Adopció d'embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
laiaco
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » dc. ago. 23, 2017 10:18 am

Hola,

jo vaig començar aquest post, crec que octubre 2014, març 2015 em vaig fer transfe al CIRH i Nov 2015 neixia la meva filla. El novembre farà 2 anys. La família no sap res de l'adopció i tots diuen que és clavadeta a l'avi ;)

LLeida, Apolònia, com esteu? he vist noies noves, potser vosaltres sou en un altre xat...

A les noves us dic que recomano aquesta opció, per mi va ser molt menys traumàtica, psicològicament i físicament. Jo portava 3 FIV i 6 transferències.. i va ser molt dur, bé és tot molt personal, però em vaig posar un límit en FIV, vaig renunciar a la genètica perquè psicològicament no aguantava més tractaments ni més puncions, però cada cas és un món....

Torno a escriure i us segueixo llegint de tant en tant perquè m'agrada compratir la meva experiència, saber com evolucioneu i donar-vos ànims perquè sí es pot!
Arya77
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

EntradaAutor: Arya77 » dj. ago. 31, 2017 11:04 pm

Hola, com us va?

Avui m'han fet la transfer de l'embrió. Ha estat tot super ràpid. M'han deixat descansar uns 20 minuts a la camilla i després cap a casa. Estic feta un mar de nervis. M'han dit que fes dos dies de repós relatiu i cada moviment que faig em pregunto si serà dolent per l'embrió .

Ara a esperar. D'aquí 10 dies em faig la beta... será una espera llarguíssima!!! :-o00m
penelopeglamour
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

EntradaAutor: penelopeglamour » ds. set. 02, 2017 5:23 pm

Hola guapes, feia un munt que no entrava. I ahir em va donar per passar-me per aquí. Fins i tot tenia un missatge del programa de 30mn. de TV3, que volien contactar amb mi. Em preguntaven si havia tirat endavant amb el tema. Doncs no. Vaig decidir abandonar. I he estat tranquil·leta durant l'any o dos anys que vaig dir que no, però sembla que ara s'ha tornat a despertar la bèstia. Jajjajajaja. Això passa, quan hi ha temes no resolts, i aquest és un. Jo crec que tindré 80 anys i encara pensaré en lo que pudo haber sido y no fue.
I vosaltres què? Com esteu? Com ho porteu? Novetats?
UNA ABRAÇADA A TOTES I MOLTA FORÇA.
Apolonia
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dc. set. 06, 2017 6:34 pm

Laiaco, gràcies per recordar-te de mi i enhorabona per aquesta criatura!!!!!

Penélope!!!!!!!!! saps que jo també fa un munt que no entro... avui tenia una estona tranquil.la.. entro i veig el teu missatge!! a mi m'ha passat exactament igual que a tu! després d'un intent com sabeu amb legrat de dos embrions a la setmana 7, i un segon intent que vaig haver d'interrompre a 5 dies vista de la transferència per consell de la osteòpata.... aquí torno a estar donant-li voltes..! tu i jo no tenim remei!!!!

Ànims a totes i gràcies a les veteranes que ja són mares per saludar i escriure!!!!!!!

Petons
penelopeglamour

EntradaAutor: penelopeglamour » dj. set. 07, 2017 12:06 am

Ai! Sí! Què farem? M'agradaria deixar-ho i oblidar-ho. Però torna i retorna amb força. Ja ho dic jo, temes no resolts que deuen estar en l'inconscient. Però a banda d'això, em fa molta alegria saber que unes quantes heu pogut aconseguir el que tant desitjàveu i més alegria em fa tornar-te a llegir Apolonia, Vaja par, jjajajaajaa.Què serà de nosaltres? Mira que jo hauria pogut fer fins i tot un documental. Podria ser una Star jajajajaa..
Benvinguda un altre cop Apol·lònia. Les casualitats no existeixen. Petons!!!
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dj. set. 07, 2017 2:37 pm

Hola Penélope!!
doncs potser sí que no és casualitat!!! continua escrivint i dona notícies si al final t'animes..! estem en el mateix punt de o ara o mai!!!!!!!!!!

Més tard respondré a l'altre post!!

Molts ànims i enhorabona a les que ho han aconseguit!!
Una abraçada
Arya77

EntradaAutor: Arya77 » dv. set. 15, 2017 3:03 pm

Ahir vaig fer la Beta i va ser negativa :_(
Arya77 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 24, 2017 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
penelopeglamour

EntradaAutor: penelopeglamour » dv. set. 15, 2017 11:47 pm

Ho sento molt Arya77. Quina pena, és una m... quan les coses no van com nosaltres voldríem. És el destí, és alguna cosa que no hem fet bé, és alguna cosa que no han fet bé els altres? No ho sabrem mai. Però sempre s'ha de tenir esperança. Així que cuidat molt i pensa en tu. I després, informat, mirat i remirat més clíniques, compara, busca i decideix. Una abraçada ben forta i un petó enorme.
penelopeglamour

EntradaAutor: penelopeglamour » dv. set. 15, 2017 11:52 pm

Apolonia ha escrit:Hola Penélope!!
doncs potser sí que no és casualitat!!! continua escrivint i dona notícies si al final t'animes..! estem en el mateix punt de o ara o mai!!!!!!!!!!

Més tard respondré a l'altre post!!

Molts ànims i enhorabona a les que ho han aconseguit!!
Una abraçada

I tu què faras???? Tens res pensat? :-:)
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dg. set. 17, 2017 7:47 pm

Ho sento molt Arya 77..! ànims!!!!!!!

Penélope..! doncs aquests dies amb molta feina, i encara donant-li voltes. Reconec que en tinc ganes.
I tu???????
penelopeglamour

EntradaAutor: penelopeglamour » dt. set. 19, 2017 3:54 pm

Siiiii Buaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!! jajajajajaa. Mare meva... quin cacao mental. Cacao maravillao. :love:
sugarfree
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 25, 2016 11:34 am

EntradaAutor: sugarfree » dc. oct. 18, 2017 5:36 pm

Bona tarda noies, fa molt que no escric en aquest fil, per vàries raons encara estem a la recerca de clínica per fer el tractament. com no a totes les clíniques la visita és gratuïta he aconseguit un parell de preus per telèfon... Dexeus 1990€, Gravida 2860€, IM 3500€... Encara hem de decidir a quina clínica anirem personalment però vosaltres què opineu d'aquestes tres? Gràcies noies.
Arya77

EntradaAutor: Arya77 » dc. oct. 18, 2017 5:50 pm

Bones, a l'Institut Marquès he vist que hi ha una oferta a través de clínic point que et surt per 3.075€ (enllaç: https://www.clinicpoint.com/barcelona/o ... -embriones )
Arya77 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 24, 2017 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
penelopeglamour

EntradaAutor: penelopeglamour » dj. oct. 19, 2017 6:56 am

Ostres, vaig a olorar... hahaha. Gràcies per la info. :content:
Arya77