Per a les que es volen fer una FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Per a les que es volen fer una FIV

EntradaAutor: cuqueta » dt. oct. 23, 2007 7:45 pm

Acabo de llegir en una revista que el llibre "Diario de una Fecundación In Vitro" escrit per Reyes Salvador i de Ediciones B, esta altament recomanat a aquelles dones que tenen pensat sotmetre's a una FIV ja que és una guia pràctica on hi diu el que es recomanat i el que cal evitar abans d'iniciar aquest tipus de tractament.
Espero que pugui ser d'ajuda per algu.
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dc. oct. 24, 2007 10:03 am

Gràcies per la referència bibliogràfica!
S'agraeix qualsevol consell, encara que ja estiguem inmerses en el procés. Jo un cop hem pres la decisió estic gairebé emocionada, penso que és una oportunitat més que ens dona la vida.
Molts petons a tots/es!
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. oct. 24, 2007 6:55 pm

Electra segur que tot anirà molt bé guapa!!!Des d'aqui t'envio molts ànims
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dc. oct. 24, 2007 7:58 pm

Gracias por la recomendación literaria!
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dj. oct. 25, 2007 4:32 pm

Moltes gràcies per la recomanació!

....si en sabeu d'algún més que estigui bé...sóc tota orelles ...o bé,.... més aviat ulls ;-)

...merci noies!
reyes salvador román
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 2:49 pm

Hola, soy la autora

EntradaAutor: reyes salvador román » dl. oct. 29, 2007 3:40 pm

:-)(-: [color=darkred][/color][color=black][/color]

Hola a todas. Soy Reyes Salvador, la autora de "Diario de una fecundación in vitro". Evidentemente os recomiendo mi libro pero al margen de hacerme publicidad quiero que conteis conmigo para cualquier cosa. Y a todas sin excepción suerte en este difícil camino que sólo pueden comprender las mujeres que se han visto en un trance similar.
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dt. oct. 30, 2007 12:22 pm

Aquest missatge va en serio o què?????
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
reyes salvador román
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 2:49 pm

Claro que sí.

EntradaAutor: reyes salvador román » dt. oct. 30, 2007 12:28 pm

Por supuesto que va en serio.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 30, 2007 3:23 pm

cuqueta, t'has retratat! :r)

reyes, gràcies per participar en el fòrum! estic segura que les interessades en la FIV t'ho agrairan moltíssim!!! :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dt. oct. 30, 2007 4:52 pm

Hola noies.. mirant i navegant per Internet, mireu quina blogs que he trobat... potser us poden ser d'ajuda:

http://mamainvitro.blogspot.com/

http://laesperanzajamassepierde.blogspot.com/

Mireu, llegiu i remaneu! En aquests blogs hi ha enllaços a altres blogs sobre els mateixos temes que ens preocupen.
Espero us serveixin!
Imatge
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dc. oct. 31, 2007 10:10 am

Reyes benvinguda al fòrum!!
i mercès per oferir la teva ajuda.


Socpetitona gràcies :ok:
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. oct. 31, 2007 1:11 pm

:-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. oct. 31, 2007 1:12 pm

:-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dj. nov. 01, 2007 6:50 pm

Hola a totes;

Nosaltres ja fa uns 18 mesos que estem buscant un embaras. Tinc 36 anys i ja he tingut dues criatures precioses. Pero, per motius desconeguts (soposo que els 36 tenen molt a veure)el meu cos ha deixat d'ovular. :cangui:

El meu marit i jo varem prendre la decició ja fa un parell de mesos de realitzar una FIV. El proper 8 de novembre tenim la primera visita :p-) . Estem super nerviosos, cada dia repasem totes les probes mediques que ens han fet per assegurar-nos que no ens descuidarem res el dia senyalat.

Las que ja heu començat em podeu explicar una mica com funciona tot.
Ah per cert, nosaltres anem al Institut Marques de Barcelona.
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dv. nov. 02, 2007 5:25 pm

:--/) :--/)

Hola Isabel i enhorabona pels teus nens! i per decidir-vos per a un tercer!...o per .....tercer i quart ;-)

Nosaltres fa 16 mesets què busquem, ens han fet proves, i ens varen dir què aniriem directes a ICSI, i ara el 13 de Novembre ens ho confirmaràn ...i també estem moooooolt nerviosos...estem fent una llista de preguntes per la pròxima visita...i cada dia al vespre li faig una repassada :-D

Ja anirem intercanviant experiencies

molta sort! :ok:
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » ds. nov. 03, 2007 4:06 pm

Hola a totes;

Amanita: quin lloc has triat per fer la ICS? Per que la ICSI i no la FIV?
Nosaltres anem al Institut Marques de Barcelona. El dia 8 (dijous vinent) tenim la primera visita. Ens han dit que ens informaran del tot el proces i soposo que ens donaran les pautes per començar la medicaió i tot. Estem nerviosos pero a l'hora molt il·lusionats. En principi ens hem fet varies probes: probes d'esperma del meu marit, hormonals, citologia, histerosalpinograma, etc...i no han trobat cap probleme :ok: . Simplement sembla asser que hi ha cicles que no ovulo :ufs:
Pel que fa al proper o propers bebes, ja ens agradia prou que en fossin dos o dues. realment ens faria moltíssima il·lusio... Ja t'anire explicant tot com va,ok? Petonets :carro:
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dl. nov. 05, 2007 12:35 pm

Hola!

el perquè de la icsi, és perquè el meu marit te pocs ..::·· i a més amb molt poca movilitat, així què segons les explicacions del metge ho tenim molt díficil... el fet de que algún ..::·· aconseguís fecundar l'ovul , tot i apropar-lo "al cim" :ufs: (els bitxitos són tant "mantas" què volen la feina feta, saps?! ;-)
A Nosatres també ens varen fer aquestes proves què dius, menys la Histe...., al detectar lo del meu home, doncs és varen concentrar més en ell....


