ENQUESTA POSITIUS FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..

A quina transferència ho vau aconseguir?

1. A la primera transferència
56
51%
2. A la segona transferència
26
24%
3. A la tercera transferència
9
8%
4. A la quarta transferència
8
7%
5. A la cinquena transferència
6
5%
6. A la sisena transferència o més
5
5%

Vots totals: 110
atram31
:: peixet
:: peixet
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

Re: SONDEIG POSITIUS FIV

EntradaAutor: atram31 » dt. ago. 20, 2013 7:47 pm

1- A quina transferència ho vau aconseguir?
A la tercera transfer de la primera FIV. Després de dos IA, on la segona va ser un ectopic

2- Quants embrions vau transferir?
2 embrions, 3 embrions i 3 embrions ( la del positiu)

3- Eren blastocits (dia +5) o dia +3?
les dos transfer eren dia +3 i la del positiu, un blasto, un a punt de compactar i l'altre anava fent.

4- Quants embrions varen implantar i evolucionar correctament?
1 embrió, i ja estic de 32 setmanes

Espero que tinguis molta sort i ho aconsegueixis aviat!!!!
Imatge
Imatge
cargol
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

Re: ENQUESTA POSITIUS FIV

EntradaAutor: cargol » dt. ago. 20, 2013 10:04 pm

Ja he votat. Ànims q és dur pr arriva!
Jo tenia 10 germanets al frigo q ja hem donat a adopció d embrions. A veure si podem ajudar a alguna parella q ho necessitin i desitgin com nos ser pares.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
judita
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: judita » dc. ago. 21, 2013 9:05 am

Hola!!
Jo ja he votat!! de moment m'he basat en el meu primer embaras ara estem buscant el germanet!!
1.- A quina transferència ho vau aconseguir? a la primera
2- Quants embrions vau transferir? vam trasnferir dos embrions A i B
3- Eren blastocits (dia +5) o dia +3? eren de dia +3
4- Quants embrions varen implantar i evolucionar correctament? es va implantar un embio que ara és la meva petitona de dos i mig.

D'aquella primera FIV ens van quedar 4 embris congelats. Ja hem fet les dues transfer i han donat negatiu. Ara he tornat a començar amb la medicació!! espero que aquest germanet sigui a la tercera!!
Molts petonets i ànims a totes!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
zoui81
:: girafa
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dv. ago. 23, 2013 9:25 am

Nenes d'RA!!!! Seguiu votant i explicant les vostres experiències positives sispli!!! que a les que no ho hem aconseguit ens anima mooolt!!! Asies!!!
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
cori
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dt. des. 04, 2012 11:36 am

EntradaAutor: cori » dv. ago. 23, 2013 2:34 pm

Jo em vaig quedar a la 4a transfer i era la 3a fiv.
Eren 2 embris qualitat A
Els van posar a +3
Ens hem quedat de 2 i estem de 11 setmanes super feliços.
Molta sort noies.
ARU
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 9:07 pm

EntradaAutor: ARU » dv. ago. 23, 2013 6:29 pm

Hola wapes!

Jo vaig fer 3 IAD negatives.
Vaig aconseguir el positiu a la 1a transfer de la 1a FIV.
Van aconseguir 4 embrions,1 no va passar de les 24h de l fecundacio, em van.quedar 2 qualitat A i un C. El C no va arribar tampoc...
Vaig fer transfer dels 2A i estic embarassada de 28+2 d'una nena.
Anims noies!! Lluiteu q ho aconseguireu.seguuuur!!!
petons.
ARU l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 23, 2013 6:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ARU
13-03-2013 : TEST POSITIU !! ( RATLLETA MOLT FLUIXETA )
14-03-2013 : CONFIRMACIÓ EN BETA. POSITIUUUUU !
EMBARASSADA D'UNA NENA ( JANA )
D.P.P : 13-11-2013
ARU
Entrades: 188
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 9:07 pm

EntradaAutor: ARU » dv. ago. 23, 2013 6:30 pm

Ahh! eren embrions de +3 dies post puncio.
ARU
13-03-2013 : TEST POSITIU !! ( RATLLETA MOLT FLUIXETA )
14-03-2013 : CONFIRMACIÓ EN BETA. POSITIUUUUU !
EMBARASSADA D'UNA NENA ( JANA )
D.P.P : 13-11-2013
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » ds. ago. 24, 2013 6:02 pm

Bueno gràcies a totes per compartir les vostres experiències, fent recompte de moment està així:

A la primera: 8
A la segona: 5
A la tercera: 2
A la quarta: 1
A la cinquena:1
A la sisena: 1

TOTAL: 18 vots

Està clar que moltes noies ho aconsegueixen a la primera Fiv, però bueno anima saber que moltes altres ho han aconseguit a la 2a!!! i tb algunes a la 3a, 4a, 5a i 6a!

