Adopció d'embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » dc. ago. 23, 2017 10:18 am

Hola,

jo vaig començar aquest post, crec que octubre 2014, març 2015 em vaig fer transfe al CIRH i Nov 2015 neixia la meva filla. El novembre farà 2 anys. La família no sap res de l'adopció i tots diuen que és clavadeta a l'avi ;)

LLeida, Apolònia, com esteu? he vist noies noves, potser vosaltres sou en un altre xat...

A les noves us dic que recomano aquesta opció, per mi va ser molt menys traumàtica, psicològicament i físicament. Jo portava 3 FIV i 6 transferències.. i va ser molt dur, bé és tot molt personal, però em vaig posar un límit en FIV, vaig renunciar a la genètica perquè psicològicament no aguantava més tractaments ni més puncions, però cada cas és un món....

Torno a escriure i us segueixo llegint de tant en tant perquè m'agrada compratir la meva experiència, saber com evolucioneu i donar-vos ànims perquè sí es pot!
Arya77
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya77 » dj. ago. 31, 2017 11:04 pm

:-o00m
Arya77 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 01, 2018 11:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » ds. set. 02, 2017 5:23 pm

Hola guapes, feia un munt que no entrava. I ahir em va donar per passar-me per aquí. Fins i tot tenia un missatge del programa de 30mn. de TV3, que volien contactar amb mi. Em preguntaven si havia tirat endavant amb el tema. Doncs no. Vaig decidir abandonar. I he estat tranquil·leta durant l'any o dos anys que vaig dir que no, però sembla que ara s'ha tornat a despertar la bèstia. Jajjajajaja. Això passa, quan hi ha temes no resolts, i aquest és un. Jo crec que tindré 80 anys i encara pensaré en lo que pudo haber sido y no fue.
I vosaltres què? Com esteu? Com ho porteu? Novetats?
UNA ABRAÇADA A TOTES I MOLTA FORÇA.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dc. set. 06, 2017 6:34 pm

Laiaco, gràcies per recordar-te de mi i enhorabona per aquesta criatura!!!!!

Penélope!!!!!!!!! saps que jo també fa un munt que no entro... avui tenia una estona tranquil.la.. entro i veig el teu missatge!! a mi m'ha passat exactament igual que a tu!
Ànims a totes i gràcies a les veteranes que ja són mares per saludar i escriure!!!!!!!

Petons
Apolonia l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 05, 2018 3:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » dj. set. 07, 2017 12:06 am

Ai! Sí! Què farem? M'agradaria deixar-ho i oblidar-ho. Però torna i retorna amb força. Ja ho dic jo, temes no resolts que deuen estar en l'inconscient. Però a banda d'això, em fa molta alegria saber que unes quantes heu pogut aconseguir el que tant desitjàveu i més alegria em fa tornar-te a llegir Apolonia, Vaja par, jjajajaajaa.Què serà de nosaltres? Mira que jo hauria pogut fer fins i tot un documental. Podria ser una Star jajajajaa..
Benvinguda un altre cop Apol·lònia. Les casualitats no existeixen. Petons!!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. set. 07, 2017 2:37 pm

Hola Penélope!!
doncs potser sí que no és casualitat!!! continua escrivint i dona notícies si al final t'animes..! estem en el mateix punt de o ara o mai!!!!!!!!!!

Més tard respondré a l'altre post!!

Molts ànims i enhorabona a les que ho han aconseguit!!
Una abraçada
Arya77
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya77 » dv. set. 15, 2017 3:03 pm

Ahir vaig fer la Beta i va ser negativa :_(
Arya77 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 24, 2017 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » dv. set. 15, 2017 11:47 pm

Ho sento molt Arya77. Quina pena, és una m... quan les coses no van com nosaltres voldríem. És el destí, és alguna cosa que no hem fet bé, és alguna cosa que no han fet bé els altres? No ho sabrem mai. Però sempre s'ha de tenir esperança. Així que cuidat molt i pensa en tu. I després, informat, mirat i remirat més clíniques, compara, busca i decideix. Una abraçada ben forta i un petó enorme.
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » dv. set. 15, 2017 11:52 pm

Apolonia ha escrit:Hola Penélope!!
doncs potser sí que no és casualitat!!! continua escrivint i dona notícies si al final t'animes..! estem en el mateix punt de o ara o mai!!!!!!!!!!

Més tard respondré a l'altre post!!

Molts ànims i enhorabona a les que ho han aconseguit!!
Una abraçada


I tu què faras???? Tens res pensat? :-:)
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dg. set. 17, 2017 7:47 pm

Ho sento molt Arya 77..! ànims!!!!!!!

