FIV MUFACE

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Dalila » dc. maig 28, 2014 9:27 pm

Dream preciosa! Jo soc de muface tb! A veure jo vaig haver de primer: q el meu gine em fes un paper/informe amb totes les proves que m'havien fet per arribar a la conclusió que necesitavem RA. Vaig anar amb tot el paperam i l'informe a adeslas (soc d'adeslas). Al cap duna setmaneta em van enviar l'autorització per la primera visita al CIRH a barcelona que és ara per ara l'unic centre (amb adeslas) que cubreixen RA ( no se quines cliniques cubreixen les altres asseguradores)
Un cop vaig fer la primera visita, la ginecòloga em ca fer fer més proves (antimullerianes hormones etc) quan vam arribar a la conclusió que nevessitava Fiv . La gine em va fer un altre informe que vaig presentar a adeslas, perq m'autoritzecin la Fiv i la primera fase d'estimulacio ovàrica.
Un cop amb l'autoritzacio, vaig anar al CIRH amb la gine i em va fer les receptes per la medicació.
Amb les receptes has d'anar a MUFACE que les segellin i ale! Al cap de dos dies ja la tens segellades i pots anar a la farmacia.

No se si t'he ajudat o t'he liat...
Petoooons!!!!!'nn
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Dalila » dc. maig 28, 2014 9:29 pm

Aquest informe que dius, a mi mho va omplir i donar la gine! Sisi.. Perdona q he deixat anar un rollo i ara veig que ja estas a una clinica i tot! Hehe
Ona23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. març 15, 2013 5:51 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Ona23 » dc. maig 28, 2014 9:39 pm

Hola Dream!

A més de ser de Muface, de quina mútua ets?
Ja saps quin centre et toca segons la mútua que tens?
Jo igual que la Dalila em sé el procediment amb Adeslas i el CIRH, però abans tenia Asisa i vaig començar anant a fer la FIV a l'hospital clínic... I anava diferent...
Després van deixar de tenir conveni amb el clínic i m'enviaven a Alacant!! Per això vaig canviar de mútua...

Una abraçada
Imatge
Imatge
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Dalila » dj. maig 29, 2014 3:38 pm

En el meu cas adeslas amb va autoritzar el tractament. La noia que em va atendre em va dir que tardarien una setmana, pero es van 'enrollar' molt i en 2 dies tenia l'autorització al mail!
Les medicines has d'anar a l'oficina de muface i allà tho segellen, tambe em van tardar 2 dies. Per cert el menopur no mho van segellar, encara no he reclamar...
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Dalila » dj. maig 29, 2014 7:51 pm

bieen, :D ,m'alegro que ja ho hagis aclarit :D perquè quan estàs així sense saber que fer es un pal !! hehe

PETONS i ànims boniquetaaaa
Ona23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. març 15, 2013 5:51 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Ona23 » dv. maig 30, 2014 9:17 pm

Dream, quina sort que Asisa ho hagi arreglat i tingui conveni per RA a Catalunya!
Jo vaig haver de plegar perquè al 2013 van deixar de tenir conveni amb cap lloc a Catalunya i havies d'anar a Alacant!!
Nosaltres ja havíem començat tractament al clínic q és on Asisa tenia conveni al 2012 i ho vam haver de deixar a mig fer!
M'alegro que hagin rectificat perquè era molt injust... Prou gros és haver de fer més de dues hores de camí per anar a Barcelona a vegades per una eco de 5 minuts pero anar a Alacant ja era prendre el pèl!!!
Molta sort guapa!!
Imatge
Imatge
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: super_patet » dg. des. 28, 2014 8:44 pm

hola noies,
jo també sóc d'adeslas-muface i em vaig fer una fiv al cirh al 2013.
Em vaig quedar embarassada i van congelar els embrions sobrants.
Ara ja estic pensant en tornar-hi, però com que tinc comgelats i no he de començar cicle nou de moment, alguna sap els passos que hauria de seguir ara? Estic perduda.
Hauria de portar imforme del gine un altre cop a adeslas? o puc anar directament a demanar autorització ja que tenen els informes anteriors?En el meu cas tinc endometriosi de grau 3, o sigui que la causa d'infertilitat no ha "desaparegut".
Moltes gràcies i a veure si algú sap la resposta.
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Dalila » dg. des. 28, 2014 9:42 pm

Aquests de Muface son uns pesats, jo de tu portaria informe actual del gine explicant pas s pas què vols. així t'assegures que t'autoritzin i estas tranquila! Jo tb estic amb adeslas muface i la noia del cirh per tot em fa fer informe etc
Molta sort!!! Maca
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: judita » dl. des. 29, 2014 8:10 am

Hola!
A mi em van fer anar a adeslas amb l'informe del gine per tornar a demanar la primera visita. Estava igual que tu ( em quedaven embris congelats del primer tractament).
Molta sort maques!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: super_patet » dl. des. 29, 2014 9:00 am

Molt bé noies! Era el que volia saber. Gràcies.
Judita, saps quant de temps pots tenir els embris congelats? Em sona 2 anys? i es pot allargar demanant autorització? gràcies!
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: judita » dl. des. 29, 2014 9:17 am

Hola!
Jo em pensava que els embris podien estar congelats molt més temps. A mi la congelació me la feien pagar una vegada a l'any, excepte el primer any que entrava amb el tractament. Diria que era força car, però no en recordo el preu.
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: rela » dl. des. 29, 2014 9:37 am

Super patet, jo a l'octubre vaig anar a pels congelats, i vaig demanar informe per la primera visita, i quan vaig anar al CIRH, em van dir q no calia l'autorització de la peimera visita! O sigui que truca abans al CIRH per si de cas!!