Podeu continuar afegint-vos !!!! :ok: :ok: :ok:

:love: :love: :love:
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dj. ago. 29, 2013 6:28 pm

Fa dies que ningú s'anima a explicar-nos el seu SÚPER POSITIU!!! VINGA NENES PUJO EL POST!!!!
Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dv. ago. 30, 2013 11:21 pm

zoui81 ha escrit:

vaig contestar l'enquesta pero no vaig explicar res! aqui tens
1. a la 1a
2. 2. a la puncio en van treure 4 i van evolucionar 3 de molt bona qualitat. el germanet/a esta encara de vacances esquiant xD
3. dia +3
4. 1, una nena preciosa q ara te 20 mesos
veig q en moltes ocasions en posen 2 i n'evoluciona un. algu sap perque passa?
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » ds. ago. 31, 2013 3:50 pm

CARBASSETA!!! Moltissimes gracies x explicar el teu positiu!! Una nena i a la 1a!!! Quina sort!!! ;), una nena es el meu somni!! A vere si se m acaba aviat aq mala sort i m arriba x fi el meu positiu! Pq jo crec q la mala sort ja la dec haver gastat no? 4 disgustos son bastants!!!
Petonetsssss
Imatge
peixicu
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. juny 10, 2013 11:12 am

EntradaAutor: peixicu » dg. set. 08, 2013 1:28 am

Hola bona iniciativa zoui81! :ok:
Jo semblant a la judita, explicaré el meu primer cas, doncs ara per donar-li una germaneta hi hem de tornar a passar. :-o00m
1.- A quina transferència ho vau aconseguir? a la primera després de 3 ia's fallides
2- Quants embrions vau transferir? vam trasnferir dos embrions AB i B
3- Eren blastocits (dia +5) o dia +3? eren de dia +3
4- Quants embrions varen implantar i evolucionar correctament? es va implantar un embio que ara és la meva baldufa de 15 mesos.

No en va sobrar cap per a congelar. ?-)
Imatge
Imatge
Ariadniita27
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dt. set. 17, 2013 3:59 pm

1- A quina transferència ho vau aconseguir? a la quinta
2- Quants embrions vau transferir? 3
3- Eren blastocits (dia +5) o dia +3? eren embrions de día +3 ( el día 6 em treien 6 embrions i només queden 3 en total..
4- Quants embrions varen implantar i evolucionar correctament? varen fecundar 5 per IMSI i varen quedar 4 bé... pero un d´ells el descarten , per tant solo em queden 3, 3 que em van possar..i de aquets 3 ara son 2 d´ells en Marc i l´Alba ;)

posso el meu historial Zoui perque vegis més o menys la meva historia... ;)

estic segura que aviat cumplir el pacte TAURE ;) :-()) :-()-)

