Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

Tractaments, clíniques, medicaments..
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » ds. feb. 18, 2017 3:45 pm

Lilihh!!!! Quina alegria llegir-te!!!!
Ho sé perfectament els dies tant durs que esteu passant, és molt difícil. ..
Peró no ens hem de rendir, encara que es necessita un temps per agafar forces, no et preocupis, encara que ara et semblarà impossible, d'aquí uns dies tornaràs a estar amb les piles carregades!!! M'ha fet molta il▪lusió llegir-te!!!
Nosaltres el dimecres tenim visita, a veure que ens diu el doctor, aquesta etapa és nova per a mi, mai he fet tranfer de congelats..., ja t'ho esplicaré tot el dimecres...
Molts ànims guapísima! !!! Un petó molt gran!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dc. feb. 22, 2017 11:39 am

Hola Llilhh, qué tal guapa? Com estàs? Espero que poc a poc et vagis trobant millor. Vinga noia, hem de ser fortes!!! I encara tens cuatre campions congeladets!!!! Ànims guapa!
Dilluns vas anar a la visita amb el Doctor Gris? Com va anar? Et va explicar alguna cosa del negatiu?
Nosaltres anem aquesta tarda, a veure com va el procediment dels congelats, temps i medicació...., demà t'explico.
Un petó guapa! I mooooolts ànims!!!!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dc. feb. 22, 2017 7:59 pm

Hola Llunact, com us ha anat la visita amb el Gris? Quan comences amb la medicació, quin timing us ha donat?

Nosaltres ho tornem a intentar aquest mes de Març, hem d' esperar aquesta regla perque ja torno a pre-ovular. Divendres vinent tornem a tenir visita, ja estaré a pubt de tenir la regla i programarem la medicació.

Porser anirem a la par, no?

Estic bastant desanimada. El doctor està tant contrariat amb el negatiu que al final tinc la mosca darrera l' orella. Si partíem de la millor situació amb l' embrió que ens va posar, ara que...? Desconec l' efectivitat amb congelats, no se qué ha fallat, no tinc respostes...Tinc molta por

A sobre m' ha dit que tinc quelcom que no va voler explicar-me d' inici perque ho té controlat fent el tractament i per a que no li dongui més importància de la que té.....i jo, clar, ja estic amoïnada, perque tot suma i el que he llegit m' ha deixat molt intranquila

Total que aquesta transfer no se com l' afrontaré. Espero recuperar mínimament quelcom d' il.lusió

Vosaltres com esteu? Què us ha dit? Ja tens l' estradiol controlat? Quantes preguntes!!!!!

Estic impacient per a que m' expliquis! Un petó molt fort!!!!!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dj. feb. 23, 2017 8:57 am

Bon dia Lilihh!
No estiguis desanimada noia!!! Pensa que tens cuatre megablastos esperant!!!! Ànims guapa!!!!
És normal tenir por, penso que totes ho tenim..., és un camí difícil, moolt difícil, peró no ens hem de rendir, hem de lluitar i guanyar la batalla!!!! I aconseguir el nostre meravellós somni!!!! Ànims!!!!
Tot els embris que congelen son aptes per acabar en un embaraç, a més qualitat més probabilitats, estadísticament parlant, hi ha d'embaraç, peró no vol dir que no ens podem embaraçar amb un embrionet de qualitat C, aixó ja és la naturalesa....
Si hi ha alguna cosa que el Docotr Gris no t'ha explicat, ell sabrà perque no t'ho ha dit, confia en el Doctor, sempre està segur del que fa, no t'amoïnis, i si tens algun dubte, truca'l i parla amb ell, et quedaràs més tranquil·la.
Quasi anirem a la par!! Nosaltres tenim visita el divendres dia 3, i si tot va bé, més o meny a finals de març posarem embrionet!!!! L'estradiol en principi ha d'estar bé, només em puja quan faig l'estimulació, igualment m'hauré de fer una analítica, no m'en recordo de les dates, perqué ens va fer com un calendari i ens ho va explicar, peró no m'ho vaig apuntar..., imagino que el divendres ja ho pautarem més exactament. Ens va explicar que primer estaria uns díes amb punxades, podia escollir entre "esnifar" pel nas o punxades, i després unes pastilles, enmig del tractament hem de fer una eco i una anlítica per mirar estradiol, i quan estigui l'endometri maco posarem el campió/na, i igual que tu, amb moltes ganes i amb molta por!!! Peró som lluitadres Lilihh, endavant!!!!
Pensa que tenim el temps al nostre favor, arriva la PRIMAVERA!!!!!
Ànims maca, aquest març serà el nostre!!!!! Un petó ben fort!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » ds. març 04, 2017 10:21 am