Penélope..! doncs aquests dies amb molta feina, i encara donant-li voltes. Reconec que en tinc ganes.
I tu???????
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » dt. set. 19, 2017 3:54 pm

Siiiii Buaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!! jajajajajaa. Mare meva... quin cacao mental. Cacao maravillao. :love:
sugarfree
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 25, 2016 11:34 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: sugarfree » dc. oct. 18, 2017 5:36 pm

Bona tarda noies, fa molt que no escric en aquest fil, per vàries raons encara estem a la recerca de clínica per fer el tractament. com no a totes les clíniques la visita és gratuïta he aconseguit un parell de preus per telèfon... Dexeus 1990€, Gravida 2860€, IM 3500€... Encara hem de decidir a quina clínica anirem personalment però vosaltres què opineu d'aquestes tres? Gràcies noies.
Arya77
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya77 » dc. oct. 18, 2017 5:50 pm

Bones, a l'Institut Marquès he vist que hi ha una oferta a través de clínic point que et surt per 3.075€ (enllaç: https://www.clinicpoint.com/barcelona/o ... -embriones )
Arya77 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 24, 2017 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » dj. oct. 19, 2017 6:56 am

Ostres, vaig a olorar... hahaha. Gràcies per la info. :content:
Arya77
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya77 » dl. nov. 13, 2017 2:53 pm

......................
Belarpal07
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dt. oct. 03, 2017 6:03 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Belarpal07 » ds. nov. 25, 2017 9:06 pm

hola!!! hi ha alguna experiencia de embarass amb adopció d'embrions?

merci!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya82 » dl. nov. 27, 2017 2:30 pm

Belarpal, nosaltres hem fet 3 adopcions d’embrions a l'Institut Marqués. El primer intent va acabar en bioquímic, el segon en avortament espontani i el tercer és una nena que dorm aquí al costat i que el dimecres farà 6 setmanes! I sé que no sóc massa objectiva... però és moníssima! ;-)))

Així que jo estic molt contenta d’haver optat per aquesta opció pq gràcies a l’adopció ara som pares. I de fet, d’aquí 1 any tenim intenció de tornar-hi!

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Belarpal07
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dt. oct. 03, 2017 6:03 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Belarpal07 » dl. nov. 27, 2017 4:10 pm

Que be!!! Quina alegria!!
Això és un llarga camí i de vegades penso que sinó surt amb els meus haurem de optar per una altre camí!! Gràcies maca!! I felicitats per la nena!!
Patata
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dg. ago. 23, 2015 6:54 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Patata » dt. nov. 28, 2017 7:31 am

Bon dia guapes!

Avui m'ha donat per llegir a mi >.-<:
Nosaltres venim de FIV, ara ja ha fet un any del primer intent amb beta positiva però amb avortament bioquímic, i mes de sis mesos de l'últim intent.
Ens hem plantejat l'adopció d'embrions, i encara que penso que ara no es el moment, he tornat a estudiar i encara estic paint per tot el que passem, avui m'ha donat per mirar si hi havia un fil de adopció d'embrions, i aquí esteu!
M'alegra molt llegir-vos.
Espero mes endavant poder aprofitar les vostres experiències, tan personals com amb les clíniques.

Una abraçada!
Lluitan des de el 2013, aixo si.. cada vegada mes aprop del final feliç :p-)
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: lleida13 » dg. des. 10, 2017 7:38 pm

Hola Xiques,
Jo fa 13 mesos vaig anar a la Dr. Crespo. Després del 10 tractament. Últim De donació de 2 embrions blastocits i va ser negatiu. Uma companya del socpetit me va dir q anes a visita q es la millor. I als 3 mesos del negatiu vaig anar. Me fa una eco i me diu q tinc adenomiosis i miomes q es impossible q me prenyi. Q tinc q operar-me i després ja farem tractament. Me van fer una miomectomia i vam treure 7 miomes i després una histeròscopia Quirúrgica per col-col-locar úter i treure un altre mioma.
Vam despres d' això aquest mes hem fet una adopció embrions. Vam fer el TE el dia 7 i dilluns tinc la beta. Ja q el 7 estàvem de pont. Vaig tenir el dia 21 del cicle sagnat implantació. Els embrions eren a dia 3.
Després de 7 anys de tractaments per fi he vist un positiu. Ara creuar els dits xq tot vagi bé :ok:
Me recordo de totes vosaltres. Us envia una abraçada a totes.
Arya82 Felicitats per la nena.
Penelopeglamour com va tot?
Apolonia, et recordo del post de les fiv. Quan estiguis ok, endavant
Laico felicitats per la princesa.
Arya77 me sap greu el negatiu.

Jo vaig amb prolutex, inhohep 4500 i natalben.
Bueno noies ja us aniré explicant.
Bona nit
Molts petons >.-<: >.-<: >.-<:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::