Yo 29 Mi marido 32 ( Ara ya tengo 30 y cuando comenzemos tenia 27 ), buscando de forma natural desde enero de 2011 y no surge embarazo.
Al cabo de un tiempo mi ginecologo me envia hacer pruebas a mi me salen correctas y a mi marido le diagnostican: Oligoastenoteratozoospermia asi que nos derivan directamente a Reproducción asistida.
Miramos clinicas y nos decidimos por CIRH porque nos hacen un descuento, en Marzo de 2012 comenzamos tratamiento.
En Abril nos dan los resultados de los cariotipos y están OK, asi que comenzamos
PRIMERA FIV: Metodo ICSI
El 17 de mayo/2012 día de mi cumpleaños :) me sacan 19 ovulos , fecundan 12 y al final nos quedan 7.
El día 20 de mayo/2012 me transiferen un embrión 8cA : BETA NEGATIVA
El 14 de Junio/2012 segunda transfer esta vez de dos embriones: 8CB+ y 7CA a la hora de descongelar evolucionaron a : 9cD y 9cC : BETA NEGATIVA
Me mandan realizarme más pruebas, entre ellas las antipaternales, celulas NK, Total después de todas las pruebas OK esta nos sale mal..de ahi que no se haya implantado ningun embrión
Decidimos optar por los intralipidos, asi que antes de una nueva transfer me toca ponermelos
5 de Septiembre/2012: me ponen los intralipidos
14 de Septiembre/2012 Tercera transfer: a la hora de descongelar tenian: 9cD y 9cC y evolucionaron a COMPACTOS los dos preciosos me dijeron.. : BETA NEGATIVA
9 de Noviembre/2012 Cuarta y ultima transferencia: 2 embriones de calidades: 8cB y evolucionan a: 11cC y 12cC : BETA NEGATIVA
En ninguna de las cuatro transferencias se implantó ningún embrión! Después del último negativo la doctora estudio nuestra caso en Comité, y todos los doctores decidieron : que me hiciera una histeroscopia diagnóstica y analisis de trombofilias
Aprovechando que venian las fiestas me realizado todas las pruebas, y ya tengo los resultados de la histeroscopia y los analisis. TODOS OK.
Ya no quedan embriones así que comenzamos de nuevo!
Comenzamos SEGUNDA FIV esta vez metodo IMSI
8/2/13: Comienzo pinchazos: Fostipur + Menopur + Orgalutran
15/2/13: Intralipidos
18/2/13: Cancelamiento del ciclo por equivocación al suministrarme la medicación
23/3/13: Comienzo Protocolo Corto ( Fostipur, Menopur y orgalutran + Ovitrelle )
2/4/13: Intralipidos
6/4:/13 Punción 6 Embriones ( Fecundan por IMSI 5 , nos quedan 4 bien, pero uno de ellos lo descartan porque esta mal.. al final nos quedan 3 nada más.. )
9/4/13: Transfer 3 embriones : 8cC+, 7cC, 6cC-
22/4/13: BETA POSITIVA: 429 El día más feliz y maravilloso de toda mi vida aparte del día de mi boda! nunca llegúe a pensar que sería madre..eran muchos palos y me parecia increible poder estar embarazada.
24/4/13: Intralipidos
6/5/13: Primera Ecografia el segundo día más maravilloso de mi vida ( 2 bebecitos ) Mi Marc y Mi Alba...la vida me ha dado una oportunidad maravillosa que todavia ni me creo..y encima de mellizos! Que más podia pedir? nada...todos los lloros, sufrimientos, decepciones ..han sido compensados..no se me olvidará jamás toda la lucha que hemos pasado...pero doy gracias por concederme esta oportunidad...la oportunidad de ser madre que tanto deseaba..
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
Imatge
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS*** :-()) Nime , :-()) Ariadniita27 , Lexi, :-()) Zoui81
SUEN
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 06, 2011 9:10 pm

EntradaAutor: SUEN » dc. set. 25, 2013 9:05 pm

Hola!
La veritat es que he llegit molt al soc petit però mai hi he escrit. Ho faig ara, perquè mentre estava en tractament de RA m'anava molt bé llegir bones experiències.

Nosaltres vam aconseguir l'embaràs a la primera FIV, despres de 3 IA fallides.

Ens els van transferir el 3r dia. Els 2 únics que quedaven vius (de 13). Qualitat C i D

He tingut un embaràs genial, i ara tenim 2 nens preciosos i sans!

Així que ànims! Pitjor panorama que el meu... I mira!!
Sofia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. juny 13, 2009 2:00 am

EntradaAutor: Sofia » dc. set. 25, 2013 9:53 pm

Hola noies!