Hola Llunact! Com us vau anar ahir amb el Gris???
Segur q genial
Petons!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dl. març 13, 2017 3:30 pm

Llunact, esteu bé? Un petó!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dc. març 15, 2017 7:21 am

Bon dia Lilihh!! Perdona el retràs a la contestació...
De moment tot bé, estem amb el procrin, aquest divendres tenim control d'estradiol i crec que també eco, espero que tot estigui correcte.... Segons ens va explicar el Doctor, estarem amb el procrin uns dies més, i hem d'afegir unes pastilles, peró no recordo quan..., el divendres ho tornarem a repassar tot.
I tu qué tal? Estàs també amb procrin? Quan tens el pròxim control?
Petons guapa!
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dv. març 31, 2017 8:24 am

Hola Llunact! Quants dies sense escriure! Disculpa però he estat molt enfeinada i he sortit molt tard de treballar cada día...
Com aneu, en quin punt esteu del tractament? Ja us heu fet transfer? I l' estradiol q tal?
Jo la faig avui. A veure com va...
Un petó molt fort.
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » ds. abr. 08, 2017 9:20 pm

Eiiiiii Llunact, com va tot??
Lilihh
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Lilihh » dl. abr. 17, 2017 12:22 pm

Llunact!!!!!!!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dj. maig 04, 2017 7:52 am

Bon dia Lilihh,

Vaig estar uns dies mirant el foro i com no contestaves vaig pensar que havies "desconectat"...
Que tal? Com vas? Espero que millor que jo...
Ahir justament vàrem anar a la eco de confirmació, i va ser un dia molt trist, no van veure res, i em van enviar una altra beta, la qual va sortir negativa....
Aquest camí és massa dur i molt trist...., costa molt continuar...
Desitjo de tot cor que a tu et vagi tot molt bé i estiguis embarassaadíssima!
Petons molt forts!
Eva1978
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. maig 08, 2017 8:51 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Eva1978 » dg. maig 28, 2017 9:52 am

Hola noies! Comparteixo amb vosaltres que demanar hora amb aquest metge es una mica odisea. Després de trucar vàries vegades i dir-me que la seva secretària estava molt ocupada, van trucar-me al vespre i hem van donar primera visita per dintre d'un mes. Per nosaltres és una mica massa tard, però igualment la mantindre'm per si les mosques. Hem començat ovo en un altre centre i no sabem com anirà.
Molta força lluitadores!
:-)(-:
Desembre:'13: decidim formar una família.
Maig'16: FIV amb únic embrió. Negatiu
Agost'16: FIV fallida per baixa resposta ovàrica.
Novembre'16: FIV amb únic embrió. Negatiu
Març'17: Fish alterat als gamets masculins.
Abril'17: FIV amb dos embrions. Negatiu.
Maig'17: Tractament Ovodonació. 2 embrions amb DGP
Juliol'17: Amb betaspera.
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dt. juny 20, 2017 7:16 am

Hola Eva1978! Tens raó, al principi costa d'agafar hora, té l'agenda una mica apretada..., peró és un metge molt bo! Espero que no necessitis d'ell, ja que aixó voldria dir que t'ha anat bé la ovo...
Espero que et vagi tot molt bé!!!!
zgubilitik2000
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dt. abr. 14, 2015 1:42 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: zgubilitik2000 » dv. set. 15, 2017 3:08 pm

