
tot just començo ara amb el tema de FIV, tinc ja 41 anys. Estic prenent Omifin i no em funciona, així que he començar a buscar solució, però per tema d´edat triar bé és super important, no em puc permetre fallar perquè el temps corre en contra meu.

Tinc tres opcions per lo que he llegit als diferents forums. Les ordeno per preferència:

1- Dr Gris
2- FIV Clinic (Privat)
3- CIRH

m´agradaria saber si alguna de vosaltres ha fet tractament amb el Dr Gris , parlen mervelles d´ell , però la primera visita són 150€ , al Clínic 100€ i a CIRH em costa 60 per ser d´Adeslas i em fan entre un 20-25% de dte ( cosa que em fa pensar si el tracte i tractament serà el mateix que si no tingués el descompte)
No sé què fer , i clar pagar una 1ª visita als tres centres ho trobo una sangria.

D´altra banda tinc un dubte molt important de cara a decidir si em faré o no FIV, una primera FIV pot costar uns 5000€, si la cosa falla (que sol ser el més habitual) les segones, terceres FIV costen el mateix??? perquè tinc entès que a les properes com tens congelats simplement és transaferència , llavors hauria de ser més econòmic, o no funciona així? alguna em pot ajudar amb el meus dubtes?

moltes gràcies
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Arya82 » dc. gen. 09, 2013 10:33 am

Marta, jo només puc explicar-te la meva experiència amb el CIRH. Totes les FIV costen el mateix. Encara no he començat la segona però tinc el pressupost i els preus son els mateixos q a la primera. Ara bé, en el meu cas no em van quedar congelats, per tant començo tot de 0. Si hagués tingut congelats, aleshores només pagaria la transferència (i la medicació) i el preu es molt més baix. Ara mateix no tinc els preus, pq no sóc a casa, però quan hi sigui si vols te’ls poso per aquí.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
arisu
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. abr. 07, 2012 7:16 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: arisu » dc. gen. 09, 2013 2:40 pm

Jo nomes et puc dir qu e al doctor Gris l'he tingut de ginecoleg a la seguretat social i es magnific, tinc una amiga que s'ha fet dos FI per privat i ella esta encantada!!!!!
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: rela » dc. gen. 09, 2013 3:13 pm

Hola Marta!! Promer, espero q tinguis sort amb el tractament!!
Jo m'he quedat al CIRZh a la tercera FIV.. Hem fet x això 6 transferències d'embrions.. Has de pensar q no sempre queden embris x congelar!! El tema del tracte x mutua, pensa q els metges ni ho saben!! Tot això ho porten les administratives.
Del Dr Gris també m'han parlat molt bé, fa servir les inatal.lacions, els quiròfan i els laboratoris del CIRH, vaja, d la Corachan. La diferència és que ell et fa totes les visites, la punció i la transfer, i al cirh depen de l'horari que et vagi bé, pots variar de metge en algun control, però tots són un equip!!

Espero haver-te ajudat!! :ok:
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: judita » dc. gen. 09, 2013 3:36 pm

Hola Marta!!
Jo m'he fet una FIV al CIRH i la veritat és que estem molt contents, tant contents que hem decidit tornar-hi a buscar un germanet/a!!!
El més important és que estiguis convençuda amb el lloc que triis!!

Un petonet!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dl. gen. 14, 2013 11:08 am

Hola!
M'agradaria participar en aquest fòrum. Ens han confirmat fa poc que hem de fer FIV_ICSI i ara estem investigant per escollir una clínica. Les noies que esteu a CIRH, quin preu tenent? Sabeu si el DR Gris atén a la CIRH o només a la seva clínica?

Molta sort Marta 41.
Ayra82, que em podries dir quan t'han dit que costa fer una FIV_ICSI a la CIRH? GRàcies
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dl. gen. 14, 2013 11:21 am

Judita, he llegit que busques germanet. La primera FIV, va ser a la primera. Quin Dr/DRa et portava? Gracies.
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Marta41 » dl. gen. 14, 2013 11:26 am

Neuli:

jo tambè estic com tú, el problema és que ningú passa info de preus sobre el Dr Gris, utilitza les intal.lacions del CIRH però té la seva pròpia consulta independent. has de demanar hora a partir de les 13.30 al CIRH especificant que vols visita amb ell, llavors et passen amb la noia que porta la seva agenda.
la primera visita costa 150€ i la resta de preus és tot un misteri, perquè no hi ha manera de que ningú ho possi a cap post.

parlen meravelles, però aquest Doctor és tot un misteri..tampoc he trobat ningú que actualment estigui en FIV amb aquest doctor.
Si algú pot aportar alguna info jo estaré super agraïda !
No sé..150 € per la primera visita són molts diners si algú pot ajudar una mica a decidir seria un gran motiu de decissió!
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dl. gen. 14, 2013 3:28 pm

Marta41, jo entre avui i demà trucaré per preguntar preus de la primera visita i tractament. Tb sobre el DR Gris si et pot atendre a la CIRH o si s'ha d'anar a la seva clínica? EL que està clar és que el seu nom apareix en l'equip de dr de la CIRH. Jo sóc de Adeslas, i pel que he llegit el preu pot variar i espero que no em facin un tracte diferent per aquest motiu....
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dt. gen. 15, 2013 7:18 pm

Marta41 acabo de trucar a CIRH per preguntar preus, com soc d'Adeslas tinc un tant per cent de descompte. He preguntat pel DR GRis m'ha dit que no treballa per Adeslas, que és d'una altra mutua o per privat, així que no m'han passat la trucada i no sé els preus. Tu has aconseguit més informació?
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Teone
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. maig 10, 2012 4:24 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Teone » dc. gen. 16, 2013 12:12 am