No he entès lo dels embrions, vols dir que MUFACE també cobreix 2 anys la congelació d'embrions?
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: super_patet » dl. des. 29, 2014 10:02 am

moltes gràcies.

A mi no em van fer pagar la congelació, i fa més d'un any. Vaig demanar autorització a adeslas, i al cirh no m'han comunicat res encara.
Lo dels 2 anys, ho he deduït al llegir el concert de muface, que diu que com a mínim cada 2 anys s'ha de comunicar el centre amb la dona per donar continuitat a la criopreservació o altres....
És que ja estic dubtant si vaig marcar la creueta de donació, i ara voldria tornar a provar.
Moltes gràcies, m'heu ajudat molt. Trucaré al cirh passades festes i ja us diré.
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Dalila » dv. gen. 02, 2015 2:41 pm

Algú sap si hi ha hagut molts canvis a Muface reproducció assistida per aquest 2015? Com q van dir q hi hauria moltes retallades..
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: super_patet » dv. gen. 02, 2015 2:52 pm

Hola! jo el mes passat em vaig descarregar els quadres mèdics de 2015 i adeslas queda igual (cirh).

Al conveni de muface, no he trobat diferències de RA respecte a l'any anterior que sí que hi havia algún canvi.
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Dalila » dv. gen. 02, 2015 11:01 pm

http://www.boe.es/boe/dias/2014/12/20/p ... -13291.pdf

Per si algu li interessa, alguna cosa ha canviat, ara son 3 FIv amb gamets propis i 3 amb donants
abans eren 4 fivs en total
i tot es si ets menor de 40...
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: mera_83 » dt. jul. 17, 2018 5:27 pm

Bona tarda noies,

Recupero aquest post que és molt antic però és que necessito la vostra ajuda... Us poso en situació. He fet dos FIV's per privat. De fet la segona encara no ha acabat, estic en betaespera :-o00m :-o00m i si no funciona em queden dos embrions més per transferir-me però a l'agost faríem un parell de proves que em falten de receptivitat endometrial.

D'aquí uns dos mesos compto que em trucaran de Sant Pau perquè estic en llista d'espera. La veritat és que reso perquè no m'hi calgui anar perquè voldrà dir que un dels petitets s'ha quedat amb mi...
La cosa és que he aprovat les oposicions i a partir de l'1 de setembre passaré a ser de MUFACE i he d'escollir si vull seguretat social o mútua privada... I no sé què triar? Trio seguretat social que em toca ja però que he d'anar a St Pau, controls matí, i espera llarga si s'han de fer proves o a pagar com he fet fins ara per portar-les fetes... O trio mútua privada que suposo que m'endarrirà el tractament uns mesos perquè hauré de portar tots els papers i crec que em demanaran que faci un temps que estigui amb la mútua... però després les clíniques són més ràpides, i les noves proves que hauríem de fer podria deixar-les a partir de setembre i ja no pagar-les...

Les que teniu MUFACE què hem recomaneu? Quines mútues ofereixen tractament de FIV amb MUFACE? Quants intents hi ha? Posen molts problemes per autoritzar tractament?

Aix... ni aprovant les opos puc estar tranquil·la... el mateix dia que em van dir que havia aprovat amb bona nota vaig tenir l'últim negatiu... No vaig tenir ganes de celebrar ni que havia aprovat i em vaig consolar a mi mateixa dient-me que era potser massa egoista de voler les dos coses... Però ara ho veig diferent, primer objectiu assolit i ara a lluitar pel segon! :***:

A veure si algú pot ajudar-me! Estic molt indecisa!
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: Erika79 » dt. jul. 17, 2018 6:24 pm

Mm vols dir que pots escollir mutua? A les últimes oposicions ja no van poder, eren muface SS si o si.

Sigui com sigui assegura’t que si et quedes amb SS no perds els tractament perquè no estaràs adscrita al Règim de la SEguretat Social, és Muface qui paga per tu no l’INSS...

Si realment pots triar mutua mira primer quines clíniques tens que et convencin perquè no m’hi ha tantes. A Barcelona de DKV només n’hi havia una per exemple.

I
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV MUFACE

EntradaAutor: mera_83 » dt. jul. 17, 2018 9:16 pm

Merci Erika79, algo ha canviat de muface però no tenia clar el que! Sí, si em quedo a SS ja pensava estar-hi a sobre xk no em torni a quedar a la cua... espero q no però no me'n fio. Potser hauran d'autoritzar tractament però està més q justificat!
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::