SEGON FILL

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: Mele1980 » dj. maig 11, 2017 10:49 am

Bones a tothom,

Pujo aquest post perque m'has inveint els dubtes...

Tinc una filla meravellosa de 2 anys i mig gracies a un FIV sempre tenia clar que volia un segon haviem parlat amb el meu marit que quan ella fes dos anys tornariem a la Clinica i fariem transfer per aconseguir un germanet, tinc dos frigos... El que pasa que m'han surgit dubtes, mes que dubtes pors... no se com explicar aixo i tampoc se si a algu mes li passa...

Tinc una sensacio rara... tinc clar que vull fer-ho pero tambe tinc clar que si no funcionen aquests dos no vull tornar a fer el proces complet a part de la pasta tambe tinc en compte la salud, jo sempre he volgut ser mare i ara ja se lo que es aixo, aixi que no vull tornar a passar per alla... Aixi que si no funciona no tindre cap fill mes i aixo es el que em fa parar... ara se que tinc aquests dos frigos dues esperances pero si no funcionen s'haura acabat...
per un altre canto em fa por (aquest cop si) tornar a passar els tres primers mesos igual que vaig passar amb la nena, vaig estar amb perdues mes o menys abundants (dos si que van ser grans...) no se si me explicat be... pero necesitava explicar-ho!

Gracies per poder escriure
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: ner » dg. maig 21, 2017 5:42 pm

Hola boniques,

Feia moltttt que no entrava a aquest post i he vist els vostres comentaris. Gràcies. Us haig de dir que he recuperat energies i que dijous varem transferir un altre congelat. Així que ara estem en beta-espera :-o00m :-o00m :-o00m .

Hi ha alguna novetat? Va vinga que em calen sentir bones notícies.

Mele1980, els dubtes i les pors sempre hi són, jo crec que el més important és saber-los gestionar (i com costa!!) . No deixis que et paral·litzin i que no t'impedeixin fer allò que vols. Ànims que tens x*x*x x*x*x que t'esperen.

Cuideu-vos molt,
Imatge
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: Mele1980 » dl. maig 22, 2017 1:05 pm

Hola Ner! Gracies per respondre com dius no es facil pero ho intentarem a veure si passat l'estiu trucu a la clinica per començar el proces... (No vull estar l'estiu amb els parxes... per si de cas) encara que no se com va i si t'han de fer alguna analitica o algo...

Quin dia tens la beta? com ho portes?

Petonets!!!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: ner » dt. maig 23, 2017 9:14 am

Hola,

Mele1980, la transfarència és bastant ràpid. El que si que cal és que hagis fet la citologia i el control ginecològic anual. A més hi ha centres fan histeroscopia i analítica completa abans, d'altres que no fan res.

Jo tinc la beta el dia 29. Hi ha estones que ho porto bé, d'altres que tinc tots els símptomes que em ve la regla, d'altres que semblen símptomes d'embaràs... així que una mica muntanya russa de sentiments però amb el desig que aquest vegada vagi bé. Gràcies per preguntar Mele1980.

Ànims,

Mele1980 ha escrit:Hola Ner! Gracies per respondre com dius no es facil pero ho intentarem a veure si passat l'estiu trucu a la clinica per començar el proces... (No vull estar l'estiu amb els parxes... per si de cas) encara que no se com va i si t'han de fer alguna analitica o algo...

Quin dia tens la beta? com ho portes?

Petonets!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: Mele1980 » dl. maig 29, 2017 1:32 pm

Bon dia Ner!!! Porto tot el dia pensant com ha anat... Ja tens el resultats de la Beta???
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: ner » dt. maig 30, 2017 5:45 pm

Mele1980 ha escrit:Bon dia Ner!!! Porto tot el dia pensant com ha anat... Ja tens el resultats de la Beta???