Hola !!!
Jo el q puc dir és q m'havien donat bones referències del dr. Gris però vaig pensar ... si treballa amb les mateixes intal.lacions i crec q amb el mateix laboratori q l' equip del Cirh, per què he de pagar tants calers ?
I amb aquest dubte, per casualitat, vaig parlar amb una noia q havia anat al Cirh i estava embarassada, i no era un cas fàcil i havia estat tractada a un altre clínica amb 4 fiv.
A més vaig parlar amb la meva gine d sempre i em va transmetre tranquilitat sobre el centre i recomanar doctora per la 1a visita.
Nosaltres ja haviem fet inducció a ovulació (Clínic) i inseminacions.La meva experiència al Cirh va ser amb resultat positiu a la 1a fiv. D' aquí uns dies faran un anyet.
Personalment el clínic privat no em va agradar.
I el q sí has de tenir al Cirh és paciència per si et fan esperar massa.
Una abraçada a totes.
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Marta41 » dc. gen. 16, 2013 7:40 am

Neuli: no he aconseguit cap informació més.
Sé el mateix que tú, la visita amb el Dr Gris val 150€, utilitza l´equip de CIRH i les intal.lacions però és indepedent.

Com ja hauràs vist vaig obrir un post per trobar noies que actualment estiguin en tractament amb ell però no ha contestat ningú!!!

Com pot ser?¿? és tot un misteri. A aquest Dr li diuen "el embarazador" però no hi ha ningú en aquest foro...només m´han contestat alguna vegada en privat noies que fa dos anys es van tractar amb ell i van aconseguir el possitiu , pareln meravelles, però cap d´elles m´ha volgut parlar de preus, o no s´enrecorden o fa massa temps..

Raro..raro..raRrrrrRRRrrrrroooooOOO....

Jo tambè sóc d´Adeslas, saps si per anar a la primera visita només cal la tarja o s´ha de demanar autorització?

Jo tinc hora al CIRH dijous 24 amb la Dra Sara López, volia visitar-me amb la Dra Maqueda però està de baixa per maternitat.
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dc. gen. 16, 2013 7:55 am

Marta41 no has parlat amb la secretaria del DR GRis?, suposo que no dóna pressupost per telèfon, deuen voler que et gastis els 150€ de visita.
Vaig preguntar i per la primera visita no fa falta autoirització, suposo que només els 40€. A veure si truco per agafar hora.
Primer aniré a Fertilab a veure que tal, com la primera visita es gratuita i després a CIRH que és tinc més referències. Encara dubto amb quin Dr, he llegit sobre un tal FAbian, pero crec que és molt gran. Ja m'expliques que tal la teva DRA.
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Marta41 » dc. gen. 16, 2013 8:17 am

Neuli: jo tinc hora demà a la tarda a Fertilab , també he pensat igual que tú..és gratuïta.
Més que res perque es mirin les meves analítiques i em diguin per on aniran els tiros...com em diguin que a OVO directa em moro...
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dc. gen. 16, 2013 8:28 am

Teone!! Gràcies per compartir amb nosaltres la teva experiència, e´s un vot més per confiar en CIRH, a més amb un nen de quasi un anyet, que bé!! i ala primera! Quin dr/dra et va portar?

És veritat, que això que no et volguin dir el presupost per telèfon i que sigui tan car és una pega.

Marta41 ja em diràs l'experiència a Fertilab, ja tens totes les probes fetes? Sort, espero que no et diguin res de Ovo
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Teone
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. maig 10, 2012 4:24 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Teone » dc. gen. 16, 2013 3:26 pm

Hola Neuli !!!
El tema dels diners és important, imagina't jo acabava de perdre la feina feia uns mesos l'empresa havia tancat, però també et dic q si no t' agrada o no et dóna confiança el metge quan facis la visita no segueixis. És importantissim per continuar amb optimisme un tractament.
En el meu cas jo vaig anar amb la dra.Borràs.Ella va veure els nostres antecedents i proves i ella va decidir el tractament. Després vaig continuar amb ella tots els controls però la transferència no la va poder fer ella.
Ah i FARAN un anyet xq em vaig quedar de bessons.
Petons.
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dj. gen. 17, 2013 1:00 pm

Hola!

Al final ahir vaig agafar hora al CIRH, pel 12 de febrer, amb la Dra Lattes, a veure que tal la primera visita, ens informaran i em diran quines proves em fan falta.
Teone ara en la situació que estem, si em quedés de bessons millor que millor, això que t'estalvies de passar un altre cop per tractament.
Com vaig llegir en un altre fòrum, a Dexeus són bons, però son molt freds i van com si fos una fàbrica de bebés. Trobo , que quan estàs passant per aquesta situació és necessàri que tinguin tacte, no fa falta que siguin molt simpàtics, però si tacte i que t'ho expliquin tot bé.
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dg. gen. 20, 2013 12:08 pm

Marta41, com va anar la visita a Fertilab el divendres? Que et va semblar? Quan tenies la visita a la CIRH?
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: rela » dg. gen. 20, 2013 12:12 pm

Sí que hi ha noies que s'han visitat amb en Gris!! En concret parlo d'una bona amiga del fòrum, el que passa que ara està molt enfeinada cuidant dels seus besdonets que encara no tenen ni un mes!! :ok:
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Marta41 » dl. gen. 21, 2013 8:05 am

Gràcies Dela...ja imagino que hi ha noies en tractament o que han passat per ell..el que m´extranya és no trobar cap que vulgui parlar..

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::