IA o FIV a Lleida!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Núria13
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 26, 2013 12:03 am

IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Núria13 » dt. març 26, 2013 12:19 am

Hola,

No he entrat mai en aquest tipus de foro i em fa respecte però estic una mica desesperada.

Portem 4 IAs fallides. Ara volíem fer la 5a i passar-nos a la FIV però el meu problema és que he deixat de confiar amb els centres de reproducció assistida de Lleida i estic feta un embolic.

Vam començar al CIRH. El tracte bé però molta descoordinació. Cada dia t'atenia una persona diferent i no teníem ningú de referència per trucar. a més em van operar d'un quiste de 3,5cm sense haver provat primer amb els anticonceptius perquè desaparegués.

També vam anar a preguntar al CEFER Lleida però no em va agradar el tracte. Semblava que fossim màquines enlloc de persones. La part psicològica tan se'ls en donava. Només estadístiques amunt i avall. No m'ha agradat.

Algú em podria explicar la seva experiència? Sembla que començo a tenir els ovaris envellits tot i que ovuli i reaccioni bé amb les hormones.
Avatar de l’usuari
Enla
:: poltre
:: poltre
Entrades: 668
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 1:59 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Enla » dt. març 26, 2013 6:55 am

Hola Núria13, sento molt que estiguis així :-()-) Referent a les clíniques no et puc ajudar gaire ja que nosaltres encara no hem fet cap tractament però mira en aquest post http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=37&t=30982 que es parla de les clíniques de Lleida.

Molta sort!
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: lleida13 » dt. març 26, 2013 7:20 am

Hola Núria13,
Jo soc de un poble de Lleida i vam anar a BCN. Tinc una amiga que està a abantmedic. Si vols mes informació envia'm un privat!!! I t' explicaré la meva horrible experiència en la clínica que tu anomenes. I et puc donar algun consell..
Petons, paciència i ànims!!!
Avatar de l’usuari
hellokitty
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dj. ago. 16, 2012 9:55 am

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: hellokitty » dt. març 26, 2013 7:39 am

Bon dia Nuria13!
Nosaltres ara començarem tractament per a FIV-ICSI. És el primer i la veritat és que ho anem a provar (sense fer-nos il·lusions). De moment ens em quedat aquí lleida, al CIRH, després de molt de pensar... ja que no som de cap mútua i per la SS ens fan esperar molt!
Imatge
10/5/13 Beta +
24/5/13 ECO Veiem un cigronet ben agafat i sentim el seu batec (5+5)
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: cuqueta » dt. març 26, 2013 9:38 am

Si no et vols moure de Lleida, la millor opcio es Avantmedic, els ginecolegs, laboratori i demes son els mateixos que els de la Dexeus de BCN. Jo tinc familiars que s'han fet tractaments amb resultat positiu :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Núria13
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 26, 2013 12:03 am

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Núria13 » dt. març 26, 2013 10:44 am

Moltes gràcies a totes per contestar tan ràpid!!!

Es que estic molt de "bajón". El pitjor que et pot passar és no confiar en ningún centre!!

No sé què farem. A l'Avantmèdic no hi hem anat però em fa por que em tractin com a la CEFER, on em vaig sentir fatal. Ho haurem de provar, suposo.

Gràcieeeeeeeees!!!
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: lleida13 » dc. març 27, 2013 9:19 pm

Hola noies,
aquesta amiga meva que va anar a avantmèdic estava encantada amb el tracte, seguiment del procés. Amb tot... :ok:
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Ninetaa » dc. març 27, 2013 9:44 pm

Jo també he estat anant a avantmédic i la veritat es que el tracte molt bé i molt atents. De totes maneres per un segon intent marxaré a BCN... tinc la necessitat com diu la lleida, de saber que al lloc on vagi siguin els millors, i tinguin els millors mitjans.
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: mimi82 » dc. març 27, 2013 10:14 pm

Hola Nuria!

Nosaltres vam fer 3 IA's al CIRH pq ens entrava per la mutua i ens van sortir molt economiques, pero com be dius, el tracte molt correcte pero poca informacio, tot força fred i 2 dels 3 intents fets correns i depressa, amb folis massa petits...

Quan miravem centre vam anar a tots 3, el CEFER descartadissim pel preu desorbitat i pq no accepten proves de fora, l'aAvantmedic genial pero el CIRH molt barat i vam pensar que fer una IA no podia ser molt complicat i per aixo vam obtar pel CIRH, pero no va sortir be...

Ara estem anant a l'Avantmedic, si vols que t'ho expliqui per privat nomes cal que m'ho diguis!

I nosaltres d'entrada descartem anar a BCN pq ens va fatal per la feina, ja que som autonoms amb negoci propi i no podem permetre'ns perdre dies de feina tant sovint, pero jo no ho trobo cap tonteria... Alli hi ha molts mes centres i molts professionals, aixi que si has deixat de confiar amb els professionals de Lleida... Jo personalment crec que es molt important la confian©a amb el centre!!