Hola Mele1980, gràcies per preguntar. Ha anat bé, beta de 309 :p-) i ara esperem que segueixi creixent i tot vagi bé. També t'haig de dir que no m'ho acabo de creure. Tinc eco d'aquí a 3 setmanes i ja tinc ganes de què arribi el dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: Mara17 » dt. maig 30, 2017 9:13 pm

Ostres, que bé, Ner! Enhorabona!!!! És una beta molt bona!!!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: Mele1980 » dc. maig 31, 2017 8:29 am

Moltes Felicitats!!!! A disfrutar d'aquest embras... La beta ha estat molt bona... segur que anira be... ara tornes ha entrar a una altre espera... la ECO - Espera... jajajajaja...

Moltes Felicitats de nou.... :b-))) :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: ner » dj. juny 01, 2017 8:13 am

Gràcies Mara17 i Mele1980 >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: mimi82 » dl. juny 05, 2017 12:34 pm

Enhorabona Ner!!!!

Ara pas a pas i agaudir d'aquest nou embaràs!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: lidiaiprou » ds. juny 17, 2017 8:30 am

Hola guapes!!

Sóc nova en aquest fil :-) tenim una peque de 18m que va gestar la meva dona i fa mesos vam començar el camí per tenir un altre bebito pero encara no hi ha hagut sort! Tinc SOP i hipotiroidisme pero sembla que tot esta controlat i amb la propera regla anirem a pel tercer intent (IA). Per cert mimi, ets la germana de la Lali??
Poc a poc ja m'anire posant al dia per personalitzar una mica! De moment nomes he vist el darres positiu: felicitats Ner!!!!
mariadna
Entrades: 3
Membre des de: dt. set. 05, 2017 1:34 pm

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: mariadna » dt. oct. 17, 2017 10:52 pm

Hola Judit,
Jo porto 5transfers de congelats, buscan germanet@. Em queden 2 dolentets. Vas fer alguna cosa diferent en l'últim? quin problema tenies??

judita ha escrit:Hola noies!! Nosaltrea portem un any i mig en la cerca del segon! La setmana passada em va sortir la beta positiva!! Demà tenim hora al gine.
Aconsegui aquest positiu ens ha costat sis transfer i una punció. Les dues primeres transfers van ser amb els congeladets que teníem.
Nosaltres ens hi vam posar quan la nena estava a punt de fer els dos anys. Amb ella ho cam aconsegui a la primera i pensavem q seria igual i es portarien encara no 3 anys. El tema s'ha complicat i si tot va bé es duran força més... Però q hi farem!
Jo si fos ara m'hi hagués posat abans.
Tema organització les nostres families ho saben i a casa meva sempre m'han ajudat molt amb visites i transfers. Al principi la nens tb va venir a alguna eco, però ara ja no li podem portar pq ho xerra tot!! Hihihi
Molts ànims a totes!! El camí és difícil però tindrem una súper familia!!
mariadna
Entrades: 3
Membre des de: dt. set. 05, 2017 1:34 pm

Re: SEGON FILL

EntradaAutor: mariadna » dt. oct. 17, 2017 10:53 pm

Hola Judit,
Jo porto 5transfers de congelats, buscan germanet@. Em queden 2 dolentets. Vas fer alguna cosa diferent en l'últim? quin problema tenies??

judita ha escrit:Hola noies!! Nosaltrea portem un any i mig en la cerca del segon! La setmana passada em va sortir la beta positiva!! Demà tenim hora al gine.
Aconsegui aquest positiu ens ha costat sis transfer i una punció. Les dues primeres transfers van ser amb els congeladets que teníem.
Nosaltres ens hi vam posar quan la nena estava a punt de fer els dos anys. Amb ella ho cam aconsegui a la primera i pensavem q seria igual i es portarien encara no 3 anys. El tema s'ha complicat i si tot va bé es duran força més... Però q hi farem!
Jo si fos ara m'hi hagués posat abans.
Tema organització les nostres families ho saben i a casa meva sempre m'han ajudat molt amb visites i transfers. Al principi la nens tb va venir a alguna eco, però ara ja no li podem portar pq ho xerra tot!! Hihihi
Molts ànims a totes!! El camí és difícil però tindrem una súper familia!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::