De totes maneres ens ho tenen què confirmar el pròxim 13 de Novembre, el meu home és va tenir que fer un altre seminograma per comparar-lo amb el primer i si els valors segueixen essent els mateixos...doncs això, ens confirmaràn anar a per la icsi. Ja t'explicaré
Ah! i el nostre centre és a Alemanya, estem visquen aquí

A veure que et diuen el dia 8 i ja explicaràs lo de la medicaciò ( a mi és una de les coses què em fa més pal, les punxades i la dossis extra d'hormones)


Ahhh!!! i a mi tampoc em faria res tenir-ne dos de cop :love: :love: ...potser dintre de 9 o 10 mesos...ens ho expliquem :-D
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dl. nov. 05, 2007 2:10 pm

Hola a totes¡¡¡

Amanita: Alemanya está molt lluny¡¡¡ Que hi fas aqui??? Bromes apart, ara entenc que el vostre probleme son els soldadets del teu marit, oi? No pateixis, aixó de l' ICSI es un gran invent. Si amb una mica de sort n'injecten dos, tindriueu bessons identics, quina passada, no? Ja t'aniré informant com van les coses per aqui.
A Alemanya entren aquests tractaments per la seguretat social o els heu de pagar? aqui t'ho pots fer per la SS peró hi ha una llista d'espera de quatre anyets. Anem molt enrera en aquestes coses.
Ja t'informaré de com va tot. Tu tampoc deixis de fer-ho ok? Petonets
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dl. nov. 05, 2007 4:53 pm

:-D :-D :-D

això què em dius..m'ho pregunto cada dia :-D :-D :-D ...res noia, què em van enrredar ;-)

Si , el problema el tenim amb els soldadets, a mi m'ha sortit tot bé (de moment) i si això va endavant em colocaràn 2 embrions...fecundats amb un ..::·· (com m'agraden aquest dibuixets) cadascun ...així que no els tindrem iguals...però ...potser la parelleta ?!

Aquí la seguretat social paga el 50% , tres intents per FIV/ICSI o vuit intents amb inseminaciò assistida . L'altre 50% el tenim que pagar nosaltres.

I és clar!!! ens mantindrem informades :ok:
petons guapa!
Quica
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: Quica » dl. nov. 05, 2007 5:55 pm

Hola noies!!

No us podeu ni imaginar com n'estic de contenta de trobar-vos!! porto uns dies que no em trec el tema del cap i ja m'he llegit tot el post de reproducció assistida però últimament no té gaire moviment i no veia cap cas com el meu....us explico: des de març d'aquest any que estem provant però quan em vaig treure els pegats anticonceptius va trigar molt a venir-me la regla...Vaig anar a la gine habitual i li vaig dir que de joveneta m'havien diagnosticat ovaris poliquístics. Ella va dir que podia no tenir cap problema així que a provar sin más! total, que al juny en vistes que la cosa costava em va donar l'omifín sense fer-me ni una eco ni res!!! em va venir la regla i vaig seguir amb l'omifín però ara a l'agost vaig prendre'l i no m'ha vingut més ni estic embarassada....

Total, com no veia gaire clar el tema vaig anar a la Dexeus i heus aquí la nostra sorpresa: els meus ovaris són poliquístics però lleus i no serien gaire difícils de tractar però el meu marit resulta que només té 3.87M/ml d'espermatozous sobre els 20M/ml que hi ha habitualment... i a sobre no es mouen gaire (només 2.33% estan en el millor dels graus de movilitat!! total, que ens van enviar a l'andròleg que ara li ha demanat unes proves de cariotipus (pot ser això? ara no ho recordo...) i de cromosoma Y per veure per què en té pocs+ FSH + un test de capacitació espermàtica
Aquestes proves triguen 4 setmanes, total que ara només queda esperar!

El fet és que estic totalment xof, trista...la gine em va dir que jo tenia tractament fàcil però que veient el tema d'ell ens enviava de cap a la FIV! i clar, em fa por perquè em sembla que això és com donar-nos només una via, d'altra banda pensava que la FIV sol tenir un % gairebé del 100% d'èxit i pel que veig per aquí no és així...

El que més m'ha desconcertat és que clar, jo sempre estava amoïnada pel meu SOP (ovaris poliquístics) i mai hauria pensat que això seria el menor dels mals....
Ara per més que busco a internet temes d'infertilitat masculina veig que tenen poc arreglo i que en el millor dels casos t'envien a FIV-ICSI i sinó et suggereixen donació d'esperma d'un tercer. Tinc tanta por!!

Amanita, a vosaltres què us han dit? Ah per cert!! jo a Alemanya també hi vaig força; tu per quina zona estàs? nosaltres per feina anem molt per Baviera...

Isabel, ja ens aniràs explicant oi guapa?

Noies, espero que entre totes ens poguem ajudar i donar consells. Per la meva part ara que us he trobat penso estar molt més positiva i segur que ben aviat ens veiem per celebrar aquests súper positius de totes...

A veure si aneu explicant per aquí les vostres experiències...jo fins al 13/12 no tornem a tenir metge....l'espera em matarà!! però prometo estar per aquí per què aneu informant, donar-vos ànims i explicar-vos tot el que vagi trobant

molts petonets!!! i ben aviat, amb panxeta!!
T'esperem amb il.lusió

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::