Molta sort i espero que ben aviat trobeu el lloc i la solucio!!! (I sobretot la panxu!! )
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Núria13
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 26, 2013 12:03 am

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Núria13 » dj. març 28, 2013 11:48 am

Moltes gràcies a totes!!!

Era molt reticent a participar en forums però ara m'alegro d'haver-ho fet. Ni que sigui per compartir informació.

Aquest cap de setmana ho parlaré amb el meu home però em sembla que m'agradaria anar a veure els de l'avantmèdic si ens agraden i els veiem prou professionals i a la vegada, amb el tracte adequat. Jo no sé vosaltres, però necessito que el tracte sigui molt agradable perquè si no és aixó no em sento a gust i ja és prou dur com perquè et tractin com una estadística.

La possibilitat de BCN l'estic meditant però pel tema feina ho trobo molt complicat.

MOLTES, MOLTES GRÀCIES, DE DEBÒ!!! I molta soooooooooooort a tothom!!! :ok:
martinaValentina
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 01, 2017 6:37 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: martinaValentina » dc. març 01, 2017 6:51 pm

Hola sóc nova per aquí he vist aquest tema i veig que hi ha entrades relativament antigues. Estic mirant centres de RA a lleida i la veritat és que costa trobar opinions positives de gent que els hagi funcionat. M'agradaria que si a alguna li ha anat bé hem comentés a quin centre. Jo he anat a preguntar i de visita al Ivi Lleida i al Fiv Lleida (Cirh). Demà vaig a l'avantmedic. Tinc 40 anys recent completts i dos anys intentant-ho i res no hi ha hagut sort per aixòal final hem començat a mirar centres. Ivi lleida és el doble de car que el cirh i molt més fred. A veure demà a lavantmedic. Si alguna hem pot donar la seva opinió perfecte. Salut!
Avatar de l’usuari
hellokitty
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dj. ago. 16, 2012 9:55 am

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: hellokitty » dc. març 01, 2017 8:16 pm

Hola Martina benvinguda!
Si que fa temps si...
Jo et puc comentar una mica segons experiencia. Nosaltres no podem quedar-nos per natural degut al molt baix numero de bitxets (tenim 31-34 anys).
I el primer centre que vam trobar a Lleida i al que ens vam quedar va ser al Cirh (ara Fiv Lleida).
Ens vam quedar a la primera i el nostre petit ja té tres anys. Fa un any que vam intentar quedar-nos dels embrions congelats (dos cops) i ha estat negatiu.
Fa tres mesos vam tornar a començar tot el proces i els embrions no van continuar endavant.
Esperem tornar el mes que ve a intentar-ho per últim cop...
El tracte és bo i ens quedem en aquest centre perque ja coneixem les instalacions, el procediment i el personal.
Crec que depen molt del tipus de RA, de la situacio de cada parella i tal...
Molta sort i esperem que ben aviat ens puguis explicar el vostre positiu!
Si necessites res més aquí estem.
Imatge
10/5/13 Beta +
24/5/13 ECO Veiem un cigronet ben agafat i sentim el seu batec (5+5)
martinaValentina
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 01, 2017 6:37 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: martinaValentina » dv. març 03, 2017 7:40 pm

Hola! moltes gràcies per contestar. Ahir vaig anar a l'Avantmedic i el tracte molt bé em va agradar molt però al Fiv Lleida em surt més barat perque em fan descompte per la mútua. Ostres que bé quedarse a la primera nena! Jo ara nomès hem resta decidir-me per una clínica o laltra. Al fiv lleida em va agradar molt tambe però ara dubto del que ja estic decidida del tot és que farem Fiv tot i que lavantmedic em van dir que podria fer IA perque tinc molt alta la antimulleriana i a lexploració del 3 al 5 dia del cicle em van veure 14 ovuls entre les dues trompes. En fi ja us aniré contant. Mha agradat saber que és possible ja que estava una mica desanimada. La primera toma de contacte és dura noies. La que no aconsello rn absolut és IVI Lleida pel tracte, la desinformació i el preu. Fins una altra!
VVR
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 11, 2017 7:38 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: VVR » ds. març 11, 2017 7:49 pm

Hola, soy nueva en el forum!
Gostava de tener opiniones a cerca del Instituto Cefer en Lleida.
Hay alguien con algun positivo?
Muchas gracias por vuestro apoyo...
Mucha suerte para todas! :cnena:
Sol7
Entrades: 2
Membre des de: dv. maig 19, 2017 6:07 am

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Sol7 » dv. maig 19, 2017 6:24 am

Bon dia , és la primera vegada que em poso a un xat d'aquets. Fa uns 7 anys que busquem . Entre aquets hem fet 3 intents fiv al Cefer i no ha funcionat.