Hola niñas,
Yo soy una vieja paciente del Dr Gris! Que decir de el que no sepais ya, al final ha sido nuestra salvacion y estamos embarazados de 22 semanas de mellizos¡ Algo que jamas pensabamos que conseguiriamos la verdad que estas en deuda con el y la Dra Gomila de por vida!
Comentaros que a partir del 6 de Noviembre el estara atiendo en la Clinica Gravida al lado del Hospital de Barcelona en la Diagonal y dejareis de encontrarlo en el Cirh!
Es una clinica maravillosa tambien con grandes instalaciones y para las que queramos ir a presentarle a los bebitos es importante que sepamos tambien donde encontrarle!
Besos a todas y aqui estoy para cualquier duda!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dl. set. 18, 2017 3:15 pm

Hola Zgubilitik2000! Qué alegría me has dado! FELICIDADES!!!!!!! Me alegro muchísimo, de verdad!
Nosotros estamos en un momento bastante bajo..., y tu noticia, me ha dado un subidón increíble!
Hicimos dos fivs-icsi por la seguridad social y no obtuvimos ningún positivo, después fuimos al Docotr Gris, donde en la primera transferencia conseguimos nuestro primer positivo, te puedes imaginar como estábamos...., pero al hacer la eco de confirmación, no se vió nada..., resultó ser un bioquímico...; eso fue en abril, y en junio hacíamos la segunda transferencia, con resultado negativo..., la verdad, que cada vez que hablamos del tema, acabamos llorando, está siendo muy duro. Ahora nos quedan dos embriones de baja calidad congelados, y el Doctor Gris, nos ha aconsejado de hacer pruebas compatibilidad..., pero es un tema muy ambiguo, no te aseguran nada y en cambio es un tratamiento muy agresivo, así que no sabemos qué hacer..., además se suma nuestra desilusión...
Perdona por todo el rollo que te he soltado, pero es que solo lo entienden las personas que han pasado por este camino tan difícil....
Gracias por explicar tu gran feliz final, normalmente, la gente no lo escribe, y es de gran ayuda saber que los finales felices existen.
FELICIDADES!!!!!! Y DISFRUTA!!!!!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dl. set. 18, 2017 3:19 pm

Perdona Zugubilitik2000, no te pregunté si vosotros al final habéis hecho algún tratamiento especial?

Un beso!
zgubilitik2000
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dt. abr. 14, 2015 1:42 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: zgubilitik2000 » dl. set. 18, 2017 4:56 pm

Hola Llunatc cielo, es durisimo el camino, yo tambien pase un bioquimico,muchos negativos en la ss, baja resouesta en fin un show! Yo si el dr te ha recomendado eso lo haria, es el profesional y lo mejor es dejarse en sus manos! Comentarte qie es lo que nosotros hemos hecho dejarnos guiar por el tratamiento que a el le parecia adaptarse a nosotros y mira a la 1a despues de tantas vueltas!
Y muchisimo animo porque de verdad, cuabdo estamos en tratamiento nunca se ve el momento que lo consigamos pero ahora....desde el otro lado se olvida todo el sufrimiento pasado! Aqui me teneis para cualquier duda!!!
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dt. set. 19, 2017 8:07 pm

Gracias por tu respuesta zgubilitik 2000! Se necesita y se agradece tu positivismo, me encanta leer que habéis conseguido el tan ansiado embarazo, a veces desde este lado parece imposible, inalcanzable, ...., y leer que es posible, a mi me levanta el ánimo, gracias de nuevo por compartir tu historia!!!!
Espero, si quieres, que vayas explicando la evolución de tus pequeñines!!!!l
Disfruta mucho de esta merecida etapa que has conseguido!!!!!
Besos campeona!
zgubilitik2000
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dt. abr. 14, 2015 1:42 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: zgubilitik2000 » dt. set. 19, 2017 8:11 pm

Muchisimas gracias ya te digo, para nosotros ya era impensable! Se perfectamente lo que se siente y tambien se que el que la sigue la consigue y mas en manos profesionales como las del Dr Gris! Aqui estoy para lo que necesiteis!
Un abrazo y muchos animos a todas os ire informando que tal estos chiquinines❤
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Llunact » dv. set. 22, 2017 8:50 am

Buenos días Zgubulitik2000, qué tal? Como están los pequeñines?
No paro de darle vueltas al tema (no sé como preguntártelo, y si no quieres responder, lo entiendo perfectamente), me gustaría saber si para este último intento que ha sido el gran positivo, habéis hecho algo diferente?

Buen fin de semana!!!

Y muchas gracias!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::