En el meu cas:

El nostre camí ha estat molt llarg... 4 IA i 3 FIVS. De la primera FIV vam fer 2 transfers, una de frescos i una de congelats, negatiu a ambdues. A la segona FIV només ens van quedar 2 embrions per una transferència de frescos, negatiu també. A la transfer de frescos de la 3a FIV (no teníem congelats tampoc) per fi el desitjat positiu! És a dir, que a la 4a transfer m'he embarassat.
2- Quants embrions vau transferir? 2 embrions
3- Eren blastocits (dia +5) o dia +3? Després de tants negatius ens la vam jugar i els vam portar a Blastos tot i que a dia +3 només teníem 3 embrions de bona qualitat. Va ser una decisió molt dura perquè em podia quedar sense transfer, el meu Dr. em va recomanar portar-los a blastos perquè havia tingut molts negatius ja a +3 i perquè eren de molt bona qualitat però com que no em podia assegurar que arribés cap a dia +5 la decisió era meva... Quin dilema vaig tenir! Aquells dos dies van ser pitjors que tota la betaespera! Va arribar el dia de la transfer i no em trucaven... Fins ben passades les 11 del matí no em van confirmar que hi havia transfer i que era a les 13h però que no em podien dir quants embrions havien arribat... Per fi ja a la clínica, preparada amb la bata i tot per la transfer ens van dir que teníem 2 blastos molt macos.. BUF! Aquí ja em vaig relaxar una mica..
4- Quants embrions varen implantar i evolucionar correctament? Van implantar els dos i ara estic de 31 setmanes de 2 nens.

Us vull donar molts ànims i dir que tard o d'hora, encara que no ho sembli i ho veieu impossible, tot arriba.. Nosaltres serem pares 5 anys després de començar a cercar... 5 anys, es diu ràpid però ho hem passat molt malament, us en podeu fer càrrec.. És ara que ja ens queda poquet per conèixer els nostres petits i no ens ho creiem.

Molta sort noies i molts petons!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dl. oct. 07, 2013 1:00 pm

Moltes gracies SUEN, SOFIA i ARI per explicar les vostres experiencies dures i positives finalment!!!

Jo ara estic a punt de fer la 2a transfer de 2 frigos. Espero q la sort x fi m'acompanyi... Jo porto 2,5 anys ja de cerca...
Petonsss i animeu-vos a contestar l'enquesta les q ja sou mamis!!!
Imatge
Monxeta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. abr. 02, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: Monxeta » dg. oct. 13, 2013 2:22 pm

A la Primera transfer
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dv. nov. 08, 2013 7:52 pm

Aixxx quines ganes tenia de poder contestar l'enquesta de positius de FIV!!!! SÍ NOIES! SEMBLA IMPOSSIBLE PERÒ DESPRÉS DE DOS ANYS I MIG HO HEM ACONSEGUIT I DE DOS!!!!! :cnena: :cnen: Vaig veure el positiu amb una beta altíssima de 1000 i picu dilluns 28 d'octubre, i ja he confirmat per eco que en son dos! HO HE ACONSEGUIT A LA SEGONA TRANSFER DE DOS x*x*x x*x*x i no havia vist mai un positiu!!! Així que guapes no perdeu l'esperança tot i que sé que és difícil!!!!!! MOLTS ÀNIMS A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

per cert me'n van posar dos de dia més 3 i han implantat els dos!
Imatge
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dv. nov. 08, 2013 8:20 pm

Poso el meu granet d'arena...

A la segona FIV

2 embrions (de 5 en van quedar només 2) de qualitat A i B

Dia +3

Van implantar tots dos i a la setmana 11 un es va aturar.

:-()-) :-()-)
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
meritxell1976
Entrades: 398
Membre des de: dc. set. 18, 2013 7:54 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meritxell1976 » dj. nov. 14, 2013 12:11 pm

1- A quina transferència ho vau aconseguir? A la primera
2- Quants embrions vau transferir? 2
3- Eren blastocits (dia +5) o dia +3? +3
4- Quants embrions varen implantar i evolucionar correctament? 1

Am b 12+6 setmanes el bebe tenía la uretra no permeable i retenia tot el pipi a dins i estaba morint dins meu. Em van programar un avortament.
meritxell1976 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 18, 2013 6:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Des d'agost de 2011 5 AI negatives
27/09/13 Primera transferència de la 1ª FIV Positiva
11/12/13 ILE per malformació a l'uretra de la bebè
14 3 transfers negatius
15 2ª FIV amb ectopic i 3 transfers negatius
16 3ª FIV anul·lada per baixa resposta ovàrica + 4ª FIV dues transfer negatiu
2017 Ovodonació. Primera transfer bioquimic. Segona transfer positiu.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::