Al juny tenim la primera visita a la vall d'hebron . He llegit que a la primera visita et diuen que començaras a fer tractament al cap de 3-5 anys¡ quina desesperació¡

Fa 2 setmanes vaig visitar-me a l'avantmedic i em van dir ...amb 5 mesos estaras embrassada si vens aqui.

Totes les proves que ens van fer al cefer tan ell com jo TOT ha sortit be. No sabem el motiu de no aconseguir el nostre somni.

Algu sap com treballen a l'avantmedic ¿? Moltes gracies¡,
Sol7
Entrades: 2
Membre des de: dv. maig 19, 2017 6:07 am

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Sol7 » dj. set. 28, 2017 11:03 pm

Per fi setembre , recollim resultats a vall hebron ( segona visita) tots els resultats tan ell com jo tot bé. No entenen perque no podem quedar embrassats . Ens diuen 1 any per la llista d'espera per fer I.A. :ok: :ufs: però bueno algun dia ho aconseguirem .

Anirem lluitant !! :miko:
martinaValentina
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 01, 2017 6:37 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: martinaValentina » ds. oct. 28, 2017 8:31 pm

Hola fa temps que no entrava, al final vam decidir-nos pel FIV Lleida (policlinic) bàsicament perquè al ser de asisa em feien un petit descompte. A sobre dos dels ginecòlegs que hi ha els tenia ja de fa anys i mira, com que els coneixes doncs tens com a més confiança, a tenir en compte que mai em van dir per quina clínica tenia que decantar-me i no ho vaig descobrir fins que vam començar.
Tinc 41 anys i una alta reserva ovàrica, en principi no tenim cap problema cap dels dos, però feia 4 anys que ho intentàvem i alguna cosa falla perquè mai ho vam aconseguir. De moment he fet la estimulació ovàrica i em van treure 16 folícles, dels quals han fecundat 11. D'aquests n'han congelat 5 en fase embrionaria i els altres 6 esperaran fins el dia +5 per veure quins continuen, això ho sabré passat demà. No em faran la transfer fins el pròxim cicle doncs al tenir tants folícles ho tenia força inflamat i m'han dit que millor deixar-ho per al propor cicle per tenir-ho tot en òptimes condicions ja que disminuïa una mica la probabilitat de que s'implantéssin en fresc i clar, no estem per perdre percentatges. Estic una mica nervi però el tracte al FIV Lleida és super atent i acurat, estic contenta perque em truquen cada dia per preguntar-me com em trobo i per explicar-m'ho tot. Aquest novembre faré la primera transfer ja us contaré però el centre m'ha agradat molt pel tracte humà.
Força a totes i una forta abraçada.
||*||
Pelussa
Entrades: 1
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 5:17 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Pelussa » ds. nov. 18, 2017 5:32 pm

Bona tarda a totes!
Jo també es el primer cop q participo en un fòrum, però els dubtes q tinc davant una decisió d’aquest tipus m’ha fet decidir.
Tinc 39 anys i he decidit de fer el pas de ser mare soltera, he mirat diferents centres de Lleida com es Ivi, Avantmedic i Cefer, em falta Fiv.
A part de la indecisió d’escollir una clínica o altra, ja q com algu ha comentat es molt difícil de trobar opinions i mes encara actuals, ara també em trobo q en dos de les clíniques em diuen de realitzar una IA i en l’altra degut a la meva edat ja anar directament a una Fiv...
Ja estava indecisa per un centre o altre, i ara es suma per un tipus de tractament o altre.
Si em podeu ajudar amb les vostres experiències o opinions estaria molt agraïda. Gràcies!
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: Socdepoble » dj. jul. 12, 2018 3:36 pm

Hola Pelussa,
Jo també sóc nova en aquest forum. Al final per a quina clínica et vas decidir? Com t'ha anat?
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Avatar de l’usuari
hellokitty
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dj. ago. 16, 2012 9:55 am

Re: IA o FIV a Lleida!!!

EntradaAutor: hellokitty » dj. ago. 09, 2018 2:27 pm

Hola noies!!
Porto 4 fivicsi negatives al fiv Lleida, tot i que tinc un petit de gairebé 5 anys (de la primera fivicsi positiva). Voldria donar-li un germanet ja que les nostres famílies són molt petites.
I ja estic en mode desespero...portem 4 anys de negatius. Que opineu del avantmedic? Alguna em pot dir preus? El que ens tira endarrera de canviar de clínica és que allí ja ens coneixen, ja saben qué passa i al no ser de cap mútua, només en aquesta en fan descompte per treballar a la Generalitat. Em podeu aconsellar una mica? Experiències a les clíniques de Lleida?
No podem anar a clíniqies Dexeus o Quiron per motius de feina...tot i que podria ser una opció quan tornem a tenir vacances.
Merci
Imatge
10/5/13 Beta +
24/5/13 ECO Veiem un cigronet ben agafat i sentim el seu batec (5+5)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::